Gjest Lin11 Skrevet 25. februar 2021 #36621 Skrevet 25. februar 2021 Marioposa skrev (7 minutter siden): CBE og ABD er/var beinharde influencere begge to, selger det som selges kan for penger. Ære, privatliv, kropp, barn, sjel.. Alt kan kjøpes. Reklame, følgere.. Det er det som gjelder. Et falskt og iscenesatt liv presenteres på ulike some kanaler for å tjene til livets opphold. År etter år, dag etter dag. Trist, bare trist..... Alle triks i boka må brukes, for å selge annonseplass eller vekke annonsørene sin interesse. De ulike influenserne bruker ulike triks. Lavmål å bruke KG som en del av dette.
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 25. februar 2021 Populært innlegg #36622 Skrevet 25. februar 2021 Nudeldama skrev (10 minutter siden): Den kommentaren som ble postet virker mer og mer fornuftig når jeg leser utsagn som dette. Likte du den kommentaren? Den om at vi her inne som vanlig hadde mye fritid? det er ingen her inne som har diktet opp at historien til CBE endrer seg fra dag til dag. Det var hun som skrev at hu bare hadde ett par ski - ikke noen her inne. Det var hun som også skrev at hun jo hadde to par ski. Da fyker altså fansen løs på ikke bare vedkommende som skrev i kommentarfeltet, men gjøv løs med en anklage om at det var KG som sto bak, og den sedvanlige ranten om at vi har for mye fritid. Så himla sjarmerende. Men det er altså ingen her som har diktet opp dette - det er CBE som den ene dagen sier en ting, og den neste dagen noe helt motstridende. Og bare for å ha sagt det igjen - jeg synes også at det er ting som skrives her som går over streken. Da oppfordrer jeg - igjen - til å rapportere. 58
Populært innlegg NewStart87 Skrevet 25. februar 2021 Populært innlegg #36623 Skrevet 25. februar 2021 pøbelsara skrev (2 minutter siden): Likte du den kommentaren? Den om at vi her inne som vanlig hadde mye fritid? det er ingen her inne som har diktet opp at historien til CBE endrer seg fra dag til dag. Det var hun som skrev at hu bare hadde ett par ski - ikke noen her inne. Det var hun som også skrev at hun jo hadde to par ski. Da fyker altså fansen løs på ikke bare vedkommende som skrev i kommentarfeltet, men gjøv løs med en anklage om at det var KG som sto bak, og den sedvanlige ranten om at vi har for mye fritid. Så himla sjarmerende. Men det er altså ingen her som har diktet opp dette - det er CBE som den ene dagen sier en ting, og den neste dagen noe helt motstridende. Og bare for å ha sagt det igjen - jeg synes også at det er ting som skrives her som går over streken. Da oppfordrer jeg - igjen - til å rapportere. Nå er jeg kanskje spydig og usakelig, men fansen påstår vi har fritidsproblemer mens Caroline legger ut Insta stories om «rolig lugg», blemme etter blyantspissing og pudder hun har mistet på gulvet.. 81
Gjest Lin11 Skrevet 25. februar 2021 #36624 Skrevet 25. februar 2021 (endret) Herlighet, er så lei antydningen om at siden folk kritiserer denne shady bedriften så går de på NAV (som at det er negativt). Det er nå en kjensgjerning at det ikke er de mest ressurssterke og høyt utdannete som leser blogger, følger og blir påvirket av influensere. Det er mangel på kritisk sans og refleksjon som gjør at mange av disse dårlige påvirkere kan selge videre med løgner og falsk reklame. Det er selve essensen av salgspitchen. Endret 25. februar 2021 av Lin11
pøbelsara Skrevet 25. februar 2021 #36625 Skrevet 25. februar 2021 NewStart87 skrev (28 minutter siden): Nå er jeg kanskje spydig og usakelig, men fansen påstår vi har fritidsproblemer mens Caroline legger ut Insta stories om «rolig lugg», blemme etter blyantspissing og pudder hun har mistet på gulvet.. Ja, det er uendelig ironisk. 35
miamiamia Skrevet 25. februar 2021 #36626 Skrevet 25. februar 2021 Har hatt en lengre pause fra CBE, det har vært digg! Men ser at ingenting har endret seg annet enn at de skal få seg hund. Håper inderlig at det blir mindre barn på SoMe kanalene hennes og bare masse hund. Det hadde vært fint. Stakkars, stakkars barn! 4
Pippio Skrevet 25. februar 2021 #36627 Skrevet 25. februar 2021 Ref. skibildene på ig. Det er merkelig hvordan rumpa forandrer seg alt etter som... lys og skygge liksom. 27
miamiamia Skrevet 25. februar 2021 #36628 Skrevet 25. februar 2021 Pippio skrev (38 minutter siden): Ref. skibildene på ig. Det er merkelig hvordan rumpa forandrer seg alt etter som... lys og skygge liksom. Helt tydelig at hun er helt r#va på skigåing i utgangspunktet. Vanskelig å lage bloggerfot og stå i skikkelig silhuett med ski på beina. Huff, tenk om noen ser at hun ikke er så perfekt som hun skal ha det til? 19
Finngirl Skrevet 25. februar 2021 #36629 Skrevet 25. februar 2021 De kan sikkert mye, men gå på ski kan de ikke. 28
Tørst Skrevet 26. februar 2021 #36630 Skrevet 26. februar 2021 Nei 😂 Hun er like dårlig til å gå på ski som å danse, hvor er hoftene liksom? Virker stiv og utilpass. Men gøy at hun skal det lell 😀 17
Gjest tranedatter Skrevet 26. februar 2021 #36631 Skrevet 26. februar 2021 Å kritisere henne for å være dårlig på ski, synes jeg ikke er relevant i denne tråden. Det finnes de (meg...) som har gått på ski siden jeg var barn, men fortsatt er like dårlig og ekstremt pysete i nedoverbakker. Skitur med barn skal dessuten ha fokus på å ha det gøy, ikke prestasjon! Lurer mer på hvordan det er å vokse opp når alle aktiviter også inneholder fotosession med mor og far? Barna leker i bakgrunnen mens mor poserer. BTW: Hvor ble det av den ekstreme fotointressen til LKE? Han bytter jo profesjon oftere en de fleste gjennom et helt liv! Å ha intresse og hobby er ikke uvanlig at man bytter, men jobb liksom?!
Gjest Marsh Skrevet 26. februar 2021 #36632 Skrevet 26. februar 2021 Takk til hun som via dette kommentarfeltet gjorde meg oppmerksom på dokumentaren Fake Famous på HBO. Den burde stå på pensumlista i skolen. Det får meg også til å undres på at CBE med sine flere hundretusener av følgere ikke får veldig mye likes eller kommentarer.
Isola2 Skrevet 26. februar 2021 #36633 Skrevet 26. februar 2021 tranedatter skrev (52 minutter siden): Å kritisere henne for å være dårlig på ski, synes jeg ikke er relevant i denne tråden. Det finnes de (meg...) som har gått på ski siden jeg var barn, men fortsatt er like dårlig og ekstremt pysete i nedoverbakker. Skitur med barn skal dessuten ha fokus på å ha det gøy, ikke prestasjon! Lurer mer på hvordan det er å vokse opp når alle aktiviter også inneholder fotosession med mor og far? Barna leker i bakgrunnen mens mor poserer. BTW: Hvor ble det av den ekstreme fotointressen til LKE? Han bytter jo profesjon oftere en de fleste gjennom et helt liv! Å ha intresse og hobby er ikke uvanlig at man bytter, men jobb liksom?! Det slo vel ikke an som de trodde, så da prøver de vel noe nytt 3
Finngirl Skrevet 26. februar 2021 #36634 Skrevet 26. februar 2021 tranedatter skrev (1 time siden): Å kritisere henne for å være dårlig på ski, synes jeg ikke er relevant i denne tråden. Det finnes de (meg...) som har gått på ski siden jeg var barn, men fortsatt er like dårlig og ekstremt pysete i nedoverbakker. Skitur med barn skal dessuten ha fokus på å ha det gøy, ikke prestasjon! Lurer mer på hvordan det er å vokse opp når alle aktiviter også inneholder fotosession med mor og far? Barna leker i bakgrunnen mens mor poserer. BTW: Hvor ble det av den ekstreme fotointressen til LKE? Han bytter jo profesjon oftere en de fleste gjennom et helt liv! Å ha intresse og hobby er ikke uvanlig at man bytter, men jobb liksom?! Absolutt ikke noe problem å ikke kunne stå på ski. Men det er selvfølgelig ikke snakk om å le litt av det eller innrømme noe slikt. Nei. De står mye på ski, er flinke til å stå på ski, har faktisk alltid vært det. Osv. Men du har helt rett. Ski skal være gøy og sosialt. 36
Tørst Skrevet 26. februar 2021 #36635 Skrevet 26. februar 2021 tranedatter skrev (2 timer siden): Å kritisere henne for å være dårlig på ski, synes jeg ikke er relevant i denne tråden. Det finnes de (meg...) som har gått på ski siden jeg var barn, men fortsatt er like dårlig og ekstremt pysete i nedoverbakker. Skitur med barn skal dessuten ha fokus på å ha det gøy, ikke prestasjon! Lurer mer på hvordan det er å vokse opp når alle aktiviter også inneholder fotosession med mor og far? Barna leker i bakgrunnen mens mor poserer. BTW: Hvor ble det av den ekstreme fotointressen til LKE? Han bytter jo profesjon oftere en de fleste gjennom et helt liv! Å ha intresse og hobby er ikke uvanlig at man bytter, men jobb liksom?! Men å bytte jobb kan kritiseres? For mange er dette veldig vanlig. Jeg har bytta jobb både innenfor og utenfor bransjer mange ganger, mens min far visste hva han skulle bli da han skrev særoppgave om det som 11-åring, ble det, jobbet som det og jobber fortsatt som det, selv om han kunne pensjonert seg. Folk er forskjellige! Jeg syns iallfall det er kjempegøy å ha vært innenfor mange bransjer, og nå, nå tar jeg utdannelse nr to for å bli noe annet enn det jeg har jobbet med tidligere 😬 8
Tørst Skrevet 26. februar 2021 #36636 Skrevet 26. februar 2021 Finngirl skrev (1 time siden): Absolutt ikke noe problem å ikke kunne stå på ski. Men det er selvfølgelig ikke snakk om å le litt av det eller innrømme noe slikt. Nei. De står mye på ski, er flinke til å stå på ski, har faktisk alltid vært det. Osv. Men du har helt rett. Ski skal være gøy og sosialt. Ja, nettopp. Ler absolutt ikke av at hun ikke kan gå på ski, men mer av at hun og mannen er eksperter på også dette, blant all deres ekspertise 😬 Aldri litt selvinnsikt, liksom. Absolutt innafor å ikke være noen skiløper. 25
Aricia Skrevet 26. februar 2021 #36637 Skrevet 26. februar 2021 Tørst skrev (6 minutter siden): Ja, nettopp. Ler absolutt ikke av at hun ikke kan gå på ski, men mer av at hun og mannen er eksperter på også dette, blant all deres ekspertise 😬 Aldri litt selvinnsikt, liksom. Absolutt innafor å ikke være noen skiløper. Ikke? Tørst skrev (2 timer siden): Nei 😂 Hun er like dårlig til å gå på ski som å danse, hvor er hoftene liksom? Virker stiv og utilpass. Men gøy at hun skal det lell 😀 Hvis du mente å formidle noe annet enn å latterliggjøre at Caroline Berg Eriksen er dårlig på ski kommer det veldig dårlig fram her, altså. 30
Klink Skrevet 26. februar 2021 #36638 Skrevet 26. februar 2021 Tørst skrev (3 timer siden): Nei 😂 Hun er like dårlig til å gå på ski som å danse, hvor er hoftene liksom? Virker stiv og utilpass. Men gøy at hun skal det lell 😀 Spiller det noen rolle? Hun kom seg framover på skiene, ikke alle som går på ski trenger å være profesjonelle. Nå vet ikke jeg om hun har gitt uttrykk for at hun er så flink til å gå på ski? 12
Populært innlegg Ultiva Skrevet 26. februar 2021 Populært innlegg #36639 Skrevet 26. februar 2021 (endret) Klink skrev (2 timer siden): Spiller det noen rolle? Hun kom seg framover på skiene, ikke alle som går på ski trenger å være profesjonelle. Nå vet ikke jeg om hun har gitt uttrykk for at hun er så flink til å gå på ski? CBE argumenterte for å kjøpe samojed med at de (b la) elsker å stå på ski og at hun har tenkt å gå på skitur med trekkhunden uten at barna er med for å gi den nok mosjon. Problemet er ikke at hun beviselig ikke er en habil skiløper. Poenget er at hun lyver om at hun er det, for å ha gode nok argumenter for å kjøpe en trekkhund. For inntil en måned siden, så dokumenterte de selv at de sto på ski 2-3 ganger i året og filmet at CBE ikke turte å stå på ski i nedoverbakker uten å tviholde i en pulk. Skiturene var konsekvent i splitter nytt reklametøy med tykke luer med pelsdusk og trange anorakker uten ventilering, og poseringene ble gjerne gjort på tvers av løypa med bloggerfot. Men - det ser jo ut til at de nå har fått kniven på strupen og dermed MÅ bli mer aktive utendørs. Dersom en samojed kan trekke dem vekk fra huset og ut i flott natur i stedet så er det utelukkende positivt. Det vil også gi langt flottere bilder til kanalene deres enn evige festsminkede selfies med innsugd mage og skjønnhetsfilter nedi kjelleren. CBE dokumenterer selv hvordan hun bruker 3-4 arbeidstimer hver eneste hverdag på hobbyer og egenpleie (trening, sminke og selfies), så hun har mer enn nok tid til å bli vanvittig rå på ski og rulleski med bikkja - bare hun gidder. Endret 26. februar 2021 av Ultiva 67
Populært innlegg miamiamia Skrevet 26. februar 2021 Populært innlegg #36640 Skrevet 26. februar 2021 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å vise litt ydmykhet? Det hadde vært så mye mer interessant å lese bloggen til CBE. "Vi har bestemt oss for å skaffe oss trekkhund denne gangen. Det blir virkelig en stor overgang for oss siden vi er vant med to små hunder. De krever jo så mye mosjon, og heldigvis er vi glade i å løpe ut så jeg håper og tror at O skal få nok mosjon. I og med at jeg ikke er noe god på langrenn er dette en ypperlig mulighet for meg å bli bedre, jeg er jo så pysete" Jeg er sikker på at hun hadde hatt mange flere følgere. Ikke den besserwisser attituden til Herr og Fru Eriksen. Det er til å bli trøtt på. Endret 26. februar 2021 av miamiamia 87
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå