Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hut skrev (3 minutter siden):

De gjør de sikkert  ikke. Men valg av hunderase til deres egen familie vet de nok best selv😉

De vet jo ikke hva som er best for barna (eksponering). Så hvorfor skal de vite best når det gjelder hunderase? Penga og fasade rår der i huset

• Liker 37
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hut skrev (28 minutter siden):

Det må du gjerne være. Jeg har full tiltro til at voksne folk som tidligere hundeeiere gjennom 15 år vet bedre enn deg og resten av oss hvilken hund som passer best for dem og deres familie. Helt sikker på at de garantert klarer å håndtere den vakre samojedvalpen de enda ikke har fått på en god måte og at den vil få et kjærlig, aktivt og godt hjem  med alt den trenger hos CBE og familien. 

Ja, de har hatt to raser som krever minimalt med tur og blir fornøyd med en tur rundt gata. Hadde «voksne folk» visst best hvilke rase som passet dem, hadde ikke så mange hunder blitt lagt ut som omplasseringshunder.

Ikke ta meg bokstavelig, alle hunder burde få en god tur uavhengig rase og størrelse. Men de rasene blir fornøyde med kortere turer.

• Liker 22
Skrevet
Sannver skrev (Akkurat nå):

Ja, de har hatt to raser som krever minimalt med tur og blir fornøyd med en tur rundt gata. Hadde «voksne folk» visst best hvilke rase som passet dem, hadde ikke så mange hunder blitt lagt ut som omplasseringshunder.

Ikke ta meg bokstavelig, alle hunder burde få en god tur uavhengig rase og størrelse. Men de rasene blir fornøyde med kortere turer.

Vi diskuterte akkurat det samme i går du  og jeg. Du har ingen nye kommentarer i dag. Du får fortsatte å tro at du vet bedre enn CBE og familien når det gjelder valg av hunderase til dere familie og jeg er helt sikker på at de vet best selv hva som passer for dem og deres familie ved valg av hunderase. 

• Liker 2
Skrevet
Pippio skrev (8 minutter siden):

De vet jo ikke hva som er best for barna (eksponering). Så hvorfor skal de vite best når det gjelder hunderase? Penga og fasade rår der i huset

Hvem vet bedre enn dem når det gjelder valg av hunderase? Du?

• Liker 2
Skrevet
Sannver skrev (1 minutt siden):

«Dere må si hei til Ozo! Nå er det ikke lenge til han skal bli med oss hjem for godt og vi teller dagene alle sammen 🤍 Han er virkelig verdens skjønneste lille, store isbjørnklump! 5 kilo ren kjærlighet! Han ble født 5. januar, så nå er han snart 7 uker allerede. Ozo sitt navn er inspirert av det spanske ordet oso som betyr bjørn – vi synes det ble hakket tøffere med z, men uttaler det akkurat som oso. Vi vet selvfølgelig at betydningen da ikke lenger er bjørn, men det er ikke så farlig. Vi synes nemlig Ozo passet så veldig fint til den vakreste valpen som snart skal bli en del av familien vår. Oppdretter ga han navnet Big Baloo, og det synes vi var så kult, at han får beholde det også – selv om vi bare kommer til å bruke Ozo. Ozo Big Baloo»

- Hilsen jente 15 som skulle kjøpt seg bamse på Ikea.

Hva skulle hun ha skrevet syns du? 

• Liker 10
Skrevet

"oppkalt etter min greske favorittdrink!  for elsk på hellas, landet hvor jeg drar når jeg skal lære kultur og lokalbefolkning å kjenne."

• Liker 42
Skrevet
Klink skrev (9 minutter siden):

Hva skulle hun ha skrevet syns du? 

Reagerer på bruken av isbjørnklump, pelsball med mer

• Liker 5
Skrevet
Sannver skrev (12 minutter siden):

Fordi? 😊

• Liker 3
Skrevet

Altså, når hun later som hun sovner. Mens hun filmer seg selv😂det er helt utrolig komisk. 

• Liker 36
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporing.

Måne, admin.

Skrevet
Hallepalle2 skrev (28 minutter siden):

Altså, når hun later som hun sovner. Mens hun filmer seg selv😂det er helt utrolig komisk. 

Link/imgur?

Husker også et klipp på Instagram for mange år siden, der hun gjorde et forsøk på noe humor-greier som trendet på den tiden. Herregud så flaut det var. Klarer ikke en gang å gjengi hva det var, for det var så intetsigende. 

• Liker 8
Skrevet

Ingen dag uten et «åh, så vakker jeg er» bilde. Med filter såklart.

Kanskje flisespikkeri, men når man er trøtt er vel noe det siste man tenker på å ta bilde av seg selv? Men med skjønnhetsfilter ser man bra ut uansett hvor trøtt man er, så er vel kanskje det som er grunnen. Hun har jo selv uttalt at livet har blitt så mye mer moro etter at hun oppdaget filter. :sjokkbla:

DB429F39-FC8D-4EA0-B3C5-EF2E8A639F9F.jpeg

• Liker 14
Skrevet
Hallepalle2 skrev (36 minutter siden):

Og filteret er på som alltid slik at det ser ut som hun har fødselsmerker overalt. 

• Liker 14
Skrevet (endret)

Slettet egen ufin kommentar 

Endret av Mumsa
  • Liker 4
Skrevet

Lurer på hvorfor de velger fjellski ....og ikke vanlige langrennski....hun uttalte at hun bare har ett par ski...

Brede, uten særlig spenn, ...merkelig valg i langrennsløypene.

• Liker 13
Skrevet
MiniMjau skrev (10 minutter siden):

Lurer på hvorfor de velger fjellski ....og ikke vanlige langrennski....hun uttalte at hun bare har ett par ski...

Brede gjør at en har bedre balanse, men de er jo tyngre og beregnet utenfor løypene da. Vet ikke hvor mye hun pleier å gå på ski da, men kanskje det er en fordel med hunden hun skaffer seg, med god balanse om den skal være med på skitur? 
Det siste der vet jeg ikke altså, men et forslag? 
jeg gikk selv på fjellski, likte det godt , men gikk da en del på fjellet utenfor løyper også. Og så bare gadd jeg ikke ha to par 😛

• Liker 3
Skrevet
Hut skrev (1 time siden):

Hvem vet bedre enn dem når det gjelder valg av hunderase? Du?

Det har jeg ikke sagt. Men jeg tviler på dømmekraften til bloggeier.

• Liker 8
Skrevet

Sannver skrev (1 time siden):

Virkelig? Jeg kan også snakke sånn om en valp eller kattunge når jeg er helt tussete forelsket og venter spent på å få den hjem.

Sannver skrev (4 timer siden):

Litt spesielt at hun har vært så mye på ski de siste dagene. For å overbevise seg selv eller leserne om at de kan ha trekkhund? Det er lite holdbart, har de ikke vært mye på ski før, vil de neppe gå mye på ski med hunden. Men det er jo egentlig ikke hovedpoenget, man trenger ikke gå på ski hele tiden, problemet er at de bare tenker å slippe den i hagen og tro det er nok aktivitet. Hund må på tur i all slags vær.

Ikke nødvendigvis. Jeg har hatt blant annet rhodesian ridgeback.  Jeg hater å være ute i regn, og det hatet heldigvis hunden også. Så da ble det kortere turer når været sugde, og heller hjernetrim innendørs de dagene. 

Nei, man kan ikke kun slippe hunden i hagen. Men de aller fleste noenlunde oppdratte hunder tåler fint et par dager i strekk der de kun slippes ut i hagen.

Det er mye å kritisere CBE for, men i motsetning til enkelte andre influensere har det da virkelig virket som hun elsker og tar godt vare på dyrene sine. De er jo begge glade i kondisjonstrening også, så hunden kommer nok til å få mer turer enn flertallet av familiehunder får.

• Liker 7
Skrevet
MiniMjau skrev (38 minutter siden):

Hvorfor de valgte det i utgangspunktet vet jeg ikke, men det blir en stor fordel når hunde vokser til og skal begynne å trekke på skitur. Særlig hvis man er sånn som meg (og tydeligvis også CBE), at man er litt pysete i stor fart og i bakker. MYE stødigere enn vanlige ski, både mtp bredden på skia og at fjellskistøvler gir god støtte i ankelen.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...