MiniMjau Skrevet 21. februar 2021 #36401 Skrevet 21. februar 2021 Klaraku78 skrev (1 time siden): De er flinke til å starte med ting, men det blir liksom med det. Bloggen bruker de vel maks en arbeidsdag på i løpet av en hel uke. Netfit oppdaterer de vel kanskje en gang i uka, men alt de legger ut går på repeat. De har Netfit løpegruppe på Facebook. Kan ikke se at det skjer så mye der heller. LK har startet Coach Eriksen, men han har vel under 400 følgere. Og nå en hundekonto. Kan ikke se at de kan lykkes med noe av det de gjør, så lenge de ikke gidder å engasjere seg og virkelig gjøre en innsats. Skal de lykkes, så må de bruke tiden på noe annet enn seg selv. Hvorfor ikke bare ha en ting/konto de jobber med, som de virkelig kan gjøre bra. I stede for så mange kontoer som de ikke gidder å følge opp. Jeg tenker at det ofte blir vanskelig når de skal samarbeide med og involvere andre. Da får de ikke 100% kontroll og regi, de kan risikere å bli presentert på en Annen måte en de vil selv. Noe som blir veldig problematisk. En annen tanke jeg fikk er at de nok er litt før perfeksjonistisk. At noe aldri blir bra nok. Det er nå ett år siden coronaen startet, og hun jeg ikke husker navnet på smelte ut en onlinetreningsløsning på et blunk. ...mens netfit driver fortsatt med "testing". 15
Lamoramp Skrevet 21. februar 2021 #36402 Skrevet 21. februar 2021 Hei2016 skrev (2 timer siden): SE och Raad har ju båda private profiler numera så då är det vel egentligen bara CBE du kan titta på utan att följa. De har det ihvetfall nå om dagen! Men man kan søke opp på snap (åpent) 2
Torden Skrevet 21. februar 2021 #36403 Skrevet 21. februar 2021 NewStart87 skrev (3 timer siden): Nå ser jeg også hva filteret hun hele tiden bruker heter. Retrocam. Hva er fint med det filteret? Det ser ut som at hun har fødselsmerker rundt om 😅 10
Surikatt Skrevet 21. februar 2021 #36404 Skrevet 21. februar 2021 Hallepalle2 skrev (2 timer siden): Takk🙏🏻 Men det jeg lurer på er hvordan disse svettefestene harmonerer med det å gå direkte fra trening og på kafé uten å skifte eller dusje fordi man ikke svetter noe særlig under trening 🤔?(er ikke flink å Google så kan ikke legge ved link). Dette er jo bare tull. Hun blir aldri rød i ansiktet når hun trener? 17
NewStart87 Skrevet 21. februar 2021 #36405 Skrevet 21. februar 2021 Torden skrev (Akkurat nå): Hva er fint med det filteret? Det ser ut som at hun har fødselsmerker rundt om 😅 Tipper det jevner uten huden sånn at alt av «fine linjer», ujevnheter osv i huden forsvinner. Men ja, enig i at det gjør ut som mange fødselsmerker. 14
NewStart87 Skrevet 21. februar 2021 #36406 Skrevet 21. februar 2021 Nå fikk jeg flashbacks til hvordan jeg pleide å gjøre meg til foran kamera med alkohol da jeg var 19! Ser hun forresten ikke selv hvor ugjenkjennelig hun blir med filteret? 26
123Frustrert Skrevet 21. februar 2021 #36407 Skrevet 21. februar 2021 NewStart87 skrev (20 minutter siden): Nå fikk jeg flashbacks til hvordan jeg pleide å gjøre meg til foran kamera med alkohol da jeg var 19! Ser hun forresten ikke selv hvor ugjenkjennelig hun blir med filteret? At de ikke ser selv hvor teit dette er. Tobarnsmor på godt over 30 som står å flagrer med øyevippene, poserer, strutter silikon brystene frem mens hun drikker vin. Hallo?? 41
Gjest Xstrella Skrevet 21. februar 2021 #36408 Skrevet 21. februar 2021 Det er slik hun egentlig vil se ut. Hallo virkeligheten. Du ser ikke slik ut. Skru av filterfunksjonen og godta deg slik du er.
NewStart87 Skrevet 21. februar 2021 #36409 Skrevet 21. februar 2021 123Frustrert skrev (2 minutter siden): At de ikke ser selv hvor teit dette er. Tobarnsmor på godt over 30 som står å flagrer med øyevippene, poserer, strutter silikon brystene frem mens hun drikker vin. Hallo?? Det er rett og slett flaut. 17
Rev. Revenge Skrevet 21. februar 2021 #36410 Skrevet 21. februar 2021 Tenker det er på sin plass med en ny runde motvekt mot det meningsløse med Danaemercer. https://www.instagram.com/reel/CLhP2YdqqRj/?igshid=1e1mqmv2jue8m 30
Betty Brus Skrevet 21. februar 2021 #36411 Skrevet 21. februar 2021 Xstrella skrev (4 minutter siden): Skru av filterfunksjonen og godta deg slik du er. 👏👏 14
Minnie Mus Skrevet 21. februar 2021 #36412 Skrevet 21. februar 2021 Sorry altså, men kan bare ikke slutte å lure på hva oppdretter av valpen tenkte, da frua kom dit med mannen på slep med fullt kamerautstyr? Eller kanskje bildene ble tatt med mobilkamera, og lagt inn og redigert i ettertid. Synes bare jeg hører frua kommandere barna og mannen... "neeeeei, Lassse daaaa, ikke ta blde nååå".... "Vent litt da, må bare få med fletten til **** først, sånn, nå kan du knipse" Hadde sagt nei til å selge valp til dette paret tvert. Nå tror jeg nok at de kan gi en hund et fantastisk godt hjem og hundeliv altså, men valget av rase er dessverre veldig feil 31
Hut Skrevet 21. februar 2021 #36413 Skrevet 21. februar 2021 Minnie Mus skrev (6 minutter siden): Sorry altså, men kan bare ikke slutte å lure på hva oppdretter av valpen tenkte, da frua kom dit med mannen på slep med fullt kamerautstyr? Eller kanskje bildene ble tatt med mobilkamera, og lagt inn og redigert i ettertid. Synes bare jeg hører frua kommandere barna og mannen... "neeeeei, Lassse daaaa, ikke ta blde nååå".... "Vent litt da, må bare få med fletten til **** først, sånn, nå kan du knipse" Hadde sagt nei til å selge valp til dette paret tvert. Nå tror jeg nok at de kan gi en hund et fantastisk godt hjem og hundeliv altså, men valget av rase er dessverre veldig feil Enig med deg i at de kommer til å gi den vakre lille valpen et godt og trygt hjem med masse kjærlighet. Hvorvidt valget av rase er feil er vel ikke opp til andre enn dem å bedømme. Dette vet de sikkert bedre enn deg. 6
123Frustrert Skrevet 21. februar 2021 #36414 Skrevet 21. februar 2021 Minnie Mus skrev (10 minutter siden): Sorry altså, men kan bare ikke slutte å lure på hva oppdretter av valpen tenkte, da frua kom dit med mannen på slep med fullt kamerautstyr? Eller kanskje bildene ble tatt med mobilkamera, og lagt inn og redigert i ettertid. Synes bare jeg hører frua kommandere barna og mannen... "neeeeei, Lassse daaaa, ikke ta blde nååå".... "Vent litt da, må bare få med fletten til **** først, sånn, nå kan du knipse" Hadde sagt nei til å selge valp til dette paret tvert. Nå tror jeg nok at de kan gi en hund et fantastisk godt hjem og hundeliv altså, men valget av rase er dessverre veldig feil Det er så feil. Fruen kommenterte på bloggen at de hadde 15 års(? Vet ikke helt om jeg husker riktig antall år) og at dette kunne de. Bare der bommer de så totalt!! De to små hundene de hadde hadde på langt nær det samme behovet som en samjoed. Når de de i det hele tatt tenker at det er i nærheten så kan man å begynne å lure på cbe og oppdretter (om de solgte seg inn med samme argument) 17
Pippio Skrevet 21. februar 2021 #36415 Skrevet 21. februar 2021 Hut skrev (25 minutter siden): Enig med deg i at de kommer til å gi den vakre lille valpen et godt og trygt hjem med masse kjærlighet. Hvorvidt valget av rase er feil er vel ikke opp til andre enn dem å bedømme. Dette vet de sikkert bedre enn deg. Ja, de vet jo alltid best... 9
Hut Skrevet 21. februar 2021 #36416 Skrevet 21. februar 2021 Pippio skrev (6 minutter siden): Ja, de vet jo alltid best... Det gjør de sikkert ikke. Men regner med at de sikkert vet bedre enn deg og meg og @Minnie Mushvilken hunderase som passer best for dem. 5
Sannver Skrevet 21. februar 2021 #36417 Skrevet 21. februar 2021 Hut skrev (10 minutter siden): Det gjør de sikkert ikke. Men regner med at de sikkert vet bedre enn deg og meg og @Minnie Mushvilken hunderase som passer best for dem. Det er dessverre mange med mangel på selvinnsikt, hvordan kan de vite hvilken rase som passer best for dem? «Follow me through my fluffy..» et eller annet som står i bioen til valpen på instagram. 1. Hun har allerede begynt å fremstille valpen som «bare» en lodden liten sak 2. Lurer på alderen til fruen... 25
Hut Skrevet 21. februar 2021 #36418 Skrevet 21. februar 2021 Sannver skrev (Akkurat nå): Det er dessverre mange med mangel på selvinnsikt, hvordan kan de vite hvilken rase som passer best for dem? «Follow me through my fluffy..» et eller annet som står i bioen til valpen på instagram. 1. Hun har allerede begynt å fremstille valpen som «bare» en lodden liten sak 2. Lurer på alderen til fruen... Hvordan de kan vite hva som er best for dem? Er du seriøs nå? Tror du ikke voksne mennesker vet best selv hva slags hunderase som passer best for dem? De har hatt hund i mange år tidligere og er erfarne hundeeiere. 9
NewStart87 Skrevet 21. februar 2021 #36419 Skrevet 21. februar 2021 Skjønner ikke helt poenget med egen konto til hunden. Hun kan jo bare poste masse bilder av den på sin egen konto? De kommer nok til å legge ut bilder på begge kontoer hver dag. Den hektiske arbeidsdagen blir enda mer hektisk.. 19
Sannver Skrevet 21. februar 2021 #36420 Skrevet 21. februar 2021 Hut skrev (Akkurat nå): Hvordan de kan vite hva som er best for dem? Er du seriøs nå? Tror du ikke voksne mennesker vet best selv hva slags hunderase som passer best for dem? De har hatt hund i mange år tidligere og er erfarne hundeeiere. Må le litt, hvis alle voksne mennesker hadde visst hva som er best så hadde verden vært et fint sted. Når det gjelder hund så er det ofte øyne og ikke hodet som velger. Man er ikke en erfaren hundeeier bare fordi man har hatt hund i et par år. Det er mye mer som ligger i det. 22
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå