Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

@Aricia 👏👏 veldig bra! 
Vi må huske på at cbe bare tar gode og riktige valg for sine barn. Til nå har de faktisk aldri angret på noen avgjørelser de har tatt på vegne av barna, helt annerledes en andre foreldre jeg kjenner, men de er jo perfekte i alt de gjør. Så da så. 

• Liker 33
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
2 timer siden, acna skrev:

Takk for et godt innlegg @Aricia 😊

Jeg kan godt forstå argument nr 1 og 3, men synes ikke det trumfer barnas rett til personvern. (Noen ganger får jeg inntrykk av at barna skal få «gleden» til å oppleve det foreldrene selv ikke hadde mulighet til som barn.)

Nr 2 synes jeg ingen av de som driver barneeksponering klarer å holde seg innenfor, fordi de som deler, de deler mye.

Jeg vil bare supplere litt i fht hva @Aricia har svart deg. For man presenteres regelmessig for argumentet om at CBE ikke ønsker å skjule at hun har barn. Det har kommet både fra henne selv og fra flere brukere her i tråden for å forsvare den massive utleveringen av barna hennes. Premisset for dette argumentet fordrer da at samtlige foreldre som ikke legger ut tallrike bilder og videoer av barna sine i åpne sosiale medier hver eneste dag, skjuler at de har barn.

Endret av Ultiva
  • Liker 37
Skrevet
44 minutter siden, Ultiva skrev:

Jeg vil bare supplere litt i fht hva @Aricia har svart deg. For man presenteres regelmessig for argumentet om at CBE ikke ønsker å skjule at hun har barn. Det har kommet både fra henne selv og fra flere brukere her i tråden for å forsvare den massive utleveringen av barna hennes. Premisset for dette argumentet fordrer da at samtlige foreldre som ikke legger ut tallrike bilder og videoer av barna sine i åpne sosiale medier hver eneste dag, skjuler at de har barn.

Supplerer mer; for å ikke skjule at CBE har barn bør derfor barna egentlig kun vises i situasjoner der de naturlig er tilstede, at de tilfeldig kommer inn i filmingen, noe som vil utelukke 95 % av de filmene og bildene som legges ut i dag, siden dette er situasjoner med ungene i hovedrollen. Treasures AS driver massiv eksponering av barn. 

• Liker 38
Skrevet

Jeg er så enig. Å skjule at man har barn betyr ikke et samme som at man tjener penger på barna. Tror cbe har misforstått å skjule og å tjene penger.. 

• Liker 30
Skrevet

Det er jo virkelig ikke rart ting tar tid med Netfit lanseringen, når photoshooten må gjøres om igjen pga samarbeid. Trodde da virkelig slike ting var på plass først... 

Helt utrolig. Men jeg skjønner det jo, for det jeg ser på Bloggerne av forretningskvinne er heller labert. 

• Liker 22
Skrevet

Kjøpe, kjøpe, kjøpe.... Ikke  nok med å trene, trene, trene.... Hvor mye - og forskjellig - treningstøy trenger man egentlig? Mange vil  gå på "limpinnen" og kjøpe dette nye merket hun nå reklamerer for. Kan ikke bli like sprek og fresh som caroline uten å ha de samme treningsantrekkene så klart.... Jeg blir kvalm.

• Liker 31
Skrevet
1 time siden, Klementine skrev:

Det er jo virkelig ikke rart ting tar tid med Netfit lanseringen, når photoshooten må gjøres om igjen pga samarbeid. Trodde da virkelig slike ting var på plass først... 

Helt utrolig. Men jeg skjønner det jo, for det jeg ser på Bloggerne av forretningskvinne er heller labert. 

Enig! Men reagerer mest på er at de ikke har fått til et slik samarbeid for lenge siden? Ikke mye tro på prosjektet/appen der ute tydeligvis. Men det skal også sies at det må være et utrolig vanskelig, og ikke minst mettet, marked å slå gjennom på. Mange kan jo mye om trening, og det skal være veldig spesielt for at du skal betale for noe du kan få gratis mange andre steder. Vi får også håpe at utførelsen av øvelsene er noe helt annet enn det man har sett på netfit sin IG hittil, for det er virkelig labert og langt fra noe å betale for. For min del mangler det helt styrke, kraft og presisjon. 
Skulle ikke testversjonen komme i går? 

• Liker 25
Skrevet

Filmet de alt de har gjort de siste årene om igjen? På 6 timer? Tror jeg dauer. 😮 Fordi de byttet treningstøymerke? 😆 

• Liker 42
Skrevet
18 minutter siden, Kollontaj skrev:

Filmet de alt de har gjort de siste årene om igjen? På 6 timer? Tror jeg dauer. 😮 Fordi de byttet treningstøymerke? 😆 

Hvis det samarbeidet når resulterer i flere hundre tusen i inntekter, så er nok det vel brukte timer. Du får « daue» så mye du vil, men helt klart at det er hun som er forretningskvinnen i dette tilfellet😀

• Liker 7
Gjest CecilieX
Skrevet
4 minutter siden, Levina skrev:

Hvis det samarbeidet når resulterer i flere hundre tusen i inntekter, så er nok det vel brukte timer. Du får « daue» så mye du vil, men helt klart at det er hun som er forretningskvinnen i dette tilfellet😀

Nysgjerrig på hvor du har beløpet fra. Veldig sjelden at det deles info om inntekt pr samarbeid, så fortell gjerne mer. 

Skrevet
1 minutt siden, CecilieX skrev:

Nysgjerrig på hvor du har beløpet fra. Veldig sjelden at det deles info om inntekt pr samarbeid, så fortell gjerne mer. 

Hun skriver HVIS. De som kritiserer bedriften for å bruke en arbeidsdag på å filme på nytt vet heller ikke hva de tjener på det.... Vil tro at de vurderer det som verdt tiden og jobben.

Jeg ser på det som et tegn på at lansering av Netfit ikke skjer i september heller, for selv om det bare tar en dag å filme, tar det mye lengre tid å redigere filmene.

Får håpe det er et godt betalt samarbeid..🙈

• Liker 9
Skrevet
5 minutter siden, CecilieX skrev:

Jeg har ikke eksakte beløpet, men det var ikke poenget. Når noen reagerer på at de må filme på nytt fordi de har inngått et samarbeid, så er jo det uansett inntektsbringende, og helt sikker litt stas å ha en samarbeidspartner når de skal lansere denne treningsappen. Folk her inne har lett for latterliggjøre, men den som ler sist er nok henne.  Hun er en dyktig forretningskvinne og det vises ved den variasjon av samarbeid hun har i tillegg til influencer rolllen. Nå er det TV og snart ny  treningsapp som skal lanserer. Nye prosjekter hver eneste år for henne, mens her inne så er det ikke noe nytt som kommer..😀Lett å se hvem som er mest nyskapende og produktiv. 

• Liker 7
Skrevet
6 minutter siden, Levina said:

Jeg har ikke eksakte beløpet, men det var ikke poenget. Når noen reagerer på at de må filme på nytt fordi de har inngått et samarbeid, så er jo det uansett inntektsbringende, og helt sikker litt stas å ha en samarbeidspartner når de skal lansere denne treningsappen. Folk her inne har lett for latterliggjøre, men den som ler sist er nok henne.  Hun er en dyktig forretningskvinne og det vises ved den variasjon av samarbeid hun har i tillegg til influencer rolllen. Nå er det TV og snart ny  treningsapp som skal lanserer. Nye prosjekter hver eneste år for henne, mens her inne så er det ikke noe nytt som kommer..😀Lett å se hvem som er mest nyskapende og produktiv. 

En dyktig forretningskvinne hadde vel hatt et slikt samarbeid på plass tidligere i prosessen, og ikke rett oppunder lanseringsdato. 

• Liker 42
Gjest Tannbein
Skrevet
10 minutter siden, Levina skrev:

Skulle gjerne ha visst hvordan du kan være så skråsikker på at brukerne her inne har stått på stedet hvil karrieremessig de siste årene, da har du hvert fall ikke sett oppgavene eller lønnsslippene mine 😁 Nå er det sånn at Caroline har bjudat på barn, materialisme/shopping og kroppshysteri i mange, mange år. Det går i kaffekopper, mage og unger. Det har det gjort i år etter år etter år etter år. Og når hun ikke utvikler seg så gjør ikke kritikken det heller 😉

Gjest Tannbein
Skrevet (endret)
9 minutter siden, Pjolterbeist skrev:

En dyktig forretningskvinne hadde vel hatt et slikt samarbeid på plass tidligere i prosessen, og ikke rett oppunder lanseringsdato. 

👆

En forsinket lanseringsdato, til og med. Som gikk glipp av gullsjansen med corona-hjemmetrening så det suste, mens andre treningsbloggere opprettet tilbud i løpet av få dager etter stengingen. Lurer mer på hva de skal finne på når netfit flopper.

Endret av Tannbein
Skrevet

20 minutter siden, Levina skrev:

😀Lett å se hvem som er mest nyskapende og produktiv. 

😂😂😂

• Liker 14
Gjest CecilieX
Skrevet (endret)
26 minutter siden, Levina skrev:

Ditt stalltips om STORE penger føyer seg altså inn i rekken av påstander om CBE som suksessrik og fantastisk sett gjennom øynene på metakritikerne. 

Minnes forøvrig CBE/LKE sin episke utgytelse av nettopp evnen til å tjene STORE penger som skulle resultere i tidlig pensjon. 

Det er gøy å se hvordan narrativet svelges med hud og hår. Likeså at suksess måles i penger. 

Endret av CecilieX
Skrevet

Ser ingenting som vitner om god forretning. Da hadde en kostnadskalkyle vært på plass for lenge siden. For å ikke snakke om lanseringsdato. Vi snakker tross alt om 3 år med planlegging der de en rekke ganger har utsatt og ikke tatt mulighetene som er dukket opp. 

Det er ingenting som vitner om at dette er god forretning. Tvert imot blir jeg overrasket over at de har klart det de har! at det taes nye bilder tror jeg like mye handler om å få friske penger inn etter en tørr periode. 

Kan også nevne at CBE er ikke eksisterende på andre plattformer enn insta og blogg. Det er i stikk strid med alle hennes konkurrenter, som både er yngre, mer pågående og generer penger. 

• Liker 23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...