Populært innlegg Ansjosen Skrevet 11. september 2020 Populært innlegg #27681 Skrevet 11. september 2020 6 minutter siden, Sandin said: Fra å knapt ha hatt en svettedråpe før, ja faktisk så lite at man har måttet spraye med vann før bilder, så er det unektelig spesielt å plutselig ha blitt så gjennomsvett. Bør egentlig kontakte lege 😂 Jeg har et inntrykk av at de ofte "ser på andre" som har fått det til og prøver å etterligne disse, men så klarer de ikke å fange essensen i det som formidles av de mer vellykkede kanalene. Det blir litt sånn at de ser til funkygine, fitfocus osv og registrerer at de får masse likes på sine innlegg med svette og faktisk trening. Så da lager de trening og svette og skriver tingsom svettefest. De får ikke med seg at det er treningsgleden som selger. Ikke overflatetingene som svetten eller økten, men måten den formidles på. Det samme gjelder andre områder også forsåvidt 65
Populært innlegg 123Frustrert Skrevet 11. september 2020 Populært innlegg #27682 Skrevet 11. september 2020 For et vanvittig rart liv man lever når man legger ut film av det ene nakne benet over dyna når man skal legge seg. Nok en gang; hva skal denne bedriften inspirere til? og denne gave bonanza greiene. Plast, plast og atter plast. 55
MiniMjau Skrevet 11. september 2020 #27683 Skrevet 11. september 2020 4 timer siden, Sandin skrev: Fra å knapt ha hatt en svettedråpe før, ja faktisk så lite at man har måttet spraye med vann før bilder, så er det unektelig spesielt å plutselig ha blitt så gjennomsvett. Bør egentlig kontakte lege 😂 Ja, tidligere når noen reagerte på at hun satt på kafe i treningstøyet etter trening, var svaret at hun svettet SVÆRT lite. 48
MiniMjau Skrevet 11. september 2020 #27684 Skrevet 11. september 2020 10 minutter siden, 123Frustrert skrev: For et vanvittig rart liv man lever når man legger ut film av det ene nakne benet over dyna når man skal legge seg. Nok en gang; hva skal denne bedriften inspirere til? og denne gave bonanza greiene. Plast, plast og atter plast. Ja, hva skjer med disse boksene og ballongene etter festen? de går rett i den sorte posen.... 11
FruRosa Skrevet 11. september 2020 #27685 Skrevet 11. september 2020 14 minutter siden, MiniMjau skrev: Ja, tidligere når noen reagerte på at hun satt på kafe i treningstøyet etter trening, var svaret at hun svettet SVÆRT lite. Nettopp! Og nå ser det ut som hun har dusjet med tøyet på ... Narrativet tilpasses situasjonen (og kommentarer bl.a. her inne). 30
Gjest CecilieX Skrevet 11. september 2020 #27686 Skrevet 11. september 2020 (endret) 40 minutter siden, MiniMjau skrev: Ja, tidligere når noen reagerte på at hun satt på kafe i treningstøyet etter trening, var svaret at hun svettet SVÆRT lite. Dette er klassisk CBE. Når hun får kritikk, serveres det ofte en hvit løgn / bortforklaring som skal motbevise kritikken. I nevnte tilfelle gikk det på at det var uhygenisk og ekkelt å gå på kafe med gjennomsvett treningstøy og uten truse. Men det er lett å glemme slike løgner, så nå når kritikken gikk på at hun ikke var inspirerende som oversminket og knapt svettende, da skal det imøtegås med svettefest. Det er fullstendig latterlig og skyldes utelukkende at de aldri kan innrømme at de gjør tabber og feil. Det er helt kronisk og uendret på 11 år. Endret 11. september 2020 av CecilieX
Keaton Skrevet 11. september 2020 #27687 Skrevet 11. september 2020 Fader, så uelegant det svares! Konstant humørsyk, virker det som. Skikkelig sjarmtroll. 35
loffen Skrevet 11. september 2020 #27688 Skrevet 11. september 2020 På 'Bloggerne' hadde hun treningstights på på tur, og tisset ute bak et skur, hvorpå LKE spurte om hun brukte våtserviett?, og hun svarte at nei, hun bare rista på seg. 1. Man bruker IKKE våtservietter ute i naturen. 2. Man rister ikke bare på seg, tar på treningstighsen og kanskje setter seg på kafé etterpå, når man ikke bruker truse under. 33
Gjest loveli Skrevet 11. september 2020 #27689 Skrevet 11. september 2020 Jeg synes det er MEGET spesielt av CBE å suge magen så intenst inn på alle bilder hun legger ut på bloggen, for så å stille opp på teater og se helt normal ut. Hva er det hun vil oppnå? Hun er bra nok som hun er!!! 99% av befolkningen har mage som står litt ut når vi slapper helt av. At frua også har dette er da ingen hemmelighet eller noe hun burde prøve å skjule så til de grader!? Hva med å fremme et sunt og avslappet forhold til kropp?
123Frustrert Skrevet 11. september 2020 #27690 Skrevet 11. september 2020 (endret) 1 time siden, CecilieX skrev: Dette er klassisk CBE. Når hun får kritikk, serveres det ofte en hvit løgn / bortforklaring som skal motbevise kritikken. I nevnte tilfelle gikk det på at det var uhygenisk og ekkelt å gå på kafe med gjennomsvett treningstøy og uten truse. 😂😂det der hadde jeg hørt glemt, men det er sant det. Hun skrev jo at hun kunne gå på cafe rett etter trening fordi hun svettet. Merkelig at akkurat svetteproduksjonen har forandret seg, men resten av kroppen er helt lik som for 15 år siden. Fascinerende! Var inne på bloggen og så i kommentarfeltet og blir helt slått ut av hvor totalt egoistisk, frem og dum cbe virker. Diskusjon under matinntak og trening er jo helt av en annen verden og når dette er argumentet «Liinn: Jeg tror de fleste forstår at det ikke er det som er budskapet. 14 år gamle jenter er også milevis unna målgruppen min.» merker jeg at all tvil om at dama bare spiller dum blir borte. Endret 11. september 2020 av 123Frustrert 28
MaleficentAurora Skrevet 11. september 2020 #27691 Skrevet 11. september 2020 Hva er det med CBE og panneluggen? Skulle nesten tro at hun aldri har hatt det før, når hun har det. 5
Ultiva Skrevet 11. september 2020 #27692 Skrevet 11. september 2020 (endret) 42 minutter siden, 123Frustrert skrev: 😂😂det der hadde jeg hørt glemt, men det er sant det. Hun skrev jo at hun kunne gå på cafe rett etter trening fordi hun svettet. Merkelig at akkurat svetteproduksjonen har forandret seg, men resten av kroppen er helt lik som for 15 år siden. Fascinerende! Var inne på bloggen og så i kommentarfeltet og blir helt slått ut av hvor totalt egoistisk, frem og dum cbe virker. Diskusjon under matinntak og trening er jo helt av en annen verden og når dette er argumentet «Liinn: Jeg tror de fleste forstår at det ikke er det som er budskapet. 14 år gamle jenter er også milevis unna målgruppen min.» merker jeg at all tvil om at dama bare spiller dum blir borte. Men hvorfor mase på CBE om disse 14-åringene? 14-åringer har idoler som er 10-20 år yngre enn CBE. Og man kan åpenbart være en kvinne i midten av 30-årene og likevel misfornøyd med hvordan man ser ut, det er jo CBE et lysende eksempel på. Slankeredigering, fillers, botox, plastikkirurgi, løsvipper, løshår, løsnegler, skjønnhetsfiltere, retusjering og slankende poseringer med bloggerfot, innsugd mage og armene i været. Og Gud forby om IG-feeden hennes skulle vist frem ansiktet hennes fra feil side - eller en liten foodbaby! Poenget mitt er at usikkerhet og kroppshysteri åpenbart ikke er forbeholdt tenåringer. Endret 11. september 2020 av Ultiva 48
MaleficentAurora Skrevet 11. september 2020 #27693 Skrevet 11. september 2020 Er det ikke nå i september Netfit skal lanseres? Ser på jodel at det stilles spørsmål rundt det. 8
123Frustrert Skrevet 11. september 2020 #27694 Skrevet 11. september 2020 6 minutter siden, Ultiva skrev: Poenget mitt er at usikkerhet og kroppshysteri åpenbart ikke er forbeholdt tenåringer. Nei, det er det tydeligvis ikke, men jeg synes problemet er at hun mener hun ikke kan ta ansvaret for et 14-åringer leser det hun skriver, siden det ikke er hennes målgruppe. 10
Minnie Mus Skrevet 11. september 2020 #27695 Skrevet 11. september 2020 Nå er de gjennomsiktige eskene fylt opp med...trommevirvel.....BALLOOOONGEEEER. 15
Lopploella Skrevet 11. september 2020 #27696 Skrevet 11. september 2020 3 minutter siden, Minnie Mus skrev: Nå er de gjennomsiktige eskene fylt opp med...trommevirvel.....BALLOOOONGEEEER. Jøss for noe dilldall, og for et søppelberg. 15
Rev. Revenge Skrevet 11. september 2020 #27697 Skrevet 11. september 2020 55 minutter siden, Minnie Mus skrev: Nå er de gjennomsiktige eskene fylt opp med...trommevirvel.....BALLOOOONGEEEER. Jepp. Akkurat som selgeren på Etsy demonstrerte at boksene kunne fylles. Skikkelig kreativt. 30
Hockeypulver Skrevet 11. september 2020 #27698 Skrevet 11. september 2020 Er kaken hun har lagt ut bilde av sponset? 7
Minnie Mus Skrevet 11. september 2020 #27699 Skrevet 11. september 2020 15 minutter siden, Hockeypulver said: Er kaken hun har lagt ut bilde av sponset? Selvfølgelig. Er det noe i dette huset som IKKE er sponset? 27
Hockeypulver Skrevet 11. september 2020 #27700 Skrevet 11. september 2020 Akkurat nå, Minnie Mus skrev: Selvfølgelig. Er det noe i dette huset som IKKE er sponset? Bare spør fordi det ikke er merket som reklame på Instagram 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå