Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
29 minutter siden, Kollontaj skrev:

Masse tid? De har vel ikke mer tid med barna enn andre? De jobber minst 8 t hver dag begge to, har CBE skrevet, så hvor du får den antakelsen fra, vet jeg ikke. 

Nettopp fordi de kan disponere tiden selv. Hun har også sagt at de gjør masse etter at ungene  er i seng om kvelden De kan gjøre unna (det vi andre må , utenom arbeidstid )når ungene er i barnehage/skole  som frisør innkjøp trening m.m , og også ta igjen ting på kveldstid, som redigering av bilder, svare på mail og div. Langt fra de fleste har denne muligheten  til å kunne legge opp dagene på denne måten

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Lana01 skrev:

Nettopp fordi de kan disponere tiden selv. Hun har også sagt at de gjør masse etter at ungene  er i seng om kvelden De kan gjøre unna (det vi andre må , utenom arbeidstid )når ungene er i barnehage/skole  som frisør innkjøp trening m.m , og også ta igjen ting på kveldstid, som redigering av bilder, svare på mail og div. Langt fra de fleste har denne muligheten  til å kunne legge opp dagene på denne måten

Nå var det jo cbe selv som ga uttrykk for sin store frustrasjon over alt de ikke fikk gjort når barna var hjemme, det er ikke noe vi her inne finner på. 

• Liker 47
Skrevet
8 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jeg fatter ikke at noen kan forsvare en slik kulisse rundt det som liksom er en ekte bursdag. Kan fireåringen leke med ballongboksene sine? Synes fireåringer det er viktig med matchende gave-/godteposer til alle? Er fireåringer opptatt av bakgrunnen som er satt opp for fotograferingens skyld? Eller «backdroppet» som det heter i den språkmektige influenserens kanal. Får bursdagsbarnet røre donuts og kake? 

Ballongbue er for meg det mest illevarslende «etter oss kommer stndfloden»-symbolet jeg har sett i en verden som flommer over av søppel på grunn av at vi som har det aller meste, overforbruker noe helt vanvittig. Cbe har et forbruk som er hElt perverst. Hvor mye søppel genererer en slik bursdag, tro? 

Gjør nok alt dette etter at bildene er tatt. Det END utelukker ikke det andre. 

• Liker 2
Skrevet

På hvilken måte får barna gleden av dette oppstyret rundt bursdagsfeiring, å alt det unødvendig ræl pynt som faktisk er skadelig for miljøet? 

Slik jeg ser det så er det faktisk CBE som har mest glede av det siden hun får sponset det ene å det andre. Hun inngår avtaler for å promotere det ene å det andre. CBE å sponsorene tjener rett å slett penger på bursdagsfeiring til døtrene hennes. Noe jeg tenker er helt feil og helt urimelig.

Løpet av dagen så fikk jeg opp bildet fra bakeren som CBE hadde blitt sponset av med burdagskaken. Avfølgte vedkommende fordi jeg ønsker ikke å følger noen som ikke sjekker ut baksiden av medaljen eller har forståelse for hva slags bedrift CBE&co er.

• Liker 29
Skrevet
Akkurat nå, Klink skrev:

Gjør nok alt dette etter at bildene er tatt. Det END utelukker ikke det andre. 

Nei, det er sant. Men nå ble dette koblet med et veldig hodt innlegg fra BT om barnebursdager og hvem de egentlig er for, så jeg svarer ut fra det. Og det fremgår med all tydelighet på bildene at fireåringen ikke har vært deltakende i forberedelsene til selskapet. 

• Liker 28
Skrevet
2 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

På hvilken måte får barna gleden av dette oppstyret rundt bursdagsfeiring, å alt det unødvendig ræl pynt som faktisk er skadelig for miljøet? 

Slik jeg ser det så er det faktisk CBE som har mest glede av det siden hun får sponset det ene å det andre. Hun inngår avtaler for å promotere det ene å det andre. CBE å sponsorene tjener rett å slett penger på bursdagsfeiring til døtrene hennes. Noe jeg tenker er helt feil og helt urimelig.

Løpet av dagen så fikk jeg opp bildet fra bakeren som CBE hadde blitt sponset av med burdagskaken. Avfølgte vedkommende fordi jeg ønsker ikke å følger noen som ikke sjekker ut baksiden av medaljen eller har forståelse for hva slags bedrift CBE&co er.

Enig med deg. tenk å tjene på ungenes bursdagsselskaper. Noen ville kalle det å selge (deler av) barndommen. Det linner mer og mer på Trumann-show. 

Alle som bruker eksponeringen til reklame, burde skamme seg. At foreldrene ikke bryr seg, er en ting. Andre seriøse bedrifter burde virkelig tenke seg om. 

• Liker 38
Skrevet (endret)

Mener enkelte av dere at dette er noe ei 4år gammel jente ville ha valgt som tema til sin bursdagsfeiring om hennes mor ikke hadde stått for planleggingen fra A til Å?

*Screenhots av IG story og kan derfor ikke linkes til*

Screenshot_20200913-174808_Instagram.jpg

20200913_175149.jpg

Endret av MaleficentAurora
Fjernet navnet på kaken
  • Liker 28
Skrevet
12 minutter siden, pøbelsara skrev:

Nå var det jo cbe selv som ga uttrykk for sin store frustrasjon over alt de ikke fikk gjort når barna var hjemme, det er ikke noe vi her inne finner på. 

Nettopp derfor har de muligheten til å gjøre disse tingene, når barna ikke er hjemme, eller etter leggetid. De får gjort fint lite når barna er der, og kan disponere tiden sin deretter. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
14 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Mener enkelte av dere at dette er noe ei 4år gammel jente ville ha valgt som tema til sin bursdagsfeiring om hennes mor ikke hadde stått for planleggingen fra A til Å?

*Screenhots av IG story og kan derfor ikke linkes til*

Screenshot_20200913-174808_Instagram.jpg

Barnet kan fint ha valgt bambi som tema, selv om mor har stått for planleggingen. Dette må da være super bursdag for en fireåring eller en 5-6 åring for den del. Er som å komme inn i en Disney verden. 

Endret av Lana01
  • Liker 5
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Lana01 skrev:

Barnet kan fint ha valgt bambi som tema, selv om mor har stått for planleggingen. Dette må da være super bursdag for en fireåring eller en 5-6 åring for den del. Er som å komme inn i en Disney verden. 

Rediger innlegget pga navnet til barnet synes på siste bildet. 

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 3
Skrevet
20 minutter siden, pøbelsara skrev:

tenk å tjene på ungenes bursdagsselskaper. Noen ville kalle det å selge (deler av) barndommen. Det linner mer og mer på Trumann-show. 

Alle som bruker eksponeringen til reklame, burde skamme seg. At foreldrene ikke bryr seg, er en ting. Andre seriøse bedrifter burde virkelig tenke seg om. 

↕️

6 minutter siden, Lana01 skrev:

• Liker 2
Skrevet (endret)
På 5.9.2020 den 17.49, LilleSnupp skrev:

Siden du spør, så vil jeg tippe én svær fargekoordinert ballongbue, fargekoordinerte heliumballonger, en temadekorert tralle, én pastellfarget donuttavle og temadekorert tipi bl.a.

Glemte backdrop’en, farge- og temakoorrdiert kake, dekorerte gaveposer til gjestene, dekorerte pappglass og -tallerkner og ballongfylte bokstavbokser.

Glemt noe nå?

Edit: Glemte pinjataen 🤣

Endret av LilleSnupp
  • Liker 35
Skrevet
49 minutter siden, Lana01 skrev:

Bloggeren mener selv at hun ikke har bedre tid enn andre, til tross for det du skriver her. Tror du ikke på henne? 

• Liker 27
Skrevet
52 minutter siden, Lana01 skrev:

Nå får du gi deg🤭

De klare ikke en gang disponere de 8 timene de har hver for seg for å gjøre akkurat de jobb oppgavene som du har ramset opp. Derfor må det taes når ungene er lagt seg. Så hvordan er hennes "arbeidstid" mer "stressende" enn andre familie som har 8-16 jobb? Det er kun 24 timer i ett døgn.

CBE servere daglig gjennom IG storyen til flere hundre tusen hva hun bruker arbeidstiden på. De få og sjelden gangene vi har fått en glimt fra kontoret, er så og si nesten så sjokkerende at man må ta på seg brillene for å være sikker på at man så rett.

• Liker 24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...