Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
48 minutter siden, Levina skrev:

Hvis det samarbeidet når resulterer i flere hundre tusen i inntekter, så er nok det vel brukte timer. Du får « daue» så mye du vil, men helt klart at det er hun som er forretningskvinnen i dette tilfellet😀

De må gjerne tjene så mye som mulig på dette, kanskje de slutter med å tjene penger på ungene. Var antall timer jeg reagerte på, de har filmet i evigheter og gjør det om igjen på bare 6 timer, det er faktisk helt latterlig. 6 timer! ☺️

• Liker 45
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Jobbermedbarn skrev:

Enig! Men reagerer mest på er at de ikke har fått til et slik samarbeid for lenge siden? Ikke mye tro på prosjektet/appen der ute tydeligvis. Men det skal også sies at det må være et utrolig vanskelig, og ikke minst mettet, marked å slå gjennom på. Mange kan jo mye om trening, og det skal være veldig spesielt for at du skal betale for noe du kan få gratis mange andre steder. Vi får også håpe at utførelsen av øvelsene er noe helt annet enn det man har sett på netfit sin IG hittil, for det er virkelig labert og langt fra noe å betale for. For min del mangler det helt styrke, kraft og presisjon. 
Skulle ikke testversjonen komme i går? 

Jo, den skulle komme igår. Ingenting skjer. Helt enig med deg. jeg skulle gjerne sett en prosjektplan på Netfit om det i det hele tatt finnes. De har gode folk rundt seg, som evner å tjene penger (Peters), men ser jo ingenting til det, så jeg stusser veldig. 

Det vi ser på Bloggerne viser jo alt annet enn en supersprek kvinne i tredveårene. Det er som å se meg selv. Sutring og pesing. Forfriskende! men det bryter jo med narrativet de har skapt

• Liker 31
Skrevet

Det mest passende er egentlig dagens episode av Bloggerne der bestefaren til Martine sier at han er så stolt over henne. For arbeider hele tiden, men vet ikke hva hun jobber med. Det er litt sånn. Mye mas om at en jobber veldig mye, men det produseres veldig lite og alt er fluffy og lite konkret. 

• Liker 18
Skrevet
12 minutter siden, Kollontaj skrev:

De må gjerne tjene så mye som mulig på dette, kanskje de slutter med å tjene penger på ungene. Var antall timer jeg reagerte på, de har filmet i evigheter og gjør det om igjen på bare 6 timer, det er faktisk helt latterlig. 6 timer! ☺️

Jepp! Håper det blir supersuksess så ungene får fri. :jepp:

• Liker 21
Skrevet
3 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jepp! Håper det blir supersuksess så ungene får fri. :jepp:

Håper de ikke kommer på at de skal bruke #netfitkids igjen. 😆

• Liker 18
Skrevet
19 timer siden, Villroses hage skrev:

Påvirkerbedriften har solgt inn sitt barn for å "tilby" sine følgere en eksklusiv  40% rabatt  på fotobøker hos Fotoknutsen.
Jada. Går du inn på fotoforhandlerens side, så har de 40% rabatt på fotobøker. Helt uten "eksklusiv" rabattkode fra visse påvirkere.

Dette er jo symptomatisk. Stakkars barn, som ikke kan verge seg mot å bli utnyttet i foreldrenes forretningsforehavender.

Villedende markedsføring. Saueflokken tror de får noe eksklusivt som i virkeligheten er åpent for alle. Skulle ikke vært lov å markedsføre på denne måten. Gjelder alle influensere.

• Liker 24
Skrevet
1 hour ago, Tannbein said:

👆

En forsinket lanseringsdato, til og med. Som gikk glipp av gullsjansen med corona-hjemmetrening så det suste, mens andre treningsbloggere opprettet tilbud i løpet av få dager etter stengingen. Lurer mer på hva de skal finne på når netfit flopper.

Stemmer - det hadde jeg jo glemt. Det er ikke bare-bare å henge med i svingene når dette über-revolusjonære treningskonseptet skal lanseres. For det høres jo ut som om NASAs månelandingsekspedisjon i 1969 bare var småtterier i forhold til Netfit. 

Skulle programmet floppe etter at lanseringen endelig har funnet sted, så gir fortiden en grei pekepinn på hvordan det vil reageres: Ansvarsfraskrivelse og CBEs sedvanlige mantra: Det var de andres skyld!

• Liker 25
Skrevet

Jeg forstår ikke 45x15 opplegget hennes? (IG) hun skriver at hun slår av mølla i 15 sek. Er ikke det veldig kronglete ? Det tar vel litt tid å skru ned å skru på.

jeg trener lignende men jeg går i eks 15sek, så løper i 45 sek.

(dette er ikke ment som kritikk, men jeg lurer helt oppriktig..) 

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, Levina skrev:

Jeg har ikke eksakte beløpet, men det var ikke poenget. Når noen reagerer på at de må filme på nytt fordi de har inngått et samarbeid, så er jo det uansett inntektsbringende, og helt sikker litt stas å ha en samarbeidspartner når de skal lansere denne treningsappen. Folk her inne har lett for latterliggjøre, men den som ler sist er nok henne.  Hun er en dyktig forretningskvinne og det vises ved den variasjon av samarbeid hun har i tillegg til influencer rolllen. Nå er det TV og snart ny  treningsapp som skal lanserer. Nye prosjekter hver eneste år for henne, mens her inne så er det ikke noe nytt som kommer..😀Lett å se hvem som er mest nyskapende og produktiv. 

Mener du at det er godt anvendte arbeidsdager når man har filmet timesvis med trening på div lokasjoner, som nå er helt bortkastet og som kan erstattes med en knapp arbeidsdag? 

Jeg mistenker deg for å provosere med den siste setningen der, så jeg skal la den stå uimotsagt. 

• Liker 29
Skrevet
3 timer siden, Levina skrev:

Jeg har ikke eksakte beløpet, men det var ikke poenget. Når noen reagerer på at de må filme på nytt fordi de har inngått et samarbeid, så er jo det uansett inntektsbringende, og helt sikker litt stas å ha en samarbeidspartner når de skal lansere denne treningsappen

*forkortet innlegg*

Skjønner at det er stas. Jeg har aldri hørt om klesmerket før, men jeg tittet innom hjemmesiden og så treningstøy i imitert skinn og en bh kalt "Gold Digger" 😊

• Liker 35
Skrevet
1 time siden, *Stjerne*støv* skrev:

Jeg forstår ikke 45x15 opplegget hennes? (IG) hun skriver at hun slår av mølla i 15 sek. Er ikke det veldig kronglete ? Det tar vel litt tid å skru ned å skru på.

jeg trener lignende men jeg går i eks 15sek, så løper i 45 sek.

(dette er ikke ment som kritikk, men jeg lurer helt oppriktig..) 

Hu slår vell ikke av mølla 😂 Regner med at hun hopper på de sidedelene på mølla mens den går. 

• Liker 6
Gjest Desbeb19
Skrevet

Som tidligere anorektiker, syns jeg det er utrolig synd hvordan hun dokumenterer først 50 min med intervaller, og så frokosten bestående av tre knekkebrød med pålegg 😔 

Gjest CecilieX
Skrevet

Nå har altså Netfit knyttet til seg BALion, et firma som så dagens lys 1. Januar 2019. De har pr i dag 3 ansatte. 

https://www.proff.no/selskap/balion.no-as/hordvik/postordre-internetthandel/IF8YTER10K9/

Det påstås at en slik avtale genererer «flere hundre tusen» i inntekt. 

Jeg har ikke hørt om firmaet før, og det slår meg at dette må jo være et steg ned fra avtalen som CBE hadde med Getinspired i mange år. Til sammenlikning hadde de 52 ansatte og en omsetning på 272 millioner kroner i 2019. 

Passer det inn i suksessrik forretningskvinne - narrativet? 

Skrevet
6 minutter siden, Desbeb19 skrev:

Som tidligere anorektiker, syns jeg det er utrolig synd hvordan hun dokumenterer først 50 min med intervaller, og så frokosten bestående av tre knekkebrød med pålegg 😔 

Ett knekkebrød er vel omtrent 40 kalorier.  Spirer og agurk 0 kalorier. 

• Liker 16
Skrevet (endret)
36 minutter siden, Heisann1234 said:

Hu slår vell ikke av mølla 😂 Regner med at hun hopper på de sidedelene på mølla mens den går. 

Det tenkte jeg også når jeg leste det! Men hun skriver slår av i 15 sek 🙈

Endret av *Stjerne*støv*
  • Liker 4
Skrevet

Nei men kjære vene, dere vet da ikke om og hva hun spiste før hun stakk ut på trening?
 Kan hende hun tok en havregrøt tidlig på morgenen, hva vet jeg. De trente vel etter å ha levert ungene i barnehage og skole. 

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, MiniMjau skrev:

Ett knekkebrød er vel omtrent 40 kalorier.  Spirer og agurk 0 kalorier. 

Men nå har jo netfit og cbe aldri hatt fokus på kropp og å telle kalorier.. 🙄 fokuset er på en frisk kropp og treningsglede 😂😂 my ass🥴

• Liker 21
Skrevet
2 minutter siden, missLynch skrev:

Nei men kjære vene, dere vet da ikke om og hva hun spiste før hun stakk ut på trening?
 Kan hende hun tok en havregrøt tidlig på morgenen, hva vet jeg. De trente vel etter å ha levert ungene i barnehage og skole. 

Vel, hun har gang på gang skrevet at hun ikke spiser før trening, ikke frokost, bare kaffe. 

• Liker 35
Skrevet
Akkurat nå, missLynch skrev:

Det kan hende, men når fokuset hennes er på livsstil og trening bør hun da virkelig vise hva som kreves av kaloriinntak for å trene såpass. Når hun viser tre knekkebrød etter trening så oppfattes det som thininspo, noe jeg også er redd er hensikten. Feks bildet som ble lagt ut i går hvor hun poserer med stumpen presset utover slik at man får god klippe mellom lår og ser sikkelig tynnet beviser dette.

• Liker 35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...