Gunvald Skrevet 28. august 2020 #27141 Skrevet 28. august 2020 Syns det bare er brystvorter det går i om dagen? 27
Hunter7 Skrevet 28. august 2020 #27142 Skrevet 28. august 2020 49 minutter siden, Minnie Mus said: CBE er virkelig imponert over seg selv, som har plukket blomster fra egen hage i år. Og den luggen da, som hun merker at hun har når vinden blåser i håret og den henger seg opp i resten av håret og....... Jisess. Det er så innmari tomt der, bare svada og tull. Å dette bruker godt voksne mennesker dagene sine på, for så å publisere det offentlig. At vinden roter til håret kan ikke være annet enn om ikke århundrets, så i det minste dagens største i-landsproblem. Dagens gratistips: Hårgele. Eventuelt den noe mer økologiske varianten sukkervann. 20
Gjest CecilieX Skrevet 28. august 2020 #27143 Skrevet 28. august 2020 (endret) Det er en syk (hei språklig retardering) verden vi lever i når klipping av lugg på en fremmed person først genererer flere innlegg. Det engasjerer såpass at leseren kommenterer det. Og deretter er blogger påpasselig med å takke hver enkelt for komplimentet. Takk, takk, tusen takk, tusen takk. Se på skjorta mi, mange har spurt. Fredagsbukett og mer lugg. Blir det mer antifeministisk? Endret 28. august 2020 av CecilieX
pøbelsara Skrevet 28. august 2020 #27144 Skrevet 28. august 2020 Keiserinnen har absolutt ingen klær på. 44
Keaton Skrevet 28. august 2020 #27145 Skrevet 28. august 2020 48 minutter siden, CecilieX skrev: Det er en syk (hei språklig retardering) verden vi lever i når klipping av lugg på en fremmed person først genererer flere innlegg. Det engasjerer såpass at leseren kommenterer det. Og deretter er blogger påpasselig med å takke hver enkelt for komplimentet. Takk, takk, tusen takk, tusen takk. Se på skjorta mi, mange har spurt. Fredagsbukett og mer lugg. Blir det mer antifeministisk? Innredningen av lekestua. 24
Minnie Mus Skrevet 28. august 2020 #27146 Skrevet 28. august 2020 29 minutter siden, Kollontaj said: Innredningen av lekestua. Jah, handywoman i kort kjole og med hammer 😂😂😂 Det er så kleint 32
Keaton Skrevet 28. august 2020 #27148 Skrevet 28. august 2020 Blomster innkjøpt, lugg som blåser, glemt minst 15 ting til Lekestua, det er hardt dette influencerlivet. Hun burde få opplevd en vanlig arbeidsdag snart, men CBE.no får meg iallfall til å flire høyt. Man skal ikke kimse av underholdningsverdien. 45
MiniMjau Skrevet 28. august 2020 #27149 Skrevet 28. august 2020 For at forbruksbonanza den lekehytta!! Skal barna være nyvaska, rene og pene for å leke der? Eller kan de gå inn med vårt regntøy.? 28
Minnie Mus Skrevet 28. august 2020 #27150 Skrevet 28. august 2020 1 minutt siden, MiniMjau said: For at forbruksbonanza den lekehytta!! Skal barna være nyvaska, rene og pene for å leke der? Eller kan de gå inn med vårt regntøy.? Neinei, ikke noe vått regntøy i prinsesse stuen som CBE har brukt mange uker på 😱 Da blir jo de hvite og rosa putene og interiøret ødelagt, må vite! Her er det reklame og lesekrok/hems som gjelder. Men vi må vente i spenning på blogginnlegg om lekestua, for først skal CBE spise taco. Håper hun spiser raskt, for jeg døøør av spenning.... eller ikke. 34
Gjest CecilieX Skrevet 28. august 2020 #27151 Skrevet 28. august 2020 (endret) Voksen kvinne i 30-årene: «Jeg har fått meg lugg for anledningen og det er så gøy, spesielt fordi jeg elsker forandringen og fordi jeg har fått så mange fine tilbakemeldinger fra dere!» Jeg kommer aldri til å misunne henne et liv der dette er det som gir livskvalitet. Det å leve av å presentere livet sitt på internett og telle likes på en f***ings lugg. Hentet herfra: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/08/18/on-the-road-and-back-again/ Endret 28. august 2020 av CecilieX
Chrisssi Skrevet 28. august 2020 #27152 Skrevet 28. august 2020 Orker ikke klikke meg inn på bloggen, men når en tjafsete lugg langt nedi øynene er månedens høydepunkt for frua må man jo bare flire og lure på hvor tomt det er inni der, i det perfekte ytre. Hun ser forøvrig ut som en annen person på tv, med uren hud og greier. De små er vel dressert til å leke forsiktig i sin pastellverden. Lekestue er fin den, men unger flest bryr seg ikke så mye om symmetri og fargeharmoni. 35
Sol79 Skrevet 28. august 2020 #27153 Skrevet 28. august 2020 Skulle gjerne hatt lekestue til min 6 år gamle jente, men innredningen hadde blitt et felles prosjekt her da. Hadde ikke innreda slik som jeg vil ha det. Lekestuer er jo som skapt for å grise med vann og sølemat. Var i hvert fall det i min barndom. 24
FotbaIlflua Skrevet 28. august 2020 #27154 Skrevet 28. august 2020 1 time siden, CecilieX skrev: Voksen kvinne i 30-årene: «Jeg har fått meg lugg for anledningen og det er så gøy, spesielt fordi jeg elsker forandringen og fordi jeg har fått så mange fine tilbakemeldinger fra dere!» Jeg kommer aldri til å misunne henne et liv der dette er det som gir livskvalitet. Det å leve av å presentere livet sitt på internett og telle likes på en f***ings lugg. Hentet herfra: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/08/18/on-the-road-and-back-again/ Mye diskusjoner om nippler og nipplecovers i det innlegget som handler om lugg. Jeg har et tredje alternativ; BH! CBE mener at det ikke er pent med bh under. Til info så finnes det t-shirt bh. De er rimelig usynlige under topper. De er kanskje ikke så sexy, men ingen skal jo se dem uansett. Hun brukte alltid bh før hun fikk silikon, nå bruker hun bare bh når hun reklamerer for undertøyskolleksjonen sin. 35
Vipser Skrevet 28. august 2020 #27155 Skrevet 28. august 2020 Med lugg ligner Caroline noe veldig på Camilla Pihl.. Eller er det bare meg? Jeg synes hun ser eldre ut med lugg. Tror ikke det var helt planen. 15
Monimoni Skrevet 28. august 2020 #27157 Skrevet 28. august 2020 1 time siden, FotbaIlflua skrev: Mye diskusjoner om nippler og nipplecovers i det innlegget som handler om lugg. Jeg har et tredje alternativ; BH! CBE mener at det ikke er pent med bh under. Til info så finnes det t-shirt bh. De er rimelig usynlige under topper. De er kanskje ikke så sexy, men ingen skal jo se dem uansett. Hun brukte alltid bh før hun fikk silikon, nå bruker hun bare bh når hun reklamerer for undertøyskolleksjonen sin. Hun brukte to behåer oppå hverandre før, faktisk. 18
Gjest Twistdott Skrevet 28. august 2020 #27158 Skrevet 28. august 2020 Ser på den lekehytta til jentene, og jeg sjokkeres over forbruket, også der. Jeg har aldri sett et slikt forbruk av alt som hos denne familien. At de ikke er flaue over å fronte et sånt overforbruk. .
På besøk Skrevet 29. august 2020 #27159 Skrevet 29. august 2020 Og der reklamerer Funkygine for Alpro... 7
MiniMjau Skrevet 29. august 2020 #27160 Skrevet 29. august 2020 8 timer siden, Twistdott skrev: Ser på den lekehytta til jentene, og jeg sjokkeres over forbruket, også der. Jeg har aldri sett et slikt forbruk av alt som hos denne familien. At de ikke er flaue over å fronte et sånt overforbruk. . helt hinsides. så mye dill. og over vinteren blir alt vått, rått og fuktig og ekkelt. så går det jordslag i det, så kastes det. 20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå