Gjest Lin11 Skrevet 26. juli 2020 #25281 Del Skrevet 26. juli 2020 (endret) 4 minutter siden, virkelig skrev: At bedriften svindler må du nesten dokumentere! Det å påstå at noen svindler er veldig grovt Det var en skrivefeil. Den er rettet opp i! Endret 26. juli 2020 av Lin11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nudeldama Skrevet 26. juli 2020 #25282 Del Skrevet 26. juli 2020 1 minutt siden, CecilieX skrev: Jeg kan faktisk spå. Her kommer ordkløyveriet som bestilt. Er det ordkløyveri å stille spørsmål ved en så grov påstand som at CBE svindler? Da tåler man virkelig ikke at noen sier i mot. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 26. juli 2020 #25283 Del Skrevet 26. juli 2020 Akkurat nå, Nudeldama skrev: Er det ordkløyveri å stille spørsmål ved en så grov påstand som at CBE svindler? Da tåler man virkelig ikke at noen sier i mot. 8 minutter siden, Lin11 skrev: Da jeg regner med at det er ok for deg at bedrifter svindler, driver uetisk og har generelt dårlig moral? Siden det handler om hvordan man oppfører seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 26. juli 2020 #25284 Del Skrevet 26. juli 2020 2 minutter siden, Lin11 skrev: Det var en skrivefeil. Den er rettet opp i! Hva rettet du opp? Står fortsatt svindler . "Da jeg regner med at det er ok for deg at bedrifter svindler, driver uetisk og har generelt dårlig moral? Siden det handler om hvordan man oppfører seg? Endret 2 minutter siden av Lin11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 26. juli 2020 #25285 Del Skrevet 26. juli 2020 20 minutter siden, Shopgirl2014 skrev: Jeg synes svarene henne stort sett er godt innafor jeg. Ser gjerne et eksempel på hva du mener viser et kritikkverdig handlingsmønster. I denne lenken ser jeg ingenting galt https://influencere.wordpress.com/2019/02/08/cbe-profesjonell-kundebehandling/ Hvorfor ikke bare svare det da, som man normalt sett ville gjøre i en debatt mellom siviliserte personer, i stedet for å rante i vei om påskeliljer?? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lavande Skrevet 26. juli 2020 #25286 Del Skrevet 26. juli 2020 10 minutter siden, Marioposa skrev: Morsomt at man kan få trusene CBE har "designet" på WISH for 21kr. Overraskende eller begynner dette å bli et mønster? Tenker på hårspennende CBE "designet" i fjor... Og her fra 2011: https://imgur.com/a/gU7lI 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 26. juli 2020 #25287 Del Skrevet 26. juli 2020 20 minutter siden, Hellasinmyheart skrev: Ikke enig med deg i dette. Det går på stumpene når man velger å gjøre plukking g av påskeliljer i en park til et tema for kritikk av bedriften som skal dokumentere et mønster. Nå har da heller ingen gjort det her, da. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 26. juli 2020 #25288 Del Skrevet 26. juli 2020 Akkurat nå, Lavande skrev: Og her fra 2011: https://imgur.com/a/gU7lI 😉 Nå kommer det sikkert en drøss med svar om at dette er en gammel sak.....hehehe 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 26. juli 2020 #25289 Del Skrevet 26. juli 2020 (endret) Har lest gjennom innleggene om kolleksjonen. Dette er sitater: «kolleksjonen min» »jeg ønsket å lage en kolleksjon» »del 2 av kolleksjonen» »stoffet vi har brukt er kjempefint» »jobbet med dette siden i fjor» https://www.carolinebergeriksen.no/2020/05/19/caroline-berg-eriksen-x-muse-er-lansert/ Mymuse drar den enda lengre: «Caroline Berg Eriksen har designet en elegant ....» https://mymuse.no/inspirasjon/caroline-berg-eriksen-x-mymuse/ Kjør debatt! Er dette løgn eller sannhet? Endret 26. juli 2020 av CecilieX La til lenker til kilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 26. juli 2020 #25290 Del Skrevet 26. juli 2020 (endret) 5 minutter siden, virkelig skrev: Hva rettet du opp? Står fortsatt svindler . "Da jeg regner med at det er ok for deg at bedrifter svindler, driver uetisk og har generelt dårlig moral? Siden det handler om hvordan man oppfører seg? Endret 2 minutter siden av Lin11 Nei, gjør det? Og så? Står ikke CBE? Hvis det er det du insinuerer? Endret 26. juli 2020 av Lin11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marioposa Skrevet 26. juli 2020 #25291 Del Skrevet 26. juli 2020 (endret) 5 minutter siden, virkelig skrev: Hva rettet du opp? Står fortsatt svindler . "Da jeg regner med at det er ok for deg at bedrifter svindler, driver uetisk og har generelt dårlig moral? Siden det handler om hvordan man oppfører seg? Endret 2 minutter siden av Lin11 Bedriften svindler/bedrifter svindler. Stavefeil som er rettet opp👍 Endret 26. juli 2020 av Marioposa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 26. juli 2020 #25292 Del Skrevet 26. juli 2020 1 minutt siden, CecilieX skrev: Har lest gjennom innleggene om kolleksjonen. Dette er sitater: «kolleksjonen min» »jeg ønsket å lage en kolleksjon» »del 2 av kolleksjonen» »stoffet vi har brukt er kjempefint» »jobbet med dette siden i fjor» Mymuse drar den enda lengre: «Caroline Berg Eriksen har designet en elegant ....» Kjør debatt! Er dette løgn eller sannhet? Det er løøøøøgn både i øyner å ører 👁👂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hellasinmyheart Skrevet 26. juli 2020 #25293 Del Skrevet 26. juli 2020 1 minutt siden, Aricia skrev: Nå har da heller ingen gjort det her, da. Jo det er jo nettopp det som er gjort. Linkene med såkalt påstått kritikkverdig atferd av bedriften er blant annet dette med plukking av påskeliljer i et kratt i en park. Det ble også debattert over flere sider den gang det skjedde. Jeg husker det godt den «debatten» som diskuterte dette her inne😊Ingen kritikk av bedriften er for liten til å tas opp her inne uansett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 26. juli 2020 #25294 Del Skrevet 26. juli 2020 (endret) 8 minutter siden, CecilieX skrev: Har lest gjennom innleggene om kolleksjonen. Dette er sitater: «kolleksjonen min» »jeg ønsket å lage en kolleksjon» »del 2 av kolleksjonen» »stoffet vi har brukt er kjempefint» »jobbet med dette siden i fjor» Mymuse drar den enda lengre: «Caroline Berg Eriksen har designet en elegant ....» Kjør debatt! Er dette løgn eller sannhet? Opp i mot dette bildet og aktiviteten i denne tråden, så er vel svaret ganske så innlysende. Endret 26. juli 2020 av Lin11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 26. juli 2020 #25295 Del Skrevet 26. juli 2020 (endret) Slettet Endret 26. juli 2020 av Lin11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 26. juli 2020 #25296 Del Skrevet 26. juli 2020 Slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 26. juli 2020 #25297 Del Skrevet 26. juli 2020 8 minutter siden, Nudeldama skrev: Er det ordkløyveri å stille spørsmål ved en så grov påstand som at CBE svindler? Da tåler man virkelig ikke at noen sier i mot. Takk for korreksjonen, ordkløyveri er nok ikke riktig betegnelse, dog finner jeg ingen definisjon på ordet i ordboka. Jeg brukte ordet som en betegnelse på en debattteknikk der man henger seg opp i enkeltord for å avspore fra temaet og få motdebattant til å måtte forsvare seg. Det er effektfullt og fungerte utmerket for deg også når du stiller spørsmål ved min ordbruk. Gratulerer! Så, hva tenker du om Wish produktene versus CBE sin kolleksjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 26. juli 2020 #25298 Del Skrevet 26. juli 2020 (endret) 29 minutter siden, CecilieX skrev: Har lest gjennom innleggene om kolleksjonen. Dette er sitater: «kolleksjonen min» »jeg ønsket å lage en kolleksjon» »del 2 av kolleksjonen» »stoffet vi har brukt er kjempefint» »jobbet med dette siden i fjor» Mymuse drar den enda lengre: «Caroline Berg Eriksen har designet en elegant ....» Kjør debatt! Er dette løgn eller sannhet? Takk for eksempler - jeg er faktisk litt rystet over at formuleringene fra de involverte er såpass lite runde og lite åpne for tolkning, rett og slett. Skulle tro at de ville helgardere seg litt mer og velge sine ord mer med omhu. Min ærlige mening er at ingen voksne oppegående mennesker på ramme alvor kan tro på noe sånt. Jeg klarer ikke å tro at CBE.no eller MyMuse tror at de klarer å lure noen heller. Men jeg får inntrykk av at de mener vi alle sammen skal være greie og late som, for å ikke være vanskelige og kjipe. Det er keiserens nye klær, helt uten omsvøp. Endret 26. juli 2020 av Aricia 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 26. juli 2020 #25299 Del Skrevet 26. juli 2020 3 minutter siden, CecilieX skrev: Har lest gjennom innleggene om kolleksjonen. Dette er sitater: «kolleksjonen min» innafor, man kan sette sammen en kolleksjon av allerede produserte plagg »jeg ønsket å lage en kolleksjon» Uttafor, korrekt språk ville være «å sette sammen en kolleksjon» »del 2 av kolleksjonen» Innafor »stoffet vi har brukt er kjempefint» uttafor - enten «produsentene har brukt» eller «i plaggene vi har valgt ut» »jobbet med dette siden i fjor» Det kan det hende de har jobbet med planene, men det høres ut som de har jobbet med designet Mymuse drar den enda lengre: «Caroline Berg Eriksen har designet en elegant ....» Ren løgn Kjør debatt! Er dette løgn eller sannhet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 26. juli 2020 #25300 Del Skrevet 26. juli 2020 En promp må bli veldig forvirra når den slippes ut i en sånn truse. Så mange steder man kan ta veien. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå