Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Lin11 skrev:

Say what??? Det er den profesjonelle aktøren sin det. Trist at man velger fokus på det. Har for øvrig vært 100 prosent herlig befriende å slippe å se mindreårige eksponert. 

Det er jeg så enig med deg i. Det har vært en fornøyelse å følgte med i de siste dagene når de har vært på tur. At de ikke ser hvor positive tilbakemeldingene er på at de små ikke blir eksponert stiller jeg meg uforståelig til. Så også at noen spurte etter barna men da ble personen plassert kjapt på plass av en annen person som hadde kommentar på bloggen. Folk burde holde seg for godt til å etterspørre de små og hvor de er hen etc.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, Revenge o'Cavatina skrev:

LKS's fotoutrykk er noe "speziell" - all redigeringen fremstår som at alt som er naturlig, selv naturen, må tukles med så det ser bedre ut i hans øyne. Det er jo dette vi presenteres: Fotografens redigerte og prefererte versjon av virkeligheten. En objektivisering også av natur.

Turinnleggene ville blitt topp uten all denne tuklingen.

Men i det siste innlegget om Skageflå er jo hans egne armer hvite og ansikt mørkebrunt og tennene kritthvite...merkelig redigering der. kun lys og skygge? 🤣

Armen hans i samme innlegg har også fått noen ekstremt markerte muskler...

kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/07/13/skagefla/

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lopploella skrev:

Thigh gap er mellomrommet mellom lårene når man står med føttene samlet. Det gjør ikke bloggeren på den omtalte reklamefilmen, det er mer skreving.

Ok. Vel, virkningen og hensikten er nok å se mest mulig tynn ut,  vil jeg tro. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aquarius04 skrev:

Men i det siste innlegget om Skageflå er jo hans egne armer hvite og ansikt mørkebrunt og tennene kritthvite...merkelig redigering der. kun lys og skygge? 🤣

Armen hans i samme innlegg har også fått noen ekstremt markerte muskler...

kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/07/13/skagefla/

 

Han har redigert så mange bilder gjennom årene at han ser ikke feilene selv. Samme feilene ser jeg hos artisten Raylee.. Ansiktet hennes er brun-organge imens resten av kroppen er blanding av gyllenbrun og hvitt;

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
41 minutter siden, miamiamia skrev:

På søsteren sin insta ligger forøvrig måseeggene der enda.

Når er bildet tatt? Datert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og når man trodde Cbe &co endelig har skjønt at det naturlige, som i flotte bilder fra turer, gode og humoristiske kommentarer, svette og skitne sko gjør at folk liker å følge dem.... BAM! Der er vi tilbake ved kjøkkenbenken, med filter og bar mage, og et direkte flaut behov for å nekte på at rumpa hennes er som de aller fleste rumper....

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Og når man trodde Cbe &co endelig har skjønt at det naturlige, som i flotte bilder fra turer, gode og humoristiske kommentarer, svette og skitne sko gjør at folk liker å følge dem.... BAM! Der er vi tilbake ved kjøkkenbenken, med filter og bar mage, og et direkte flaut behov for å nekte på at rumpa hennes er som de aller fleste rumper....

Synd at hun ikke forstår hva folk setter mest pris på i bloggen å insta. Jaja, da er det bare for meg og sette meg godt til rette i kritikk stolen igjen å ta notater med et skråblikk på framtidige bilder🤨🗒🖊

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Og når man trodde Cbe &co endelig har skjønt at det naturlige, som i flotte bilder fra turer, gode og humoristiske kommentarer, svette og skitne sko gjør at folk liker å følge dem.... BAM! Der er vi tilbake ved kjøkkenbenken, med filter og bar mage, og et direkte flaut behov for å nekte på at rumpa hennes er som de aller fleste rumper....

Mitt inntrykk er at hun ikke bryr seg så mye om hva folk vil se. Handler mer om hva hun vil vise frem, og da er det veldig ofte kropp. Regner med det blir mye bikini og kropp når de skal på hytteturen ved sjøen, så da er det bare å nyte siste dagers innlegg med flott natur. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Klaraku78 said:

Mitt inntrykk er at hun ikke bryr seg så mye om hva folk vil se. Handler mer om hva hun vil vise frem, og da er det veldig ofte kropp. Regner med det blir mye bikini og kropp når de skal på hytteturen ved sjøen, så da er det bare å nyte siste dagers innlegg med flott natur. 

Egentlig litt rart at hun ikke bryr seg om hva folk vil se, i og med at det er nettopp dette hun lever av, og dette som forsørger familien hennes. Men hva vet jeg, kanskje hun tjener mere penger på å vise frem kropp og barn, enn det ekte og naturlige. Jeg skjønner det bare ikke. Dette paret kunne jo hatt en veldig populær blogg ved å fronte friluftsliv uten fokus på overforbruk, kropp og barn. De er i sin beste alder og spreke, hvorfor ikke utnytte det?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opps, på bilde nr 5 i siste blogginnlegg, har LK redigert såpass mye at han har glemt at CBE har lyst hår og ikke brunt 😕 Jaja, fort gjort i en port.... 🤣

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I innlegget om Vinsåshornet, nest siste bilde, er til og med fjellsidene blitt turkise. Den redigeringa tar nok litt overhånd innimellom!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lavande

Sjekket nå blogginnlegget om Skageflå,  og likte ikke bildene til LKE der heller.  Han fremstiller etter mitt syn naturen på siste blogginnlegg mørk og dyster, noe den absolutt ikke er, bare sjekk hans bilder

https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=x6ialgrgurod

vs andre sine bilder som ble lagt ut ca samtidig:

https://www.instagram.com/explore/tags/skageflå/?hl=en

Endret av Lavande
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Lavande skrev:

Sjekket nå blogginnlegget om Skageflå,  og likte ikke bildene til LKE der heller.  Han fremstiller etter mitt syn naturen på siste blogginnlegg mørk og dyster, noe den absolutt ikke er, bare sjekk hans bilder vs andre sine bilder som ble lagt ut ca samtidig:

https://www.instagram.com/explore/locations/302357908/skagefla-geirangerfjorden/

Hadde det vært på høsten så ville det ha vært mer passende på en måte. Men ikke midt på sommeren. Så jeg er enig med deg. Han må legge fra seg dette redigerings tullet sitt. Før virkeligheten ser faktisk ikke sånn ut som det gjør gjennom hans redigerings program.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Hadde det vært på høsten så ville det ha vært mer passende på en måte. Men ikke midt på sommeren. Så jeg er enig med deg. Han må legge fra seg dette redigerings tullet sitt. Før virkeligheten ser faktisk ikke sånn ut som det gjør gjennom hans redigerings program.

Akkurat det synes jeg ikke er noe å terpe på. Om man også ser de siste dagers vær så er det faktisk nesten høstvær mange steder....ser det på mine egne landskapsbilder som jeg har tatt siste dagene. Henger meg mer opp i hvordan han redigerer kona.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det minner om gammeldagse, håndfargede fotografier. CBE skriver i kommentarfeltet at fargene er "dempet", såeh.. 🤷‍♀️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MiominMio skrev:

Akkurat det synes jeg ikke er noe å terpe på. Om man også ser de siste dagers vær så er det faktisk nesten høstvær mange steder....ser det på mine egne landskapsbilder som jeg har tatt siste dagene. Henger meg mer opp i hvordan han redigerer kona.

Det burde terpes på fordi han overdriver noe så jævesk. Det er så vidt man ser at det er CBE som er bildene. Han gjør alle bildene mørkere uansett om det lyst eller ei. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lavande
10 minutter siden, MiominMio skrev:

Akkurat det synes jeg ikke er noe å terpe på. Om man også ser de siste dagers vær så er det faktisk nesten høstvær mange steder....ser det på mine egne landskapsbilder som jeg har tatt siste dagene. Henger meg mer opp i hvordan han redigerer kona.

Poenget er at andre som har tatt bilder på ca samme tid får frem den grønne og frodige naturen som er i Geiranger nå. Det er ikke høst der...

LKE sine bilder er dystre, og slik er ikke norsk natur i juli. Bildene er en del av bloggen, og det må være lov å si at man ikke liker bildene. 

Mener du at også de som skryter av bildene terper,  eller gjelder det kun de som ikke liker bildene hans?

Endret av Lavande
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...