Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Vipser skrev:

Synes det minner om gammeldagse, håndfargede fotografier. CBE skriver i kommentarfeltet at fargene er "dempet", såeh.. 🤷‍♀️

Mener du sånn rom man hadde i kjelleren før så henge opp bildene eller? Mulig jeg tenker feil nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, MiominMio skrev:

Akkurat det synes jeg ikke er noe å terpe på. Om man også ser de siste dagers vær så er det faktisk nesten høstvær mange steder....ser det på mine egne landskapsbilder som jeg har tatt siste dagene. Henger meg mer opp i hvordan han redigerer kona.

Selv om det er høstvær,  så forandrer ikke omgivelsene seg over natta. Det har vært kaldt her jeg bor også, men vi har ikke plutselig fått røde og gule blader på trærne, eller bakken/gresset helt gul/brunt. Det er like grønt og frodig, selv om det er litt kaldt i lufta.  

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Halle-Palle skrev:

Noen har våget seg på å antyde at rumpa hennes er flat, og det skal cbe ha seg frabedt. Er tilnærmet det eneste kommentaren hun svarer på på flere dager, men der gikk visst grensa. 

Fasinerende å være SÅ opptatt av hva andre mener om kroppen sin i en alder av 30 +

https://www.carolinebergeriksen.no/2020/07/11/opp-til-toppen-av-vinsashornet/#comments

Kommenterte at det sikkert ikke var meningen å skrive at hun hadde flat rumpe, men at den var helt normal. Kommentaren slettet. Det er så trist hvordan denne dama trenger hyllest. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Lavande skrev:

Poenget er at andre som har tatt bilder på ca samme tid får frem den grønne og frodige naturen som er i Geiranger nå. Det er ikke høst der...

LKE sine bilder er dystre, og slik er ikke norsk natur i juli. Bildene er en del av bloggen, og det må være lov å si at man ikke liker bildene. 

Mener du at også de som skryter av bildene terper,  eller gjelder det kun de som ikke liker bildene hans?

Enig med deg. Jeg får ikke lyst til å reise til høst og storm i Geiranger. Og jeg er allerede der. Det er ikke stormfulle høyder her.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Lavande skrev:

Poenget er at andre som har tatt bilder på ca samme tid får frem den grønne og frodige naturen som er i Geiranger nå. Det er ikke høst der...

LKE sine bilder er dystre, og slik er ikke norsk natur i juli. Bildene er en del av bloggen, og det må være lov å si at man ikke liker bildene. 

Mener du at også de som skryter av bildene terper,  eller gjelder det kun de som ikke liker bildene hans?

Er i Geiranger nå og det er definitivt ikke mørkt og dystert.  Grønt og svart og blått og hvitt og vakkert.🤗

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Enig med deg. Jeg får ikke lyst til å reise til høst og storm i Geiranger. Og jeg er allerede der. Det er ikke stormfulle høyder her.

Du og.😊

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, MaleficentAurora skrev:

Hadde det vært på høsten så ville det ha vært mer passende på en måte. Men ikke midt på sommeren. Så jeg er enig med deg. Han må legge fra seg dette redigerings tullet sitt. Før virkeligheten ser faktisk ikke sånn ut som det gjør gjennom hans redigerings program.

De kaller det kunstfoto og da er det fritt fram. Hvis dette er bilder han legger ut for å dokumentere turene så hadde de vært bedre tjent med å vise bilder av naturen slik den er. Men de lever i sin egen virkelighet. Kanskje naturen ser slik ut for dem??

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Surikatt skrev:

De kaller det kunstfoto og da er det fritt fram. Hvis dette er bilder han legger ut for å dokumentere turene så hadde de vært bedre tjent med å vise bilder av naturen slik den er. Men de lever i sin egen virkelighet. Kanskje naturen ser slik ut for dem??

Har de sagt det? At det er kunstfoto? Har du link til uttalelsen?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Surikatt skrev:

de lever i sin egen virkelighet

Akkurat det har vi fått med oss for lengst, for de lever i en boble hvor det er hva de mener og gjør som er fasiten på alt 🤣

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Surikatt skrev:

De kaller det kunstfoto og da er det fritt fram. Hvis dette er bilder han legger ut for å dokumentere turene så hadde de vært bedre tjent med å vise bilder av naturen slik den er. Men de lever i sin egen virkelighet. Kanskje naturen ser slik ut for dem??

Jeg bry meg katta hva de kaller det for. Han hadde ikke fått prisen før årets fotograf. Det er andre amatør fotograf som gjør jobben 20 ganger så bedre. Å det vil si at de bevare faktisk slik virkeligheten er gjennom bildene med å framheve det. LK skjuler faktisk det han tar bilder av med å formørke dem slik han har gjort med de siste bildene. Jeg har brukt helgen på og gå gjennom alle tagg som har med Geiranger, og ingen av de 169 tusen bildene er mørke å trasige. De er stikk motsatt av det. Han framstiller en versjon som ikke finnes når man drar til Geiranger å ser med sine egende øyner. Det er tross alt 2 brukere her i tråden som har avbekftet det hele.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hippyskippy skrev:

Det ser jo ut som bildene til enhver fjortis som har kjørt ei runde i VSCO. 

O.T. - men lastet ned VSCO for en liten tid tilbake. Synes ikke det var noen særlig fler funksjoner der enn på min Huawei 30 pro? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt. Jeg liker ikke CBE, men at folk redigerer bildene sine dystre er å lete etter ting å ta de på. Å kreve dokumebtasjon på hvor fotograf har påstått at det er kunstfoto 🤣 

Foto ER kunst, og man kan være kreativ å ha sin egen stil. Farger, lys, snitt osv kan endre følelsen i et bilde. Foto er gøy! Om Lke vil ha sånne bilder, hva er problemet? Det er mange fotografer i den stilen.

(Jeg mener da ikke redirering av kropp)

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Jodaneida skrev:

Ærlig talt. Jeg liker ikke CBE, men at folk redigerer bildene sine dystre er å lete etter ting å ta de på. Å kreve dokumebtasjon på hvor fotograf har påstått at det er kunstfoto 🤣 

Foto ER kunst, og man kan være kreativ å ha sin egen stil. Farger, lys, snitt osv kan endre følelsen i et bilde. Foto er gøy! Om Lke vil ha sånne bilder, hva er problemet? Det er mange fotografer i den stilen.

(Jeg mener da ikke redirering av kropp)

Problemet? 🤔 De legger ut bilder for likes og kommentarer, ja? Og om man synes han har gjort en elendig jobb, (og det har han, det er ingenting kreativt med måten han framstiller verdens vakreste natur, skyggelegger seg til større muskler, eller gi seg selv hvitere tenner ), da er det innafor å kommentere på det. 

Det er absolutt ikke "lete etter ting å ta de på" når man får den skrekkelige redigeringsjobben i fjeset. Jeg aner ikke hvorfor han er så opphengt i å prøve å gjøre noe "dystert", han lykkes imidlertid sjelden. Motivene ser bare møkkete ut. 

Ja, foto er kjempegøy! Jeg har hatt det både som hobby og levebrød i mange år. Han er ikke spesielt dyktig. Det er forøvrig et ikke ukjent fenomen at mennesker som ikke evner å begrense seg ved spakene kaller det "kunstfoto". Dem om det 😏

Kan han gjøre som han vil? Selvfølgelig! Kan jeg kommentere på hvor dårlig det er? Jepp. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
9 minutter siden, Jodaneida skrev:

Ærlig talt. Jeg liker ikke CBE, men at folk redigerer bildene sine dystre er å lete etter ting å ta de på. Å kreve dokumebtasjon på hvor fotograf har påstått at det er kunstfoto 🤣 

Foto ER kunst, og man kan være kreativ å ha sin egen stil. Farger, lys, snitt osv kan endre følelsen i et bilde. Foto er gøy! Om Lke vil ha sånne bilder, hva er problemet? Det er mange fotografer i den stilen.

(Jeg mener da ikke redirering av kropp)

Tja, vet ikke helt jeg. At foto generelt er kunst kan vel diskuteres, men at det kan være kunst er en annen ting. På enkelte typer foto kan redigering være flott, men akkurat bildene i det siste innlegget er da virkelig påfallende mørke og dystre. Det ser kaldt og trist ut, og turen frister definitivt ikke.

Det er ikke noe "problem" at LK vil ha sånne bilder, men vanskelig å forstå hvorfor. Mulig det er mange fotografer som bruker denne stilen på naturbilder, uten at jeg har sett det. I hvert fall ikke i kommersiell sammenheng.

Forstår ikke helt hva han vil med bildene, men har jo sett han har en forkjærlighet for "dystre" bilder, spesielt de av ham selv. At noe av det vakreste norsk natur har å by på også må gjøres dystert er litt rart synes jeg. Men det er jo bare å scrolle ned til innlegget under, da får man jo til gjengjeld farger så det holder😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Jodaneida skrev:

Ærlig talt. Jeg liker ikke CBE, men at folk redigerer bildene sine dystre er å lete etter ting å ta de på. Å kreve dokumebtasjon på hvor fotograf har påstått at det er kunstfoto 🤣 

Foto ER kunst, og man kan være kreativ å ha sin egen stil. Farger, lys, snitt osv kan endre følelsen i et bilde. Foto er gøy! Om Lke vil ha sånne bilder, hva er problemet? Det er mange fotografer i den stilen.

(Jeg mener da ikke redirering av kropp)

Bare for opplysningens skyld: De redigerte bildene jeg misliker publiseres på en annonseplattform der Berg Eriksen løper rundt i sponset turtøy, altså reklame. Fargene i reklmen blir derved helt feil. Hvis selgerens mann har lyst til å leke kunstfotograf kan han jo heller bruke instagram/blogg utenom bedriftskontoene til Treasures AS.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, Lin11 skrev:

Når er bildet tatt? Datert?

Det var på storyen i går. Kan være datert for lenge siden men søsteren har lukket profil så jeg tror ikke hun har behov for å bevise noe som helst. Elsker alt søsteren deler, hun virker så deilig og jordnær. Ikke noe fokus på kropp, men vakre ting å se på. En fryd å klikke seg inn på.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommenterte inne på bloggen i går at det var et deilig avbrekk fra utlevering av små barn og kropp. Blir nok ikke godkjent, men håper jeg fikk sådd et frø. Det har virkelig vært fint å klikke seg inn på insta og blogg de siste dagene nettopp fordi det var noe annet enn barn og kropp. Men så BAM! Rett tilbake til same-same-as-always. Synd at ikke CBE forstår det selv.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dagens story så langt så får man et tilbakeblikk på et bildet av ene datteren til CBE fra 2019.. og SWOOSH så er mymuse undertøy kolleksjon lagt ut rett etter barnebildet🤦‍♀️ Da er vi tilbake på gamle trakter når det gjeld  blanding av bilder av de små og bedriftslederen i undertøy.

Endret av MaleficentAurora
Rettelse
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, miamiamia skrev:

Jeg kommenterte inne på bloggen i går at det var et deilig avbrekk fra utlevering av små barn og kropp. Blir nok ikke godkjent, men håper jeg fikk sådd et frø. Det har virkelig vært fint å klikke seg inn på insta og blogg de siste dagene nettopp fordi det var noe annet enn barn og kropp. Men så BAM! Rett tilbake til same-same-as-always. Synd at ikke CBE forstår det selv.

Det var flott å følge turinnleggene deres. Forstår at de ikke kan reise på tur hele tiden for å lage innhold JEG liker, men håper de tar til seg at det finnes de av oss som kanskje ville begynt å følge mer hvis det ble mindre barn og lettkledde poseringer og mer ekte og naturlige innlegg om trening og utendørsaktiviteter. Nå har de iallefall vist meg at de virkelig kan det hvis de vil. 

Men, det er vel desverre barn og sex som selger, og det er jo bare utrolig trist - særlig når det "selges i samme kanal. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...