Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Finlay
12 minutter siden, LoveMoschino skrev:

Både jeg og min mann nøt synet av fruen. Som minn mann sa, hvor mange damer kan gå med slike stillet sandaler? Huden var perfekt på føttene. Ikke tørket og sprukket opp

I alle dager??🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo bare fakta. Dere liker ikke fruen fordi hun legger ut barna på sosiale medier. Det jeg diskuterer er at hun ser bedre ut enn de fleste. Når jeg passerte henne så stoppet jeg under det påskuddet at jeg måtte knyte skolissen. Og det var da jeg så de velpleide føttene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, LoveMoschino skrev:

Både jeg og min mann nøt synet av fruen. Som minn mann sa, hvor mange damer kan gå med slike stillet sandaler? Huden var perfekt på føttene. Ikke tørket og sprukket opp

Steike ta.. Dere har virkelig analysert dama fra topp til tå med forstørrelsesglassene deres🕵️😂

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, 123Frustrert skrev:

https://imgur.com/a/sEeScxM
 

når man setter 😍❤️ På dette bildet kan man begynne å lure på hvor narsissist deg går an å bli..

 

18 timer siden, Medici skrev:

Særlig når datteren kommer løpende til og CBE ikke er i stand til å ta blikket fra seg selv 

 

11 timer siden, Lopploella skrev:

De seansene der hun ser forelsket på seg selv i speilet er ikke til å tro. 😳 Og det er mange av dem.

 

9 timer siden, Zokutine skrev:

Bloggersyken. Resultatet av flere år med holdningen om at «vi tar til oss positive kommentarer (spesielt de som går på utseendet) og sletter og forholder oss ikke til kritikk/negative kommentarer». Er det ikke der det utrykket narsissist kommer fra, han Narcissus som druknet i sitt eget speilbilde?

Det har vel blitt viden kjent at CBE er veldig selvopptatt og da skal ikke en datter som kommer løpende forstyrre mor sin selvdigging, for mor skal legge ut noe for å få hjerter og positive kommentarer, og er det negative kommentarer så blir de slettet og avsender blokkert. Narsissisme satt i system

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
32 minutter siden, LoveMoschino skrev:

Han er jo det. Ikke mange damer som har så IT faktor at du klarer å lyse opp en smekkfull gate på en sommerdag bakfra

Som en lyskaster som blendet alle, liksom? Eller som en brennende heit solstråle? 😁 Høres ut som en opplevelse for livet👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, LoveMoschino skrev:

Dette er jo bare fakta. Dere liker ikke fruen fordi hun legger ut barna på sosiale medier. Det jeg diskuterer er at hun ser bedre ut enn de fleste. Når jeg passerte henne så stoppet jeg under det påskuddet at jeg måtte knyte skolissen. Og det var da jeg så de velpleide føttene. 

Det er de småe detaljene du legger ut om som er så humoristiske å lese😆 Og ikke at du snakker positivt om henne.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
3 minutter siden, LoveMoschino skrev:

Dette er jo bare fakta. Dere liker ikke fruen fordi hun legger ut barna på sosiale medier. Det jeg diskuterer er at hun ser bedre ut enn de fleste. Når jeg passerte henne så stoppet jeg under det påskuddet at jeg måtte knyte skolissen. Og det var da jeg så de velpleide føttene. 

Var det du som ringte på i Siljan for å få se på babyen også eller? 😊

Endret av Tannbein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tannbein skrev:

Som en lyskaster som blendet alle, liksom? Eller som en brennende heit solstråle? 😁 Høres ut som en opplevelse for livet👍

Sikkert samme følelse som de som ser lyset og finner gud, eller noe sånt 🤣

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest YtreYtterst
17 minutter siden, Fjugur said:

Hahahahahahahahahaha.... her snakker vi megacrush og trofast fan. 
Gode innspill i debatten. Virkelig 🙄

Jeg liker å tro det er ironisk, morsomt er det iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei der går grensen 😀 ingen fan av familie livet. Men ser opp til henne fordi alt er så strigla. Og det værste er at jeg tror ikke hun bruker lang tid på å se slik ut heller. Har også sett henne på Kiwi i trenings tøy og hun nailet den looken også 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Fjugur skrev:

Lokalkjendis vettu... Særp-kjendis 

HALLO, jeg bor i Særp og kjerringa ser average ut når hun handler på Storbyen med nesa i sky med dotten slepende etter seg som bærer pikkpakket hennes...

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, LoveMoschino skrev:

Nei der går grensen 😀 ingen fan av familie livet. Men ser opp til henne fordi alt er så strigla. Og det værste er at jeg tror ikke hun bruker lang tid på å se slik ut heller. Har også sett henne på Kiwi i trenings tøy og hun nailet den looken også 

 

3 minutter siden, Pæddan skrev:

HALLO, jeg bor i Særp og kjerringa ser average ut når hun handler på Storbyen med nesa i sky med dotten slepende etter seg som bærer pikkpakket hennes...

For en kontrast det var på svarene her at jeg måtte le😂

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, LoveMoschino skrev:

Det var beundrende blikk. Hun er nok en større kjendis en mange vil vedkjenne seg. 

Yeah, sure🤣

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
11 minutter siden, LoveMoschino skrev:

Nei der går grensen 😀 ingen fan av familie livet. Men ser opp til henne fordi alt er så strigla. Og det værste er at jeg tror ikke hun bruker lang tid på å se slik ut heller. Har også sett henne på Kiwi i trenings tøy og hun nailet den looken også 

Ja du fremstår som en med fornuftige grenser, du som stoppet opp ved siden av henne og familien hennes, og lot som om du måtte knytte skolissene for å få sett nøye på føttene hennes 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tro meg det var verd det!!! Jeg ble så inspirert av denne perfekte damen at det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å vokse beina

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, LoveMoschino skrev:

Tro meg det var verd det!!! Jeg ble så inspirert av denne perfekte damen at det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å vokse beina

Jeg ler og ler, bare fortsett du 🤣

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Finlay skrev:

Oj, du er virkelig betatt du! 🤩

"Veldig blankt skinnende hår,hun så så flott ut. Høyreist og stolt veldig velpleid ut!!! Spesielt håret var så skinnende! Aldri sett så blankt hår før."😂

Minner meg om en annem brukers skrivemåte i grunn

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...