Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Inocybe skrev:

Hvorfor bruker du noe jeg skriver mot @pøbelsara? Hun har skrevet utrolig mange gode saklige innlegg mens jeg av og til skriver mer flåsete 🤪 
Er det fordi den saklige kritikken gjør mer vondt og er umulig å argumentere i mot på en overbevisende måte du forsøker å diskreditere det saklige ved å dra inn annet (som for så vidt har saklig budskap men beskrevet uten innpakking)? Slik framstår det i hvert fall :roll:

Sånn ellers hadde det vært interessant om du kan forklare en alternativ tolkning til bildet enn sex. Avklippet rumpe og torso med pute (?) under stumpen for å få den til å strutte mer. Det er ikke undertøyet som er objektet her men kroppen. CBE er gammel i gamet og vet hvordan hun formidler det hun ønsker. Her er det ingen tvil om hva budskapet hennes er selv om teksten er et forsøk på avledning som reklame. 

Takk for at du skriver fine ting om meg, @Inocybe! :kyss:

Jeg synes at @virkelig  og andre som beskylder andre debattanter for å være usaklige, i det minste burde hoste opp noen eksempler på det de mener er usaklig. Jeg synes denne debatten er viktig og ønsker å sørge for å holde den så saklig som mulig - og da hadde det vært fint å vite hva noen mener er usakligheter, slik at jeg kan klargjøre eller beklage eller utdype. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukeren @Alenvers har skrevet noen veldig gode innlegg i denne tråden. Hun henviser bla til svenske  Amanda Oxell som skriver til annonsører om hvordan de bør unngå  objektifisering i sine kampanjer.  Ett av punktene hennes er: 

http://blogmindshare.se/2017/03/20/objektifiering-5-tips-att-undvika-den/

Sitat
  • INGEN BODY CROPPING
    En rumpa. En mage. En byst. Body cropping innebär att man fokuserar på kroppsdelar i sina kampanjer. Visa istället att det är en riktig person som syns i annonsen. Inte ett objekt.

MyMuse unngår jo slike bilder på sin egen nettside. Bildet på IG er håpløst slik sett, og jeg kan ikke forstå at CBE ønsker å presentere seg slik - mener hun at det er positivt å fremstille seg selv slik? Det er for meg ganske ufattelig at man faktisk ønsker å redusere seg selv til en rumpe på den måten hun gjør på det bildet.  

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
10 minutter siden, 123Frustrert skrev:

I kommentarfeltet under undertøys bildet er det ei som spør om cbe har tatt buttlift.. hun svarer at det bare er hardt arbeid som ligger bak. 
Hun skal altså ha kommentarer som 🍑🔥 ellers er hun ikke fornøyd. Når hun fikk kommentarer på de siste bildene fra fjellet så man at hun har en helt vanlig bakende, sikkert spretten, men så absolutt ikke noe rumpe som ingen andre har. En kommentar på at rumpen hennes var helt normal, i svar til en annen som kommenterte, Kommentaren om at rumpen var normal ble slettet og jeg ble sperret på Instagram.
For et forferdig kvinnesyn denne bloggen fronter. Det normale er faktisk ikke godt nok , kun 🔥🍑 som gjelder. 

(og kommentarer fra slektninger som «lke er heldig» sier noe om at det overhodet ikke finnes korreksjoner rundt i omgangskretsen. )

Dummeste jeg har lest. Hardt arbeid med redigering og konstruering av 🍑. Muligens kunne de spart seg dette « harde arbeidet» hvis det var LKE som hadde vist 🍑

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, 123Frustrert skrev:

I kommentarfeltet under undertøys bildet er det ei som spør om cbe har tatt buttlift.. hun svarer at det bare er hardt arbeid som ligger bak. 
Hun skal altså ha kommentarer som 🍑🔥 ellers er hun ikke fornøyd. Når hun fikk kommentarer på de siste bildene fra fjellet så man at hun har en helt vanlig bakende, sikkert spretten, men så absolutt ikke noe rumpe som ingen andre har. En kommentar på at rumpen hennes var helt normal, i svar til en annen som kommenterte, Kommentaren om at rumpen var normal ble slettet og jeg ble sperret på Instagram.
For et forferdig kvinnesyn denne bloggen fronter. Det normale er faktisk ikke godt nok , kun 🔥🍑 som gjelder. 

(og kommentarer fra slektninger som «lke er heldig» sier noe om at det overhodet ikke finnes korreksjoner rundt i omgangskretsen. )

Klart det ligger hardt arbeid bak, det harde arbeidet kalles redigering

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, pøbelsara skrev:

Brukeren @Alenvers har skrevet noen veldig gode innlegg i denne tråden. Hun henviser bla til svenske  Amanda Oxell som skriver til annonsører om hvordan de bør unngå  objektifisering i sine kampanjer.  Ett av punktene hennes er: 

http://blogmindshare.se/2017/03/20/objektifiering-5-tips-att-undvika-den/

MyMuse unngår jo slike bilder på sin egen nettside. Bildet på IG er håpløst slik sett, og jeg kan ikke forstå at CBE ønsker å presentere seg slik - mener hun at det er positivt å fremstille seg selv slik? Det er for meg ganske ufattelig at man faktisk ønsker å redusere seg selv til en rumpe på den måten hun gjør på det bildet.  

Takk @pøbelsara ☺️ Ja, det er ufattelig at hun ønsker å framstille seg slik. Jeg har ingen tro på at vi får vite noe om beveggrunnene eller at bedriften plutselig blir sitt ansvar bevisst, men jeg håper vi kan opplyse og påvirke andre 😊

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2020 den 23.47, Surikatt skrev:

Hva skjer med armen hans på det ene bildet?

Ser ut som pigmenttap på albuen...? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at dagens bilder av baderom med kaktus er det samme bildet som ble lagt ut 10/7-17.....det går i loop. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøsøta

Hahahahaha! Så ukomfortabelt tilgjort ligger jeg også på late søndagsmorgener, klar til å bli tatt bakfra, under en turkis himmel i en verden hvor kaktuser trives på badet. Dyster gråsvart natur hvor bare de blekede tenner skinner. Kunstfoto der altså. Landskapsbilder hvor det ser ut som personen i bildet er fotoshoppa inn fra et annet bilde med helt annet lys. Kollasj er jo en anerkjent kunstform det! Gleder meg til å se anmeldelsene fra kunstkritikerne av deres samlede verker 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
57 minutter siden, Kleenex skrev:

Morsomt at dagens bilder av baderom med kaktus er det samme bildet som ble lagt ut 10/7-17.....det går i loop. 

Mangel på content altså. Vanskelig å fylle en blogg når man ikke får sponset ferie via bloggerne. 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Kleenex skrev:

Morsomt at dagens bilder av baderom med kaktus er det samme bildet som ble lagt ut 10/7-17.....det går i loop. 

 

55 minutter siden, Lin11 skrev:

Mangel på content altså. Vanskelig å fylle en blogg når man ikke får sponset ferie via bloggerne. 

Jeg vil heller se gamle bilder fra før å etter oppsussingen enn å se at de små blir daglig eksponert for hele verden. Helt siden CBE&co kom hjem fra Geiranger turen så har de små måtte ha trått til. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissFlower
På 15.7.2020 den 18.56, LoveMoschino skrev:

Det var beundrende blikk. Hun er nok en større kjendis en mange vil vedkjenne seg. 

 

Endret av MissFlower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest MissFlower
På 15.7.2020 den 21.34, LoveMoschino skrev:

Dette er jo bare fakta. Dere liker ikke fruen fordi hun legger ut barna på sosiale medier. Det jeg diskuterer er at hun ser bedre ut enn de fleste. Når jeg passerte henne så stoppet jeg under det påskuddet at jeg måtte knyte skolissen. Og det var da jeg så de velpleide føttene. 

 

Endret av MissFlower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, MissFlower skrev:

Da frua bodde i Skien så jeg hun titt og ofte. Det stemmer det at det er umulig å ikke legge merke til hun, men det er ikke fordi hun er så himla attraktiv. Hun gjør virkelig ett vesen utav seg og er umulig å ikke legge merke til. Man ser fordi man undres over hva det er som foregår i hodet, på det menneske som går der. Det er litt som å se en med piercinger og tattiser i hele trynet.. du vet du burde holde øyne for deg selv, men det er noe oppsiktsvekkende som likevel får deg til å stirre. 

 

3 minutter siden, MissFlower skrev:

Feil. Sett hun flere ganger og tenkt at bildene på bloggen lyver. Virkelig. Hun er hverken mer eller mindre. Folk legger merke til hun fordi hun er en kjent norsk influencer og har vært mye i media. Det er virkelig ikke noe oppsiktsvekkende ved henne. Har sett og kjenner flere kvinner som er mye flottere en CBE. Hun har ekstremt mye sminke og er dolket fra topp til tå. Ingen som går sånn for å ukeshandle på den lokale Meny butikken vet du. Så ikke rart folk kikker. Hadde hun bodd i Hollywood, hadde nok ingen kikket.

Nøyaktig det samme sier ei venninne av meg som også bor i Sarpsborg. Hun bor 2 gater unna CBE å ser henne titt å ofte. Det hender at jeg får snap der venninnen min stiller seg uforståelig til enkelte ting og spørre meg hva som er fakta eller ei om CBE. Har henvist henne til tråden her på forumet slik at hun kan holde seg mer oppdatert.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MissFlower skrev:

Helt greit at CBE er stolt av kroppen sin. Men som mor selv, syntes jeg bildet i undertøy hvor man ser niplene, ble litt vel mye. For all del, om hun legger med mye tid i kroppen sin, så vær for all del stolt. Det er bare settingen som blir så feil. Du legger da ikke ut slike bilder, på samme sted som du eksponerer barna dine? CBE burde heller opprette en profil på NakenPrat, men der bør man være anonym, og hun vil vel helst at hele Norge og verden forøvrig, skal vite at det er hennes nippler de ser på..

Nakenprat😂😂😂🤣

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...