Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

2 timer siden, LoveMoschino skrev:

Jeg så Fotballfruen i Gamlebyen i Fredrikstad i dag. Hun skilte seg ut. Hadde veldig blankt skinnende hår, trange bukser og kort hvit topp med en YSL veske over armen. Hun nøt blikkene fra de mange beundrende 

Nå måtte jeg sjekke insta. Hva var spesielt med det antrekket? Altså, dersom du mener det antrekket skiller seg ut sier det vel mest om hva du er vandt med å omgis med. Vi er mange som gjerne ser på Østfold som harry altså, men så ille er det ikke i Fredrikstad at helt vanlige klær skiller seg ut. For det der var helt vanlige klær. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var ikke klærne som gjorde at folk glante, det var vanlige sommerklær. Det var nok at hun så så flott ut. Høyreist og stolt der hun stod ved bordet på en utendørs cafe. Så også den nye IPhonen hennes som lå på bordet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
34 minutter siden, LoveMoschino skrev:

Det var ikke klærne som gjorde at folk glante, det var vanlige sommerklær. Det var nok at hun så så flott ut. Høyreist og stolt der hun stod ved bordet på en utendørs cafe. Så også den nye IPhonen hennes som lå på bordet

Arbeidsdagene hennes går jo ut på å trene med eller uten mannen, omfattende sminking og styling, å få behandling på skjønnhetsklinikker og å få store mengder med tøy, sko, vesker og skjønnhetsprodukter hjem i posten 💅👄🧖‍♀️ Så jeg håper virkelig at Caroline ser bra ut, hun bruker tross alt 30-40 timer mer på utseendet hver eneste uke enn hva folk flest gjør 😊 Jeg har ingen problemer med å si at Caroline ser ut som en svært velpleid mor, men jeg fatter virkelig ikke hvordan hun orker å bruke så mye tid foran speilet 🙈 Ikke engang et barn som løper inn og klemmer beinet hennes får henne til å vike blikket en tomme fra seg selv 🙈 Og at hun har freshe nye klær og produkter til enhver tid er jo bare med på å bekrefte det elleville forbruket hun har. Men ja, hun ser fresh ut, og det forventer jeg faktisk av henne da det er jobben hennes 😊

Endret av Tannbein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun så veldig velpleid ut!!! Spesielt håret var så skinnende! Aldri sett så blankt hår før. Det var derfor jeg la merke til henne, pga håret. Så henne  bakfra først 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tannbein
1 minutt siden, LoveMoschino skrev:

Hun så veldig velpleid ut!!! Spesielt håret var så skinnende! Aldri sett så blankt hår før. Det var derfor jeg la merke til henne, pga håret. Så henne  bakfra først 

Jeg tror hun bruker veldig mye tid på håret, hun brukte lang tid hver eneste dag på å krølle det i en lang periode. Men sånn er det sikkert i jobben hennes, de er mange på Instagram som prøver å leve av kropp og utseende slik som henne. Mange arbeidstimer går nok med til å teste ut hårkurer, kremer, ansiktsmasker og så videre før resultatet studeres inngående i speilet. Jeg har gått forbi henne flere ganger forresten, hun er ikke så veldig høy. Helt gjennomsnittlig 😊 Men helt klart veldig mye mer velpleid og dullet med enn gjennomsnittet 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
10 minutter siden, LoveMoschino skrev:

Hun så veldig velpleid ut!!! Spesielt håret var så skinnende! Aldri sett så blankt hår før. Det var derfor jeg la merke til henne, pga håret. Så henne  bakfra først 

Oj, du er virkelig betatt du! 🤩

"Veldig blankt skinnende hår,hun så så flott ut. Høyreist og stolt veldig velpleid ut!!! Spesielt håret var så skinnende! Aldri sett så blankt hår før."😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ofte man ser så velstelte damer som dette! Ikke ett hårstrå lå feil. Hendene så myke og velpleide ut. Ikke rart mannfolkene glodde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
4 minutter siden, LoveMoschino skrev:

Det er ikke ofte man ser så velstelte damer som dette! Ikke ett hårstrå lå feil. Hendene så myke og velpleide ut. Ikke rart mannfolkene glodde

Det kan jeg tenke meg 😁 Hang tungene deres ut også eller? Var det noen spontane frierier? 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var nok en god del som siklet. For å si det sånn, LK så veldig stolt ut av fruen. Han nøt nok litt status han også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
17 minutter siden, Finlay skrev:

Oj, du er virkelig betatt du! 🤩

"Veldig blankt skinnende hår,hun så så flott ut. Høyreist og stolt veldig velpleid ut!!! Spesielt håret var så skinnende! Aldri sett så blankt hår før."😂

Vi får se om det snart dukker opp reklame for hårprodukter på bloggen hennes 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
Akkurat nå, LoveMoschino skrev:

Ja det var nok en god del som siklet. For å si det sånn, LK så veldig stolt ut av fruen. Han nøt nok litt status han også

Ja han liker å brette henne ut på internett, i gjennomsiktig undertøy og så videre, ingen tvil om at han er kjempestolt. De nyter nok stor respekt i lokalsamfunnet med sånne bilder 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er to grunner til at hår er skinnende. At det er ubehandlet og man bruker gode produkter eller at man bruke shineprodukter på behandlet hår. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tannbein skrev:

Ja han liker å brette henne ut på internett, i gjennomsiktig undertøy og så videre, ingen tvil om at han er kjempestolt. De nyter nok stor respekt i lokalsamfunnet med sånne bilder 😁

Han er visstnok heldig i følge hans tante, eller hvem det nå enn var, som svarte på et instagram-innlegg/bilde 🤣

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo det. Ikke mange damer som har så IT faktor at du klarer å lyse opp en smekkfull gate på en sommerdag bakfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, LoveMoschino skrev:

Ja det var nok en god del som siklet. For å si det sånn, LK så veldig stolt ut av fruen. Han nøt nok litt status han også

Siklet? Nuvel, jeg sikler minimalt når jeg ser bilder av CBE, for jeg finner ikke selvopptatte og dollete liksom-babes særlig tiltalende, så LK kan fint få ha henne for seg selv.
Og når både hun og LK har de holdningene de har mtp ditten og datten og måten de kommuniserer på i kommentarfeltet sitt så sikler jeg negativt for å si det sånn 😎

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LoveMoschino skrev:

Det var beundrende blikk. Hun er nok en større kjendis en mange vil vedkjenne seg. 

Lokalkjendis vettu... Særp-kjendis 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og min mann nøt synet av fruen. Som minn mann sa, hvor mange damer kan gå med slike stillet sandaler? Huden var perfekt på føttene. Ikke tørket og sprukket opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LoveMoschino skrev:

Hun så veldig velpleid ut!!! Spesielt håret var så skinnende! Aldri sett så blankt hår før. Det var derfor jeg la merke til henne, pga håret. Så henne  bakfra først 

Hahahahahahahahahaha.... her snakker vi megacrush og trofast fan. 
Gode innspill i debatten. Virkelig 🙄

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...