Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
13 minutter siden, LoveMoschino skrev:

Tro meg det var verd det!!! Jeg ble så inspirert av denne perfekte damen at det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å vokse beina

Herregud da, Skål sier jeg bare 🥂😂

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, LoveMoschino skrev:

Tro meg det var verd det!!! Jeg ble så inspirert av denne perfekte damen at det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å vokse beina

Sprayet du underlivet med cocos-lukt samtidig som du vokset bena da eller? Nevnte du for mannen din at hun dusjer så sjelden at for å unngå og lukte spraye hun på litt kokoslukt på tissen? 
eller sa du at hun gikk uten trusen? Eller hvilke sex-stilling hun liker best? Det er urolig mye jeg vet om den dama merker jeg, som jeg ikke vet om mine beste venninner en gang. 

• Liker 21
Skrevet
1 time siden, LoveMoschino skrev:

Da har ikke cbe levd forgjeves. 

• Liker 33
Gjest Lin11
Skrevet (endret)
45 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Dine detaljrike observasjoner av et tilfeldig møte i forbifarten fremstår skremmende.

Skremmende at enkelte kan få like detaljerte observasjoner av ikke -samtykke kompetente mindreårige også. Servert på gullfat av bedriftens eiere og foreldre.

Endret av Lin11
Skrevet
3 timer siden, LoveMoschino skrev:

Om jeg hadde levd av en blogg, hadde hvertfall alt det du skriver nå vært god nok grunn for meg til å slutte tvert å.blogge. Skremmende at noen skriver sånn i grunn

• Liker 31
Gjest CecilieX
Skrevet
7 timer siden, LiamG skrev:

Imponert over standarden på denne tråden.

For å sitere fra fotballens verden; du  ventet bare på denne lissepasningen, gjorde du ikke?

Begynner å bli lett gjennomskuelig. Noen var på fisketur i går og fikk napp. For variasjonens del ønsker jeg meg motstemmer som ikke har L som forbokstav. 

Gjest Tannbein
Skrevet (endret)
1 time siden, CecilieX skrev:

For å sitere fra fotballens verden; du  ventet bare på denne lissepasningen, gjorde du ikke?

Begynner å bli lett gjennomskuelig. Noen var på fisketur i går og fikk napp. For variasjonens del ønsker jeg meg motstemmer som ikke har L som forbokstav. 

Napp og napp. Vi gjennomskuet vel forsøket med en gang. Men moro var det 😊 Ventet egentlig bare på å få høre at hun så ut som en glitrende lysfontene (merkelig at dette ikke syns på Bloggerne forresten, der ser hun jo helt normal ut), og at alle menn i nærheten kastet seg på magen foran henne og tryglet om giftemål, mens kvinnene løp gråtende hjem for å vokse leggene, bleke tennene og booke seg inn på nærmeste skjønnhetsklinikk 😁 Du må jo huske at kvinners aller viktigste verdi er kroppen; krig og fred og religion og politikk og sånn får mennene ta seg av :sexy:

Endret av Tannbein
Skrevet
15 timer siden, Pæddan skrev:

HALLO, jeg bor i Særp og kjerringa ser average ut når hun handler på Storbyen med nesa i sky med dotten slepende etter seg som bærer pikkpakket hennes...

Tør hun gå ut av huset uten dotten på slep? 

• Liker 13
Skrevet
3 timer siden, Surikatt skrev:

Hva slags måte er dette å ordlegge seg på? Snakker dere slik om andre på daglig basis?

• Liker 17
Skrevet

Hvem er denne "dotten" som hun ikke skulle klare seg uten når hun går ut av huset?

Ser hennen titt og ofte alene i bilen når hun både filmer å kjører gjennom IG story.

Skrevet

Hva slags måte er dette å ordlegge seg på? Snakker dere slik om andre på daglig basis?

• Liker 5
Skrevet

Men altså, hva ønsker du å oppnå med å skrive  slik i tråden? Diskreditere den og alle vi som faktisk følger reglene og er saklige i kritikken vår? 

både innlegget ditt og blir rapportert av meg nå.

• Liker 34
Skrevet

Oppfordring: ikke svar på usaklig oppgulp. Rapporter heller og ignorer. 

• Liker 32
Skrevet
23 timer siden, LoveMoschino skrev:

Jeg så Fotballfruen i Gamlebyen i Fredrikstad i dag. Hun skilte seg ut. Hadde veldig blankt skinnende hår, trange bukser og kort hvit topp med en YSL veske over armen. Hun nøt blikkene fra de mange beundrende 

Dette handler om den private personen og ikke det som publiseres gjennom bedriftens kanaler. Innlegget er rapportert som persondebatt og avsporing 

• Liker 29
Gjest Tannbein
Skrevet

På det nyeste IG-bildet så er hodet og beina klipt av og alt som syns er en utstikkende rumpe i gjennomsiktig truse. I likhet med Anne Brith Davidsen så tror jeg at Caroline og Lars Kristian næres veldig av konflikter. Her presenteres et avskyelig kvinnesyn og det er nesten uvirkelig å vite at de selv har to døtre.

Skrevet (endret)
42 minutter siden, Tannbein skrev:

På det nyeste IG-bildet så er hodet og beina klipt av og alt som syns er en utstikkende rumpe i gjennomsiktig truse. I likhet med Anne Brith Davidsen så tror jeg at Caroline og Lars Kristian næres veldig av konflikter. Her presenteres et avskyelig kvinnesyn og det er nesten uvirkelig å vite at de selv har to døtre.

I tillegg er settingen liggende i uoppredd sengetøy med baken spent opp mot taket. Bildet er merket som reklame for undertøy. I hvilke magasiner finner vi slike bilder, og er de rettet mot kvinner eller menn?

Kunst er det uansett ikke, men en svært spekulativ og kalkulert reklameform sett gjennom en manns øyne som dessverre virker mer frastøtende enn lokkende for kjøp når kvinnekropp er nedgradert til salgsmiddel. Som ved salg av bil portrettert gjennom Kelly i "Married with children" og the Bundy Bounce.

Endret av Revenge o'Cavatina
autocorrect
  • Liker 48
Skrevet
1 time siden, Tannbein skrev:

Jeg tenkte faktisk at det kom er slikt bilde snart da jeg såg at tråden falt nedover på siden her. 

De må bare ikke prøve å innbille oss at de ikke følger med på kvinneguiden. Blir det rolig i tråden kommer det bilder eller innlegg som skaper engasjement. Skal vi la være å gi de den gleden?🙏🏻🙏🏻

• Liker 35
Skrevet
2 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Jeg tenkte faktisk at det kom er slikt bilde snart da jeg såg at tråden falt nedover på siden her. 

De må bare ikke prøve å innbille oss at de ikke følger med på kvinneguiden. Blir det rolig i tråden kommer det bilder eller innlegg som skaper engasjement. Skal vi la være å gi de den gleden?🙏🏻🙏🏻

Tenker fallende aktivitet her betyr mindre klikk på bloggen rett og slett. Jeg er redd de fleste går inn på bloggen for underholdningen sin del og ikke for inspirasjon, derfor antar jeg det går litt hånd i hånd. 

• Liker 19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...