MaleficentAurora Skrevet 14. juli 2020 #24581 Skrevet 14. juli 2020 Akkurat nå, Isild skrev: Det var flott å følge turinnleggene deres. Forstår at de ikke kan reise på tur hele tiden for å lage innhold JEG liker, men håper de tar til seg at det finnes de av oss som kanskje ville begynt å følge mer hvis det ble mindre barn og lettkledde poseringer og mer ekte og naturlige innlegg om trening og utendørsaktiviteter. Nå har de iallefall vist meg at de virkelig kan det hvis de vil. Men, det er vel desverre barn og sex som selger, og det er jo bare utrolig trist - særlig når det "selges i samme kanal. Enig med deg.. Denne turen deres har jeg virkelig nytet å likt. Både jeg å flere venninner av meg fikk faktisk inspirasjon til sommerferie 2021. Vi sjekket ut nærmere hotellet å ringte å hørte litt hva det ville koste oss etc. Det var godt å se en naturlig side av CBE. Hun var mer avslappede og mer til stedet med seg selv å turene de var på. Bildene fra ifjor var også flotte men da var CBE før stiv å kunstig. Det var ikke noe som falt naturlig i bildene av henne. De kan forsette denne nye løypa hjemme også med at de holder de små unna kameraet linset og mindre redigering av bildene. 10
LilleSnupp Skrevet 14. juli 2020 #24582 Skrevet 14. juli 2020 Jf. siste innlegg, fine bilder og mye mer troverdige farger 👍🏻 4
123Frustrert Skrevet 14. juli 2020 #24583 Skrevet 14. juli 2020 https://imgur.com/a/sEeScxM når man setter 😍❤️ På dette bildet kan man begynne å lure på hvor narsissist deg går an å bli.. 41
Medici Skrevet 15. juli 2020 #24584 Skrevet 15. juli 2020 2 timer siden, 123Frustrert skrev: https://imgur.com/a/sEeScxM når man setter 😍❤️ På dette bildet kan man begynne å lure på hvor narsissist deg går an å bli.. Særlig når datteren kommer løpende til og CBE ikke er i stand til å ta blikket fra seg selv 38
Lopploella Skrevet 15. juli 2020 #24585 Skrevet 15. juli 2020 7 timer siden, Medici skrev: Særlig når datteren kommer løpende til og CBE ikke er i stand til å ta blikket fra seg selv De seansene der hun ser forelsket på seg selv i speilet er ikke til å tro. 😳 Og det er mange av dem. 37
Zokutine Skrevet 15. juli 2020 #24586 Skrevet 15. juli 2020 1 time siden, Lopploella skrev: De seansene der hun ser forelsket på seg selv i speilet er ikke til å tro. 😳 Og det er mange av dem. Bloggersyken. Resultatet av flere år med holdningen om at «vi tar til oss positive kommentarer (spesielt de som går på utseendet) og sletter og forholder oss ikke til kritikk/negative kommentarer». Er det ikke der det utrykket narsissist kommer fra, han Narcissus som druknet i sitt eget speilbilde? 29
hippyskippy Skrevet 15. juli 2020 #24587 Skrevet 15. juli 2020 Samma det vel, så lenge mor får flasha sixpacken. 18
Gjest Lin11 Skrevet 15. juli 2020 #24588 Skrevet 15. juli 2020 3 timer siden, Lopploella skrev: De seansene der hun ser forelsket på seg selv i speilet er ikke til å tro. 😳 Og det er mange av dem. Urovekkende at noen legger ut en film hvor en av de som blir filmet ikke er komfortabel overhodet. Hvis man ikke ser det selv når man filmer, må fokuset være på egen navle og bare den. Og det er ikke første gangen den uten samtykke gir utrykk for at dette ikke er ok. Men når man er en selvsentrert og kynisk bedrift så gir man vel blaffen i det.
123Frustrert Skrevet 15. juli 2020 #24589 Skrevet 15. juli 2020 14 timer siden, 123Frustrert skrev: https://imgur.com/a/sEeScxM når man setter 😍❤️ På dette bildet kan man begynne å lure på hvor narsissist deg går an å bli.. Men i det hele tatt å starte å filme seg slik foran speilet er jo helt spesielt, uansett alder, også når baret kommer løpende bort bør jo videoen slettes i stedet for å legges ut 37
MaleficentAurora Skrevet 15. juli 2020 #24590 Skrevet 15. juli 2020 Uavhengig om det er barn tilstede eller ikke så er det urovekkende at ei mor oppi 30 årene som har blogget i 11år lever på og dyrke seg selv gjennom andres komplimenter. Tillegg bruker flere timer foran kameraet og speil. 26
Gjest Lin11 Skrevet 15. juli 2020 #24591 Skrevet 15. juli 2020 2 timer siden, 123Frustrert skrev: Men i det hele tatt å starte å filme seg slik foran speilet er jo helt spesielt, uansett alder, også når baret kommer løpende bort bør jo videoen slettes i stedet for å legges ut Jeg er enig! Det der er totalt idioti å legge ut.
LoveMoschino Skrevet 15. juli 2020 #24592 Skrevet 15. juli 2020 Jeg så Fotballfruen i Gamlebyen i Fredrikstad i dag. Hun skilte seg ut. Hadde veldig blankt skinnende hår, trange bukser og kort hvit topp med en YSL veske over armen. Hun nøt blikkene fra de mange beundrende 5
MaleficentAurora Skrevet 15. juli 2020 #24593 Skrevet 15. juli 2020 15 minutter siden, LoveMoschino skrev: Jeg så Fotballfruen i Gamlebyen i Fredrikstad i dag. Hun skilte seg ut. Hadde veldig blankt skinnende hår, trange bukser og kort hvit topp med en YSL veske over armen. Hun nøt blikkene fra de mange beundrende Hun var ikke alene men med familien sin. Når LK går og filme dem så er det ikke rart at folk snur på hodet å titter litt ekstra. Dagens tur til Fredrikstad ble oppdatert på IG storyen. 15
LoveMoschino Skrevet 15. juli 2020 #24594 Skrevet 15. juli 2020 Ja han var der. Sammen med barna og hennes forelder 4
123Frustrert Skrevet 15. juli 2020 #24595 Skrevet 15. juli 2020 1 time siden, LoveMoschino skrev: Jeg så Fotballfruen i Gamlebyen i Fredrikstad i dag. Hun skilte seg ut. Hadde veldig blankt skinnende hår, trange bukser og kort hvit topp med en YSL veske over armen. Hun nøt blikkene fra de mange beundrende Beundrende eller «helle måne» -blikk? 23
LoveMoschino Skrevet 15. juli 2020 #24596 Skrevet 15. juli 2020 Det var beundrende blikk. Hun er nok en større kjendis en mange vil vedkjenne seg. 4
Hellasinmyheart Skrevet 15. juli 2020 #24597 Skrevet 15. juli 2020 6 minutter siden, LoveMoschino skrev: Det var beundrende blikk. Hun er nok en større kjendis en mange vil vedkjenne seg. Hun var jo den første virkelige kjente bloggeren i Norge. Tror mange vet hvem hun er ja. Og så er hun en veldig flott dame. 3
Gjest Era Vulgaris Skrevet 15. juli 2020 #24598 Skrevet 15. juli 2020 14 minutter siden, LoveMoschino skrev: Det var beundrende blikk. Hun er nok en større kjendis en mange vil vedkjenne seg. Det er vel ikke så rart om folk i Særp vet hvem hun er. Om hun hadde gått rundt i byen jeg bor, tror jeg neppe mer enn en promille hadde visst hvem hun var. Det er vel ikke noe problem å vedkjenne seg at hun er "kjendis", hun har jo eksponert seg selv i media i over 10 år.
Orly Skrevet 15. juli 2020 #24599 Skrevet 15. juli 2020 17 minutter siden, LoveMoschino skrev: Det var beundrende blikk. Hun er nok en større kjendis en mange vil vedkjenne seg. Du studerte altså alle som så på henne? Jeg tror hun ee mindre kjendis enn hva hun ønsker selv 21
Gjest Finlay Skrevet 15. juli 2020 #24600 Skrevet 15. juli 2020 11 minutter siden, LoveMoschino skrev: Det var beundrende blikk. Hun er nok en større kjendis en mange vil vedkjenne seg. Mulig hun er stor kjendis, men altså ikke større enn at hun nyter oppmerksomheten😆 De fleste store kjendisene ønsker ikke “beundrende blikk” fra fremmede, men vil helst gå rundt så anonyme som mulig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå