Minnie Mus Skrevet 25. september 2022 #68941 Del Skrevet 25. september 2022 1 hour ago, FruRosa said: Det verste er at hun poserer sånn med 2 mindreårige tilstede! Og nå er det dessverre på 'an igjen med eksponering. Jepp, barna er tatt ut av skolen for å være med mor og far på "ferie" for å tjene penger til mat og tak over hodet. Forkastelig og kvalmt! 26 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 25. september 2022 #68942 Del Skrevet 25. september 2022 (endret) Jeg syns jeg ser det, paret fra Sarpsborg er på farta, skal til syden igjen, og der er de på Gardermoen, eller Rygge, aner ikke hvor de flyr fra, og fruen tar med seg inntektskilden(e) sine inn på et offentlig toalett, og hey hey, et speil, javisst, frem med mobilen, kan jo ikke gå forbi et speil uten å digge seg selv, finne posituren, gapesmile litt, bøye seg frem, spred beina, thigh gap må til......gapesmile litt til......shoot shoot.....perfekt tenker fruen........erre mulig tenker alle andre 😜 Endret 26. september 2022 av Skrottefar 38 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 25. september 2022 #68943 Del Skrevet 25. september 2022 Hege Tørresdal har lagt ut at hun har fjernet implantater både pga ubehag, men også pga hvilke signaler hun sender til sin datter. Likt av CBE. Hun bør kanskje tenke på det samme selv. 29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 25. september 2022 #68944 Del Skrevet 25. september 2022 cerruti skrev (10 minutter siden): Hege Tørresdal har lagt ut at hun har fjernet implantater både pga ubehag, men også pga hvilke signaler hun sender til sin datter. Likt av CBE. Hun bør kanskje tenke på det samme selv. Jeg så at hun likte den! Finner det litt merkelig, CBE står jo for det stikk motsatte? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 25. september 2022 #68945 Del Skrevet 25. september 2022 Minnie Mus skrev (54 minutter siden): Jepp, barna er tatt ut av skolen for å være med mor og far på "ferie" for å tjene penger til mat og tak over hodet. Forkastelig og kvalmt! Reiser de alene eller har de med barnevakter (besteforeldre) som passer barna mens de trener? 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 25. september 2022 #68946 Del Skrevet 25. september 2022 Isola2 skrev (17 minutter siden): Reiser de alene eller har de med barnevakter (besteforeldre) som passer barna mens de trener? Wild guess: søsken? 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 25. september 2022 #68947 Del Skrevet 25. september 2022 Kollontaj skrev (Akkurat nå): Wild guess: søsken? De reiser fra Landvetter og mener jeg så konturen av foreldrene hennes i det de går mot flyet. 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wild Eyes Skrevet 25. september 2022 #68948 Del Skrevet 25. september 2022 Amber skrev (1 time siden): Jeg så at hun likte den! Finner det litt merkelig, CBE står jo for det stikk motsatte? Kanskje hun ikke leste så nøye etter..... 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 25. september 2022 #68949 Del Skrevet 25. september 2022 Merkelig å ta ungene ut av skolen en uke før høstferien. Ganske ego egentlig, med tanke på en 1.klassing som knapt nok har vært en måned på skolen. For dyrt å reise i høstferien kanskje? Er ikke som om det er evigheter siden sist de var i solen heller akkurat… 28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 25. september 2022 #68950 Del Skrevet 25. september 2022 Stargaze skrev (3 minutter siden): Merkelig å ta ungene ut av skolen en uke før høstferien. Ganske ego egentlig, med tanke på en 1.klassing som knapt nok har vært en måned på skolen. For dyrt å reise i høstferien kanskje? Er ikke som om det er evigheter siden sist de var i solen heller akkurat… Lurt prismessig og er jo dessverre mange som velger å ta barna fri ei uke for å reise på ferie. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 25. september 2022 Populært innlegg #68951 Del Skrevet 25. september 2022 FruRosa skrev (4 timer siden): Jepp! På flyplassen. Når det å klovne seg til på en flyplass-dass delt på AS-kanalen ikke er nok, det må gjøres med mindreårige småjenter tilstede i samme bilde. Kleint, usjarmerende og fullstendig åndsforlatt innholdsproduksjon. Måtte "ferien" suge spiker og de mindreårige få ferie fra triggerhappy formynder med hyperaktiv #sharenting som inntektskilde. Makan til harry søppeladferd. 56 1 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 25. september 2022 #68952 Del Skrevet 25. september 2022 Andrea59 skrev (4 timer siden): Utrolig å bli så henrykt - hver gang - over å finne et speil!! Vet ikke helt hva som kunne fått meg til å ta et sånt bilde av meg selv i et speil, på et offentlig sted….beundrende over det jeg ser. Ja, begeistringen er stor😅 Aldri forstått meg på disse selfie-junkiene. Virkelig en forunderlig verden. Forstår meg like lite på dem som synes det er interessant å se et par bilder eller videosnutter av en person som f. eks vandrer ned til stranda på litt ulikt vis, eller som poserer på div måter, uten å formidle en damn shit annet enn seg selv. Det er både komisk og totalt sjukt. 34 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sarah93 Skrevet 25. september 2022 Populært innlegg #68953 Del Skrevet 25. september 2022 (endret) Det at hun tar de selfiene mens barna er tilstede (og med på bildet) provoserer meg. Tenker hun ikke over hvilke signaler hun sender? Som mor med et problematisk forhold til mat selv, er jeg livredd for å påvirke, og veldig bevisst på det (og jeg har en sønn). Tenker hun ikke over hvilke signaler hun sender og hvilke frø hun kan så? Jeg tror grunnen til at hun ikke gjør det, er at dette er fullstendig normalt for henne, hun er så dypt inne i dette at hun ikke ser hvor besatt og sykelig det virker. Hun vil det beste for sine barn, som de fleste mødre, hun bare ser ikke at forvridde do-selfies hver eneste gang anledningen byr seg sender helt korka og i verste fall skadelige signaler. ( Og uavhengig om hun har en spiseforstyrrelse i klinisk forstand, har hun definitivt et usunt forhold til trening og kropp. Som døtre veldig ofte plukker opp og kopierer). Endret 25. september 2022 av Sarah93 49 3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 26. september 2022 #68954 Del Skrevet 26. september 2022 Isola2 skrev (9 timer siden): Reiser de alene eller har de med barnevakter (besteforeldre) som passer barna mens de trener? Var det ikke en gave til søsteren hennes som hun fikk i den gresk inspirerte festen? Mener og huske det. Er vel sannsynlig at foreldre også er med da kanskje? Men iallefall søster og mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 26. september 2022 #68955 Del Skrevet 26. september 2022 Bulsara skrev (2 minutter siden): Var det ikke en gave til søsteren hennes som hun fikk i den gresk inspirerte festen? Mener og huske det. Er vel sannsynlig at foreldre også er med da kanskje? Men iallefall søster og mann Det stemmer, familieferie. Og det ser jeg ingenting galt i. Selv hadde jeg valgt å ha barnevakt på kvelden for å ta et ekstra glass vin, men om cbe vil ha barnevakt for å trene ser jeg ingenting galt i det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. september 2022 #68956 Del Skrevet 26. september 2022 FruJohansen skrev (12 timer siden): Skjer denne photoshooten på et offentlig toalett? 😄 Trenger HC-toalett selv, og nå skjønner jeg ennå mer av hvorfor det blir lenge å vente i kø der🙄😂 19 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 26. september 2022 #68957 Del Skrevet 26. september 2022 Klink skrev (27 minutter siden): Det stemmer, familieferie. Og det ser jeg ingenting galt i. Selv hadde jeg valgt å ha barnevakt på kvelden for å ta et ekstra glass vin, men om cbe vil ha barnevakt for å trene ser jeg ingenting galt i det. Mens jeg hadde valgt tid med barna , om jeg tok barna ut fra skolen for å dra på ferie. 28 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 26. september 2022 #68958 Del Skrevet 26. september 2022 Klink skrev (1 time siden): Det stemmer, familieferie. Og det ser jeg ingenting galt i. Selv hadde jeg valgt å ha barnevakt på kvelden for å ta et ekstra glass vin, men om cbe vil ha barnevakt for å trene ser jeg ingenting galt i det. Absolutt ingenting galt i familieferie:) Greia med Eriksens er jo at de aldri drar på ferier alene med barna..det er alltid noen med som kan passe barna når de skal ut å løpe og trene hver dag. 23 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 26. september 2022 #68959 Del Skrevet 26. september 2022 Orly skrev (2 timer siden): Mens jeg hadde valgt tid med barna , om jeg tok barna ut fra skolen for å dra på ferie. Får vel det også selv om en velger seg en time med trening på morgenen? 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 26. september 2022 #68960 Del Skrevet 26. september 2022 Isola2 skrev (58 minutter siden): Absolutt ingenting galt i familieferie:) Greia med Eriksens er jo at de aldri drar på ferier alene med barna..det er alltid noen med som kan passe barna når de skal ut å løpe og trene hver dag. De får da tid sammen med barna selv om de drar på løpetur en times tid eller mer hver dag? Mer tid enn om de hadde vært på skolen. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå