Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jobbermedbarn skrev (18 minutter siden):

Det jeg ikke forstår er hvordan dette skal inspirere? Hvorfor viser hun ikke hipthrust med 90 kilo? Man får jo sine tanker… 

Fordi hun lyver. Hun som elsker å vise fram seg selv og sin egen fortreffelighet hadde lett filmet hipthrustene dersom hun faktisk hadde gjort dem! Hun er ikke så sterk i kroppen som hun skal ha oss til å tro. 

  • Liker 33
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (1 time siden):

AD40C3AA-B223-42ED-BD0E-0CEBCE366E1A.jpeg

Howdy cowboy! 😅 Det gikk visst litt fort i svingene med den poseringen der.Overkroppen er helt åpenbart en drøy halvmeter lenger frem enn underkroppen. Ikke engang Dana Mercer tilter så voldsomt i demonstrasjonsvideoene sine for thigh gap 🙈

https://www.instagram.com/p/B8liZhGJNtk/?utm_source=ig_web_copy_link

Screenshot_20220925-165843_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20220925-170436_Samsung Internet.jpg

Endret av Rastebenk
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Når man er så opptatt av tight gap at man får beinstilling som en sliten cowboy😅

AD40C3AA-B223-42ED-BD0E-0CEBCE366E1A.jpeg

Jeg tok sånne bilder her om dagen, først rett opp og ned og deretter tilting av bekken bakover, litt knebøy. Minst 5 cm thigh gap! Ser helt dust ut mens man gjør det btw. 

  • Liker 27
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at hun poserer sånn med 2 mindreårige tilstede!

Og nå er det dessverre på 'an igjen med eksponering.

  • Liker 35
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruJohansen skrev (14 minutter siden):

Skjer denne photoshooten på et offentlig toalett? 😄

På noe jeg antar er en flyplass, ja 👍🏼

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (5 minutter siden):

Jepp! På flyplassen. 

 

Screenshot_20220925-191036_Instagram.jpg

Det er mye å sette fingeren på her, men hvorfor risikerer hun kink, hvorfor ikke bare... se rett frem? Er hun redd hun mister balansen?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tullerikke
Wild Eyes skrev (3 minutter siden):

Det er mye å sette fingeren på her, men hvorfor risikerer hun kink, hvorfor ikke bare... se rett frem? Er hun redd hun mister balansen?

Fordi hun alltid skjuler halve ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg tatt med ungene mine (tenåringer) på et offentlig toalett og dratt frem mobilen og tatt selfier ja da hadde de garantert trodd jeg hadde klikka. Er det noe spesielt med disse to jentene som synes dette er greit?  Og hva foregår oppi hodet til mor som tar selfier på en do??

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
Surikatt skrev (10 minutter siden):

Hadde jeg tatt med ungene mine (tenåringer) på et offentlig toalett og dratt frem mobilen og tatt selfier ja da hadde de garantert trodd jeg hadde klikka. Er det noe spesielt med disse to jentene som synes dette er greit?  Og hva foregår oppi hodet til mor som tar selfier på en do??

Endret av tullerikke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På story i dag har bakpartiet vokst til dobbelt størrelse nede i kjellerspeilet. Og som vanlig lyser familiens tenner nesten som blåhvite neonlys på flyplassbildet. 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullerikke skrev (21 minutter siden):

Fordi hun alltid skjuler halve ansiktet.

Til og med i sminkeboka til Thomas Erdis (venn og MUA- har brukt henne som eksempel i boka) er det KUN bilder av henne med ansiktet lett tiltet så man bare ser den ene siden, det ser helt merkelig ut! Man vil jo se et eksempel hvor hele ansiktet vises?? Hva er SÅ galt med at ansiktet/nesen er skjev?

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...