Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

1 hour ago, FruRosa said:

Det verste er at hun poserer sånn med 2 mindreårige tilstede!

Og nå er det dessverre på 'an igjen med eksponering.

Jepp, barna er tatt ut av skolen for å være med mor og far på "ferie" for å tjene penger til mat og tak over hodet. Forkastelig og kvalmt!

  • Liker 26
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns jeg ser det, paret fra Sarpsborg er på farta, skal til syden igjen, og der er de på Gardermoen, eller Rygge, aner ikke hvor de flyr fra, og fruen tar med seg inntektskilden(e) sine inn på et offentlig toalett, og hey hey, et speil, javisst, frem med mobilen, kan jo ikke gå forbi et speil uten å digge seg selv, finne posituren, gapesmile litt, bøye seg frem, spred beina, thigh gap må til......gapesmile litt til......shoot shoot.....perfekt tenker fruen........erre mulig tenker alle andre 😜

Endret av Skrottefar
  • Liker 39
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hege Tørresdal har lagt ut at hun har fjernet implantater både pga ubehag, men også pga hvilke signaler hun sender til sin datter. Likt av CBE. Hun bør kanskje tenke på det samme selv. 

  • Liker 29
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (10 minutter siden):

Hege Tørresdal har lagt ut at hun har fjernet implantater både pga ubehag, men også pga hvilke signaler hun sender til sin datter. Likt av CBE. Hun bør kanskje tenke på det samme selv. 

Jeg så at hun likte den! Finner det litt merkelig, CBE står jo for det stikk motsatte?

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (54 minutter siden):

Jepp, barna er tatt ut av skolen for å være med mor og far på "ferie" for å tjene penger til mat og tak over hodet. Forkastelig og kvalmt!

Reiser de alene eller har de med barnevakter (besteforeldre) som passer barna mens de trener?

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (17 minutter siden):

Reiser de alene eller har de med barnevakter (besteforeldre) som passer barna mens de trener?

Wild guess: søsken? 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (Akkurat nå):

Wild guess: søsken? 

De reiser fra Landvetter og mener jeg så konturen av foreldrene hennes i det de går mot flyet.

  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (1 time siden):

Jeg så at hun likte den! Finner det litt merkelig, CBE står jo for det stikk motsatte?

Kanskje hun ikke leste så nøye etter.....

  • Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig å ta ungene ut av skolen en uke før høstferien. Ganske ego egentlig, med tanke på en 1.klassing som knapt nok har vært en måned på skolen. 
For dyrt å reise i høstferien kanskje? 
Er ikke som om det er evigheter siden sist de var i solen heller akkurat…

  • Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (3 minutter siden):

Merkelig å ta ungene ut av skolen en uke før høstferien. Ganske ego egentlig, med tanke på en 1.klassing som knapt nok har vært en måned på skolen. 
For dyrt å reise i høstferien kanskje? 
Er ikke som om det er evigheter siden sist de var i solen heller akkurat…

Lurt prismessig og er jo dessverre mange som velger å ta barna fri ei uke for å reise på ferie. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea59 skrev (4 timer siden):

Utrolig å bli så henrykt - hver gang - over å finne et speil!! Vet ikke helt hva som kunne fått meg til å ta et sånt bilde av meg selv i et speil, på et offentlig sted….beundrende over det jeg ser. 
 

Ja, begeistringen er stor😅

Aldri forstått meg på disse selfie-junkiene. Virkelig en forunderlig verden. Forstår meg like lite på dem som synes det er interessant å se et par bilder eller videosnutter av en person som f. eks vandrer ned til stranda på litt ulikt vis, eller som poserer på div måter, uten å formidle en damn shit annet enn seg selv. Det er både komisk og totalt sjukt.

  • Liker 35
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isola2 skrev (9 timer siden):

Reiser de alene eller har de med barnevakter (besteforeldre) som passer barna mens de trener?

Var det ikke en gave til søsteren hennes som hun fikk i den gresk inspirerte festen?

Mener og huske det.

Er vel sannsynlig at foreldre også er med da kanskje? Men iallefall søster og mann

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (2 minutter siden):

Var det ikke en gave til søsteren hennes som hun fikk i den gresk inspirerte festen?

Mener og huske det.

Er vel sannsynlig at foreldre også er med da kanskje? Men iallefall søster og mann

Det stemmer, familieferie. Og det ser jeg ingenting galt i. Selv hadde jeg valgt å ha barnevakt på kvelden for å ta et ekstra glass vin, men om cbe vil ha barnevakt for å trene ser jeg ingenting galt i det. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (12 timer siden):

Skjer denne photoshooten på et offentlig toalett? 😄

Trenger HC-toalett selv,  og nå skjønner jeg ennå mer av hvorfor det blir lenge å vente i kø der🙄😂

  • Liker 20
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klink skrev (27 minutter siden):

Det stemmer, familieferie. Og det ser jeg ingenting galt i. Selv hadde jeg valgt å ha barnevakt på kvelden for å ta et ekstra glass vin, men om cbe vil ha barnevakt for å trene ser jeg ingenting galt i det. 

Mens jeg hadde valgt tid med barna , om jeg tok barna ut fra skolen for å dra på ferie. 

  • Liker 28
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 time siden):

Det stemmer, familieferie. Og det ser jeg ingenting galt i. Selv hadde jeg valgt å ha barnevakt på kvelden for å ta et ekstra glass vin, men om cbe vil ha barnevakt for å trene ser jeg ingenting galt i det. 

Absolutt ingenting galt i familieferie:) Greia med Eriksens er jo at de aldri drar på ferier alene med barna..det er alltid noen med som kan passe barna når de skal ut å løpe og trene hver dag.

  • Liker 23
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (2 timer siden):

Mens jeg hadde valgt tid med barna , om jeg tok barna ut fra skolen for å dra på ferie. 

Får vel det også selv om en velger seg en time med trening på morgenen? 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (58 minutter siden):

Absolutt ingenting galt i familieferie:) Greia med Eriksens er jo at de aldri drar på ferier alene med barna..det er alltid noen med som kan passe barna når de skal ut å løpe og trene hver dag.

De får da tid sammen med barna selv om de drar på løpetur en times tid eller mer hver dag? Mer tid enn om de hadde vært på skolen.  

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...