Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Revenge o'Cavatina skrev (7 minutter siden):

Denne artikkelen er bare rar, og sier lite til ingenting. Gikk han selv til en bekjent i HA for å få litt gratis PR? 

Bildene er tatt av lke, bildet brukt av cbe med AP er tatt for flere år siden, bildet på massasjebenken er av ham og samboeren, han har kun ett barn med samboeren som jobber på klinikken hans, og ferie- og champagnefaktoren er høy på instagram. Han har vært totalt fraværende når det gjelder Netfis frem til nå bortsett fra bilder lke har tatt når de hadde "fotoshoot" i passende lokaler for noen år siden, og har gjennom årene hatt stor gjennomtrekk av PT'er på senteret på Bislett som kun er åpent for kunder sammen med PTer som "leier plass i lokalet". Sist jeg sjekket var bilder og info om PT'er på senteret utdatert, ingen av dem jobber der lengre. The biggest looser Norge var et realityprogram fra 2014-2015 som fikk masse kritikk mtp usunt fokus på kalorier og trening.

Hva i alle dager er dette for en kildeukritisk lokalnyhet?

Jeg tror lokalavisene hiver seg på alle som kontakter dem, vår lokalavis har blitt rene Se&Hør. 😕 Særlig ustilig er det når folk får oppslag på «oppussede hus eller leiligheter» og det viser seg at de har eiendommen til salgs samtidig. Veldig merkelig hele dette Netfit-greiene, tror ikke akkurat det jobbes heftig med fra noen av partene. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Jeg tror lokalavisene hiver seg på alle som kontakter dem, vår lokalavis har blitt rene Se&Hør. 😕 Særlig ustilig er det når folk får oppslag på «oppussede hus eller leiligheter» og det viser seg at de har eiendommen til salgs samtidig. Veldig merkelig hele dette Netfit-greiene, tror ikke akkurat det jobbes heftig med fra noen av partene. 

Stemmer, har observert det samme/lignende. For noen år siden uttalte AP at hans mål var å ha mer fritid. I følge insta har han nådd målet. Hans teft for business derimot, striddes de lærde om tidligere.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cissacissa skrev (1 time siden):

Jeg synes det er fint å se at dama også har litt løs hud på magen etter graviditeten

F40596FF-7938-43B1-A31C-4D838D6AF6C3.png

Jaggu🙈tror de har latt det være litt magehud der sånn at folk ska tro at bilde ikke er redigert,men så lettlurt er ingen,han leker med mer en lys å skygge han luringen av en mann hun har😹

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salamandria skrev (7 timer siden):

Omvendt julenisse i Sarpsborg søker ny leder

Så bra, da kanskje de får inn en leder som bryr seg.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cissacissa skrev (6 timer siden):

Jeg synes det er fint å se at dama også har litt løs hud på magen etter graviditeten

F40596FF-7938-43B1-A31C-4D838D6AF6C3.png

Nok en gjenstand jeg IKKE får lyst til å finne ut mer om fordi det brukes lite troverdige influencere i reklame for den. Er det virkelig noen som helst som tror på at Caroline løper på denne når hun har en stor mølle i kjelleren? 

 

  • Liker 33
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kraftwerk skrev (På 20.9.2022 den 11.51):

Det kommer nok ikke til å skje. Jeg anser LKE som en såpass stolt og arrogant mann, at han kommer ikke til å "legge seg" på linje - med resten av befolkningen. Han er jo "fotballstjerne", han kan ikke få seg en vanlig jobb. 

Ser for meg at CBE gjør alt hun kan for å holde bedriften gående, nettopp pga dette med LKE. Han skal få dyrke hobby, prøve å få noen å "coatche" - imens CBE må selge kropp og fjortisklær for å få mat på bordet. 

Det er slik jeg oppfatter det ihvertfall. Ting kan sikkert vært annerledes, men jeg tolker forholdet  som svært skjevfordelt og som en usunn maktbalanse. Når han valgte å slutte med fotball, og ble med i selskapet hennes - så gikk skuta nedover allerede der. Så han har ikke bidratt med noe særlig positiv utvikling, samtidig som hun har gått med på å gjøre det han vil og foreslår. 

Han var* fotballstjerne.

Å si at han «valgte» å slutte med fotball blir litt feil. Det var vel heller det at han var ferdig i det gamet siden det ikke ble noen signeringer. Ikke at jeg er spesielt opptatt av fotball, men jeg har da plukket opp at han i glansdagene gikk for å være en relativt god fotballspiller i alle fall i norsk målestokk. Men så pådro han seg ganske tidlig skader også, slik at han aldri nådde så langt karrieremessig som «man» trodde at han skulle.  

Uansett skjønner jeg ikke hvor den tilsynelatende enorme selvtilliten kommer fra. Han er da en helt gjennomsnitts fyr på alle måter. 

  • Liker 35
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mater.sapiens skrev (På 21.9.2022 den 20.54):

Er ikke CBE litt for gammel til å være aktuell som kandidat? Seniorbarbie, kanskje. 

Bare å nominere, hun er på TikTok, og det er ikke lange veien til instagram fra TikTok, hun viser frem et forvrengt kroppsideal og bruker filter så det holder, i tillegg til seksualiserte bilder, så hun er absolutt en kandidat.

  • Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (4 timer siden):

Så bra, da kanskje de får inn en leder som bryr seg.

Og ikke bare bruker det som et PR - stunt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (13 minutter siden):

Bare å nominere, hun er på TikTok, og det er ikke lange veien til instagram fra TikTok, hun viser frem et forvrengt kroppsideal og bruker filter så det holder, i tillegg til seksualiserte bilder, så hun er absolutt en kandidat.

Litt gammel kanskje 😜

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cissacissa skrev (9 timer siden):

Jeg synes det er fint å se at dama også har litt løs hud på magen etter graviditeten

F40596FF-7938-43B1-A31C-4D838D6AF6C3.png

Det her er en unødvendig kommentar. Det er helt åpenbart at både CBE og LKE legger store deler av verdien til CBE i det ytre utseendet hennes, og at de som hovedregel polerer og poserer kroppen hennes "til perfeksjon" for å kunne høste ros og bekreftelse fra sine 500-1500 aktive følgere. På den annen side så sier det jo sitt, når noen bittesmå og helt naturlige hud"folder" legges merke til og kommenteres. Da har paret gått LANGT i å fremme det unaturlige. 

  • Liker 35
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette bildet fra story - øhhh…det ble da ekstremt lange bein (understreket med knallfarge) - for ikke å snakke om en gigantisk fot nærmest kamera 😅

Ikke et bilde jeg ville valgt å legge ut, i alle fall, 🙈 ser helt absurd ut….

D80B5502-860A-4A4B-BD9A-EA507DD2A8AA.jpeg

  • Liker 33
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (3 timer siden):

Han var* fotballstjerne.

Å si at han «valgte» å slutte med fotball blir litt feil. Det var vel heller det at han var ferdig i det gamet siden det ikke ble noen signeringer. Ikke at jeg er spesielt opptatt av fotball, men jeg har da plukket opp at han i glansdagene gikk for å være en relativt god fotballspiller i alle fall i norsk målestokk. Men så pådro han seg ganske tidlig skader også, slik at han aldri nådde så langt karrieremessig som «man» trodde at han skulle.  

Uansett skjønner jeg ikke hvor den tilsynelatende enorme selvtilliten kommer fra. Han er da en helt gjennomsnitts fyr på alle måter. 

Han var aldri en fotballSTJERNE. På norsk eliteserienivå har vi ikke mange stjerner, et par fra de øverste klubbene kanskje.Men LKE var en relativt middels god forsvarsspiller (sjelden forsvarsspillere er «stjerner») på et relativt middels fotballlag. Han ble kjent gjennom CBE, og da som mannen hennes,ikke som fotballspiller. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (12 minutter siden):

Han var aldri en fotballSTJERNE. På norsk eliteserienivå har vi ikke mange stjerner, et par fra de øverste klubbene kanskje.Men LKE var en relativt middels god forsvarsspiller (sjelden forsvarsspillere er «stjerner») på et relativt middels fotballlag. Han ble kjent gjennom CBE, og da som mannen hennes,ikke som fotballspiller. 

Å sitte å diskutere flisespikkeri i form av definisjoner av hva en «fotballstjerne» er, det gidder jeg. Ikke var det jeg som dro inn begrepet «stjerne» heller, jeg brukte det fordi brukeren jeg siterte benyttet begrepet. Ordvalget har forøvrig svært lite å si ift innholdet i innlegget mitt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Andrea59 skrev (1 time siden):

Dette bildet fra story - øhhh…det ble da ekstremt lange bein (understreket med knallfarge) - for ikke å snakke om en gigantisk fot nærmest kamera 😅

Ikke et bilde jeg ville valgt å legge ut, i alle fall, 🙈 ser helt absurd ut….

D80B5502-860A-4A4B-BD9A-EA507DD2A8AA.jpeg

Bilde fra tattisfolka: 

https://www.instagram.com/p/Ci0qgUuNhLe/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (6 timer siden):

Han var* fotballstjerne.

Å si at han «valgte» å slutte med fotball blir litt feil. Det var vel heller det at han var ferdig i det gamet siden det ikke ble noen signeringer. Ikke at jeg er spesielt opptatt av fotball, men jeg har da plukket opp at han i glansdagene gikk for å være en relativt god fotballspiller i alle fall i norsk målestokk. Men så pådro han seg ganske tidlig skader også, slik at han aldri nådde så langt karrieremessig som «man» trodde at han skulle.  

Uansett skjønner jeg ikke hvor den tilsynelatende enorme selvtilliten kommer fra. Han er da en helt gjennomsnitts fyr på alle måter. 

Selvfølgelig er han ingen fotballstjerne, men jeg skrev som om det var LKE selv som uttalte det 😂. I han sitt hodet, er han en fotballstjerne og verdensmester. 

Har aldri fulgt med på noe særlig norsk fotball (eller generelt..), så har faktisk aldri hørt om han, fotballmessig. Det sier jo mye, trodde kanskje han valgte å gi seg pga familielivet og Treasures AS, men det gir fullstendig mening at han egentlig ikke hadde så mye valg, ja.

Jeg lurer også veldig på hvor den selvtilliten kommer fra, det er ingenting galt med å ha gode tanker om seg selv og sitt, men han der er litt for opptatt av anerkjennelse og selvhevdelse - at jeg syntes det går på et usunt/unormalt nivå. Ja, han er helt gjennomsnittlig, men folk som han - sliter vel egentlig veldig inni seg da. Dårlig selvfølelse, usikkerhet etc..

Endret av kraftwerk
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (3 timer siden):

Han var aldri en fotballSTJERNE. På norsk eliteserienivå har vi ikke mange stjerner, et par fra de øverste klubbene kanskje.Men LKE var en relativt middels god forsvarsspiller (sjelden forsvarsspillere er «stjerner») på et relativt middels fotballlag. Han ble kjent gjennom CBE, og da som mannen hennes,ikke som fotballspiller. 

Hvis du ikke forsto retorikken min, i de øverste setningene - så anbefaler jeg deg å lese innlegget mitt igjen. Jeg skrev som om LKE skulle skrevet det selv, og ikke noe jeg føler eller syntes om han. 👍🏼 Brukeren du siterer, snakket til meg. 

Er nok svært få som anser LKE som noe stjerne, men i han sitt hode - så er han en stjerne i alt som er. Det var poenget. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kraftwerk skrev (3 minutter siden):

Hvis du ikke forsto retorikken min, i de øverste setningene - så anbefaler jeg deg å lese innlegget mitt igjen. Jeg skrev som om LKE skulle skrevet det selv, og ikke noe jeg føler eller syntes om han. 👍🏼 Brukeren du siterer, snakket til meg. 

Er nok svært få som anser LKE som noe stjerne, men i han sitt hode - så er han en stjerne i alt som er. Det var poenget. 

Oki. Da tenker vi likt☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...