Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Klink skrev (10 timer siden):

Igjen tas det hun skriver ut av kontekst. Altså «kritikerne vant» - som vi at hun lot seg påvirke av kommentarer på utseende sitt som førte til hun tok Restylane. Er ikke det det samme som hun selv får kritikk (eller la oss si skyld )for å gjøre forresten? Påvirke andre i gal retning? 

Jeg syns det er vanskelig å tolke hva du mener her. Mener du at CBE er svingdørpasient på T(oo)M(uch)-klinikken fordi kritikere her inne påstår at det naturlige utseendet hennes er stygt? I så fall utfordrer jeg deg til å finne én eneste kommentar her inne hvor noen påstår at det kunstige utseendet hennes er flottere enn det naturlige. Og lykke til med det, da det er et solid og gjentakende mantra her inne at CBE ser mye yngre, søtere og blidere ut når hun ikke retusjerer seg selv og endrer utseendet sitt med klinikk-inngrep, skjønnhetsfiltere og poseringer. 

Endret av Rastebenk
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klink skrev (10 timer siden):

Igjen tas det hun skriver ut av kontekst. Altså «kritikerne vant» - som vi at hun lot seg påvirke av kommentarer på utseende sitt som førte til hun tok Restylane. Er ikke det det samme som hun selv får kritikk (eller la oss si skyld )for å gjøre forresten? Påvirke andre i gal retning? 

Mener du at kritikken mot CBE noen sinne har gått på at hun har tynne lepper? Kan du finne ett eneste eksempel på det?

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BuffyTheVampire skrev (1 time siden):

På øverste bildet her er hun jo dritpen. Naturlig og flott og sannsynligvis uredigert.

Det øverste bildet er også tatt før coach Eriksen fikk kona til kunde, økte treningsregimet hennes betraktelig (fra å trene hver morgen til også å legge inn ei treningsøkt om kveldene), i tillegg til at hun hadde ikke samme kostholdsregime da og det var nok før han begynte å måle fettprosenten hennes med fettklypa si. 

Ergo hadde hun nok noen flere kilo på kroppen der og ikke så lav fettprosent som hun har nå. På det øverste bildet så ser hun sunn, slank og sterk ut, og hun gløder.

Lav fettprosent og lav vekt hos kvinner og menn når man blir eldre gjør at man ser mere dratt/sliten ut og eldre enn hva man reelt er. Rynker blir bl.a mere fremtredende (men det kan jo fikses med Botox🙃). Det som er skummelt som kvinne, og nå snakker jeg på generelt grunnlag, med overtrening og, lav bmi og lav fettprosent over tid er at det øker faren for benskjørhet. Og benskjørhet er noe man absolutt bør unngå å få

https://www.nrk.no/vestland/line-_27_-trente-sa-hardt-at-ho-vart-beinskjor-1.15655797

Jeg forstår ikke at Caroline selv ikke ser hvor fin hun så ut før hun lot coachen bestemme treningsregimet hennes, og mest sannsynlig kosthold også, for at hun skal bli mest mulig «fit»

Det er begrenset hvor lenge man kan leve sånn som dette og brødfø familien ved å vise seg selv og livet deres frem i sosiale medier uten å ha noe å falle tilbake på når glansdagene er over. Det er ikke så mange årene igjen til Caroline er 40. Livet stopper definitivt ikke opp når man er 40, men på samme måte som at ballettdansere blir pensjonerte i tidlig alder så har også influencere som lever av utseendet begrenset tid før yngre personer med samme innhold i kanalene sine tar de igjen

For noen år siden så nevnte Caroline at de gjorde det så bra at de kunne pensjonere seg tidlig hvis de ville og likevel ha en høy levestandard, og hun nevnte også at LKE kunne få inn i svigerfaren sitt hvitevare-firma. Den kjøper jeg ikke helt for å si det sånn… 

  • Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym90059005 skrev (17 timer siden):

Gjør mange det ofte altså? Mitt inntrykk er at det ikke skjer så ofte. Kanskje en gang ja, men ikke en uke et par ganger i året slik en del influencere virker å gjøre. 

Jeg jobber i skolen og ser at dette skjer ofte ja. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blinkie skrev (3 timer siden):

Enig. Ikke pent uført. Dårlig reklame er det også!

Jeg trodde oppriktig at hun hadde begynt med snus når jeg så dette bildet 😳 Som estetisk sykepleier er det uetisk å ikke si nei når folk ikke greier å begrense seg, selv om man er venner. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE virket fornøyd med å ha brukt tre timer på å pakke til seg og jentene. 😳 Tre timer! Ikke rart det hevdes å være travelt der i gården. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (13 minutter siden):

CBE virket fornøyd med å ha brukt tre timer på å pakke til seg og jentene. 😳 Tre timer! Ikke rart det hevdes å være travelt der i gården. 

Stemmer det 🙈 Så stolt over å ha brukt "bare" TRE timer (!!!) på å pakke til ferietur. Herregud, den dama hadde raknet totalt etter et par timer i en normal jobb med oppmøteplikt, deadlines, kollegaer og krav. 

https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Screenshot_20220924-224556_Instagram.jpg

Endret av Rastebenk
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer på å pakke??? Hva i alle dager er det som tar så lang tid egentlig? Er vel bare å finne frem klær man skal bruke, hive det i en koffert og thats it. Rimelig tomt for innhold å poste i some når man må fortelle hvor lang til man bruker på å pakke 🤣 Men det er vel sånn når man må ta bilde av diverse ting innimellom pakkingen.... feks kjole med paljetter og fjær, kaffe og atter kaffe, tegninger som barn har lagd osv..

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (19 minutter siden):

3 timer på å pakke??? Hva i alle dager er det som tar så lang tid egentlig? Er vel bare å finne frem klær man skal bruke, hive det i en koffert og thats it. Rimelig tomt for innhold å poste i some når man må fortelle hvor lang til man bruker på å pakke 🤣 Men det er vel sånn når man må ta bilde av diverse ting innimellom pakkingen.... feks kjole med paljetter og fjær, kaffe og atter kaffe, tegninger som barn har lagd osv..

Kan tenke meg at CBE sitter og matcher antrekkene med hverandre og forestiller seg hvilke accessoirer som må medbringes for å få de mest delikate feriebildene. For ferien må jo dokumenteres på reklamekanalen carolinebergeriksenno for å kunne avskrive turen på firmaet. Aldri i livet om de kunne ha levd den sjukt privilegerte livsstilen sin med shoppinghysteri og treningshobby som "jobb", dersom de ikke kunne ha satt utgiftene på firmaet. Husker hvordan de styret med å samle kvitteringene for iskrem som de kjøpte på en annen ferietur 😬 Fasade er viktigere enn alt annet.

Endret av Rastebenk
  • Liker 40
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altså slik at mindreårige blir tatt ut av skolen for å jobbe for foreldrenes påvirkerbedrift? Så å si for mat på bordet og tak over hodet.

  • Liker 42
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (9 timer siden):

Kan tenke meg at CBE sitter og matcher antrekkene med hverandre og forestiller seg hvilke accessoirer som må medbringes for å få de mest delikate feriebildene. For ferien må jo dokumenteres på reklamekanalen carolinebergeriksenno for å kunne avskrive turen på firmaet. Aldri i livet om de kunne ha levd den sjukt privilegerte livsstilen sin med shoppinghysteri og treningshobby som "jobb", dersom de ikke kunne ha satt utgiftene på firmaet. Husker hvordan de styret med å samle kvitteringene for iskrem som de kjøpte på en annen ferietur 😬 Fasade er viktigere enn alt annet.

Jeg la merke til den rosa kjolen med frynser som hun bare "måtte" ha med.... og så på Karpathos som det er så laid back som det går an å bli da 🤣🤣🤣

  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjugur skrev (49 minutter siden):

Jeg la merke til den rosa kjolen med frynser som hun bare "måtte" ha med.... og så på Karpathos som det er så laid back som det går an å bli da 🤣🤣🤣

De reiser jo i tillegg til Lefkos, som er et knøttlite sted uten en eneste fastboende sjel, og nokså begrenset med hoteller, restauranter og uteliv. Nydelige strender der, da, og et yndet sted for influensere å posere for kamera. Har sett noen av dem i action der, og det er nokså komisk å være vitne til :fnise:

 

  • Liker 31
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (10 timer siden):

3 timer på å pakke??? Hva i alle dager er det som tar så lang tid egentlig? Er vel bare å finne frem klær man skal bruke, hive det i en koffert og thats it. Rimelig tomt for innhold å poste i some når man må fortelle hvor lang til man bruker på å pakke 🤣 Men det er vel sånn når man må ta bilde av diverse ting innimellom pakkingen.... feks kjole med paljetter og fjær, kaffe og atter kaffe, tegninger som barn har lagd osv..

Hun har tidligere sagt at hun bruker å sette sammen antrekk når hun pakker; matcher det sammen med sko og tilbehør og legger hver enkelt outfits med sko og tilbehør i en og en pose. For da er det så oversiktelige og enkelt på ferien når alt er forhåndsbestemt og ligger klart. Krever planlegging… Så hvis hun gjør det samme til 3stk så skjønner jeg at ting tar tid😄 

Glad jeg ikke er influencer på tur….jeg pakker samme dag som jeg skal dra, slenger oppi noen kjoler, bikinier, shortser, topper og undertøy. Eneste jeg planlegger er klesvask i forkant, sånn at de klærne jeg vil ha med er rene. Ikke har jeg med en haug med sko heller. Reiser i joggesko, tar med Birkenstock + flippfloppere til stranda. Men for en influencer så er det sikkert utenkelig å bruke samme kjolen flere kvelder i løpet av ferieturen 

 

  • Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke med dere men når både tv og tredemølle ikke funker så bra så kunne hun vel valgt den «fantastiske» walkingpaden som står i stuen og samler støv? Da hadde hun både fått trent og sett på TV-serien/filmen som hun elsker så mye 🤔

C3BA460A-B295-4E11-9EB0-F088458A0206.png

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ice-91 skrev (Akkurat nå):

Vet ikke med dere men når både tv og tredemølle ikke funker så bra så kunne hun vel valgt den «fantastiske» walkingpaden som står i stuen og samler støv? Da hadde hun både fått trent og sett på TV-serien/filmen som hun elsker så mye 🤔

C3BA460A-B295-4E11-9EB0-F088458A0206.png

Til hennes forsvar så går ikke walking pad fort nok for intervallene hennes. Enda en grunn til at det er meningsløst å la henne å reklamere for den, når man vet at hun ikke bruker den.

  • Liker 43
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (3 timer siden):

Hun har tidligere sagt at hun bruker å sette sammen antrekk når hun pakker; matcher det sammen med sko og tilbehør og legger hver enkelt outfits med sko og tilbehør i en og en pose. For da er det så oversiktelige og enkelt på ferien når alt er forhåndsbestemt og ligger klart. Krever planlegging… Så hvis hun gjør det samme til 3stk så skjønner jeg at ting tar tid😄 

Glad jeg ikke er influencer på tur….jeg pakker samme dag som jeg skal dra, slenger oppi noen kjoler, bikinier, shortser, topper og undertøy. Eneste jeg planlegger er klesvask i forkant, sånn at de klærne jeg vil ha med er rene. Ikke har jeg med en haug med sko heller. Reiser i joggesko, tar med Birkenstock + flippfloppere til stranda. Men for en influencer så er det sikkert utenkelig å bruke samme kjolen flere kvelder i løpet av ferieturen 

 

Jeg planlegger sammensetning av antrekk slik  både til meg selv og barna. Synes det sparer oss for mye stress på selve ferien. Min mann gjør derimot som deg, pakker alt i en fei samme dagen. Tenker begge deler er like normalt, folk er bare forskjellige. 
 

 

 

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...