Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

1 hour ago, elskersommer said:

Men har barna ferie der denne uka? Trodde det var neste uke. Men jeg kan ta feil

Barna har aldri ferie, spesielt ikke i ferier......

  • Liker 32
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrottefar skrev (1 time siden):

De tar ut barna fra skolen når det passer dem selv

Fordi det er mye billigere å dra nå. Hadde de vært så velstående som de liker å gi utrykk for kunne de dratt i høstferien. 

  • Liker 29
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miamiamia skrev (6 timer siden):

Noen som har sett Line Victoria sin reel om å titte ut av vinduet ala CBE? Den er helt fabelaktig!

Ser ut som line Victoria har flere likes på sin video. Nå som hun blir obs på dette, fjerner sikkert Caroline muligheten for å se likes 

  • Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Swan1998 skrev (7 timer siden):

Fordi det er mye billigere å dra nå. Hadde de vært så velstående som de liker å gi utrykk for kunne de dratt i høstferien. 

de må jo ha 2 ukers ferie,, veldig viktig det. og da må man jo ta ut unger av skolen..skolen er jo ikke viktig,  mer viktig med mammas kropp

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha skrev (11 minutter siden):

de må jo ha 2 ukers ferie,, veldig viktig det. og da må man jo ta ut unger av skolen..skolen er jo ikke viktig,  mer viktig med mammas kropp

De trenger jo ikke skole siden mamma og pappa har sørget for at de er kjendiser. 
 

:ironi:

  • Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var på sykehuset en uke før ferien, så tre uker borte i den viktige oppstartsfasen.  Da setter man ikke barnas beste først, ikke når det gjelder dette heller. 

  • Liker 39
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper skolen sier i fra om dette. 

Hadde jeg vært forelder i den klassen, hadde det vært ganske irriterende at en influencer kunne ta ut barnet av skolen for å reise på "ferie" for å lage innhold til IG. 

Jeg skriver ferie i anførselstegn, for jeg mener at så lenge det lages mye innhold fra turen, så er det jobbtur og ikke ferie. Ferie for en som lever av å være pålogget, må jo være å logge AV. 

  • Liker 32
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke

Hvem drar barn ut av skolen( flere ganger) for å dra til syden så mor kan løpe og far filme mor🙄 Ikke normalt. Rart skolen tillater dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ice-91 skrev (18 timer siden):

Heldig solseng vet du 😉 som tante Viv? Av og til sier 😅

Skjermbilde? Ser ikke henne.....blokkert. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gameon skrev (25 minutter siden):

Skjermbilde? Ser ikke henne.....blokkert. 

Det er vel mer et eksempel på hva tante Vivi KAN si.

Vi har jo sett hun har kommentert "Heldig kopp" om kaffekoppen som fikk nyte CBEs lepper, og "Heldig stol" om stolen som fikk nyte CBEs....understell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, tullerikke said:

Hvem drar barn ut av skolen( flere ganger) for å dra til syden så mor kan løpe og far filme mor🙄 Ikke normalt. Rart skolen tillater dette.

Syns jeg også. Var det ikke en debatt for noen år siden da dette ble strammet veldig inn? Trodde virkelig ikke det var greit, men kanskje det er blitt slackere etter koronaen?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

foreveralone skrev (6 minutter siden):

Var det ikke kaffekoppen som var så heldig som fikk ligge på lasses utstyr? 🥰

Bildet var vel av LKE i baris med kaffekoppen i fanget ja. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (1 time siden):

Syns jeg også. Var det ikke en debatt for noen år siden da dette ble strammet veldig inn? Trodde virkelig ikke det var greit, men kanskje det er blitt slackere etter koronaen?

Det er strammet inn, og mange rektorer innvilger ikke søknader om fravær, men enkelte foreldre driter i dette og tar ungene ut likevel. Og siden grunnskolen ikke opererer med fraværsgrense slik som videregående opplæring, så er det ikke så mye som kan gjøres før barna eventuelt begynner å få faglige hull. 
(Jobber i skolevesenet)

  • Liker 18
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Isild skrev (5 timer siden):

Håper skolen sier i fra om dette. 

Hadde jeg vært forelder i den klassen, hadde det vært ganske irriterende at en influencer kunne ta ut barnet av skolen for å reise på "ferie" for å lage innhold til IG. 

Jeg skriver ferie i anførselstegn, for jeg mener at så lenge det lages mye innhold fra turen, så er det jobbtur og ikke ferie. Ferie for en som lever av å være pålogget, må jo være å logge AV. 

Irritasjonsmomentet ligger vel heller i dersom noen får fri og andre ikke. Da vil jo denne ferien fungere som en super brekkstang når man ber om noen dager fri. Godt dokumentert er det også...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

platypus skrev (1 minutt siden):

Jeg jobber i skolen, og hos oss får elevene innvilget fri/permisjon hvis de skal på ferie. 

Ja sånn er det her også. Offentlig skole. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...