Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Rastebenk skrev (1 time siden):

Helt enig med deg i at CBE absolutt skal få lov til å stolpre rundt på altfor høye stiletter, med dekadent håroppsats og syltrang aftenkjole mens de andre går i singlet, shorts og sandaler. Det er jo imaget hennes, å gå komplett overkill uansett om det gjelder antrekk, julekalender for barna eller symmetri i hjemmet. Det er jo det som ER fotballfrue, altså den tilsynelatende endeløse tidsmengden som går med til å gnikke på det ytre og fasade, der hvor de fleste andre på samme alder har oppnådd et helt annet verdisett. Og så parodierer andre kjendiser henne med jevne mellomrom, som parodien på salgsvideoen til Siljan-huset og nå mest nylig Line Victoria Huseby som parodierte CBEs "fancy globetrotter på granka" vindus-reel i baris. 

Og hva så om hun gjør litt mer ut av ting? Er vel andre ting å kritisere en  at hun liker å pynte seg og ordne flotte kalendre? Dette er en av grunnene til at denne tråden har gått ut på dato. Er flisespikkeri å kritisere det rett og slett. Det er jo sånn hun har fremstått i alle år og fortsatt lar folk seg provosere? 

Endret av Sunfl0wer
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Da skjønner jeg den massive omtalen på CBE.no her om dagen. Var det merket som reklame? Jeg kan ikke huske det. 

  • Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev i går at jeg er blokkert av paret men tittet noen ganger på deres IG konto på min mann sin IG. Får da raskt beskjed om at jeg faktisk sørger for å holde liv i deres IG konto ved og ikke avfølge de. (Jeg trykket avfølg i går)

Men hvor mange av dere andre som er meget aktive i denne tråden følger paret?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger ikke, og har aldri fulgt. (Nå er jeg heller ikke veldig aktiv her inne). Man behøver IKKE å følge for å få med seg det som skjer i CBEs kanaler. Har for lengst også sluttet å klikke meg inn. Får fulgt med nok her i tråden og på andre måter.

CBE fortjener hverken følgere eller klikk. Men så lenge påvirkerfenomenet fortsetter, mener jeg det skal debatteres og ulovligheter samt skadelig påvirkning kritiseres.

Endret av Villroses hage
  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (8 minutter siden):

Jeg skrev i går at jeg er blokkert av paret men tittet noen ganger på deres IG konto på min mann sin IG. Får da raskt beskjed om at jeg faktisk sørger for å holde liv i deres IG konto ved og ikke avfølge de. (Jeg trykket avfølg i går)

Men hvor mange av dere andre som er meget aktive i denne tråden følger paret?

Har aldri fulgt noen av kontoene. Og syns det er drøyt at du til og med bruker mannen din sin IG-bruker for å følge med på dem om du er blokkert selv.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villroses hage skrev (1 minutt siden):

Følger ikke, og har aldri fulgt. (Nå er jeg heller ikke veldig aktiv her inne). Man behøver IKKE å følge for å få med seg det som skjer i CBEs kanaler. Har for lengst også sluttet å klikke meg inn. Får fulgt med nok her i tråden og på andre måter.

CBE fortjener hverken følgere eller klikk. Men så lenge påvirkerfenomenet fortsetter, mener jeg det skal debatteres og ulovligheter samt skadelig påvirkning kritiseres.

Jeg er enig med deg.. å jeg er ikke nye innpå her i denne tråden.. men fregner med at det er flere her som følger henne

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rastebenk skrev (Akkurat nå):

Har aldri fulgt noen av kontoene. Og syns det er drøyt at du til og med bruker mannen din sin IG-bruker for å følge med på dem om du er blokkert selv.

Hva jeg har gjort med hans ig konto. Å jeg har spurt om lov er jo mellom han og meg. Men det er null problem mer fordi jeg trykket avfølg i går siden noen hengte seg opp i at jeg fulgte paret. Så håper de andre her inne som følger henne gjør det samme

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (3 minutter siden):

Jeg er enig med deg.. å jeg er ikke nye innpå her i denne tråden.. men fregner med at det er flere her som følger henne

 

Det er ingen grunn til å følge folk som har offentlig konto hvis man er kritisk til innholdet. For da støtter man dem jo, og bidrar til innsalgstallet de presenterer for annonsørene.

Endret av Rastebenk
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (Akkurat nå):

Det er ingen grunn til å følge folk som har offentlig konto hvis man er kritisk til innholdet. For da støtter man dem jo, og bidrar til innsalgstall hos annonsørene. 

Jepp... Jeg følger noen men trykker aldri liker eller noe på noen innlegg hos noen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Camilla Pihl er i Palma og lager reklame for ny kleskolleksjon og jobber med den ene prosjektet etter det andre (kosmetikk ol).

CBE og ansatte, hva holder de på med egentlig? Eksponerer mindreårige og fronter negativt kroppsspress. Dette tjener de penger på.. hvordan er det mulig egentlig? 

  • Liker 32
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 minutt siden):

Jepp... Jeg følger noen men trykker aldri liker eller noe på noen innlegg hos noen

 

Antall views og følgere betyr masse i forhold til hvilke tall som presenteres til annonsørene. Så om du er en aktiv følger som ser på stories hver dag osv så er du en del av salgspakken deres. Jeg klarer fint å "holde meg" til å se stories hos CBE 3-4 ganger i måneden, for det går jo i det samme gamle absolutt hele tiden uansett.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (5 minutter siden):

 Camilla Pihl er i Palma og lager reklame for ny kleskolleksjon og jobber med den ene prosjektet etter det andre (kosmetikk ol).

CBE og ansatte, hva holder de på med egentlig? Eksponerer mindreårige og fronter negativt kroppsspress. Dette tjener de penger på.. hvordan er det mulig egentlig? 

CBE har jo en god del strandede prosjekter, men det er sikkert vanlig i den bransjen at mye renner ut i sanden? Hun hadde et prosjekt på gang med Jan Thomas for noe år siden også, og det hørte man jo aldri noe mer til. Må være kjedelig å legge ned arbeid i ting som ikke blir noe av, det vitner jo om dårlig planlegging og dårlig gjennomføringsevne. Og ikke minst bortkastet arbeidskraft. Det beste eksempelet er jo netfit-"universet" (😂) som står og stamper i startgropa for femte året på rad.

Endret av Rastebenk
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rastebenk skrev (9 minutter siden):

CBE har jo en god del strandede prosjekter, men det er sikkert vanlig i den bransjen at mye renner ut i sanden? Hun hadde et prosjekt på gang med Jan Thomas for noe år siden også, og det hørte man jo aldri noe mer til. Må være kjedelig å legge ned arbeid i ting som ikke blir noe av, det vitner jo om dårlig planlegging og dårlig gjennomføringsevne. Og ikke minst bortkastet arbeidskraft. Det beste eksempelet er jo netfit-"universet" (😂) som står og stamper i startgropa for femte året på rad.

Det spørs vel om det egentlig jobbes så mye. All planlegging og samarbeid med andre er gjerne for mye for ekteparet? Det tar tiden bort fra alle de kleine bildene og filmsnuttene som blir produsert og lagt ut? Ser ut som det brukes mye tid på poseringer og seksualiserte bilder sammensauset med bilder/filmsnutter av mindreårige.  

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
Gameon skrev (9 minutter siden):

Screenshot_20221002-125156_Instagram.thumb.jpg.2670618b9d18c402824e197796b49597.jpgBegynner å bli kleint..... 

Hva er inspirerende med dette? «Bli like besatt som meg av å løpe hver dag og bli et skjelett»🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tullerikke skrev (16 minutter siden):

Hva er inspirerende med dette? «Bli like besatt som meg av å løpe hver dag og bli et skjelett»🤷‍♀️

Rapporter bildet til IG da dette er pro-ana.

  • Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost,  ca kl. 11. (12 lokal tid?

Håper ungene fikk noe mat før foreldrene løp, og at dette er deres lunsj.

 

Screenshot_20221002-134032_Instagram.jpg

Endret av Pasha
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (1 time siden):

Antall views og følgere betyr masse i forhold til hvilke tall som presenteres til annonsørene. Så om du er en aktiv følger som ser på stories hver dag osv så er du en del av salgspakken deres. Jeg klarer fint å "holde meg" til å se stories hos CBE 3-4 ganger i måneden, for det går jo i det samme gamle absolutt hele tiden uansett.

Jeg er blokkert så følger de ikke.. å egentlig følger jeg mindre og mindre på de fleste influencere.. holder egentlig med og ha profil her på kvinneguiden. Der får man beskjed om det meste

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...