Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

neon_sun skrev (4 timer siden):

Hva er den greien med den boken? Legger hun ut hver eneste gang hun åpner den? Jeg leser også Nesbø nå, har ikke lagt det ut en eneste gang noen steder 🤷

 

Hele ferien er puteflau, syns jeg. Seile inn på returant mens man blir filma. Hele greiene begynner å bli så lang fra virkeligheten til ca alle. Hollywoodfruene er jo mer nedpå enn det der. 

Fordi hun får betalt for det 🤷‍♀️

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke sånn at en eller to personer nevner "Stille oktober", og så skal alle automatisk rette seg til det. Det har vært dødt inne her en god stund uansett. Kan det være fordi det hun presenterer i SoMe om dagen er dønn kjedelig? 

Hva har hun egentlig bydd på i løpet av denne ferien. Jo, sin egen kropp. Ofte i stive og unaturlige settinger, ofte med tanke på at det skal vises mest mulig av hvor flott og veltrent hun er. ALLTID med ansiktet vendt til ene siden. Det har blitt så tvangspreget at det er umulig å ikke legge merke til. 

Det har vært delt hva de spiser og litt av hvordan det ser ut der de er, men her kunne de virkelig engasjert leserene mye mer! Fortelle om hva slags aktiviteteter området har å by på, marked, butikker, turer man kan dra på, det er mange muligheter. Det vi ser er egentlig omtrent det samme som når de er hjemme. Litt mer lettkledd og minus hund. 

Så er det denne boka. Det virker som hun tvang seg til å lese en bok hun egentlig ikke hadde så lyst til å lese, hva er greia med det? 

Hvis denne turen skulle bidra til å lage spennende og interessant content til SoME, har hun ikke lykkes noe særlig med det. 

Endret av Snødronninga
  • Liker 34
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke poenget med stille oktober da det ble bevist i fjor at det har null effekt. Ønsker dere ikke å delta i tråden generelt er det bare å la være å klikke seg inn..? 

Videre synes jeg det er noe spesielt å aldri dra på ferie alene med kun kjernefamilien på fire. Det er alltid med barnevakt så de får trent hver eneste dag i timesvis. 

  • Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (3 timer siden):

Det er vel ikke sånn at en eller to personer nevner "Stille oktober", og så skal alle automatisk rette seg til det. Det har vært dødt inne her en god stund uansett. Kan det være fordi det hun presenterer i SoMe om dagen er dønn kjedelig? 

Hva har hun egentlig bydd på i løpet av denne ferien. Jo, sin egen kropp. Ofte i stive og unaturlige settinger, ofte med tanke på at det skal vises mest mulig av hvor flott og veltrent hun er. ALLTID med ansiktet vendt til ene siden. Det har blitt så tvangspreget at det er umulig å ikke legge merke til. 

Det har vært delt hva de spiser og litt av hvordan det ser ut der de er, men her kunne de virkelig engasjert leserene mye mer! Fortelle om hva slags aktiviteteter området har å by på, marked, butikker, turer man kan dra på, det er mange muligheter. Det vi ser er egentlig omtrent det samme som når de er hjemme. Litt mer lettkledd og minus hund. 

Så er det denne boka. Det virker som hun tvang seg til å lese en bok hun egentlig ikke hadde så lyst til å lese, hva er greia med det? 

Hvis denne turen skulle bidra til å lage spennende og interessant content til SoME, har hun ikke lykkes noe særlig med det. 

Har lagt merke til det samme. Debattene har stilnet ganske mye her i tråden, og det har nok med å gjøre at alt går på repeat år etter år. Kaffekopp, spankulering, løping, thinspo, "Vi på Junibacken", - repeat. Det meste er sagt, mange ganger. Det som er kritikkverdig er like kritikkverdig som før, men "iveren" etter å diskutere det daglig avtar. 

Stilleoktober i fjor var et forsøk for å se om det ville ha effekt ift trafikk og oppmerksomhet CBE.no fikk. Resultatet var vel at det ikke hadde særlig mye synlig å si. Men, som influencer så er de helt klart på vei nedover uansett og helt av seg selv.

Det er som om de ikke gidder å prøve lenger. De gjør bare mer av det som er kjedelig og kritikkverdig. 

  • Liker 32
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja.. vet ikke om jeg er enig i at debatten her har stilnet så mye.. Det er jo ikke lenge siden styret med Get Inspired var. Jeg synes det er noe av det bedre med denne tråden at andre kan bli bevisst sånne samarbeid og melde fra til aktørene. Både kremmerhuset, beckman, get inspired, balion og my muse (samt flere som jeg ikke kommer på nå) har fått tilbakemelding herifra. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har C ryggproblemer? Synes hun går så rart. På storys fra ferien gikk hun til stranda med så rar positur som om hun nylig fikk prolaps eller har bleie på, med rumpa ut liksom. 

  • Liker 40
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Naza said:

Hvis vi skal legge diskusjonen død, la oss bare fundere et øyeblikk på hvor vondt dette gjør. Ufattelig myk i ryggen her, må være god i yoga denne fruen?! 🤔

7C59116F-36A6-473A-929E-98541B187D26.jpeg

Det ser ut som om hun har bleie på seg her eller har fått noe med ryggen. Veldig unormal positur 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, korrespondenten said:

Det finnes ikke noe gal eller riktig måte og posere på. Du er vakker du også.

Det finnes såklart. Fikk vondt av å se dette. Det øser av dårlig selvtillit og gir feil signaler

 Om hun gjorde det med vilje så ville jeg rådet henne å gi seg selv mer kjærlighet. Stakkars dame. Jeg føler faktisk mer og mer synd i henne i det siste

 Hun er så vakker og flink. Hun trenger ikke anstrenge seg så voldsomt.  Man skal være god mot seg selv

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naza skrev (17 timer siden):

Hvis vi skal legge diskusjonen død, la oss bare fundere et øyeblikk på hvor vondt dette gjør. Ufattelig myk i ryggen her, må være god i yoga denne fruen?! 🤔

7C59116F-36A6-473A-929E-98541B187D26.jpeg

Badevakten på øya som ser etter hai....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

annelis skrev (24 minutter siden):

Det ser ut som om hun har bleie på seg her eller har fått noe med ryggen. Veldig unormal positur 

Her ser du henne slik hun er- stillbilde fra en film der hun går.

 

 

9CCAB452-1D85-4EE3-B291-F13CE1851CA5.jpeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

annelis skrev (4 timer siden):

Det ser ut som om hun har bleie på seg her eller har fått noe med ryggen. Veldig unormal positur 

Jeg er enig i at bikinitrusa har et veldig uheldig snitt. Kanskje det er samme type som Anna Rasmussen bruker, som nærmest ser ut som et bind forfra. En trend jeg gladelig hopper over merker jeg 😅

Apropos CBEs pinnestive overkroppsposering, du kan selv kjenne etter hvor anstrengt og unaturlig det føles å dra skulderbladene og albuene bakenfor rumpa. Det er jo rett og slett vondt. Stakkars CBE som stolprer rundt på ubehagelig høye stiletthæler og i pølsetrange cocktailkjoler, som er stivere enn en pinne når hun poserer og som "ikke orker å være mett" i trange kjoler. Livet som hjemmeværende har gått rett til hodet på dem begge to, og de putter så ekstremt mye tid og energi i kroppens utseende at det er helt skummelt. Det kan ikke være lett for små jenter å vokse opp i et slikt hjem, hvert fall ikke dersom de får andre ambisjoner i livet enn å være tynne.

Endret av Rastebenk
  • Liker 38
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blinkie

Ikke akkurat så vanskelig å se at rumpa til cbe er redigert på det bilde av henne i den gule kjolen.. 😮  Så bra at hun byttet fra pumps til sandaler, hun hadde nok ikke overlev uten.. Den operasjonen av puppene er så dårlig utført, at jeg hadde krevd pengene tilbake.

Endret av Blinkie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (24 minutter siden):

Enda godt at hun fant et sted å ta bilde etter løpeturen!

Screenshot_20221004-123219_Instagram.jpg

Nøyaktig samme tanke tenkte jeg da jeg så bildet.. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så selvopptatt og "megselv"-fokusert at det må være helt slitsomt. What a life.

Sikkert solide minner å sitte i gyngestolen med..

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stargaze skrev (1 time siden):

Det er så selvopptatt og "megselv"-fokusert at det må være helt slitsomt. What a life.

Sikkert solide minner å sitte i gyngestolen med..

Titte gjennom Fotoknudsen-album etter Fotoknudsen-album med bilder av sin egen navle 🤩

  • Liker 33
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (3 timer siden):

Enda godt at hun fant et sted å ta bilde etter løpeturen!

Screenshot_20221004-123219_Instagram.jpg

Forelsket i eget speilbilde.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnnePåLande said:

Forelsket i eget speilbilde.

Det var det jo Narkissos som var...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...