Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Pasha skrev (5 timer siden):

Er det svært få restauranter der de er? virker bare som de er på et par ulike

Ja, det er en bitteliten bade(lands)by de er i, har vært der selv og vil tippe 4-5 stk, muligens noen fler litt utenfor (enkelte hoteller uti "bushen" vet jeg, så mulig de har restauranter). 
En går gjennom hele "byen" på 3-4 min, så ja... et bittelite sted

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SATC-vibes i siste innlegg... tja.. kan ikke huske å ha sett noen av damene fra serien i et så gjennomført matchende antrekk! Og det var det vel gode grunner til. Man kan fortsatt la se inspirere av klærne i serien, 20 år etter. Helrosa antrekk, inkl. veske, not so much.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline1986 skrev (3 timer siden):

Det er vel sånn folk er. Vi reagerer mer positivt på bilder og videoer der folk er i fokus. Jeg har IKKE mange følgere på insta, kanskje hundre, men jeg ser at når jeg en sjelden gang legger ut en selfie så kan den få 30 likes, mens når jeg legger ut noe som er interessant, samfunnsnyttig, engasjerende (på generelt nivå) så får jeg tre. 
 

Men, jeg har ikke sett videoen fra roadtripen, mulig det er masse folk der. I så fall trekker jeg tilbake kommentaren.

Masse barn, kattunge, kyssing mellom paret. Mest bilder med mennesker i, men ikke CBE i oppsiktsvekkende kjoler i knall farge, nope

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tullerikke
loffen skrev (1 time siden):

Jeg trodde den spaseringen i rosa fjær og paljetter var tull jeg! Også er det seriøst!  :overrasket: 

:hoho: 

 

Hun er alltid seriøs når det kommer til kropp og utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (10 timer siden):

Ja, det er en bitteliten bade(lands)by de er i, har vært der selv og vil tippe 4-5 stk, muligens noen fler litt utenfor (enkelte hoteller uti "bushen" vet jeg, så mulig de har restauranter). 
En går gjennom hele "byen" på 3-4 min, så ja... et bittelite sted

Takk for svar.

like lite som jeg innbilte meg da

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Caroline Berg Eriksen: 60% av de som ser storyene dine er kun interessert i å konstatere at ingenting er nytt. 28% jakter på din utnyttelse av barn. 20% konstaterer thinspo. Resten er random folk, samt de som "klør ryggen" til hverandre.

Jeg er på din alder, er sjeleglad jeg har valgt en annen levevei :) 

  • Liker 31
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

norovirus skrev (12 timer siden):

Til Caroline Berg Eriksen: 60% av de som ser storyene dine er kun interessert i å konstatere at ingenting er nytt. 28% jakter på din utnyttelse av barn. 20% konstaterer thinspo. Resten er random folk, samt de som "klør ryggen" til hverandre.

Jeg er på din alder, er sjeleglad jeg har valgt en annen levevei :) 

Og akkurat det der bør få bjellene til å ringe og handling tas! Uavhengig om prosenten er riktig, om den er mindre eller større, så er en liten prosentandel nok. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste som ser tenker nok heller «så pinlig narsissistisk å legge ut nok et bikinibilde,» enn «wow for en beundringsverdig kropp». 

  • Liker 32
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 10/6/2022 at 1:01 PM, Sugar&Spice said:

Puppene er fake, leppene er fake, rumpa er fake. Såklart blir ingen overrasket om det viser seg at veskene også er fake. 
 

Alt som blir formidlet i kanalen kan man stille spørsmålstegn ved. Jeg forstår at de ønsker å fremstå perfekte, som et glanset magasin, som noe inspirerende. Men det er jo ikke noe ekte igjen på kanalen - og det er det som jeg tror at de taper terreng på. 
 

Jeg blir ikke inspirert av dette. Og jeg forstår at alt bak denne fasaden ikke kommer til å holde i lengden. 
 

Dette er jo ikke et ekte liv. Det er en illusjon, og det er helt ufattelig at dette kan brødfø en familie på fire. 

Hvorfor kjøpe fake? Kan ikke man heller kjøpe bærekraftig handlenett eller sånn pose fra HM. De er veldig populære nå 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/7/2022 at 10:29 AM, FruJohansen said:

Reels opererer også på en helt egen måte ift rekkevidde. Det er nok at du velger en musikkflik som trender, så vil Instagram pushe den ut som foreslått innhold for alle på Instagram. Folk med 132 følgere kan få tusenvis av views og likes pga dette, det er en villet strategi av Meta, fordi de ønsker at brukere skal bruke video. CBE har lenge insistert på å holde på bildeformaet, men bilder får omtrent ingen synlighet lenger på Instagram, derfor blir det stusselig med likes. Det gjelder alle, og Instagram har fått tonnevis av kritikk for det. 

For å henge med i tiden, noe som sjelden har vært Treasures AS sin sterke side, er de nødt til å erstatte de kjente posering/outfit - fotografiene av Caroline med video. Det skaper en rekke utfordringer, for det første er videoinnhold tidkrevende å lage. Nå har jo Treasures beviselig lagt MYE i bildene sine tidligere, de enkleste ting har blitt viet en hel produksjon, men dette har det blitt mindre av de siste månedene, etter at LK ble bitt av løpebasillen. 

Det andre er at det er langt vanskeligere å opprettholde narrativet om ikke- eksisterende fettprosent, uvanlig svai korsrygg og uforholdsmessig volumiøs rumpe på video, uten at triksene blir avslørt. I levende bilder ser den strekte nakken og den insisterende trekvartprofilen fra venstre ut som en smertefull muskellåsing, og ganglaget veksler mellom narkoman cowboy (thigh gap for enhver pris) og 50 talls pin up, i kjoler som kun gir bevegelighet fra kneet og ned. Når man faktisk ser med egne øyne hvordan hun går for å få Instagram- silhuetten sin, blir det hele ufrivillig komisk, der hun stirrer stivt i en eller annen retning for å late som hun ikke vet at hun blir filmet.  

Nå ser det ut til at de har helt enkelt overført det vante, innholdsløse innholdet fra bilde til video. Istedet for bilde av kaffekoppen, filmes det at kaffen helles i. I stedet for fem tilnærmet like bilder av Caroline i dagens antrekk, filmer de 30 sekunder der hun spaserer, strener eller flanerer ned et fortau, eller over et gangfelt, eller på vei inn i en restaurant. Det er like tomt som før, men fordi hun er flott, har kroppen sin i oppsiktsvekkende antrekk som visuelt blikkfang og nå også har begynt å bruke reels, belønnes hun med høyere engasjement. 

Men - likes fra reels kommer gjerne fra folk som ikke følger deg fra før. Det er views fra folk som massekonsumerer korte videosnutter mens de sitter på bussen eller prokrastinerer oppvasken, de er ikke spesielt interessert i det de ser, de trykker liker på videoer de fester seg ved, men med mindre det gir dem noe helt ekstra, trykker de seg ikke videre inn på profilen, langt mindre legger seg til som følger. For en norsk influenser som Caroline, har det liten verdi at en million mennesker i Asia ser videoene hennes, all den tid annonsørene hennes henvender seg til det norske markedet. Og selv om det går treigt, blir annonsører også etterhvert bevisste på at 100.000 views ikke nødvendigvis er 100.000 kunder. 

Instagram sin storhetstid som plattform er også snart over, hva gjør de da? Enda ett år eldre, og fjernere fra sitt eget alderssegment mtp jobb og livsførsel, ute av stand til å stable flere bein å stå på under seg. 

Så nyttig info ! Har du kurs? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

annelis skrev (1 time siden):

Så nyttig info ! Har du kurs? 

Takk! Jeg er bare over gjennomsnittet interessert i sosiale medier og mekanismene rundt det 😄

  • Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

FruJohansen skrev (1 time siden):

Takk! Jeg er bare over gjennomsnittet interessert i sosiale medier og mekanismene rundt det 😄

Takk for du deler av din viten og erfaring. Det er vi nok mange som har lært mye av og setter stor pris på. 😊

  • Liker 20
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
You should belong to the jet set
Fly your own private lear jet
But you worked in a grocery store
Every day until you could afford to get away
So you went to Sweden to meet Ingmar Bergman
He wasn't there or he just didn't care
I think it's time for you, my friend
To stop pretending that you are a
 
Movie Star, Movie
You think you are a movie star
Movie Star, Movie Star
You think you are a movie
Star-ah-ah-ar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

annelis skrev (6 timer siden):

Hvorfor kjøpe fake? Kan ikke man heller kjøpe bærekraftig handlenett eller sånn pose fra HM. De er veldig populære nå 

Må da ikke tro på alt du leser her inne😀vesken er selvfølgelig ikke fake. Vi som har kjennskap til designvesker, ser jo at den er ekteHun er heldig hun som har mulighet til å kjøpe det, hvis man er interessert og har økonomi til slikt innkjøp. Influencerjobben gir god inntekt, men ser den at hun ikke ønsker å « flashe» designerinnkjøp. Enkelte som ikke takler det. Du vet janteloven herjer☺️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levina skrev (23 minutter siden):

Må da ikke tro på alt du leser her inne😀vesken er selvfølgelig ikke fake. Vi som har kjennskap til designvesker, ser jo at den er ekteHun er heldig hun som har mulighet til å kjøpe det, hvis man er interessert og har økonomi til slikt innkjøp. Influencerjobben gir god inntekt, men ser den at hun ikke ønsker å « flashe» designerinnkjøp. Enkelte som ikke takler det. Du vet janteloven herjer☺️

Hva heter modellen Caroline har kjøpt? 

  • Liker 39
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...