Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Ellevira skrev (21 minutter siden):

Snart på tide å avslutte veskediskusjonen? (Boriiiing)

Om du ikke ønsker å diskutere, er det vel bare å hoppe over tema som er ganske så nødvendig å ha kunnskap om:https://www.velgekte.no/fakta-og-regelverk/rapporter-og-statistikk/ny-rapport-viser-sammenheng-mellom-handelen-med-piratkopier-og-annen-alvorlig-kriminalitet/

https://www.velgekte.no/nyhetssamling/nye-regler-i-tolloven-gjor-det-enklere-a-stoppe-piratkopier/

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns diskusjonen er interessant. Kan noen med god peiling forklare akkurat hvordan dere ser det er fake? Jeg syns argumentene er litt tynne, hvertfall for meg med null peiling

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oline12 skrev (10 minutter siden):

Jeg syns diskusjonen er interessant. Kan noen med god peiling forklare akkurat hvordan dere ser det er fake? Jeg syns argumentene er litt tynne, hvertfall for meg med null peiling

Fra et tidligere innlegg her, s 3465

2B793381-0798-461C-979C-4AABC3A0586A.jpeg

Endret av AnnePåLande
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oline12 skrev (21 minutter siden):

Jeg syns diskusjonen er interessant. Kan noen med god peiling forklare akkurat hvordan dere ser det er fake? Jeg syns argumentene er litt tynne, hvertfall for meg med null peiling

Argumentene? Bokstavene er ulike, aksenten på e i chloe er helt off osv. Trenger ikke flere argumenter. Veskene er fake. 

  • Liker 37
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (55 minutter siden):

Argumentene? Bokstavene er ulike, aksenten på e i chloe er helt off osv. Trenger ikke flere argumenter. Veskene er fake. 

Jeg ser ingen forskjell? Er virkelig ikke for å være vanskelig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oline12 skrev (8 minutter siden):

Jeg ser ingen forskjell? Er virkelig ikke for å være vanskelig. 

Det letteste å se det på er jo forskjellen på bredden på de hvite stripene på Dior veska. Ser det også på bokstavene der. På Chloe er det jo lett å se det på aksenten over e’en, helt ulikt den ekte. 

  • Liker 21
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer nok ikke å se på et bilde om en veske er fake eller ikke (har for å være ærlig ikke sett bildet en gang, men ville neppe kunnet bedømme det), men er det ikke veldig usannsynlig at en influenser som CBE går rundt med, og poster bilder av, en fake veske? Jeg vil kanskje tro hun har råd til en, og hvis hun ikke har det vil det å vise fram en som er falsk, ta seg veldig dårlig ut - mye dårligere enn å ikke ha en design-veske. Falsk veske er liksom toppen av harry - og selv om CBE ikke akkurat er kjent for så mye stil, tror jeg akkurat den type harry er noe hun vil unngå, da hun prøver å fremstå som litt "rik Hollywood-frue".

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarah93 skrev (10 minutter siden):

Jeg klarer nok ikke å se på et bilde om en veske er fake eller ikke (har for å være ærlig ikke sett bildet en gang, men ville neppe kunnet bedømme det), men er det ikke veldig usannsynlig at en influenser som CBE går rundt med, og poster bilder av, en fake veske? Jeg vil kanskje tro hun har råd til en, og hvis hun ikke har det vil det å vise fram en som er falsk, ta seg veldig dårlig ut - mye dårligere enn å ikke ha en design-veske. Falsk veske er liksom toppen av harry - og selv om CBE ikke akkurat er kjent for så mye stil, tror jeg akkurat den type harry er noe hun vil unngå, da hun prøver å fremstå som litt "rik Hollywood-frue".

Veskene er fake uansett hvor mye noen argumenterer i mot det. Fakta er fakta. 

  • Liker 36
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oline12 skrev (55 minutter siden):

Jeg ser ingen forskjell? Er virkelig ikke for å være vanskelig. 

Greit. Da vil du kanskje ikke se det? 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun blir sjekket av tollerne på Gardermoen til en kontroll når hun går på grønt med «intet å fortolle». Har en importert ekte varer uten å fortolle blir det dyrt, er det falske varer blir det destruert. 

  • Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnnePåLande skrev (2 timer siden):

Fra et tidligere innlegg her, s 3465

2B793381-0798-461C-979C-4AABC3A0586A.jpeg

Finnes flere videoer på YT hvor man får forklart hvordan man spotter fake merkevarer. Ofte med ekte merkevarer i videoen. Veska til CBE er ikke lik i mønsteret til den ekte, hvis man begynner å telle og se veldig detaljert på de. Fargene er også forskjellige. 

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kollontaj skrev (2 minutter siden):

Sjekk sidesømmmen på bildene (samme kilder som forrige innlegg over).

3B56C84F-E8D3-4F53-941A-A62B760EF7D0.jpeg

Merkbar forskjell.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (25 minutter siden):

Siden CBE ikke har fokus på veska, kan det være vanskelig å sammenligne de to bildene pga hvitbalanse og oppløsning. Men hvis man tar seg bryet med å telle antall D-er over og under båndet på midten, så ser man at båndet er plassert lavere på CBE sin veske. Enten er det fordi den er falsk, eller så er det en svært eksklusiv og sjelden variant man kun kan kjøpe i Tyrkia. Jeg tipper det første…

Jeg er totalt uinteressert i alt med digre logoer på, og eier knapt ei veske, så hvis jeg kan se dette, så skal jeg love dere at alle influencervennene hennes ser det. Gud så pinlig…

Pinlig ja.. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kraftwerk skrev (12 minutter siden):

Finnes flere videoer på YT hvor man får forklart hvordan man spotter fake merkevarer. Ofte med ekte merkevarer i videoen. Veska til CBE er ikke lik i mønsteret til den ekte, hvis man begynner å telle og se veldig detaljert på de. Fargene er også forskjellige. 

Det er merkbar forskjell på de to veskene der. Puteflaut.

  • Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...