Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

~ Ada ~ skrev (25 minutter siden):

Beklager min uvitenhet- jeg er i ukjent terreng, men jeg blir nysgjerrig på hva dette seriøse man skal diskutere her egentlig handler om? Det eneste jeg ser nemlig, er en stor narsissistisk bombe av grenseløs selvforherligelse. Jeg ser en dame som spankulerer rundt med u-sving i ryggen, som drar skjorta bakover i vinden for å vise frem vaskebrettet og kaster på lokkene mens gardinene trekkes til side. Jeg ser løping, kaffekopper og mat, og barn. Hva er egentlig denne forretningen deres utover dette tullet? Treningstøy? Sunn mat? Trening? Jeg driter fullstendig i om hun er tjukk eller tynn, gråhåra, mørk eller blond, små eller store pupper men hva er seriøst her? Det lille jeg har sett, er sjokkerende intetsigende og kritikkverdig om hun betegnes som en påvirker.

Det CBE kritiseres for her inne er stort sett thinspo, skjult markedsføring, ukritisk utlevering av barn, seksualisering av kvinnekropp, navlebeskuelse og massivt overforbruk. Dessverre med en god del vrøvl innimellom.

Endret av Rastebenk
  • Liker 18
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Bare å holde på hatten" skriver hun.

Bildet viser at det er andre ting enn hatten hun bør bekymre seg for ...

Screenshot_20221005-200334_Instagram.jpg

  • Liker 37
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@FruRosa kan du fjerne bildet eller er det mulig å legge en sånn sensitivt innhold greie på posten? Det er et svært forstyrrende bilde som kan trigge flere. 

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline1986 skrev (1 time siden):

Dette er nok et av de i hermetegn beste pro-ana bildene jeg har sett. Både fra Caroline men også generelt. Kjempestort hode, spaghettiarmer, synlige magemuskler selv når hun sitter, og ikke en millimeter fettlag utenpå silikonimplantatene. Bare hud. Og med tanke på at hun faktisk ikke er så mager som dette, etter hva man har sett på nylige bilder av henne som andre har tatt hvor hun ikke poserer, så er det helt sykt i ordets rette forstand hvor opptatt hun er av å posere seg tynn. Stakkars dame.

Dette.

Med mitt lille tillegg om at det er tilsynelatende like lite kroppsfett på mage som på implantat, noe som er den eneste grunnen til at magemuskler avdekkes i en ellers tom mageregion. Det finnes ikke muskler å spore i disse bildene på tross av påstått styrketrening.

  • Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Caroline1986 skrev (3 timer siden):

Dette er nok et av de i hermetegn beste pro-ana bildene jeg har sett. Både fra Caroline men også generelt. Kjempestort hode, spaghettiarmer, synlige magemuskler selv når hun sitter, og ikke en millimeter fettlag utenpå silikonimplantatene. Bare hud. Og med tanke på at hun faktisk ikke er så mager som dette, etter hva man har sett på nylige bilder av henne som andre har tatt hvor hun ikke poserer, så er det helt sykt i ordets rette forstand hvor opptatt hun er av å posere seg tynn. Stakkars dame.

Enig. Og hvis noen tror mange får slike knallharde kulerunde pupper etter 2 barnefødsler og amming så må de forhåpentligvis se at dette er silikon. Aldri sett et så sykt bilde.

  • Liker 27
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis har folk ulike preferanser, men jeg er nesten glad jeg er i Norge med de flotte høstfargene vi har nå. Litt varme, sjø og bading er flott men jeg synes det gråbrune landskapet er både stusselig og mindre pent. Er det mange som synes dette er flotte omgivelser? 

bilde fra instastory

25F55BDC-BFE4-49B7-8413-60D03D5D6D30.jpeg

Endret av Snødronninga
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte på Dagsrevyen på radioen at 15 mennesker hadde druknet utenfor den greske øya Lefkos… 

Sosiale medier vs virkeligheten treffer jaggu hardt. Vimse rundt med utsikt ned på døden.

 

Ah, for en herlig ferie! 

  • Liker 24
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (48 minutter siden):

Hvert landskap har sin sjarm tenker jeg.

Uansett fint å se noe annet enn kroppen til CBE. 

Enig i dette. 

Det virker som om det iallefall prøver å spe på med noe mer enn thinspo, spankulering og barn denne gangen. Tommel opp for å vise omgivelser og mat + nevne litt om hva de faktisk gjør. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri møtt noen som virker som de  er superfornøyd med seg selv, ( dødelig forelsket i eget speilbilde) men på samme tid så usikker. Det virker som om hun tror at ALLE ser på henne og bryr seg om hun ikke fremstår perfekt. Hun kan ikke ha det godt med seg selv, det må være en fulltidsjobb å «være perfekt». Jeg fatter ikke at hun ikke skjønner at det har motsatt effekt. Folk gisper ikke (ikke oppegående folk ivertfall) og sier, OMG du er såååå nydelige, de sier, OMG så kleint. Stakkars CBE. Nå syns jeg nesten faktisk bare synd på henne, hun må bli helt utslitt til slutt. Det er noe i topplokket som mangler hvis ikke hun selv ser hvor kleint og krampaktig hun fremstiller seg selv. 

  • Liker 41
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CBE viser i innlegg 14.09.22 en Christian Dior Tote bag. Verdi på denne er 35 000 ++ i annenhåndsmarked. Har lagt merke til at vesken flere ganger er blitt vist i bakgrunnen/ blurret ut. Bare jeg som stusser litt over dette? Dersom hun hadde gjort en slik investering ville jeg ut fra historikk tro at dette var noe CBE ønsket å vise frem? 

Endret av LisenL
Feil dato
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LisenL skrev (7 minutter siden):

CBE viser i innlegg 15.09.22 en Christian Dior Tote bag. Verdi på denne er 35 000 ++ i annenhåndsmarked. Har lagt merke til at vesken flere ganger er blitt vist i bakgrunnen/ blurret ut. Bare jeg som stusser litt over dette? Dersom hun hadde gjort en slik investering ville jeg ut fra historikk tro at dette var noe CBE ønsket å vise frem? 

Fake, vil jeg tro.

  • Liker 19
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LisenL skrev (33 minutter siden):

CBE viser i innlegg 14.09.22 en Christian Dior Tote bag. Verdi på denne er 35 000 ++ i annenhåndsmarked. Har lagt merke til at vesken flere ganger er blitt vist i bakgrunnen/ blurret ut. Bare jeg som stusser litt over dette? Dersom hun hadde gjort en slik investering ville jeg ut fra historikk tro at dette var noe CBE ønsket å vise frem? 

Er i Spania nå og du får kjøpt disse over alt av strandselgerne og på marked for ingenting. 😅

Enig med deg, om.hun hadde invistert i en så dyr veske er det utrolig merkelig at vi ikke får se den mer. Kanskje hun bare lånte den av noen for innlegget?

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Sugar&Spice said:

Hørte på Dagsrevyen på radioen at 15 mennesker hadde druknet utenfor den greske øya Lefkos… 

Sosiale medier vs virkeligheten treffer jaggu hardt. Vimse rundt med utsikt ned på døden.

 

Ah, for en herlig ferie! 

Rett skal være rett:

Flyktningene var ved øya Lesvos (der det jo ofte kommer flyktningebåter inn, og det er en stor leir)

Lefkos er en landsby/sted på øya Karpathos - og det er der CBE ferierer. Langt mellom de to stedene.

Endret av Andrea59
Lagt til noe
  • Liker 21
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Andrea59 skrev (21 minutter siden):

Rett skal være rett:

Flyktningene var ved øya Lesvos (der det jo ofte kommer flyktningebåter inn, og det er en stor leir)

Lefkos er en landsby/sted på øya Karpathos - og det er der CBE ferierer. Langt mellom de to stedene.

Aha! Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LisenL skrev (3 timer siden):

CBE viser i innlegg 14.09.22 en Christian Dior Tote bag. Verdi på denne er 35 000 ++ i annenhåndsmarked. Har lagt merke til at vesken flere ganger er blitt vist i bakgrunnen/ blurret ut. Bare jeg som stusser litt over dette? Dersom hun hadde gjort en slik investering ville jeg ut fra historikk tro at dette var noe CBE ønsket å vise frem? 

Tenkte på det jeg også, men denne dukket opp i sommer da de var på ferie. Jeg var på ferie på samme tid og kunne kjøpt meg 100 av disse, du kan kjøpe de på hvert gatehjørne. Det samme med sandalene fruen har, de som er etterligning av Hermès. Du kunne kjøpe noe ala på HM for noen år siden også, men nå har fruen fått seg noen hvite også. Vil også tro at disse er fake og kjøpt på et gatehjørne. 

  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LisenL skrev (3 timer siden):

CBE viser i innlegg 14.09.22 en Christian Dior Tote bag. Verdi på denne er 35 000 ++ i annenhåndsmarked. Har lagt merke til at vesken flere ganger er blitt vist i bakgrunnen/ blurret ut. Bare jeg som stusser litt over dette? Dersom hun hadde gjort en slik investering ville jeg ut fra historikk tro at dette var noe CBE ønsket å vise frem? 

CBE sin Dior-veske er forskjellig fra vesken som selges i Dior-butikkene.

Det samme gjelder med hennes Chloe-veske og sandalene fra Chloe og Hermes. 

Tingene dukket opp i og etter Tyrkia-ferien.

  • Liker 25
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...