Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnnePåLande said:

Stemmer.

Gikk jo ikke så bra med han.

Synes det er ganske håpløst hva slags folk som dominerer og har altfor mye makt og påvirkningsmakt i mediebildet i dag.
Florerer av mindre oppegående navlebeskuere, lystløgnere og grådigperer som ikke har noe som helst vettugt eller kunstnerisk verdifullt å komme med.

Stopp verden, jeg vil av!

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hoppetau
Blinkie skrev (5 timer siden):

Ikke akkurat så vanskelig å se at rumpa til cbe er redigert på det bilde av henne i den gule kjolen.. 😮  Så bra at hun byttet fra pumps til sandaler, hun hadde nok ikke overlev uten.. Den operasjonen av puppene er så dårlig utført, at jeg hadde krevd pengene tilbake.

Tror ikke den er redigert, man får det utseendet med å snu akkurat litt på rumpen slik at den andre rumpeballen kommer med og skaper en illusjon. Hun vet eksakt hvordan hun skal posere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Blinkie said:

Ikke akkurat så vanskelig å se at rumpa til cbe er redigert på det bilde av henne i den gule kjolen.. 😮  Så bra at hun byttet fra pumps til sandaler, hun hadde nok ikke overlev uten.. Den operasjonen av puppene er så dårlig utført, at jeg hadde krevd pengene tilbake.

Synes hun hadde så fine smale pupper før. Dette ser så unormalt ut nå. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnnePåLande said:

Forelsket i eget speilbilde.

Der står hu så rart igjen! Som om hun har full bleie. Omg. Just don't  !

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To turer til varmere strøk og vi har ennå ikke sett snurten av de perfekte plaggene fra Ciquelle hun bare eeelsket? 🫠

  • Liker 39
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naza skrev (På 3.10.2022 den 18.47):

Hvis vi skal legge diskusjonen død, la oss bare fundere et øyeblikk på hvor vondt dette gjør. Ufattelig myk i ryggen her, må være god i yoga denne fruen?! 🤔

7C59116F-36A6-473A-929E-98541B187D26.jpeg

Ser ut som ett Før bilde hos kiropraktor, dessverre... Forstår ikke hva de skal oppnå med dette. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mest kritikkverdig siste dagene er manglende reklamemerking av samarbeidet (investeringen) hennes med sminkøren, men kanskje det er mest interessant å påpeke kropps-stilling i innlegg etter innlegg? 😉 

  • Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villroses hage skrev (5 timer siden):

Gikk jo ikke så bra med han.

Synes det er ganske håpløst hva slags folk som dominerer og har altfor mye makt og påvirkningsmakt i mediebildet i dag.
Florerer av mindre oppegående navlebeskuere, lystløgnere og grådigperer som ikke har noe som helst vettugt eller kunstnerisk verdifullt å komme med.

Stopp verden, jeg vil av!

Nei, det går ikke som det suser med virket til CBE heller.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (6 minutter siden):

Mest kritikkverdig siste dagene er manglende reklamemerking av samarbeidet (investeringen) hennes med sminkøren, men kanskje det er mest interessant å påpeke kropps-stilling i innlegg etter innlegg? 😉 

Ja, grunnen til at jeg nevnte det er at nå poserer de ikke bare helt unaturlig på bilder for å fronte den "perfekte" kroppen, men nå også på film. Samme hvordan det ser ut bare magen er flatest, ryggen en halv S og rumpa størst av alt . 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLTID dette fokuset på hva hver enkelt ikke synes er pent på en annens kropp fordi de eksponerer seg selv i some. Det gjør det faktisk ikke mer greit. 

Det er ikke nødvendigvis en dårlig utført puppejobb fordi de ikke er perfekte, det vil de ikke bli uansett. Og c er tydeligvis fornøyd og da ser jeg virkelig ikke verdien i å kommentere hvor tynn, hvordan pupper og bakenden ser ut. Om man vil tas seriøs i debatten om influensere er dette døden. Dere gjør debatten så ufattelig useriøs og får det til å virke som tråden består av en gjeng usikre tenåringsfjols som ikke har lært normal folkeskikk! 

 

Kun EN person har nevnt hva jeg trodde skulle diskuteres pga denne videoen. Nemlig konstruktiv kritikk på innholdet, konsekvenser av slik eksponering for samfunnet, barn osv. 

Ingen har nevnt den elendige teksten hun har valg og bruke på videoen. "Hvis du lurte på hva jeg gjør idag". Vekker ingen interesse, gir lite til null innhold, hadde vært bedre å bare tagge stranden hun befinner seg på. Det har hvertfall verdi. 

Endret av Loboto
  • Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjendisfotograf skrev (24 minutter siden):

Spennende at du la merke til det. Dette er en ny pose man bare får til hvis man er veldig trent. Det er litt show off, men alle med en sånn kropp ville jo ha vist den frem. Ingen på tråden her som tør å legge ut bilde av magen selv om den ikke kan brukes til identifisering. Det er fordi de ikke har Caroline Berg Eriksen mage.

1. Jeg kommenterte det jeg mener er kritikkverdig (manglende merking) og hva jeg mener har vært litt for mye kommentert i det siste, altså kommenterte jeg ikke kroppen eller den stillingen den fremvises i. Enig i at det er mye thinspo, men man trenger ikke 20 likelydende «uffameg»-innlegg om det. 
2. Tråden handler om CBE.no sin forretningsdrift og sider ved den, brukernes mage er totalt uinteressant i denne tråden. 
 

  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En video på story av fotspor i sanden som vaskes vekk av en bølge. 
 

Er vi på Weheartit fra 2007, eller?! 
 

Dette er altså så lite inspirerende. 

  • Liker 35
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke

De må ha noen ekstremt tålmodige unger som hver dag må vente på at mamma får løpt mila si før de kan starte dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det lå en reels-video ute av henne og kroppen hennes, kontoens eneste tema, i en stor badering,m. Filmet med drone. Nå er den fjernet igjen. Hvorfor? 🤔

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
Ellie77 skrev (2 minutter siden):

Det lå en reels-video ute av henne og kroppen hennes, kontoens eneste tema, i en stor badering,m. Filmet med drone. Nå er den fjernet igjen. Hvorfor? 🤔

Ikke nok filter🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

h/k skrev (56 minutter siden):

Hvordan er socialblade om dagen? 😂 Sophie Elise har fått over 40.000 nye følgere denne uka. 

Hun har i gjennomsnitt mistet 11 følgere per dag den siste måneden. Ganske langt fra SE, men likevel overraskende slak nedadgående kurve. Tydeligvis mange som lar seg inspirere av

1) Kaffehelling om morgenen

2) Løping in absurdum

3) Utstuderte selfies i forvridde positurer 

4) Thinspo

🤷‍♀️

 

  • Liker 35
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (44 minutter siden):

Hun har i gjennomsnitt mistet 11 følgere per dag den siste måneden. Ganske langt fra SE, men likevel overraskende slak nedadgående kurve. Tydeligvis mange som lar seg inspirere av

1) Kaffehelling om morgenen

2) Løping in absurdum

3) Utstuderte selfies i forvridde positurer 

4) Thinspo

🤷‍♀️

 

Det er beviselig veldig få som lar seg insipirere. De aller fleste følgerne er bots. CBE har kun 500-1500 kjernefans som liker innleggene hennes, ellers er det jo helt åpenbart ingen som bryr seg. CBE mister ca 10 000 følgere i året, og det har hun gjort i mange år. Folk har bare glemt at de følger henne.

Endret av Rastebenk
  • Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...