Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Isild skrev (2 timer siden):

Nettopp det. Måten bildene tas på fremhever at hun har blitt/er veldig, veldig tynn (= thinspo) 

Å farlig er det uansett😟

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gladidagogså skrev (52 minutter siden):

Kjører vi en ny runde med " stille oktober"  ?? Ingen klikk ,ingen diskusjon?  

 

Gjerne for meg 🙂 men tror ikke på at det vil være mulig. Da var det mitt siste innlegg. Ha en fin oktober

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (På 2.10.2022 den 12.41):

Det er ingen grunn til å følge folk som har offentlig konto hvis man er kritisk til innholdet. For da støtter man dem jo, og bidrar til innsalgstallet de presenterer for annonsørene.

De får da opp statistikk over hvor mange som har sett innlegget, stories eller bare klikket på profilen selv om en del tror at de sniker seg usynlig rundt siden de ikke følger kontoen eller liker contentet.

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnbueruby
Hallepalle2 skrev (På 30.9.2022 den 18.35):

Når man faktisk tar bilder inne på do🙈jeg måtte bare kommentere, så da er det vel bye bye og blokkert ganske snart. 

FB1E957D-156B-4A67-8655-CC0E0BFBAF46.jpeg

Ååå endelig kan jeg vise meg selv i bikini🍭🎉🎊🍦

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (2 timer siden):

De får da opp statistikk over hvor mange som har sett innlegget, stories eller bare klikket på profilen selv om en del tror at de sniker seg usynlig rundt siden de ikke følger kontoen eller liker contentet.

Helt enig i dette. Og det er derfor jeg sjelden er innom Treasures-kontoen mer enn 3-4 ganger i løpet av en måned. Det går uansett i det samme gamle.

Ser forresten at TV2 skroter Norges Nye Megahit, der hvor CBE var med i 15 minutter. 

Og ja, jeg er med på stille oktober, med mindre det skjer noe spesielt da 😊 Det er viktig å ikke la seg kneble, men kjekt å se om det har noen effekt med en stille tråd. 

Endret av Rastebenk
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis vi skal legge diskusjonen død, la oss bare fundere et øyeblikk på hvor vondt dette gjør. Ufattelig myk i ryggen her, må være god i yoga denne fruen?! 🤔

7C59116F-36A6-473A-929E-98541B187D26.jpeg

  • Liker 25
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naza skrev (6 minutter siden):

Hvis vi skal legge diskusjonen død, la oss bare fundere et øyeblikk på hvor vondt dette gjør. Ufattelig myk i ryggen her, må være god i yoga denne fruen?! 🤔

7C59116F-36A6-473A-929E-98541B187D26.jpeg

Hahah trodde eg sko dø når eg så videoen … hvordan er det hun går? … hvorfor må hun gjøre seg til slik? Ser hun ikke selv hvor ille dette ser ut? Stakkars rygg!! Blir verre og verre dette .

Endret av lotti__s
  • Liker 34
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt ingen god måte å balansere bekkenet på. På yoga lærer man at man skal holde det midtstilt. Så det er litt vondt å se for en gammel yoger. 

På den andre siden; hun står sikkert bare sånn når hun blir avbildet, og da må man jo "pose" litt. Ser det er mye kritikk til måten hun poserer på, og da tenker jeg  at det hadde da sett mye rarere ut om hun skulle stå "rett opp og ned" på bildene sine. Ingen modeller gjør det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lotti__s skrev (42 minutter siden):

Hahah trodde eg sko dø når eg så videoen … hvordan er det hun går? … hvorfor må hun gjøre seg til slik? Ser hun ikke selv hvor ille dette ser ut? Stakkars rygg!! Blir verre og verre dette .

Hun tipper nesten bakover..... videoen var så klein at det er vondt. Jeg forstår ikke, er det ingen i kretsen deres som sier noe??? 

Screenshot_20221003-190511_Instagram.jpg

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gameon skrev (3 minutter siden):

Hun tipper nesten bakover..... videoen var så klein at det er vondt. Jeg forstår ikke, er det ingen i kretsen deres som sier noe??? 

Screenshot_20221003-190511_Instagram.jpg

Enig, det ser helt tragikomisk ut. Èn ting er å posere så man ikke ser ut som en potetsekk, men det går da grenser for hvor krampeaktig åpenbart man skal gjøre seg til. Ser på ingen måte "effortless" eller naturlig ut 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er den greien med den boken? Legger hun ut hver eneste gang hun åpner den? Jeg leser også Nesbø nå, har ikke lagt det ut en eneste gang noen steder 🤷

 

Hele ferien er puteflau, syns jeg. Seile inn på returant mens man blir filma. Hele greiene begynner å bli så lang fra virkeligheten til ca alle. Hollywoodfruene er jo mer nedpå enn det der. 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tullerikke
Nepped skrev (Akkurat nå):

Den videoen fra i kveld, hvor hun kommer inn på restauranten, ser seg litt rundt før hun velger ett bord og plutselig blir SÅ overrasket og glad for å se kameraet 😂😂 herrefred! Ser for meg ungene som må stå stille bak far mens mor skal filmes mens hun gjør entre, gjerne flere ganger fordi mor ikke ble overrasket nok😂 det er ikke ofte jeg ler høyt på insta, så den naila hun godt. (det skulle være en spøk ja?) 

Hun blir alltid «overrasket» når hun blir filma. Det er så kleint. Og falsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nepped skrev (1 minutt siden):

Den videoen fra i kveld, hvor hun kommer inn på restauranten, ser seg litt rundt før hun velger ett bord og plutselig blir SÅ overrasket og glad for å se kameraet 😂😂 herrefred! Ser for meg ungene som må stå stille bak far mens mor skal filmes mens hun gjør entre, gjerne flere ganger fordi mor ikke ble overrasket nok😂 det er ikke ofte jeg ler høyt på insta, så den naila hun godt. (det skulle være en spøk ja?) 

Er dette konstruktiv kritikk?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

korrespondenten skrev (18 minutter siden):

#bodypositivity

Alle kvinnekropper er fine i alle fasonger. Slutt med bodyshaming.................

Nettopp!! Så hvorfor posere kroppen slik at det rett og slett ser vondt ut? Kan hun ikke bare gå normalt?

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naza skrev (2 timer siden):

Hvis vi skal legge diskusjonen død, la oss bare fundere et øyeblikk på hvor vondt dette gjør. Ufattelig myk i ryggen her, må være god i yoga denne fruen?! 🤔

7C59116F-36A6-473A-929E-98541B187D26.jpeg

omg!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naza skrev (2 timer siden):

Hvis vi skal legge diskusjonen død, la oss bare fundere et øyeblikk på hvor vondt dette gjør. Ufattelig myk i ryggen her, må være god i yoga denne fruen?! 🤔

7C59116F-36A6-473A-929E-98541B187D26.jpeg

Jeg må faktisk si at jeg er ganske imponert! Jeg klarer ikke å få skuldrene mine lenger bak enn rumpa, dette krever skills🤷‍♀️ 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...