Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Bulsara skrev (På 22.9.2022 den 9.03):

Det står ingenting egentlig. Om Netfit står det kun at han har planer.... å kalle det "netfituniverset" er å ta i kraftig. Hele greia er latterlig. Bortsett fra det er det greit å se et mer "normalt" bilde av CBE.... her ser man mindre innsugd mage, midjen er tilnærmet normal, ansiktet ikke redigert ihjel, armene ikke så tynne og rumpa ser ut til å være mer normal. Noe svai såkalt i ryggen er heller ikke særlig å snakke om. 😂

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker igjen at her er utseendet viktigst, gjemt bak en tekst om takknemlighet..... Håret er dandert, filter er på, fokuset er tydelig på hvor flott hun selv synes hun ser ut. Bildet er rett og slett malplassert ifht teksten etter min mening. Bobla er komplett, hvordan kan hun IKKE se dette selv? 

Ps. Jeg blir overrasket over hvis dette blir rapportert. Jeg synes dette er et seriøst spørmål i debatt om utseendefiksering. Blir det rapportert, vil jeg heretter rapportere hvert eneste innlegg som overhodet nevner utseende. Har blitt advart en gang pga et innlegg som ikke skilte seg så ut fra mange andre her, men man må bare godta. 

Screenshot_20220927-100638_Chrome.jpg

  • Liker 25
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gameon skrev (17 minutter siden):

Jeg tenker igjen at her er utseendet viktigst, gjemt bak en tekst om takknemlighet..... Håret er dandert, filter er på, fokuset er tydelig på hvor flott hun selv synes hun ser ut. Bildet er rett og slett malplassert ifht teksten etter min mening. Bobla er komplett, hvordan kan hun IKKE se dette selv? 

Ps. Jeg blir overrasket over hvis dette blir rapportert. Jeg synes dette er et seriøst spørmål i debatt om utseendefiksering. Blir det rapportert, vil jeg heretter rapportere hvert eneste innlegg som overhodet nevner utseende. Har blitt advart en gang pga et innlegg som ikke skilte seg så ut fra mange andre her, men man må bare godta. 

Screenshot_20220927-100638_Chrome.jpg

Dette ligner nesten på et av de filtrene som får deg til å se ut som et barn.

  • Liker 28
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gameon skrev (57 minutter siden):

Jeg tenker igjen at her er utseendet viktigst, gjemt bak en tekst om takknemlighet..... Håret er dandert, filter er på, fokuset er tydelig på hvor flott hun selv synes hun ser ut. Bildet er rett og slett malplassert ifht teksten etter min mening. Bobla er komplett, hvordan kan hun IKKE se dette selv? 

Ps. Jeg blir overrasket over hvis dette blir rapportert. Jeg synes dette er et seriøst spørmål i debatt om utseendefiksering. Blir det rapportert, vil jeg heretter rapportere hvert eneste innlegg som overhodet nevner utseende. Har blitt advart en gang pga et innlegg som ikke skilte seg så ut fra mange andre her, men man må bare godta. 

Screenshot_20220927-100638_Chrome.jpg

 

Språket er så dårlig. Och mye "meg, jeg, jeg, jeg". 

Kunne skrevet feks: Vi har fått noen spørsmål om hva som har skjedd. Vårt ene barn var i en ulykke på torsdag og hun havnet på sykehuset og hun har vært/er (?) innlagt. Det går fremover og heldigvis ingen større skade har skjedd, selv om alle ble redde. Vi tar en dag om gangen og håper hun får reise hjem snart fra sykehuset. Da vet dere hvorfor vi har vært litt off og halvmaraton avlyst. Take care koz og klem/familien berg eriksen

  • Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er sykt fornøyd med eget utseende og vil vise seg frem mest mulig så bruker man enhver anledning til å poste bilder av seg selv. Og taste inn masse "jeg, meg, jeg"

  • Liker 22
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miamiamia skrev (31 minutter siden):

Når man er sykt fornøyd med eget utseende og vil vise seg frem mest mulig så bruker man enhver anledning til å poste bilder av seg selv. Og taste inn masse "jeg, meg, jeg"

Eventuelt dårlig selvfølelse og søker bekreftelser hele tiden. For overflatiske ting, som utseende.

  • Liker 31
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kraftwerk skrev (16 timer siden):

Veldig unødvendig kommentar. Dette er bare med på å skape et svært dårlig rykte om både tråden, og den viktige debatten. 

Er det ikke dette håret hun driver kommenterer selv hele tiden???er det du som skal bestemme hva som er unødvendige kommentarer??

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå liker hun ikke Hege Tørresdals post lenger, etter at noen påpekte dobbeltmoral her inne…kanskje hun glemte at hun var proppfull med silikon med mer selv?

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miamiamia skrev (39 minutter siden):

Noen som har sett Line Victoria sin reel om å titte ut av vinduet ala CBE? Den er helt fabelaktig!

Nei, hvor? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gameon skrev (1 time siden):

Nei, hvor? 

Line Victoria Husby sin insta. 
 

Enig at den var morsom! Lurer på hvordan fruen og gemalen har tatt den?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke

Går ikke akkurat unna med den boka🤪 Og det er INGEN som sitter sånn på en solseng, bortsett fra dronninga av merkelige positurer. 

Endret av tullerikke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tullerikke skrev (21 minutter siden):

Går ikke akkurat unna med den boka🤪 Og det er INGEN som sitter sånn på en solseng, bortsett fra dronninga av merkelige positurer. 

Heldig solseng vet du 😉 som tante Viv? Av og til sier 😅

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (2 timer siden):

Nå liker hun ikke Hege Tørresdals post lenger, etter at noen påpekte dobbeltmoral her inne…kanskje hun glemte at hun var proppfull med silikon med mer selv?

Frua fjerner nok ikke silikonen. Det er hun for selvopptatt til. Hege la ut bilde uten smink og filter. Kjempeflott. Slik burde vi alle gjort mer av slik at neste generasjon ikke blir psykisk syke før de er begynt på livet. Når jeg ser filterbilder vil jeg spy. Det er så falskt og stygt. Damer over 18 år burde visst bedre, og spesielt de som nærmer seg 40. 

  • Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

elskersommer skrev (44 minutter siden):

Men er CBE og familien på ferie nå? Er blokkert fra deres sider 

Har de ikke alltid ferie da egentlig? 😜

Og ja, de er på en ferietur i syden igjen.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (1 minutt siden):

Har de ikke alltid ferie da egentlig? 😜

Og ja, de er på en ferietur i syden igjen.

Men har barna ferie der denne uka? Trodde det var neste uke. Men jeg kan ta feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 minutter siden):

Men har barna ferie der denne uka? Trodde det var neste uke. Men jeg kan ta feil

De tar ut barna fra skolen når det passer dem selv

  • Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...