Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klink skrev (12 timer siden):

Lurt prismessig og er jo dessverre mange som velger å ta barna fri ei uke for å reise på ferie. 

De skal vel være borte begge ukene, er vel tur nr 3 til "syden" i år, 3×2 uker. 

Familien som proklamerte at de skulle fokusere mer på ferier i Norge, og uten behov for å fly, med tanke på miljøet.

  • Liker 32
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er ekstra ille er jo at begge foreldrene er så ekstremt opptatt av trening. LKE virker jo helt besatt! Virker som resten av familien tilpasser seg hans treningsopplegg. Syns det er rart å bruke så ekstremt mye tid på en hobby. 

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snute skrev (6 timer siden):

Det som er ekstra ille er jo at begge foreldrene er så ekstremt opptatt av trening. LKE virker jo helt besatt! Virker som resten av familien tilpasser seg hans treningsopplegg. Syns det er rart å bruke så ekstremt mye tid på en hobby. 

Er det mulig å se CBE s stories noen plass når man er blokkert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellevira skrev (1 minutt siden):

Er det mulig å se CBE s stories noen plass når man er blokkert?

Jeg forstår ikke hvorfor noen ønsker å følge denne dama, men du kan jo bare lage deg flere brukere på Instagram? Jeg har privatkonto og interiørkonto. Du bytter bare mellom kontoer på en egen knapp der. 

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellevira skrev (1 time siden):

Er det mulig å se CBE s stories noen plass når man er blokkert?

Kan du ikke bare opprette deg en konto til? Da får du tilgang hvis ikke hun har privat konto.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å der kom story med svaret vi har lurt på: storesøster obs mener barnevakt er med for å passe på mens CBE og LK drar på løpetur(er). 
 

Hun er (nesten) verre enn CBE mtp bildedeling på story av barna I BADETØY

  • Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Ice-91 said:

Å der kom story med svaret vi har lurt på: storesøster obs mener barnevakt er med for å passe på mens CBE og LK drar på løpetur(er). 
 

Hun er (nesten) verre enn CBE mtp bildedeling på story av barna I BADETØY

Jeg trodde lenge hun var en fornuftig motstemme til CBE i den familien, men det virker jo dessverre ikke sånn overhodet.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (1 time siden):

Jeg trodde lenge hun var en fornuftig motstemme til CBE i den familien, men det virker jo dessverre ikke sånn overhodet.

Ser ut til å være av samme ulla ja. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 hours ago, hvalstad45 said:

Jeg trodde lenge hun var en fornuftig motstemme til CBE i den familien, men det virker jo dessverre ikke sånn overhodet.

Huff. Er hennes insta også åpen for alle?

(aner ikke hvem hun er)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en intetsigende story med kropp, kropp og kropp i fokus. Null treningsglede, null inspirasjon, kun "jeg har løpt", et bilde med ansiktet vendt bort og silikonpupper i fokus. 
 

Fraværet av sterke og solide merkevarer som samarbeidspartnere begynner å bli synlig. Det er ikke plass til noe annet enn kroppen hennes i kanalen. 

  • Liker 31
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sugar&Spice skrev (28 minutter siden):

Nok en intetsigende story med kropp, kropp og kropp i fokus. Null treningsglede, null inspirasjon, kun "jeg har løpt", et bilde med ansiktet vendt bort og silikonpupper i fokus. 
 

Fraværet av sterke og solide merkevarer som samarbeidspartnere begynner å bli synlig. Det er ikke plass til noe annet enn kroppen hennes i kanalen. 

Det er interessant å observere at følgertallet fikk seg en oppsving etter sykehusopphold og stille dager uten oppdateringer. Jeg tenker at mange fikk medfølelse og ble bekymret når dette skjedde, og at det mulig er et resultat av dette.

Nå som innholdsproduksjon er mer eller mindre tilbake der den slapp, blir det interessant å se hvilken vei trenden (les: følgerne) tar.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuud hvor kjedelig hun er(jadda ska slutte å titte inn)biter meg merke i dette håret som hun til stadighet skryter over,det må klippes,ser helt tjafsete ut....sånn da kan dagen min forsette🙈

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (5 timer siden):

Guuud hvor kjedelig hun er(jadda ska slutte å titte inn)biter meg merke i dette håret som hun til stadighet skryter over,det må klippes,ser helt tjafsete ut....sånn da kan dagen min forsette🙈

Veldig unødvendig kommentar. Dette er bare med på å skape et svært dårlig rykte om både tråden, og den viktige debatten. 

  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...