oblt Skrevet 25. februar 2020 #16601 Del Skrevet 25. februar 2020 11 minutter siden, pøbelsara said: Det er jo helt vanlig takst - hun publiserer et litt kritisk innlegg, for så å slippe mobben løs i kommentarfeltet - hvor hun gjerne takker og sier "helt enig" men overlater de verste personkarakteristikkene til andre. Jeg har vært utsatt for det selv. Ble kalt drittkjerring i kommentarfeltet. (OG nei - jeg kommer IKKE til å poste skjermdumpen av det her. Jeg sparer den til boken min; SoMe-kvinner som hater kvinner som ikke roser dem opp i skyene. I krampegråt hele veien til banken. Denne boken gleder jeg meg veldig til! 👌 Håper du faktisk skriver den. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 25. februar 2020 #16602 Del Skrevet 25. februar 2020 (endret) Caroline Berg-Eriksen er selv en mobber. Eller om det er Lars Kristian Eriksen som later som han er henne i kommentarfeltet. Søt og snill er hun ihvertfall ikke hvis noen ikke er enige blir hun til en bortskjemt unge. Lurer på om hun sover godt om natta eller om det er på tide å ta varme bad hver kveld så hun kan roe seg ned. Venter i spenning på nakenbilder fra badekaret. Endret 25. februar 2020 av Surikatt 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokodillen Skrevet 25. februar 2020 #16603 Del Skrevet 25. februar 2020 (endret) Samarbeider hun med Camilla Pihl lenger? Eller står hun ‘alene’ på bloggplattform nå? Endret 25. februar 2020 av Krokodillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 25. februar 2020 #16604 Del Skrevet 25. februar 2020 (endret) 51 minutter siden, Surikatt skrev: Caroline Berg-Eriksen er selv en mobber. Eller om det er Lars Kristian Eriksen som later som han er henne i kommentarfeltet. Søt og snill er hun ihvertfall ikke hvis noen ikke er enige blir hun til en bortskjemt unge. Lurer på om hun sover godt om natta eller om det er på tide å ta varme bad hver kveld så hun kan roe seg ned. Venter i spenning på nakenbilder fra badekaret. Jeg har faktisk ikke noe problem med å tro at det er CBE selv som svarer på denne måten. Søt og snill er hun definitivt ikke Endret 25. februar 2020 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 25. februar 2020 #16605 Del Skrevet 25. februar 2020 (endret) 7 timer siden, Snøsøta skrev: @Aidensfield: legg merke til at mens en person skriver; "Bollebaking med løst hår og lange plastnegler (ref IG). Jeg tror faktisk at jeg hadde takket nei til å spise hos dere." "Syns du virkelig at strikk i håret og rene hender og negler er overdrevent forhold til hygiene? Hver bestemmer over seg selv, men jeg hadde som sagt hatt vansker med å spise bollene dine." slipper CBE.no tilsvar som: "….. haha, åh så fin på det da huff Godt du ikke er invitert da" "Tror ikke du trenger å bekymre deg om å bli invitert ... 😀" "Dropp det , du har dummet deg ut for lengst- Snakk om kverulering. Ikke rart unger blir mobbere når en ser hvordan voksne holder på i et kommentarfelt til en blogger. Flaut. Skjerp deg !" "Ja du har fått fram ditt poeng… At du er en kverulant….må bare le" En annen kritiker skriver at "Det handler vel mer om hvilken etikk du ønsker å videreformidle til dine døtre. Enten lærer du de at de tar et strikk i langt hår når man lager mat eller så lærer du de det ikke. De vil tidsnok få beskjed av andre voksne i samme setting om du ikke gjør det." og peker på at CBE.no heller legger fokuset på andre ting enn hygiene i innlegget. CBE.no publiserer tilsvar som: "Du burde skamme deg, sitte og diskutere barn på denne måten. Men kjenner igjen type kommentarer og hvor samme diskusjon holder på og det er inne på kg/rampelys, Hva får du ut av en slik type kommentar ? Det er så lavmål og kun lage kvalme oppførsel. Det er så vanvittig tåpelig, og hvordan i all verden kan du forsvare å skrive en lsik kommentar til en ukjent person ? Hvordan sover du godt om natten eller hvordan ser du på deg selv når du sitter slik og trakaserer en blogger på nett ? For det er nettopp det du holder på med, snakk om troll" "dette er flaut. Hva får du ut av å poste noe sånt. En bedre dag ? neppe. Hva sags verdier ønsker du selv å overføre til dine barn? Skjønner at du er en del av KG, og det er trist. En stakkarslig gjeng som sitter der daglig og lirer ut av seg patetisk og når det gjelder hygiene som blant annet XXX skriver. Virkelig? hvem bruker hansker og setter opp håret i sitt eget hjem Kommentaren er skrevet kun for å lage kvalm, det er veldig tydelig." "Ja, XXX! Skam deg! Dette er SÅ banalt barnslig som du kan få det!" Andre kommentarer som slipper igjennom: "Hahaha hvem faen bruker hansker hjemme på eget kjøkken? Er folk helt sinnsyke? Må jo være noen med ekstremt behov for å hakke på deg Caroline, men du kan jo bare le hele veien til banken når du bare får igjen penger for at de sprer eder og galle her. Har jobbet i kjøkken i åtte år, aldri hatt på meg hansker eller hårnett så får håpe ingen av damene her har vært innom. 😉 Ser mer for meg at de har et nedstøvet kjøkken hjemme og grandis i fryseren." "Er det rart barn mobber? Skjønner virkelig ikke at noen bare skal lage kvalme og lete etter feil hos andre! Er det ikke det ene så er det det andre:-p før de kommenterer og skal rette på andre så burde de ta en titt på det de selv skriver!" En noe uappetittelig bollebakst blir blåst langt ut av alle proporsjoner, først og fremst på grunn av drøye kommentarer fra tilhengerne. Jeg har ikke sett noen slike kommentarer mot bloggeren publisert på bloggen, så hvorfor publiserer de disse? Kan noen forklare meg forskjellen på bloggens kommentarfelt og enkelte tråder på underforumet om rampelystråden? Og hva er ressurssterkt med disse følgerne som åpenbart ikke har peiling på hverken hygiene, debatt eller barns personvern? Det er nok et bloggerektepar som er blitt fornærmet av at «picture perfect» fasaden ikke ble utelukkende heiet frem. Skulle gjerne ha sett Stordalen oppføre seg slik på sosiale medier, når han får kritikk for ugrei forretningsskikk. Endret 25. februar 2020 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filifjonka Skrevet 25. februar 2020 #16606 Del Skrevet 25. februar 2020 2 hours ago, Snøsøta said: @Aidensfield: legg merke til at mens en person skriver; "Bollebaking med løst hår og lange plastnegler (ref IG). Jeg tror faktisk at jeg hadde takket nei til å spise hos dere." "Syns du virkelig at strikk i håret og rene hender og negler er overdrevent forhold til hygiene? Hver bestemmer over seg selv, men jeg hadde som sagt hatt vansker med å spise bollene dine." slipper CBE.no tilsvar som: "….. haha, åh så fin på det da huff Godt du ikke er invitert da" "Tror ikke du trenger å bekymre deg om å bli invitert ... 😀" "Dropp det , du har dummet deg ut for lengst- Snakk om kverulering. Ikke rart unger blir mobbere når en ser hvordan voksne holder på i et kommentarfelt til en blogger. Flaut. Skjerp deg !" "Ja du har fått fram ditt poeng… At du er en kverulant….må bare le" En annen kritiker skriver at "Det handler vel mer om hvilken etikk du ønsker å videreformidle til dine døtre. Enten lærer du de at de tar et strikk i langt hår når man lager mat eller så lærer du de det ikke. De vil tidsnok få beskjed av andre voksne i samme setting om du ikke gjør det." og peker på at CBE.no heller legger fokuset på andre ting enn hygiene i innlegget. CBE.no publiserer tilsvar som: "Du burde skamme deg, sitte og diskutere barn på denne måten. Men kjenner igjen type kommentarer og hvor samme diskusjon holder på og det er inne på kg/rampelys, Hva får du ut av en slik type kommentar ? Det er så lavmål og kun lage kvalme oppførsel. Det er så vanvittig tåpelig, og hvordan i all verden kan du forsvare å skrive en lsik kommentar til en ukjent person ? Hvordan sover du godt om natten eller hvordan ser du på deg selv når du sitter slik og trakaserer en blogger på nett ? For det er nettopp det du holder på med, snakk om troll" "dette er flaut. Hva får du ut av å poste noe sånt. En bedre dag ? neppe. Hva sags verdier ønsker du selv å overføre til dine barn? Skjønner at du er en del av KG, og det er trist. En stakkarslig gjeng som sitter der daglig og lirer ut av seg patetisk og når det gjelder hygiene som blant annet XXX skriver. Virkelig? hvem bruker hansker og setter opp håret i sitt eget hjem Kommentaren er skrevet kun for å lage kvalm, det er veldig tydelig." "Ja, XXX! Skam deg! Dette er SÅ banalt barnslig som du kan få det!" Andre kommentarer som slipper igjennom: "Hahaha hvem faen bruker hansker hjemme på eget kjøkken? Er folk helt sinnsyke? Må jo være noen med ekstremt behov for å hakke på deg Caroline, men du kan jo bare le hele veien til banken når du bare får igjen penger for at de sprer eder og galle her. Har jobbet i kjøkken i åtte år, aldri hatt på meg hansker eller hårnett så får håpe ingen av damene her har vært innom. 😉 Ser mer for meg at de har et nedstøvet kjøkken hjemme og grandis i fryseren." "Er det rart barn mobber? Skjønner virkelig ikke at noen bare skal lage kvalme og lete etter feil hos andre! Er det ikke det ene så er det det andre:-p før de kommenterer og skal rette på andre så burde de ta en titt på det de selv skriver!" En noe uappetittelig bollebakst blir blåst langt ut av alle proporsjoner, først og fremst på grunn av drøye kommentarer fra tilhengerne. Jeg har ikke sett noen slike kommentarer mot bloggeren publisert på bloggen, så hvorfor publiserer de disse? Jeg er helt sjokkert, er dette virkelig det bloggeren godkjenner av kommentarer. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 25. februar 2020 #16607 Del Skrevet 25. februar 2020 2 hours ago, pøbelsara said: (OG nei - jeg kommer IKKE til å poste skjermdumpen av det her. Jeg sparer den til boken min; SoMe-kvinner som hater kvinner som ikke roser dem opp i skyene. I krampegråt hele veien til banken. 😂🤣 Dagens! Ikke jeg heller, Lan... eh - CBE. Jeg liker ikke å gi bort opplysninger om hvem som er hvor. Ikke spionprogrammer heller. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaraku78 Skrevet 25. februar 2020 #16608 Del Skrevet 25. februar 2020 2 timer siden, Jumbojet30 skrev: Helt påfallende hvor ofte magen skal vises frem, uansett hva hun holder på med. Sist observert med et gresskar. Jeg vet ikke om noen som er så desperat etter å vise frem magen hele tiden. Selv på hytta med svigerfar, slappe av i sofaen, lage middag, trening...egentlig hele tiden. Men det er jo derfor hun bruker så mange timer på trening for at hun skal få vist frem magen. Spesielt av en mamma på 32? år. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nudeldama Skrevet 25. februar 2020 #16609 Del Skrevet 25. februar 2020 Jeg synes tilsvarene fra CBE i kommentarfeltet om baking var usaklige og uprofesjonelle, men jeg synes man skal gå litt stille i dørene om man er aktiv her - jeg ser verre kommentarer i denne tråden på jevnlig basis. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 25. februar 2020 #16610 Del Skrevet 25. februar 2020 (endret) 2 minutter siden, Nudeldama skrev: Jeg synes tilsvarene fra CBE i kommentarfeltet om baking var usaklige og uprofesjonelle, men jeg synes man skal gå litt stille i dørene om man er aktiv her - jeg ser verre kommentarer i denne tråden på jevnlig basis. Tøys, det gjør du ikke. Da må du dokumentere Man bærer dessuten ikke et kollektivt ansvar. Selv om en person kommer mes oppgulp, er det ikke mitt ansvar. Så særlig stille i dørene kommer jeg ikke til å gå Endret 25. februar 2020 av Mrs Robinson 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 25. februar 2020 #16611 Del Skrevet 25. februar 2020 Det er ikke særlig konstruktivt, men når jeg tenker etter er det virkelig ikke mange talenter daglig leder fremviser på bedriftens SoMe-kanaler som ikke resulterer i negative verdier: 📌Flat mage 📌Kommentarfeltrøkting 📌Forbrukshysteri 📌Klima-og miljøversting 📌Fremvise feilutførte treningsøvelser 📌Barneeksponering 📌Hygieneproblematikk 📌Kroppspress 📌Filterbruk 📌Uvirksomme kostholdspiller 📌Hudpleie på redigerte bilder 📌Kopiering uten kredit av originalen 📌Generelt dårlig oppførsel De eventuelle gode talentene drukner jo i de delikat (det er delikat når man får andre til å gjøre drittjobben for seg) usympatiske trekkene som fremvises, bevisst eller ubevisst. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 25. februar 2020 #16612 Del Skrevet 25. februar 2020 14 minutter siden, Nudeldama skrev: Jeg synes tilsvarene fra CBE i kommentarfeltet om baking var usaklige og uprofesjonelle, men jeg synes man skal gå litt stille i dørene om man er aktiv her - jeg ser verre kommentarer i denne tråden på jevnlig basis. 🙃 Ingen av oss lever av det vi skriver her. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 25. februar 2020 #16613 Del Skrevet 25. februar 2020 (endret) Blir jo spennende å se hvor dette ender🤔https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno/monthly Endret 25. februar 2020 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 25. februar 2020 #16614 Del Skrevet 25. februar 2020 3 timer siden, Lana01 skrev: Wow Dette er lavmål. Hvis du klarer å se gjennom filteret du leser alle negative kommentarer om CBE.no med så lurer jeg veldig på noe. Nemlig det som er spørsmålet mitt blant teksten du uthevet: Hvorfor tror du CBE velger å framstille seg som udelikat når det gjelder matlaging? Alt på bloggen ellers skal jo være så pent og delikat det blir tamt, for eksempel er til om med fastelavnsriset fargekoordinert med kirsebærblomstene som etterhvert vil komme. Det er ingen tvil overhodet om at kunstige lange negler er uhygienisk. Uansett hvor lenge og godt de vaskes vil de aldri bli rene. Hvorfor er akkurat dette udelikate, uhygieniske, blant folk flest oppfattet som ekkelt, noe CBE velger å dele mens alt annet skal være picture perfect? Jeg skjønner det ikke men mulig du kan hjelpe meg med et godt svar . 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 25. februar 2020 #16615 Del Skrevet 25. februar 2020 11 minutter siden, Finlay skrev: Blir jo spennende å se hvor dette ender🤔https://socialblade.com/instagram/user/carolinebergeriksenno/monthly Hva skjedde i mars 2019? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 25. februar 2020 #16616 Del Skrevet 25. februar 2020 3 minutter siden, Oline12 skrev: Hva skjedde i mars 2019? Kjøpte nye følgere? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 25. februar 2020 #16617 Del Skrevet 25. februar 2020 1 time siden, Medici skrev: Kjøpte nye følgere? Mye mulig hun gjør dette. Kommentarfeltet er ofte helt dødt, og bildene får ofte mellom 2-5 tusen likes. Lurer på hvor mange aktive følgere hun har av sine over 300 tusen followers. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 25. februar 2020 #16618 Del Skrevet 25. februar 2020 4 timer siden, pøbelsara skrev: Ja vel - da vet vi det. Du synes man kan hevde at "det ikke er rart barn mobber" som tilsvar på at man mener det er viktig med håndhygiene og strikk i håret. Good for you. Jeg skrev dette til henne i går - det ble ikke publisert: Som tilsvar på en kommentar hun skrev om at folk som ikke ville spise mat som var tilberedt av folk med løst hår og kunstige negler, nok måtte spise hjemme. Og altså - det er ikke hysterisk å være opptatt av håndhygiene. Det er grunnleggende allmennkunnskap som opprettholder folkehelsen - jeg er faktisk ganske sjokkert over at du mener det er hysterisk å være opptatt av slik. Når du bygger om matlaging må jo folk få lov til å kommentere det - og for det andre er det jo greit at du som påvirker/influencer prøver å stå for holdninger som er innafor generelle hygieneanbefalinger. Å hevde at det er hysterisk med fokus på håndhygiene når man lager mat, er ikke imponerende akkurat. Ordrett. Jeg kan dokumentere både at hun sa det folk som ikke ville ha mat tilberedt av folk med løst hår og kunstige negler og at jeg har postet denne kommentaren i bloggens kommentarfelt. @Lana01 - her ser du hva jeg skrev i kommentarfeltet som ikke ble godkjent. Siden du etterlyste dokumentasjon av hva som ble skrevet og ikke ble publisert. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 25. februar 2020 #16619 Del Skrevet 25. februar 2020 (endret) 1 time siden, pøbelsara skrev: @Lana01 - her ser du hva jeg skrev i kommentarfeltet som ikke ble godkjent. Siden du etterlyste dokumentasjon av hva som ble skrevet og ikke ble publisert. men hvorfor legger du ikke like godt ut et skjermbilde? Det er jo bare å sladde navnet, hvis du synes det er et problem. På den måten vil du utelukke en hver tvil om at kommentaren faktisk er skrevet? og ikke bare er oppspinn. Jeg vil gjerne se den. Endret 25. februar 2020 av Lana01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaraku78 Skrevet 25. februar 2020 #16620 Del Skrevet 25. februar 2020 https://storiesig.com/stories/carolinebergeriksenno Hva er det egentlig hun vil formidle med det siste reklamebildet for netfit?..Det er hvertfall ikke treningsglede. Og hvem sitter egentlig og pusher puppene sammen slik i 2020... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå