Surikatt Skrevet 2. mai 2019 #2801 Del Skrevet 2. mai 2019 (endret) Jeg skjønner ikke helt hva CBE, unnskyld LKE, i det hele tatt gjør i kommentarfeltet til kremmerhuset? Utrolig uproft. Han ser ikke forskjellen på eget kommentarfelt og andre kommentarfelt. Må bare diskutere, kverulere og ha siste ordet. Han virker helt besatt av det og bruker mye av sin tid på det. Må le litt av at de sier de tok en dag fri fra bloggen. Nei, det gjorde de ikke. Det var photoshoot med hele familien i arbeid. Endret 2. mai 2019 av Surikatt 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nebel86 Skrevet 2. mai 2019 #2802 Del Skrevet 2. mai 2019 3 minutter siden, CecilieX said: Vi får fortsette diskusjonen en annen dag da, for jeg blir veldig interessert i det du skriver og som jo er essensen; «men barn det er og blir personlig. Du kan ikke blande dem inn i bedriftsprat» Akkurat! Psst: Les det jeg skriver om at selv om brukerne her er oppsklukt i ordet bedrift, så er det ikke sikkert at bloggeieren ser på det på samme måte bestandig. Bloggen kan fint ha personlige innslag selv om de tjener penger på det. Det er brukerne her som er så slavisk opphengt i at bloggen utelukkende er en bedrift og intet annet, ikke bloggeieren selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 2. mai 2019 #2803 Del Skrevet 2. mai 2019 14 minutter siden, Nebel86 skrev: Psst: Les det jeg skriver om at selv om brukerne her er oppsklukt i ordet bedrift, så er det ikke sikkert at bloggeieren ser på det på samme måte bestandig. Bloggen kan fint ha personlige innslag selv om de tjener penger på det. Det er brukerne her som er så slavisk opphengt i at bloggen utelukkende er en bedrift og intet annet, ikke bloggeieren selv. Hmm.. ja, bloggen er jo en bedrift og nettopp intet annet. Hva ellers er det? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 2. mai 2019 #2804 Del Skrevet 2. mai 2019 1 time siden, Aquarius04 skrev: Dette ligner SVÆRT lite på e-posten jeg fikk som svar fra Kremmerhuset! Så det du kommer med over her er ren løgn. Det holder ikke som dokumentasjon i alle fall. At du ikke vil legge ut hele, vitner også om det. Da er den «mailen» der oppspinn fra din side. Finn noe mer håndfast å komme med, i det minste. Det samme gjelder skjermdumpene du påstår å sitte på. La meg forøvrig legge til at jeg skrev et motsvar til dette ikke-svaret, men har ikke fått noe svar på det. Fikk først også mail fra Jonas, så kom denne like etter. Så ren løgn , javel ja Foran Og er det mitt navn som jeg tok bort og tusen takk for hyggelig mail. Så hyggelig at du tok deg tid til å skrive denne tilbakemeldingen. Det har vært stort engasjement rundt samarbeidet, noe negativt, men også veldig mye fint og positivt. Det er alltid noen som vil være negativ til et evt samarbeid, men vi er av samme oppfattelse som deg, at dette er en mindre gruppe og at svært mange synes Caroline er flink og inspirerende. Vi synes Caroline har gjort en veldig fin og inspirerende styling. Caroline har vært fast kunde av Kremmerhuset i flere år og vi synes hun tar gode og inspirerende bilder og skriver gode tekster. Hva som er god styling og inspirerende er nok forskjellig oppfattelse av, men det er fint med ulikheter, variasjon og personlig stil. Vi synes det er fint med bredde for å vise at alle kan skape sin personlige stil med våre produkter. Vi opplever at kundene våre setter pris på dette. Igjen, tusen takk for hyggelig mail. Ønsker deg en riktig fin dag og god sommer. Med vennlig hilsen Kristina Knutsen Wickstrøm Markedssjef Telefon: 98 22 69 03 Email: [email protected] 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 2. mai 2019 #2805 Del Skrevet 2. mai 2019 4 timer siden, Levina skrev: Jeg så selv hva CBE og mannen skrev til motsvar inne på Kremmerhusets Instagram. Det var overhode ikke noe ufint. Mannen kom kun med 👏👏👏. Men jeg tror oppriktig at enkelte folk danner sin egen sannhet i sitt eget hode, for at deres negative oppfatning av CBE skal stemme. CBE driver verken med usunn kroppsfiksering eller utlevering av barn. Og jeg har full forståelse at CBE ønske å komme med sitt synspunkt, når folk åpenbart kommer med usannheter og løgner. Så når hun svarer på det, så klarer enkelte å vri det til at det er CBE som er ufin. Helt uforståelig for meg å ha en slik tankegang, men nå unner jeg CBE alt godt og også de pengene hun tjener. Når en bruker dere inne kritiserer CBE for å vise bilder av barna, og så ser man at samme person har mange flere bilder av sine egne barn, så kan man snakke om dobbelmoral. Jeg så selv disse bildene. Jeg forstår også at CBE ønsker å påpeke en slik dobbelmoral. Denne personen selger vel ikke barna sine i reklame sånn som CBE, ikke sammenlignbart 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 2. mai 2019 #2806 Del Skrevet 2. mai 2019 (endret) 7 minutter siden, virkelig skrev: Fikk først også mail fra Jonas, så kom denne like etter. Så ren løgn , javel ja Foran Og er det mitt navn som jeg tok bort og tusen takk for hyggelig mail. Så hyggelig at du tok deg tid til å skrive denne tilbakemeldingen. Det har vært stort engasjement rundt samarbeidet, noe negativt, men også veldig mye fint og positivt. Det er alltid noen som vil være negativ til et evt samarbeid, men vi er av samme oppfattelse som deg, at dette er en mindre gruppe og at svært mange synes Caroline er flink og inspirerende. Vi synes Caroline har gjort en veldig fin og inspirerende styling. Caroline har vært fast kunde av Kremmerhuset i flere år og vi synes hun tar gode og inspirerende bilder og skriver gode tekster. Hva som er god styling og inspirerende er nok forskjellig oppfattelse av, men det er fint med ulikheter, variasjon og personlig stil. Vi synes det er fint med bredde for å vise at alle kan skape sin personlige stil med våre produkter. Vi opplever at kundene våre setter pris på dette. Igjen, tusen takk for hyggelig mail. Ønsker deg en riktig fin dag og god sommer. Med vennlig hilsen Kristina Knutsen Wickstrøm Markedssjef Telefon: 98 22 69 03 Email: [email protected] Fair enough - I stand corrected. Ser dog at her er det stor forskjell på svarene man får utifra hva man tydeligvis har skrevet selv - om det er ris eller ros. Dem om det. Uproff håndtering av saken uansett. Endret 2. mai 2019 av Aquarius04 Endret setning. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 2. mai 2019 #2807 Del Skrevet 2. mai 2019 Ble det bil tur/retur Oslo for frisørtime i dag? Miljøfokus der altså... Finnes sikkert ikke frisører i Sarpsborg... 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 2. mai 2019 #2808 Del Skrevet 2. mai 2019 18 minutter siden, Firestone skrev: Noe helt annet å gjøre det i eget kommentarfelt enn i andres, det er virkelig ufint det hun drev med. Jeg tror hun fikk sjokk over alle kommentarene og duret inn uten å tenke seg om. Jeg synes det var ubehagelig å være vitne til. Enig. Hun forsvarer seg mot det hun mener er urettferdig, som @Nebel86 også skriver. Hun driver ikke skadebegrensning mtp eget omdømme, og enda mindre mtp Kremmerhusets omdømme - hun virker bare som hun gir helt etter for egen følelse av krenkelse, uten å realitetsbehandle effekten av det. Måten hun blir en aktør på i Kremmerhusets kommentarfelt bidrar dermed til å eskalere konfliktnivået i diskusjonen. Det oppnår hun ikke vet å gå til frontalangrep på kritikere selv, men ved å heie på og takke bakkemannskapet som gjør det for henne. Det gir veldig banale, steile fronter, for eller mot Caroline, og alt det som skulle være jobben hennes i denne sammenhengen, nemlig positiv fronting av produkter for Kremmerhuset, gis samtidig fullstendig på båten til fordel for kampen for hennes eget sårede ego, kort og godt. Det er som du sier @Firestone litt vondt å bivåne, og jeg opplever også Kremmerhusets håndtering av dette som farget av dette - de støtter henne fordi de blir ille berørt og synes det er ubehagelig, ikke fordi det er tjenlig for dem kommersielt. De fanges av det klamt personlige og såre. Anne Brith Davidsen spiller jo åpenbart på polarisering for å få økt trafikk til bloggen. Det virker så kalkulert at det blir parodisk. Men CBE, feks i denne episden på Kremmerhusets IG, virker dels fullstendig følelsesstyrt og personlig krenket, og dels helt fiksert på å ville styre og kontrollere all omtale som knyttes til virksomheten hennes, og dermed til navnet hennes (fordi hun har gjort det valget selv), og dermed også til alt hun er, ved å gå til frontalangrep på all kritikk, tilsynelatende i den tro at hun faktisk kan ta styringen over internett. Det er helt underlig at en som har jobbet så lenge med dette har en slik tilnærming til nettdebattens egendynamikk. Alle vet jo at polarisering ikke er skadebegrensning, men bensin på bålet. Fint hvis man vil ha økt trafikk til egne SoMe-kanaler og flere klikk - ikke fullt så fint hvis man skal representere en kunde på deres premisser og til deres fordel inntjeningsmessig og omdømmemessig. Jeg får litt assosiasjoner til Vys håpløse håndtering av parodikontoen på Twitter: https://www.aftenposten.no/norge/i/mRKJkL/Parodi-tvitrer-skal-ha-fatt-advokaten-til-Vy-etter-seg 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 2. mai 2019 #2809 Del Skrevet 2. mai 2019 18 minutter siden, Nebel86 skrev: Psst: Les det jeg skriver om at selv om brukerne her er oppsklukt i ordet bedrift, så er det ikke sikkert at bloggeieren ser på det på samme måte bestandig. Bloggen kan fint ha personlige innslag selv om de tjener penger på det. Det er brukerne her som er så slavisk opphengt i at bloggen utelukkende er en bedrift og intet annet, ikke bloggeieren selv. Come on! CBE opprettet et aksjeselskap i bransjen 90.035 Selvstendig kunstnerisk virksomhet innen blogging. Da har hun veldig langt på vei definert bloggingen sin som bedrift. Hun omtaler dette som jobb, og er definert som ansatt i selskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 2. mai 2019 #2810 Del Skrevet 2. mai 2019 1 time siden, Aquarius04 skrev: Dette ligner SVÆRT lite på e-posten jeg fikk som svar fra Kremmerhuset! Så det du kommer med over her er ren løgn. Det holder ikke som dokumentasjon i alle fall. At du ikke vil legge ut hele, vitner også om det. Da er den «mailen» der oppspinn fra din side. Finn noe mer håndfast å komme med, i det minste. Det samme gjelder skjermdumpene du påstår å sitte på. La meg forøvrig legge til at jeg skrev et motsvar til dette ikke-svaret, men har ikke fått noe svar på det. Haha, en svært god interiørstylist??? Er det mulig. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 2. mai 2019 #2811 Del Skrevet 2. mai 2019 Ja, @Aricia jeg håper ikke dette blir trenden fremover dersom man ytrer seg om bedrifter som ukritisk støtter opp under influencere med frynsete omdømme og troverdighet. Vi har vennet oss til at bloggeierne styrer eget kommentarfelt, skriver rundt om der de blir kritisert for forretningsdriften sin, men å sitte pal og kommentere inne på annonsørene sine sider er foreløpig lavmål. LKE skrev endel i Biancos kommentarfelt, men ikke så voldsomt som dette, det tok helt av med klapping, takking og det jeg opplever som passiv-aggressiv kommunikasjon. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tørst Skrevet 2. mai 2019 #2812 Del Skrevet 2. mai 2019 (endret) 1 time siden, LilleSnupp skrev: Her feiler Kremmerhuset fullstendig! CBE er ikke og har aldri vært god på styling. Det er den første oppussingen et ettertrykkelig bevis på. I tillegg er hun for opphengt i symmetri til at interiøret blir spennende, hun både henger etter stilmessig og har fått innredet huset av sixbond-et-eller-annet nå sist. Flisene på kjøkkenet.. grøss! Plastbuskbommene.. dobbeltgrøss! Filmplakatene?!? Hjelp! Enig, syns hun er katastrofal på interiør. JEG er katastrofal på interiør, jeg kjøper alt på loppemarked og bruktmarked, vi reparerer og maler og bygger om, men jeg syns iallfall det har sin egen litt rotete sjarm 😊 Det derre symmetriske kitsch-opplegget til frua er jo fullstendig blottet for både ironi og sjarm 🙊 Endret 2. mai 2019 av Tørst skriveleif 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 2. mai 2019 #2813 Del Skrevet 2. mai 2019 15 minutter siden, Tørst skrev: Enig, syns hun er katastrofal på interiør. JEG er katastrofal på interiør, jeg kjøper alt på loppemarked og bruktmarked, vi reparerer og maler og bygger om, men jeg syns iallfall det har sin egen litt rotete sjarm 😊 Det derre symmetriske kitsch-opplegget til frua er jo fullstendig blottet for både ironi og sjarm 🙊 Hvem kan vel glemme goth-meet-bordell stua?!? 😱😱 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 2. mai 2019 #2814 Del Skrevet 2. mai 2019 10 minutter siden, LilleSnupp skrev: Hvem kan vel glemme goth-meet-bordell stua?!? 😱😱 Bare at de var innom ørten ulike stiler før de fant «sin» (les: alle striglede møbelkataloger) så vitner ikke det om noen som har peiling. Og ja - den stua var katastrofal. Forsøkte å finne bilder av den nå, men merkelig nok var det ganske vanskelig...noen som har? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 2. mai 2019 #2815 Del Skrevet 2. mai 2019 https://www.bloglovin.com/blogs/caroline-berg-eriksen-12918177/stue-nummer-to-spisestuen-har-fatt-farge-5441939481 https://www.carolinebergeriksen.no/2017/06/02/spisestuen-er-ferdig-moblert/ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 2. mai 2019 #2816 Del Skrevet 2. mai 2019 Dette hadde de jo planlagt helt selv, dvs deres stil. I runde to fikk de profesjonell hjelp. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tørst Skrevet 2. mai 2019 #2817 Del Skrevet 2. mai 2019 23 minutter siden, Aquarius04 skrev: Bare at de var innom ørten ulike stiler før de fant «sin» (les: alle striglede møbelkataloger) så vitner ikke det om noen som har peiling. Og ja - den stua var katastrofal. Forsøkte å finne bilder av den nå, men merkelig nok var det ganske vanskelig...noen som har? Den lignet litt på den kaptein sabeltann-suiten i Kristiansand 🤡👻🧜♂️🦹♂️🌊 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 2. mai 2019 #2818 Del Skrevet 2. mai 2019 Ikke noe å komme med så da blir det latterliggjøring av interiørstilen hennes. Konstruktivt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tørst Skrevet 2. mai 2019 #2819 Del Skrevet 2. mai 2019 10 minutter siden, Lopploella skrev: https://www.bloglovin.com/blogs/caroline-berg-eriksen-12918177/stue-nummer-to-spisestuen-har-fatt-farge-5441939481 https://www.carolinebergeriksen.no/2017/06/02/spisestuen-er-ferdig-moblert/ Det overdimensjonerte, sirlig vateroppmålte symmetriske sølvopplegget som foregår i bakgrunnen der... 🐎💐 Altså, det kunne jo vært humor og blitt kjempemorsomt, men det var ikke snev av humor i den plasseringen. Kanskje det er metahumor? En parodi på seg selv? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 2. mai 2019 #2820 Del Skrevet 2. mai 2019 1 minutt siden, virkelig skrev: Ikke noe å komme med så da blir det latterliggjøring av interiørstilen hennes. Konstruktivt Kanskje ikke, men det er jo veldig komisk at en blogger som får møblene sine fra et firma for å reklamere for dem, blir omtalt som veldig gode på interiør. I Siljan var det det Kinaræl-greiene og rosa shabby chic, i Sarp var det først møblene til kona til Riise sammen med mørkere kinaræl. Til slutt kom Six Bond på banen og stilen ble en helt annen igjen. Det CBE bidrar med er vel symmetri. To av alt. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå