Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nebel - jeg misliker ikke CBE "så sterkt". Jeg kjenner henne ikke. 

• Liker 18
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner og personangrep. Og svar til dette.

Papirfly, mod.

Endret av Papirfly
  • Liker 1
Skrevet (endret)
16 minutter siden, Nebel86 skrev:

Nei, det er ikke kun nervesterke mennesker som har lov til å bruke forbrukermakten sin. Men på samme måte som de som kritiserer så får man kritikk tilbake når noen er uenige, akkurat som du er uenig med at Kremmerhuset bør samarbeide med Caroline, så finnes det noen som igjen er uenig med deg.

Jeg har ikke sett en eneste kommentar som er i nærheten av den stygge ordbruken din: "Virker ikke helt riktig koblet i topplokket" "Oppførselen ligner til noen som burde vært medisinert". Brukeren, i motsetning til deg, bruker ikke stygge ord om noen i kommentarfeltet på instagram. Og her kommer du flygende inn med de verste spekulasjoner og styggheter de få brukerne som argumenter imot ikke ville drømt om å bruke engang, for å forsøke å poengtere at det er de som er fæle.

Altså...😆  :popcorn:

Nebel - jeg skrev til Kremmerhuset i går om at jeg ikke ønsker å handle hos Kremmerhuset fordi de altså bruker CBE som ambassadør - fordi hun eksponerer barna. Ingen stygge adjektiver, kun faktaopplysninger. Jeg ble beskyldt for å være ond og "ute etter Caroline".

Jeg er blitt kalt drittkjerring i kommentarfeltet til CBE også, forøvrig - av en annen leser. Vedkommende ble hverken korrigert eller moderert. For alt jeg vet, står det der enda.  

Endret av pøbelsara
  • Liker 35
Skrevet
2 timer siden, Vernis skrev:

Sett fra utsiden fra en som følger sånn halvveis med, men som har fått med seg siste dagers instagramhendelser: måten cbe forsvares på i kommentarfeltet får meg til å tenke at med slike venner trenger de ingen fiender. Om de ikke selv gremmes av måten de forsvares på, da forstår jeg ingenting. Og for kremmerhuset sin del sett fra et omdømmeperspektiv er jo dette helt krise. 

Det virkelig positive er at denne kritikken  kommer så tydelig og at det problematiseres på flere arenaer samtidig.  

👍🙏👌

• Liker 13
Gjest 2ney
Skrevet (endret)

https://www.facebook.com/groups/183381455078651/permalink/2197069970376446/  (ligger under facebookgruppen "Stort og smått på sosiale medier i Norge". Åpen gruppe).

Er det andre som savner kommentarer her? Jeg VET at jeg så flere krasse kommentarer fra CBE(og følgerne) i går under IG posten som Kremmerhuset slettet, men alle er dessverre ikke kommet med. 

LKE understreker i lenken at CBE og han selv ikke skrev noe "ufint" i kommentarfeltet hos Kremmerhuset i går, så det hadde vært flott med screenshots  av flere av de aktuelle kommentarene. Helst ALLE KOMMENTARENE fra alle de ulike IG brukerne , så begge sider kan komme frem igjen svart på hvitt. Det er lov her å legge ut IMGUR 😊

Endret av 2ney
Skrevet
3 hours ago, SelinaKyle said:

Det er kanskje en fattig trøst, men behandlingen du har fått har ført til at jeg har foretatt to handlinger: 

1) avfulgte Kremmerhuset på Instagram, skal heller ikke handle der lenger

2) total boikott av CBEs blogg. Er ingen fan av henne men har lest bloggen innimellom, men fra nå av skal hun ikke få tjene et eneste øre på meg.

Jeg har også sluttet å følge kremmerhuset på instagram. Meldte meg ut av kundeklubben i dag. Håper flere gjør det samme.

• Liker 22
Gjest 2ney
Skrevet (endret)

Ser nå at Trine Grung har hevet seg inn i debatten i tråden på den åpne facebookgruppen "Stort og smått om sosiale medier i Norge". Ettersom det mangler flere krasse kommentarer i de til nå utlagte skjermdumpene, så gir dette fullstendig feil bilde av svarene bloggeren Caroline Berg Eriksen gav på de mange også konstruktive  tilbakemeldingene firmaet hennes fikk på kontoen til Kremmerhuset rundt eksponering av barn i sosiale medier. Trist at innlegget ble slettet av Kremmerhuset. Nå kan folk bare påstå i vei. 

Endret av 2ney
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
18 minutter siden, 2ney skrev:

Ser nå at Trine Grung har hevet seg inn i debatten i tråden på den åpne facebookgruppen "Stort og smått om sosiale medier i Norge". Ettersom det mangler flere krasse kommentarer i de til nå utlagte skjermdumpene, så gir dette fullstendig feil bilde av svarene bloggeren Caroline Berg Eriksen gav på de mange også konstruktive  tilbakemeldingene firmaet hennes fikk på kontoen til Kremmerhuset rundt eksponering av barn i sosiale medier. Trist at innlegget ble slettet av Kremmerhuset. Nå kan folk bare påstå i vei. 

Trine kommer alltid ramlende midtveis i debatter og prøver og score poeng hos cbe. Det er pinlig å se på, både det desperate forsøket på å være innafor hos gjengen, og fjortisspråket hun bruker... 

Dersom Kremmerhuset ikke foretar seg noe i dag, kommer de til å få en lang, ukoselig mail!

Skrevet
25 minutter siden, 2ney skrev:

Synd de ikke har skjermdump av de som var ille for de som fremkom var IKKE det...derav er ikke TG helt ute. Pluss hun sier debatten er viktig....det var et plusspoeng ihvertfall

• Liker 5
Skrevet

Det at CBE har en heiagjeng som hetser kritikere både i eget kommentarfelt, hos Kremmerhuset og her inne på Kvinneguiden er så klart ingenting bedriften kan gjøre noe med. Kan da ikke slå ned på ytringsfrihet, må vite!

Ser ikke ekteparet selv hvor dårlig inntrykk det gir av bedriften? Jeg hadde vært dritflau om noen begynte å hyle ut i øst og vest på mine vegne, og ikke minst redd for at folk skal tro dette er noe jeg selv har bedt dem om å gjøre. 

• Liker 18
Skrevet
1 minutt siden, Littlewoman skrev:

Synd de ikke har skjermdump av de som var ille for de som fremkom var IKKE det...derav er ikke TG helt ute. Pluss hun sier debatten er viktig....det var et plusspoeng ihvertfall

@virkelig påstår hen har skjermdumper, men nekter å vise dem frem 😂

• Liker 12
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
2 minutter siden, Littlewoman skrev:

Hun har forandret på innlegget sitt nå. Fjernet fjortisformuleringer som «lissm», og lagt til den siste delen. 

Skrevet
Akkurat nå, Lille_Krokodille skrev:

Hun har forandret på innlegget sitt nå. Fjernet fjortisformuleringer som «lissm», og lagt til den siste delen. 

Å ok, det visste jeg ikke men synes ikke den var ille den som stod nå. Alle kan jo endre mening, selv her inne ser jeg titt og ofte. Men uansett, hun synes debatten er viktig og det er den jo

• Liker 1
Gjest Lille_Krokodille
Skrevet
1 minutt siden, Littlewoman skrev:

Å ok, det visste jeg ikke men synes ikke den var ille den som stod nå. Alle kan jo endre mening, selv her inne ser jeg titt og ofte. Men uansett, hun synes debatten er viktig og det er den jo

Ja, det er positivt at hun mener det. 

Gjest 2ney
Skrevet (endret)
8 minutter siden, Littlewoman skrev:

Enig! Plusspoeng for det!! Bare litt synd at TG hiver seg med når hun ikke har fått det hele med seg 😊 De skjermdumpene som er lagt ut til nå er absolutt ok svar. De som fulgte med og så alle kommentarene fra Caroline Berg Eriksen og fansen, de VET at flere av kommentarene, som nå desverre er slettet, var mindre hyggelige. 

Endret av 2ney
Skrevet (endret)
2 minutter siden, 2ney skrev:

Enig! Plusspoeng for det!! Bare litt synd at TG hiver seg med når hun ikke har fått det hele med seg 😊 De skjermdumpene som er lagt ut til nå er absolutt ok svar. De som fulgte med og så alle kommentarene fra Caroline Berg Eriksen, de VET at flere av kommentarene, som nå desverre er slettet, var lite hyggelige. 

Er jo ikke alle som kan følge med på alt hele tiden og når flere sier noe er ille uten å kunne dokumentere det så faller vel hele diskusjonen litt i grus...synes jeg. Jeg har heller ikke sett de ille kommentarene det snakkes om....det er jo veldig dumt da

Endret av Littlewoman
  • Liker 4
Gjest 2ney
Skrevet (endret)
15 minutter siden, Littlewoman skrev:

Er jo ikke alle som kan følge med på alt hele tiden og når flere sier noe er ille uten å kunne dokumentere det så faller vel hele diskusjonen litt i grus...synes jeg. Jeg har heller ikke sett de ille kommentarene det snakkes om....de er jo veldig dumt da

Enig i det. Det er veldig dumt. Jeg skulle som sagt ønske innlegget ikke var slettet, nå kan folk påstå det ene og andre. Begge veier. Jeg synes det blir håpløst for alle parter. @virkelig har sagt hen har skjerdumper av ALLE kommentarene, så det hadde jo vært godt om de kunne blitt publisert. 

Det er sikkert flere som har lært seg å ta skjermdump hvis en reagerer på noe i sosiale medier etter dette. Jeg tenkte ihvertfall ikke på det, trodde ikke at innlegget på Kremmerhusets IG kom til å bli slettet 🙈

Endret av 2ney
Skrevet

Jeg så kommentarene og de var jo rett og slett ganske morsomme.. Lke skriver på Facebook at innlegget ble slettet pga ufine kommentarer mot dem, sannheten er at Kremmerhuset skriver på Instagram at bildet ble fjernet pga usannheter og usaklig kritikk, hvem som har kommet med disse kommentarene skriver de ikke. Det kan like gjerne være LKE selv som har skylden siden Kremmerhuset ikke gir ut noe skyld i sin kommentar.

• Liker 21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...