Gjest Lille_Krokodille Skrevet 1. mai 2019 #2681 Skrevet 1. mai 2019 6 minutter siden, CecilieX skrev: Jeg synes dette er en forferdelig samfunnsutvikling. Det gjør at folk vegrer seg for å delta i debatten og jeg tror det er hensikten. En taktikk som bloggforsvarerne har lært av bloggersken. Dette er nok også grunnen til at bloggerne så gjerne ønsker å unngå anonym kritikk. Sender deg en klem! Det er ikke rart at folk vegrer seg, nei. Med trusler om både rettsaker og outing av info man har lagt ut i god tro, så blir man jo redd... Nå er jeg straks 40, og jeg tenker med gru på hvordan yngre personer ville følt seg... Klem tilbake! ♥️
Tarese Skrevet 1. mai 2019 #2682 Skrevet 1. mai 2019 Nå har LK kommentert på innlegget om Kremmerhuset i kommentarfeltet. Han sier rampelys sikkert kommer til å bli bedre etterhvert, nå som flere av trollene her har blitt utestengt.. 4
Gjest 2ney Skrevet 1. mai 2019 #2683 Skrevet 1. mai 2019 (endret) 21 timer siden, virkelig skrev: Ikke tilbakemelding fra noen . Men skjønte på reaksjonen til minst en her inne at det var vedkommende som var en av brukerne på IG, så da er det ikke greit å gjøre det. Ikke verre enn det. LKE etterlyser nå de berømte screenshotsene, som du tok i går, i facebookgruppen "Stort og smått om sosiale medier i Norge". Kanskje du vil sende PM til han for å hjelpe😊 Endret 1. mai 2019 av 2ney
virkelig Skrevet 1. mai 2019 #2684 Skrevet 1. mai 2019 12 minutter siden, Lille_Krokodille skrev: Det er ikke rart at folk vegrer seg, nei. Med trusler om både rettsaker og outing av info man har lagt ut i god tro, så blir man jo redd... Nå er jeg straks 40, og jeg tenker med gru på hvordan yngre personer ville følt seg... Klem tilbake! ♥️ Hvor er dette ? Hva skjer ?
virkelig Skrevet 1. mai 2019 #2685 Skrevet 1. mai 2019 Akkurat nå, 2ney skrev: LKE etterlyser nå de berømte screenshotsene, som du tok i går, i facebookgruppen "Stort og smått om sosiale medier" 😊 Hva ? Aner ikke hva facebookgruppen er engang, aldri vært borti . Hva skal han med dem da ?
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 1. mai 2019 #2686 Skrevet 1. mai 2019 2 minutter siden, virkelig skrev: Hvor er dette ? Hva skjer ? Åh, du vet... Bare 10 års historikk med blogging fra CBE. 🌸
Vernis Skrevet 1. mai 2019 #2687 Skrevet 1. mai 2019 Sett fra utsiden fra en som følger sånn halvveis med, men som har fått med seg siste dagers instagramhendelser: måten cbe forsvares på i kommentarfeltet får meg til å tenke at med slike venner trenger de ingen fiender. Om de ikke selv gremmes av måten de forsvares på, da forstår jeg ingenting. Og for kremmerhuset sin del sett fra et omdømmeperspektiv er jo dette helt krise. Det virkelig positive er at denne kritikken kommer så tydelig og at det problematiseres på flere arenaer samtidig. 31
virkelig Skrevet 1. mai 2019 #2688 Skrevet 1. mai 2019 1 minutt siden, Lille_Krokodille skrev: Åh, du vet... Bare 10 års historikk med blogging fra CBE. 🌸 Nei, jeg vet ikke. Ikke vært inne på SOME i dag, og derfor jeg lurer .
Skogspike Skrevet 1. mai 2019 #2689 Skrevet 1. mai 2019 Akkurat nå, Vernis skrev: Sett fra utsiden fra en som følger sånn halvveis med, men som har fått med seg siste dagers instagramhendelser: måten cbe forsvares på i kommentarfeltet får meg til å tenke at med slike venner trenger de ingen fiender. Om de ikke selv gremmes av måten de forsvares på, da forstår jeg ingenting. Og for kremmerhuset sin del sett fra et omdømmeperspektiv er jo dette helt krise. Det virkelig positive er at denne kritikken kommer så tydelig og at det problematiseres på flere arenaer samtidig. Veldig godt formulert. Akkurat sånn. 10
Gjest 2ney Skrevet 1. mai 2019 #2690 Skrevet 1. mai 2019 (endret) 1 time siden, virkelig skrev: Hva ? Aner ikke hva facebookgruppen er engang, aldri vært borti . Hva skal han med dem da ? Har du facebook, så er det bare å ta en titt på den gruppa hvor LKE kommenterer: "Stort og smått om sosiale medier i Norge". Han spør etter skjermdump av kommentarene fra gårsdagens IG innlegg, det som ble slettet av Kremmerhuset. Endret 1. mai 2019 av 2ney
virkelig Skrevet 1. mai 2019 #2691 Skrevet 1. mai 2019 Akkurat nå, 2ney skrev: Har du facebook, så er det bare å ta en titt. Skal gå inn og sjekke . Heter den stort og smått om sosiale medier ? 1
pøbelsara Skrevet 1. mai 2019 #2692 Skrevet 1. mai 2019 39 minutter siden, Tarese skrev: Nå har LK kommentert på innlegget om Kremmerhuset i kommentarfeltet. Han sier rampelys sikkert kommer til å bli bedre etterhvert, nå som flere av trollene her har blitt utestengt.. Hvor ser du dette? 3
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 1. mai 2019 #2693 Skrevet 1. mai 2019 17 minutter siden, pøbelsara skrev: Hvor ser du dette? Egen blogg under Kremmehusreklamen.
Linda A Skrevet 1. mai 2019 #2694 Skrevet 1. mai 2019 1 time siden, Tarese skrev: Nå har LK kommentert på innlegget om Kremmerhuset i kommentarfeltet. Han sier rampelys sikkert kommer til å bli bedre etterhvert, nå som flere av trollene her har blitt utestengt.. CBE har vel skrevet i et tidligere innlegg at den personen som kaller seg Lk, ikke er ektemannen, men lett for at det kan bli misforståelser🙂 1
Keaton Skrevet 1. mai 2019 #2695 Skrevet 1. mai 2019 LKE kan jo bare få leve i sin helt egne illusjon av at kun KG-kjerringer er kritiske til forretningsdriften til Treasures, lykke til med det. 29
pøbelsara Skrevet 1. mai 2019 #2696 Skrevet 1. mai 2019 Fy, det kommentarfeltet. De er nok stolte av de følgerne der. Jeg har aldri sunket så dypt at jeg har kalt noen for drittkjerring. Men i kommentarfeltet til frua, kaller fansen oss både det og verre ting, og de får begeistret tilslutning og applaus fra fruen selv når de gjør det. 28
pøbelsara Skrevet 1. mai 2019 #2697 Skrevet 1. mai 2019 Jeg så innlegget hvor CBE konfronterer en debattant med at hun også har bilder av sine barn på sin IG-profil og at vedkommende derfor er akkurat like ille. 24
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 1. mai 2019 #2698 Skrevet 1. mai 2019 23 minutter siden, 2ney skrev: @virkelig har sagt hen har alle screenshotene. De som er blitt lagt ut til nå på facebook er dessverre bare et fåtall av de som ble skrevet av CBE i går, flere var MYE KRASSERE. Håper noen kan legge ut ALLE kommentarene fra ALLE brukerne snart, så får vi det hele svart på hvitt. Fra begge sider 😊 Jeg skjønner ikke at hen bare legger dem ut??? Da får hen jo bevist at vi er de fæle kjerringene av noen nettroll som de påstår at vi er!!! Eller... Kanskje ikke..?
Populært innlegg Keaton Skrevet 1. mai 2019 Populært innlegg #2699 Skrevet 1. mai 2019 Underskriver @CecilieX. Eksempel for de som trenger t-skje: Min nærbutikk har ofte varer som er gått over dato, spesielt en vare jeg kjøper ofte. Da sier jeg fra i kassa: Nå må dere sjekke datostemplinga. Av og til legger jeg til: Igjen! Noen ganger er jeg blid når jeg sier det, andre ganger ganske irritert. Hva tror du butikken svarer kunden? Takk, skal sjekke med den gang! eller Nå kan du få hjem og sjekke i egne skap, tipper du har noe gammelt stående selv! 87
pøbelsara Skrevet 1. mai 2019 #2700 Skrevet 1. mai 2019 1 minutt siden, Firestone skrev: Underskriver @CecilieX. Eksempel for de som trenger t-skje: Min nærbutikk har ofte varer som er gått over dato, spesielt en vare jeg kjøper ofte. Da sier jeg fra i kassa: Nå må dere sjekke datostemplinga. Av og til legger jeg til: Igjen! Noen ganger er jeg blid når jeg sier det, andre ganger ganske irritert. Hva tror du butikken svarer kunden? Takk, skal sjekke med den gang! eller Nå kan du få hjem og sjekke i egne skap, tipper du har noe gammelt stående selv! Akkurat! (jeg hadde forøvrig trodd at det hadde rablet for kjøpmannen in hvis han sa det. Det sender han ser litt grinete ut, men han har da litt peiling på hvordan man skal omgås kundene sine. 30
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå