Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Uansett så modererte CBE seg kraftig i Kremmerhusets kommentarfelt, og det er det nok en grunn til. Det er nok mange der som ikke følger bloggen hennes og dermed ikke går inn og titter i det kommentarfeltet der, hvor tonen til CBE er en HELT annen! Og dette vet ekteparet. Kynisk, javisst. Synd at det ikke kommer bedre fram. Jeg oppfordrer alle til å sende epost til Kremmerhuset og skrive om sine synspunkter. Jo flere, jo bedre.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, Aquarius04 skrev:

Uansett så modererte CBE seg kraftig i Kremmerhusets kommentarfelt, og det er det nok en grunn til. Det er nok mange der som ikke følger bloggen hennes og dermed ikke går inn og titter i det kommentarfeltet der, hvor tonen til CBE er en HELT annen! Og dette vet ekteparet. Kynisk, javisst. Synd at det ikke kommer bedre fram. Jeg oppfordrer alle til å sende epost til Kremmerhuset og skrive om sine synspunkter. Jo flere, jo bedre.

Synd vi antageligvis er mange som ikke fikk med oss det innlegget hos Kremmerhuset det vises til (og dermed heller ikke det som skjedde i kommentarfeltet) 

Jeg har alltid vært fornøyd kunde hos Kremmerhuset, og hvis det stemmer at de også (Kremmerhuset altså) har svart kundene sine ufint i kommentarfeltet  sitt - så blir jeg svært skuffet. 

Det må være rom for at kunder gir tilbakemeldinger på valg av influencere de bruker i markedsføring og reklame - så lenge tilbakemeldingen er begrunnet og konstruktiv så klart! 

Som jeg har nevnt i andre tråder før, det virker som om annonsører glemmer at publikum også kan påvirkes negativt av en "påvirker". 

De tar for gitt at `10 000 lesere hos en influencer" = 10 000 positive og interesserte. Det kan like gjerne være 10 000 "irriterte". 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Isild skrev:

Synd vi antageligvis er mange som ikke fikk med oss det innlegget hos Kremmerhuset det vises til (og dermed heller ikke det som skjedde i kommentarfeltet) 

Jeg har alltid vært fornøyd kunde hos Kremmerhuset, og hvis det stemmer at de også (Kremmerhuset altså) har svart kundene sine ufint i kommentarfeltet  sitt - så blir jeg svært skuffet. 

Det må være rom for at kunder gir tilbakemeldinger på valg av influencere de bruker i markedsføring og reklame - så lenge tilbakemeldingen er begrunnet og konstruktiv så klart! 

Som jeg har nevnt i andre tråder før, det virker som om annonsører glemmer at publikum også kan påvirkes negativt av en "påvirker". 

De tar for gitt at `10 000 lesere hos en influencer" = 10 000 positive og interesserte. Det kan like gjerne være 10 000 "irriterte". 

Kremmerhuset var helt fraværende i det innlegget som ble slettet. 
Det var det mest påfallende ved hele tråden. Fullstendig tysstnad! 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Ingen innlegg på to døgn? Hva skjer’a?

Travelt å jobbe med kommentarfelt, mange roller å fylle. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gidder jeg ikke sitte på hendene lengre, men måten enkelte kritikere oppfører seg i kommentarfeltet både på Facebook og IG gir meg emmen smak i munn. 

Det klages på paret om ditt og datt som ikke er relevant for temaet, i tillegg til at det brukes personangrep på de begge to - samtidig som det kreves eksemplarisk oppførsel fra paret.

SKJERPINGS!

Endret av LilleSnupp
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Nå gidder jeg ikke sitte på hendene lengre, men måten enkelte kritikere oppfører seg i kommentarfeltet både på Facebook og IG gir meg emmen smak i munn. 

Det klages på paret om ditt og datt som ikke er relevant for temaet, i tillegg til at det brukes personangrep på de begge to - samtidig som det kreves eksemplarisk oppførsel fra paret.

SKJERPINGS!

Enig

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig i at det er utrolig viktig å holde sin sti helt ren når man kritiserer. Hvis ikke kaster man bare bensin på påstanderomhets-bålet deres.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Nå gidder jeg ikke sitte på hendene lengre, men måten enkelte kritikere oppfører seg i kommentarfeltet både på Facebook og IG gir meg emmen smak i munn. 

Det klages på paret om ditt og datt som ikke er relevant for temaet, i tillegg til at det brukes personangrep på de begge to - samtidig som det kreves eksemplarisk oppførsel fra paret.

SKJERPINGS!

Enig 👍👍 Det er ikke bare hos Caroline E og mannen, men det er klaging og pirking  hos   flere bloggere /kjendiser. . 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Jeg ser at CBE har valgt å klokelig ikke blande seg inn i denne posten - til tross for likelydende "klager" som i den famøse posten som beklageligvis ble slettet:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Nå gidder jeg ikke sitte på hendene lengre, men måten enkelte kritikere oppfører seg i kommentarfeltet både på Facebook og IG gir meg emmen smak i munn. 

Det klages på paret om ditt og datt som ikke er relevant for temaet, i tillegg til at det brukes personangrep på de begge to - samtidig som det kreves eksemplarisk oppførsel fra paret.

SKJERPINGS!

Flott du sier i fra. Det er ikke pent å se på når folk går til personangrep, og det gjelder uansett hvilken side man står på i saken. . 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille

Jeg la inn klage på Kremmerhusets IG-konto, men de fjernet teksten!!??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille

Jeg skrev et nytt innlegg. Vi får se om det får stå. Men da vet vi at Kremmerhuset følger med, de gidder bare ikke å slette de andre innleggene om meg og andre brukere som blir hengt ut. Kundeservice på sitt beste! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner jeg blir litt irritert hvis det i all fremtid skal være nødvendig å screenshotte all kommunikasjon/hva man skriver/hvilke svar man får i sosiale medier. Liker ikke den der slettebonanzaen som foregår rundtomkring. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Zeitgeist skrev:

Jeg ser at CBE har valgt å klokelig ikke blande seg inn i denne posten - til tross for likelydende "klager" som i den famøse posten som beklageligvis ble slettet:

 

 

Jeg syns det er så stusselig når en såkalt seriøs bedrift benytter seg av emojis. Det ser så himla uprofesjonelt ut. Kanskje jeg skal begynne å bruke emojis på min jobb også:

"Pasienten forteller at hun føler seg kvalm 🤢🤮 Hun føler seg imidlertid noe bedre i dag enn i går 🤩🤪."

... Eller ikke.

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
1 minutt siden, Ultiva skrev:

Jeg syns det er så stusselig når en såkalt seriøs bedrift benytter seg av emojis. Det ser så himla uprofesjonelt ut. Kanskje jeg skal begynne å bruke emojis på min jobb også:

"Pasienten forteller at hun føler seg kvalm 🤢🤮 Hun føler seg imidlertid noe bedre i dag enn i går 🤩🤪."

... Eller ikke.

Men du vet jo, "enkelte" synes jo at det er så stilig med disse hypermoderne hieroglyfene 🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

Det løfter liksom innlegg og gir de et anstrøk av delikat og raffinert eleganse, samt at man samtidig gjør det klart for hele verden hvor moderne man er.

Men, det kunne jo bli morsomme pasientjournaler av det i det minste :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Fjugur skrev:

Kremmerhuset var helt fraværende i det innlegget som ble slettet. 
Det var det mest påfallende ved hele tråden. Fullstendig tysstnad! 

 

Svært uheldig at Kremmerhuset sletter og unnlater å svare på den delen av kritikken som var konstruktiv. Uheldig at CBE og LKE overtar kommentarfeltet på den måten de gjorde også, de er innleid til en reklame - det betyr ikke at burde svare på vegne av Kremmerhuset. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
1 minutt siden, Isild skrev:

 

Svært uheldig at Kremmerhuset sletter og unnlater å svare på den delen av kritikken som var konstruktiv. Uheldig at CBE og LKE overtar kommentarfeltet på den måten de gjorde også, de er innleid til en reklame - det betyr ikke at burde svare på vegne av Kremmerhuset. 

Nå er de jo godt i gang i eget kommentarfelt igjen, mulig de har innsett at det å drite seg ut på andres konto ikke er det lureste..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Ultiva skrev:

Jeg syns det er så stusselig når en såkalt seriøs bedrift benytter seg av emojis. Det ser så himla uprofesjonelt ut. Kanskje jeg skal begynne å bruke emojis på min jobb også:

"Pasienten forteller at hun føler seg kvalm 🤢🤮 Hun føler seg imidlertid noe bedre i dag enn i går 🤩🤪."

... Eller ikke.

Haha, nydelig! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er drøy i kommentarfeltet som vanlig. Hevder at vi som er opptatt av barns privatliv IKKE er det. Vi er bare opptatt av å pirke på henne. 

 

 

Endret av pøbelsara
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...