Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, virkelig skrev:

Ikke noe å komme med så da blir det latterliggjøring av interiørstilen hennes. Konstruktivt:kaklehone:

 

Forstår at du leser det som en latterliggjøring av stilen hennes. Det er det egentlig ikke. Jeg latterliggjør at hun hele tiden anser seg for å ha noe å komme med, når DETTE ☝️ er det hun presterer. Som sagt, det kunne vært morsomt, hvis hun ikke hadde ment alt så himla seriøst. Hvem drar inn masseprodusert ræl i stua, plasserer det sirlig med millimeterpresisjon, tar bilder og presenterer det som nyskapende og "stil" liksom? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ispahan
3 minutter siden, Firestone skrev:

Dette hadde de jo planlagt helt selv, dvs deres stil. I runde to fikk de profesjonell hjelp. 

Smaken er som baken, men jeg ser hvorfor de kastet inn håndkleet og fikk proff hjelp, for dette var mindre heldig. Det syntes de jo tydeligvis selv også, siden de endret det med en gang.

At Kremmerhuset synes hun er en flink stylist får stå for deres regning. Men hennes manglende interiørkunnskaper hadde ikke hindret meg i å handle hos Kremmerhuset. Sannsynligvis ikke samarbeidet med CBE heller, siden jeg synes hun er gørr kjedelig og ikke har engasjert meg. Jeg hadde droppet dem en stund, og så hadde jeg sannsynligvis glemt hele Caroline. Men jeg fikk virkelig øynene opp for henne i det kommentarfeltet. Bak den velpolerte, kjedelige fasaden befinner det seg en svært lettkrenket bedriftsleder som ikke makter å skille business og privatliv, og som lot det gå ut over privatpersoner i kommentarfeltet. Ikke bare uthengingen hun drev med og applauderte. Men hva er greia med å blokkere noen fordi de liker innlegg du ikke er enig i? Hvor proft er det?

Det var spikeren i kista for forholdet mellom meg og Kremmerhuset. Som forøvrig taklet kritikken like dårlig som CBE. Godt jobbet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, virkelig said:

Ikke noe å komme med så da blir det latterliggjøring av interiørstilen hennes. Konstruktivt:kaklehone:

 

Det går i loop hele tiden :fnise: Viktig å vaske ut de siste sidene med ny runde med latterligjøring. Det er jo bare barna de vil beskytte ved å kritisere fra A til Å, flisespikke, lyve og gå flere år tilbake siden det ikke er noe nytt å ta henne på. Kan aldri forestille meg at de har et horn i siden på denne damen eller at det er personlig, hvordan kan man vel tro det. :roll:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tørst skrev:

Forstår at du leser det som en latterliggjøring av stilen hennes. Det er det egentlig ikke. Jeg latterliggjør at hun hele tiden anser seg for å ha noe å komme med, når DETTE ☝️ er det hun presterer. Som sagt, det kunne vært morsomt, hvis hun ikke hadde ment alt så himla seriøst. Hvem drar inn masseprodusert ræl i stua, plasserer det sirlig med millimeterpresisjon, tar bilder og presenterer det som nyskapende og "stil" liksom? 

Smaken er som baken, uansett om det ikke er min stil, så ville jeg ikke sitte og le av andre og hun har vel aldri presentert det som nyskapende. Mitt inntrykk er at hun er fornøyd med vhordan de har fått det og er stolt av det. samarbeid med Kremmerhuset er jo ikke så mye mer enn småmøbler og pynt. De er jo ikke en møbelbutikk. Så det er ikke så mye galt hun kan gjøre. Men sitte og dra inn goth stil og sabeltann stil blir vel barnslig. Da skjønner en at det ikke er noe å komme med og en griper et halmstrå. Sier ikke du var den som kommenterte slik, men det vitner jo om at noe skal dras frem som negativt , uansett. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Luvinesta skrev:

Det går i loop hele tiden :fnise: Viktig å vaske ut de siste sidene med ny runde med latterligjøring. Det er jo bare barna de vil beskytte ved å kritisere fra A til Å, flisespikke, lyve og gå flere år tilbake siden det ikke er noe nytt å ta henne på. Kan aldri forestille meg at de har et horn i siden på denne damen eller at det er personlig, hvordan kan man vel tro det. :roll:

Hun har begrunnet samarbeidet med Kremmerhuset med at hun har likt dem i alle år (antakelig uten å vise det frem, som med Jysk) og Kremmerhuset har begrunnet samarbeidet med at hun er en flink interiørdesigner. Helt innafor å diskutere saken. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Firestone skrev:

Hun har begrunnet samarbeidet med Kremmerhuset med at hun har likt dem i alle år (antakelig uten å vise det frem, som med Jysk) og Kremmerhuset har begrunnet samarbeidet med at hun er en flink interiørdesigner. Helt innafor å diskutere saken. 

CBE har flere ganger tidligere hatt smånips ,vaser , kopper/krus etc.som er fra Kremmerhuset og vist frem på bloggen lenge før samarbeid. Så det er feil å si. Har de skrevet at hun er flink interiørdesigner, eller at hun er flink med interiør og pynting/styling ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, virkelig skrev:

Smaken er som baken, uansett om det ikke er min stil, så ville jeg ikke sitte og le av andre og hun har vel aldri presentert det som nyskapende. Mitt inntrykk er at hun er fornøyd med vhordan de har fått det og er stolt av det. samarbeid med Kremmerhuset er jo ikke så mye mer enn småmøbler og pynt. De er jo ikke en møbelbutikk. Så det er ikke så mye galt hun kan gjøre. Men sitte og dra inn goth stil og sabeltann stil blir vel barnslig. Da skjønner en at det ikke er noe å komme med og en griper et halmstrå. Sier ikke du var den som kommenterte slik, men det vitner jo om at noe skal dras frem som negativt , uansett. 

Joda, det var jeg som sa sabeltannstil, men jeg skal ikke skryte på meg å være førstemann som scoret det billige poenget, det har jeg nok plukket opp i denne trpden tidligere da diskusjonen og oppussingen i Kulås stod på som verst😉 

Du har sikkert også rett i at hun nok ikke har påstått å være nyskapende. Hun fremstiller seg jo egentlig som akkurat sånn hun er: dame fra Sarpsborg som reiser på chartertur, handler på trygge kjedebutikker og trener på treningssenter og "leser" chicklit på lydbok. Det er bare at hun prøver så hardt på å være noe annet enn akkurat dette, når det er akkurat dette, verken mer eller mindre hun ER. 

Første stueoppussing var et førsøk på en klassereise hun bare ikke mestret, og det må man nesten få lov til å tulle litt med? Nå er hun jo tilbake til den trygge, ordinære og helt uspesielle kremmerhusetstilen, og den passer hun vel egentlig best i? 

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, pøbelsara said:

Her er bilde av cbes whataboutism. Kilde: kremmerhusets kommentarfelt på ig søndag 28.04.2019

//Fjernet bilde//

 

Hvorfor fjernet du bildet av skjermbildet som ble etterspørt så kraftig da pøbelsara? 🤔 Var det ikke så ille som folk her skulle ha det til likevel? At det muligens ikke var hets, graving i profiler, sjokkerende oppførsel, uthenging og useriøse svar? Hmm

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2ney
8 minutter siden, Luvinesta skrev:

Hvorfor fjernet du bildet av skjermbildet som ble etterspørt så kraftig da pøbelsara? 🤔 Var det ikke så ille som folk her skulle ha det til likevel? At det muligens ikke var hets, graving i profiler, sjokkerende oppførsel, uthenging og useriøse svar? Hmm

Det er @virkelig som har ALLE KOMMENTARENE fra innlegget som ble slettet, men hen nekter å publisere dem dessverre...Lurt å få frem saken/kommentarene igjen sort på hvitt, så folk kan slutte å påstå det ene og andre. Dette gjelder begge veier. 

Endret av 2ney
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nebel86 skrev:

Hun svarer jo bare på påstandene som blir fremlagt om henne, da er man i sin fulle rett til å svare og rette opp det hun mener er feil. Helt ryddig og fin forretningsstrategi det som de aller fleste bedrifter foretar seg dersom de mener de blir fremstilt uriktig. Og heldigvis er de i sin fulle rett til det.

Du kan mase om bedrift alt du orker og se deg totalt blind på det og nekte å innse at det er et menneske som må stå i veldig mye dritt fra kritikere herfra. Men barn, det er og blir personlig. Du kan ikke blande dem inn i bedriftprat, og bloggen kan fortsatt ha snev av personlige preferanser og menneskene bak kan fortsatt elske jobben sin uten at man selv ser på det utelukkende som bedrift, eller at blogglesere ser på det som en venninne. Du vet, nyanser.
Nok internett for i dag 😅

Nemlig - og nettopp derfor er det galimatias å fortsette å eksponere dem for hundretusenvis av følgere hun ikke vet NOE SOM HELST om dag ut og dag inn. 

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Lopploella skrev:

Hva skjedde? Her skriver hun at hun er storfornøyd. Hvorfor ble da alt pusset opp på nytt. 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og persondebatt.

Papirfly, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tørst said:

Joda, det var jeg som sa sabeltannstil, men jeg skal ikke skryte på meg å være førstemann som scoret det billige poenget, det har jeg nok plukket opp i denne trpden tidligere da diskusjonen og oppussingen i Kulås stod på som verst😉 

Du har sikkert også rett i at hun nok ikke har påstått å være nyskapende. Hun fremstiller seg jo egentlig som akkurat sånn hun er: dame fra Sarpsborg som reiser på chartertur, handler på trygge kjedebutikker og trener på treningssenter og "leser" chicklit på lydbok. Det er bare at hun prøver så hardt på å være noe annet enn akkurat dette, når det er akkurat dette, verken mer eller mindre hun ER. 

Første stueoppussing var et førsøk på en klassereise hun bare ikke mestret, og det må man nesten få lov til å tulle litt med? Nå er hun jo tilbake til den trygge, ordinære og helt uspesielle kremmerhusetstilen, og den passer hun vel egentlig best i? 

 

15 stikk bare i det lille innlegget ditt. Bra jobba! Passiv aggressiv stil selv Anne Brith eller bygdekjerringa med kikkert ville vært stolt av: 10/10! 🏆

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Luvinesta skrev:

15 stikk bare i det lille innlegget ditt. Bra jobba! Passiv aggressiv stil selv Anne Brith eller bygdekjerringa med kikkert ville vært stolt av: 10/10! 🏆

Takk 😬💣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, 2ney said:

Det er @virkelig som har ALLE KOMMENTARENE fra innlegget som ble slettet, men hen nekter å publisere dem dessverre...Lurt å få frem saken/kommentarene igjen sort på hvitt, så folk kan slutte å påstå det ene og andre. Dette gjelder begge veier. 

I'll fix! ☝️

E897CE14-1AA5-4AD5-86BF-6F6C2E945E2C.jpeg.599e8bbf4bcc2ead9eb58b742194a2c0.thumb.jpeg.5fc68d0849f2007425fbad69c937fa75.jpegH

Her har vi hetsen svart på hvitt igjen. Bare hyggelig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Hva betyr et slikt samarbeid egentlig? Ut fra hva de skriver skal Caroline plukke ut sine favoritter. Hun har altså ikke designet noe eller satt sitt preg på noe. Ingen tilknytning overhodet. 

I et innlegg på Kremmerhuset sine sider der stuen og noen detaljbilder er vist frem, har det tilkommet 10 kommentarer. En er fra bloggeren. To er spørsmål om interiør som ikke er Kremmerhusets produkter. To spørsmål fra en bruker der det etterlyses andre farger og om det finnes i butikk og 4 er svar fra Kremmerhuset, der to av dem er et beklager, men dette er ikke deres produkter. 

Legger du til at 0,42% av Kremmerhusets følgere trykker liker, så ville ikke jeg ropt hurra om jeg hadde initiert samarbeidet. 

På CBE sin konto har det identiske innlegget fra stua 30 kommentarer. 4 er fra influencerkolleger, 1 er fra ektemannen, 7 er fra Caroline selv. En fra slektning som gratulerer. 2 spørsmål om vilkår for konkurransen. Og en leser som spør, men ikke får svar på hvor stuebordet er fra. 

2555 av Carolines 324000 følgere har trykket liker. Engasjementet er altså nede på 0,79%. 

Pluss på støyen, så må man spørre seg om det er verdt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest 2ney
8 minutter siden, Luvinesta skrev:

I'll fix! ☝️

E897CE14-1AA5-4AD5-86BF-6F6C2E945E2C.jpeg.599e8bbf4bcc2ead9eb58b742194a2c0.thumb.jpeg.5fc68d0849f2007425fbad69c937fa75.jpegH

Her har vi hetsen svart på hvitt igjen. Bare hyggelig.

Det hjelper jo ikke med kun denne ene for å se hele bildet..??? Fikk du ikke med deg alle kommentarene? Det var ingen hetsende kommentarer jeg sikter til, men alle kommentarene som ble lagt ut. 

@virkelig har sagt hen tok skjermdump av ALLE kommentarene fra start av diskusjonen til IG innlegget ble slettet.

Endret av 2ney
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serrriøst??

Frua har et samarbeid med Kremmerhuset for tiden som hun får betalt for. Hun har tidligere samarbeidet/reklamert for jysk, Sixbondstreet, plakatfirmaet, m.fl. - interiør altså, og så skal ikke interiøret hennes kommenteres fordi da er det latterliggjøring? Det er forretninger hun driver - salg av annonseplass. De putene er ikke der fordi hun nødvendigvis liker de, men fordi hun er betalt for å omtale de/vise de frem. 

Stua var mørk, dyster og med mye fløyel. Hva kaller man det? Goth.. og når tilbehøret er i dyp rød fløyel, hva blir det? Goth-meet-bordell. Verken barnslig eller halmstrå, men en konstatering av hva det faktisk minner om. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
2 minutter siden, Luvinesta skrev:

I'll fix! ☝️

E897CE14-1AA5-4AD5-86BF-6F6C2E945E2C.jpeg.599e8bbf4bcc2ead9eb58b742194a2c0.thumb.jpeg.5fc68d0849f2007425fbad69c937fa75.jpegH

Her har vi hetsen svart på hvitt igjen. Bare hyggelig.

Tusen takk for at du dokumenterer ar hun selv gikk inn på på brukeren for å finne noe å ta vedkommende på. Proff håndtering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Luvinesta skrev:

I'll fix! ☝️

E897CE14-1AA5-4AD5-86BF-6F6C2E945E2C.jpeg.599e8bbf4bcc2ead9eb58b742194a2c0.thumb.jpeg.5fc68d0849f2007425fbad69c937fa75.jpegH

Her har vi hetsen svart på hvitt igjen. Bare hyggelig.

En  SOMe-aktør med 324 000 følgere på IG som tjener rundt 5 mill i året sammenlikner seg med en bitteliten privat IG-konto. HUn hevder at hun poster langt færre bilder av sne barn enn denne anonyme IG-eren. Jeg undres på hvor mange google-treff som finnes på  barna til denne lille IG-brukeren - siden CBE mener hun er verre. Toppen av småliighet. Forøvrig var hun mye hyggeligere og mer ydmyk i kommentarfeltet til Kremmerhuset enn hun er i sitt eget - så hun kan når hun vil. :tommelsmil:

 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...