Gå til innhold

Flere som skal eller har giftet seg med en tyrker?


Gjest tenkerFORmye

Anbefalte innlegg

Gjest tenkerFORmye
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Venninnen min fikk ha han her på turistvisum til tross for at hun har lite penger.

har han vært i militæret? Du vet at tyrkere ikke får pass før de enten har vært i militæret, eller går på universitetet, eller er gift med en fra utlandet..? Kanskje det var derfor han ikke fikk komme på besøk.

Anonymkode: 66557...dab

Han har ikke vært i militæret, men fikk pass da vi søkte om besøksvisum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tenkerFORmye
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har kjent fyren i 3 uker og du skal gifte deg med ham??

Anonymkode: 304dc...405

Jeg har vært fysisk med han i 3 uker, men kjent han siden Juli. Men ja, vi skal gifte oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der er i alle fall usannsynlig. Alle mennesker, uansett nasjonalitet og grad av innadvendthet/utadvendthet liker å skaffe seg et visst nettverk når de flytter til et nytt sted for å unngå å bli isolert. Høres ut som om du skal holde ham innestengt fordi du er redd for at han skal rømme...

Anonymkode: f0bef...c38

Hahahaha ler meg ihjel (beklager det). Nei, jeg er veldig glad i egentid og har ingen behov for å holde han innestengt. Men han er lik meg og vi er begge usosiale. Håper derimot han vil få venner igjennom jobben (når han får jobb).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har han en utdannelse slik at det vil gå greit for ham å få seg jobb i Norge?

Anonymkode: 5761e...79a

Ingen spesiell utdannelse, nei. Jobber som servitør i sesongen. Men det er mange jobber han kan søke uten utdanning og så kan han jo ta utdanning, om han ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner flere flotte mennesker fra både Tyrkia og andre muslimske land, jeg, men dette høres ut som en dårlig idé. Det er ikke bare det at han kommer fra et annet land/en annen kultur, men også mange andre ting. Først og fremst det at du har kjent fyren i veldig kort tid og knapt møtt ham. Det er veldig dumt å gifte seg med noen man nettopp har møtt, uansett hvor de kommer fra. Så er det det at du er mye eldre enn ham og og er både mor og bestemor. Det er generelt lite sannsynlig at en 26 år gammel mann - uavhengig av nasjonalitet - ønsker å gifte seg med en 12 år eldre kvinne som ikke bare har barn fra før, men til og med barnebarn! Det er dessverre veldig sannsynlig at du er hans billett til Norge/Europa.

Beklager, men det er du som velger å brette ut alt dette på nettet, så da får du vår mening om det... Ønsker deg lykke til...

Anonymkode: f0bef...c38

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tenkerFORmye skrev:

Han er født 1992 og jeg 1980.

Men han ser eldre ut og jeg ser yngre ut. I tilllegg passer personligheten våres veldig godt sammen 😊 Så alder er bare ett tall!

Jeg traff han da meg og min datter var i Tyrkia. Reiste ned igjen alene og bodde med han i en uke på hotell. Reiste så ned til hjembygden hans etter ett par måneder og bodde der en uke med han og hans familie. Nå reiser jeg ned i mars og blir i 3 uker. Skal da gifte oss.

Jeg har lest bloggen din og du virker so men god person. Men du tror ikke at dere skal bli bedre kjent før dere gifter dere da? alder har ikke så mye å si, men reagerer på at du sier han ser eldre ut og du yngre, det er jo ikke utseendet men modenheten som er viktig når det er aldersforskjell. Jeg hadde tatt det litt langsommere om jeg var deg, har han f.eks satt seg inn i norsk kultur, det blir jo et kultursjokk for ham å komme hit. Han snakker greit engelsk? Han er en kjekk kar da, ligner på min mann hehe. Men råder deg til å bli bedre kjent med ham før du hopper uti dette. 

Anonymkode: b50c9...dc7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min bestevenninne gjorde det. Etter at de hadde vært sammen i mange år og sett hverandre i ferier og på turistvisum. Etter det begynte han å endre seg sakte men sikkert. Og den romantiske, snille glade hun ble forelsket i var det ikke mye av lenger. Nå har hun gjort det slutt etter litt over et år som gift. Han bare klager hele tiden. Og er utrolig utakknemlig over alt hun har gjort for han. Da han tydeligvis bare er ute etter å komme til Norge. Selvom han bare prater stygt om Norge og nordmenn. Det at han er muslim har også kommet mer og mer frem med årene. Kulturkrasj delux. Håper du vet hva du gjør. 

Anonymkode: 66557...da

De jeg kjenner som har gjort det fikk det ikke bra 

Anonymkode: ffbcb...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner flere flotte mennesker fra både Tyrkia og andre muslimske land, jeg, men dette høres ut som en dårlig idé. Det er ikke bare det at han kommer fra et annet land/en annen kultur, men også mange andre ting. Først og fremst det at du har kjent fyren i veldig kort tid og knapt møtt ham. Det er veldig dumt å gifte seg med noen man nettopp har møtt, uansett hvor de kommer fra. Så er det det at du er mye eldre enn ham og og er både mor og bestemor. Det er generelt lite sannsynlig at en 26 år gammel mann - uavhengig av nasjonalitet - ønsker å gifte seg med en 12 år eldre kvinne som ikke bare har barn fra før, men til og med barnebarn! Det er dessverre veldig sannsynlig at du er hans billett til Norge/Europa.

Beklager, men det er du som velger å brette ut alt dette på nettet, så da får du vår mening om det... Ønsker deg lykke til...

Anonymkode: f0bef...c38

Takker for din mening :)

Men jeg vet at han har ekte følelser for meg. Det er veldig merkbart og ikke noe skuespill. Tiden får vise andre som er skeptisk. Går jeg på en smell, så får jeg erfaring :) alderen min har derimot ikke noe å si, heller ikke det at jeg har barn og er ung bestemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, tenkerFORmye skrev:

Jeg har vært fysisk med han i 3 uker, men kjent han siden Juli. Men ja, vi skal gifte oss!

Husk at han 99,9% kommer til å være utro, vet MANGE eksempler. Sorry, men sant.får frysninger 

Anonymkode: ffbcb...a40

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Hvor kommer behovet for denne utleveringen av deg selv og andre fra?

Anonymkode: 2cd95...2d4

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest bloggen din og du virker so men god person. Men du tror ikke at dere skal bli bedre kjent før dere gifter dere da? alder har ikke så mye å si, men reagerer på at du sier han ser eldre ut og du yngre, det er jo ikke utseendet men modenheten som er viktig når det er aldersforskjell. Jeg hadde tatt det litt langsommere om jeg var deg, har han f.eks satt seg inn i norsk kultur, det blir jo et kultursjokk for ham å komme hit. Han snakker greit engelsk? Han er en kjekk kar da, ligner på min mann hehe. Men råder deg til å bli bedre kjent med ham før du hopper uti dette. 

Anonymkode: b50c9...dc7

Det med synlig alder tar jeg opp på bakgrunn av at det er det som er synlig for andre. For meg og han er det kjemien og felles interesser som er viktig.

Han snakker veldig godt engelsk og vi prater sammen hver dag. 

Vet at andre reagerer på at det går fort. Men det er dette som føles rett ut for oss :) . 

Og ja 😉 haner veldig kjekk. Så da må din ektemann og være kjekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS: Hvor kommer behovet for denne utleveringen av deg selv og andre fra?

Anonymkode: 2cd95...2d4

Jeg svarer kun på spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husk at han 99,9% kommer til å være utro, vet MANGE eksempler. Sorry, men sant.får frysninger 

Anonymkode: ffbcb...a40

Tull.... nå drar du alle under samme kam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, tenkerFORmye skrev:

Jeg svarer kun på spørsmål.

Du legger opp til det, utbroderer osv. Det er likefullt utlevering, særlig når det gjelder den informasjonen du deler om andre.

Anonymkode: 2cd95...2d4

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner også ei fra Litauen som har blitt sammen med en derfra.... han var sammen med ei tyrkisk dame (ikke hijab bruker) før henne. Vet ikke hvem som dumpet hvem. Men jeg har hørt at tyrkiske kvinner blir behandlet med mer respekt enn utenlandske, men hvorfor velger han da vekk ei tyrkisk dame for ei europeisk ei? 

Hvis jeg hadde prøvd meg på han tror jeg at han kanskje kunne sagt ja for sex, men at han ikke ville valgt bort dama si for meg.... 

Anonymkode: 89b4e...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette PR-stunt for ny reality-serie ?🤓🤓🤓

Anonymkode: 40ca4...089

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, tenkerFORmye skrev:

Tull.... nå drar du alle under samme kam!

Får håpe jeg tar feil da, men er kun slike eksempler jeg har sett,kulturen som gjør det...

Anonymkode: ffbcb...a40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du legger opp til det, utbroderer osv. Det er likefullt utlevering, særlig når det gjelder den informasjonen du deler om andre.

Anonymkode: 2cd95...2d4

Jeg skriver blogg. Alt jeg skriver her, er det samme som jeg skriver der. Har spurt både min datter og kjæreste om å skrive om disse tingene og fått lov. Så lurer på hva jeg legger opp til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo som å vente på en ulykke...man vet at dette ikke kommer til å fungere!

Du har kjent ham i seks måneder. Seks!!

Nå skal en uutdannet, muslimsk, noen-og-tjue-år gammel mann fra landsbygda i Tyrkia, flytte til Norge for å være ste-pappa og ste-bestefar, mens han er gift med en eldre, norsk dame, som han knapt kjenner. Det MÅ jo bare gå bra.....😨

Anonymkode: 24a3e...55c

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner også ei fra Litauen som har blitt sammen med en derfra.... han var sammen med ei tyrkisk dame (ikke hijab bruker) før henne. Vet ikke hvem som dumpet hvem. Men jeg har hørt at tyrkiske kvinner blir behandlet med mer respekt enn utenlandske, men hvorfor velger han da vekk ei tyrkisk dame for ei europeisk ei? 

Hvis jeg hadde prøvd meg på han tror jeg at han kanskje kunne sagt ja for sex, men at han ikke ville valgt bort dama si for meg.... 

Anonymkode: 89b4e...f7b

Han valgte meg fordi vi ble forelsket i hverandre..... Er ikke så mye mer hokus pokus enn det!

samme grunn for at jeg valgte vekk europeiske menn for han.... for jeg kan fint finne meg en norsk mann, om jeg ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...