Gå til innhold

Flere som skal eller har giftet seg med en tyrker?


Gjest tenkerFORmye

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble nysgjerrig, så jeg er også inne på bloggen og leser. Jeg har på ad-blocker så har ikke noen reklamer noe sted. 😄 Hun er også 12 år eldre enn han, og så vidt jeg har forstått, bestemor.

Anonymkode: 2c25b...9cd

Hvor finner man ad-blocker? En tyrkisk mann ville aldri giftet seg med en tyrkisk dame som var 12 år eldre og hadde barn fra tidligere forhold. Eller man skal aldri si aldri, men det STORE flertall av tyrkiske menn ville aldri giftet seg med en dame som både var eldre og hadde barn fra før av, så det er et gigantisk varsellys.

Anonymkode: 5761e...79a

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor finner man ad-blocker? En tyrkisk mann ville aldri giftet seg med en tyrkisk dame som var 12 år eldre og hadde barn fra tidligere forhold. Eller man skal aldri si aldri, men det STORE flertall av tyrkiske menn ville aldri giftet seg med en dame som både var eldre og hadde barn fra før av, så det er et gigantisk varsellys.

Anonymkode: 5761e...79a

Jeg har Opera nettleser og det er bare å skru det på under innstillinger :)  

Jeg tror dessverre TS blir lurt, og det noe grundig også. Og det er synd når det er barn og barnebarn involvert også.

Anonymkode: 2c25b...9cd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye

Jeg er eldre enn han ja. Men det sees ikke og vi meker det ikke. Så da er ikke alder noe viktig.

Jeg ble ung mor og er nå blitt ung mormor. Det var så klart uvant for han, men han har blitt vant til tanken.

Tyrkia er blitt mye mer moderne de siste årene. Så det at jeg har barn fra før av, går veldig bra.

81A1D1F4-C501-4FDC-9E21-B21B9F0E3549.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes jeg husker at du har lagt ut en lignede tråd her før ts. For lenge siden. Har dere ikke giftet dere enda? Spiller ingen rolle hva vi syntes. Dere får ha lykke til. 

Anonymkode: f13c0...9fb

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, tenkerFORmye skrev:

Jeg er eldre enn han ja. Men det sees ikke og vi meker det ikke. Så da er ikke alder noe viktig.

Jeg ble ung mor og er nå blitt ung mormor. Det var så klart uvant for han, men han har blitt vant til tanken.

Tyrkia er blitt mye mer moderne de siste årene. Så det at jeg har barn fra før av, går veldig bra.

Ja, det har faktisk blitt så moderne at du må dekke til håret ditt, det får'n si! 

Han er 7 år eldre enn din datter, det er veldig rart. 

Anonymkode: 2c25b...9cd

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tenkerFORmye
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Syntes jeg husker at du har lagt ut en lignede tråd her før ts. For lenge siden. Har dere ikke giftet dere enda? Spiller ingen rolle hva vi syntes. Dere får ha lykke til. 

Anonymkode: f13c0...9fb

Hei. Har aldri lagt ut en slik tråd før. Men har kommentert på en annen sin tråd en gang. Vi gifter oss nå i mars :) tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det har faktisk blitt så moderne at du må dekke til håret ditt, det får'n si! 

Han er 7 år eldre enn din datter, det er veldig rart. 

Anonymkode: 2c25b...9cd

Hodeplagget var mitt ønske, for å vise respekt til foreldrene. Men det er fritt valg og jeg brukte det ikke hver dag. Men siden det var en gave fra den ene søsteren og siden jeg skilte meg så mye ut, valgte jeg ofte å bære det. Nb. Mange tyrkere som ikke bærer hodeplagg. Den yngste søsteren bruker foreksempel ikke hodeplagg.

Ja, han er nærmere min datter enn meg i alder. Men det tenker ingen av oss på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, for det vet jo du. Det er 110% sikkert at ikke din mann forandrer seg etter hvert. Du som til og med har opplevd det før også er du så naiv? 

Anonymkode: 2c25b...9cd

Har jeg opplevd det før? Det var nytt for meg! Og en kan aldri være 100 % sikker i noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han vil ikke få oppholdstillatelse i Norge hvis de bare har vært gift 1 år.

Anonymkode: 5761e...79a

Nei. Men hvorfor gidde å være gift med en drittsekk i to år til for at han skal få opphold?

alle likte han og de fleste tenkte at det var ekte kjærlighet. Siden han virket så utrolig hyggelig og oppriktig og siden de hadde vært sammen så lenge, men nei. Og etter det har jeg liten tro på slike forhold. For de vil bare bo i en velferdsstat. 

Anonymkode: 66557...dab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, tenkerFORmye skrev:

Har jeg opplevd det før? Det var nytt for meg! Og en kan aldri være 100 % sikker i noe sånt.

Står så i bloggen din, under posten om særeie. 

Selvfølgelig ikke, men her er det såpass mange varsellamper som burde blinke og en hel del røde flagg, så det går an å ta noen forholdsregler. 

Anonymkode: 2c25b...9cd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, tenkerFORmye skrev:

Jeg er eldre enn han ja. Men det sees ikke og vi meker det ikke. Så da er ikke alder noe viktig.

Jeg ble ung mor og er nå blitt ung mormor. Det var så klart uvant for han, men han har blitt vant til tanken.

Tyrkia er blitt mye mer moderne de siste årene. Så det at jeg har barn fra før av, går veldig bra.

81A1D1F4-C501-4FDC-9E21-B21B9F0E3549.png

Syns dere var et vakkert par. Ønsker dere lykke til. 

Anonymkode: ee4e9...64a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Står så i bloggen din, under posten om særeie. 

Selvfølgelig ikke, men her er det såpass mange varsellamper som burde blinke og en hel del røde flagg, så det går an å ta noen forholdsregler. 

Anonymkode: 2c25b...9cd

Det var en norsk mann som ble sur etter at jeg gikk fra han. Så du mener at siden en ex av meg ble sur ved brudd og forlangte verdier når han flyttet ut, så burde jeg aldri gå inn i ett forhold igjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, tenkerFORmye skrev:

Det var en norsk mann som ble sur etter at jeg gikk fra han. Så du mener at siden en ex av meg ble sur ved brudd og forlangte verdier når han flyttet ut, så burde jeg aldri gå inn i ett forhold igjen? 

Nei, men du skrev til hun som sa at venninnens mann endret seg etter hvert at det ville ikke din gjøre. Det er jo rart at du kan påstå det når du tidligere har opplevd at folk har endret seg totalt. 

Her bor dere jo ikke i samme land engang så det er veldig lett for han å spille skuespill ganske så lenge uten at du merker noe som helst til det.

Anonymkode: 2c25b...9cd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere barn allerede nå for å lettere få han til Norge? Er jo veldig tidlig når dere ikke bor sammen

Anonymkode: 83219...179

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han vil ikke få oppholdstillatelse i Norge hvis de bare har vært gift 1 år.

Anonymkode: 5761e...79a

Har Trådstarter inntekt nok til å forsørge han? Er nye regler vedr dette....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest tenkerFORmye
4 minutter siden, Fjugur skrev:

Har Trådstarter inntekt nok til å forsørge han? Er nye regler vedr dette....

Jeg har nok inntekt etter hva som kreves og mer til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker dere barn allerede nå for å lettere få han til Norge? Er jo veldig tidlig når dere ikke bor sammen

Anonymkode: 83219...179

Vi ønsker det på bakgrunn av min alder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenkerFORmye
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men du skrev til hun som sa at venninnens mann endret seg etter hvert at det ville ikke din gjøre. Det er jo rart at du kan påstå det når du tidligere har opplevd at folk har endret seg totalt. 

Her bor dere jo ikke i samme land engang så det er veldig lett for han å spille skuespill ganske så lenge uten at du merker noe som helst til det.

Anonymkode: 2c25b...9cd

Tror aldri jeg har påstått at noen aldri kommer til å forandre seg. Send meg gjerne bevis på det. 

Den opplevelsen jeg hadde er årsaken til at jeg nå ønsker å ha særeie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, tenkerFORmye skrev:

Jeg har nok inntekt etter hva som kreves og mer til...

Bra! Det er mange som har brent seg litt på dette, men flott det er avklart 👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...