Gå til innhold

Maisens filosofiske hjørne

flowerpower

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei alle sammen :P

Bare som snarest innom og sier god helg :vinke: (uff den der ser ut som han har skjeiv rygg som meg.....)

Fikk snakket ut litt hos psykologen igår, og dessuten skjønner vennen min akkurat hva jeg sliter med,- så disse dagene har vi "deppa" sammen :wink: Allright å ha noen å deppe sammen med også,da!!

Dessuten vet jeg av erfaring nå at nedturene er ikke så dype som før og også av mye kortere varighet, så da er det jo "greit" :roll:

Været har vært utrolig nydelig idag, barbeint i sandaler er nyyydelig :sjarmor:

Jeg har vært og hentet meg funksjonærtrøya til årets jazzfestival, den nærmer seg med stormskritt :danse:

Gleder meg gleder meg gleder meg :ekstra kul:

I morgen reiser jeg altså på seminar i Oslo med Ryggforeningen :hoppe: Det blir en helg med nyydelig mat (ja, helt uten oppvask!!), fine rom, mange koselig og morsomme mennesker fra hele landet, og sikkert litt nyttig læring også :wink:

Litt dumt at det er denne helga, siden vennen min har fri, men det er vel en mening med det også da....

God helg til alle, snakkes til uka :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei maisen. Koselig at du er innom en gang i blant. Leit at du har mye smerter og sånn. Vet du... jeg har samme :vinke:-rygg som deg tror jeg. Har fått det behandla da, men kjenner litt til det noen ganger fortsatt.

Håper det er hyggelig i helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia maisen!

Nå er jeg hjemme igjen! :hoppe:

Har hatt en strålende tur, og har tom vært på jazz, der skulle du ha vært!!

Skal til psykologen for første gang på mandag, gleder meg! Hva skjer første timen da? Kommer man noen vei, liksom? Jeg trenger den psykologen nå, bedre sent enn aldri!

Stor helge :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

heisann! huffda, så trist med slike deppeperioder:(

Sender en cyber :klem: til deg, håper du har det fint på seminar:D

OG en fortsatt god helg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :P

Da var hotell- og seminarhelgen over for denne gang.

Det har vært 2 fine dager, men å sitte i så mange timer kjennes :roll: Selvom alle hadde ryggplager og vi tok endel pauser, så blir det jo mye sitting.

Men, vi lærte mye og dessuten så treffer en masse hyggelige mennesker fra hele landet og det er jo alltid koselig :P

Akkurat nå tror jeg ingen vil bytte med kroppen min, men bare jeg får syklet litt i morgen så tenker jeg det hjelper :wink:

Så koselig at det har vært besøk her i helga :hoppe:

~Alwa~ sa:

"Håper du får ei fin helg Maisen. Det har du så aldeles fortjent"

Tuuusen takk skal du ha, ~Alwa~ :klem:

englefjes sa:

"Vet du... jeg har samme -rygg som deg tror jeg."

:klem:

Er det sant??? Har du sett den tråden jeg startet "Er det noen med scoliose her inne?" Fikk kontakt med flere der! Og på lørdag skal jeg treffe 16 stykker (ikke så mange fra KG, altså) i Oslo! Jeg begynte å samle alle med den diagnosen i fjor sommer, og har ca 130 på lista mi nå. Fra 8 til noen og 80 år, alle grader av scoliose, både opererte og ikke og andre behandlinger. Kanskje du har lyst til å være med?

Lillesky sa:

"har tom vært på jazz, der skulle du ha vært!!"

Wow, hva slags jazz var det? Noen kjente musikere? Kanskje du og samboeren skulle ta dere en tur på jazzfestival her i sommer?

"Skal til psykologen for første gang på mandag, gleder meg! Hva skjer første timen da? Kommer man noen vei, liksom?"

Er nok ikke sikkert dere kommer noe særlig på vei den første timen, den er jo mest for å bli kjent og kartlegge problemene. Men, det er jo bra du endelig får startet :P Lykke til, blir spennende å høre hvordan det går! :klem:

Seroxata sa:

"så trist med slike deppeperioder:(

Sender en cyber til deg"

Tuuusen takk skal du ha! :klem: til deg og! Det er rart med det, når en har slitt i så mange år, blir en på en måte vant til det også :-? Det er vel ulempen ved at jeg lå på sykehus da jeg var liten. På den tiden var ikke foreldrene med, og det skjedde mye som vi vel ikke visste helt hvorfor. + endel ting som i dag blir karakterisert som barnemishandling. (Noe blir nevnt i den tråden jeg nevnte for englefjes.) Heldigvis fikk ikke alle sånne ettervirkninger, men jeg mistet moren min da jeg var 14 i tillegg så det ble nok ekstra tøft :roll:

Håper dere alle har en fin søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Fikk du snappet opp noen tips som kan lette hverdagen litt eller?

Godt at du hadde det fint, men neste helg blir det telttur vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ~Alwa~

Nei jeg fikk nok ikke noen tips, dette var for likemenn og hvordan vi kan hjelpe de som trenger det. Enten at de trenger noen å snakke med som har opplevd det samme, eller trenger hjelp i forhold til helse-og trygdevesenet.

Blir nok ikke telttur neste helg heller :grine: Da skal jeg til Oslo igjen!!!! Denne gangen for å treffe 16 stykker med samme diagnose som meg! Ei av de lå jeg på sykehuset sammen med i 1963,- utrolig nok :o Blir moro det altså, men en telttur med :plystre: hadde vært en heeelt annen helg,ja.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.S. han sendte meg de lekre bildene på mobilen, da :wink: Av teltet og teltplassen og beboeren inni, berre lækkert :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det er egentlig noe jeg kan anbefale alle, Fighter :P Veldig godt å snakke med noen som skjønner hva det dreier seg om!

Er litt slitsomt siden det var jeg som satte igang, men jeg regner med at etterhvert er det vel andre som vil hjelpe til også :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest litt i dagboken din og ville bare legge igjen et lite tegn på at jeg har vært her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Det er egentlig noe jeg kan anbefale alle' date=' Fighter :P Veldig godt å snakke med noen som [b']skjønner hva det dreier seg om!

Er litt slitsomt siden det var jeg som satte igang, men jeg regner med at etterhvert er det vel andre som vil hjelpe til også :roll:

Ja, det må være slitsomt å være initiativtaker, men noen må jo være det og. Og det er veldig bra at du tar ansvar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jo veldig mye igjen for det selv også, da :P

Og etterhvert nå snakker vi om at jeg skal reise litt rundt og ha sånne treff andre steder i landet også,- kanskje jeg havner i Bodø :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...