Gå til innhold

Maisens filosofiske hjørne


flowerpower

Anbefalte innlegg

Gjest Chrizzy

Ja jeg tygger litt på dette jeg! Hadde vært herlig :tommelsmil:

Jeg er kanskje litt rar sånn, fordi jeg ikke har noe problem med å gjøre ting alene. Koser meg når jeg reiser alene. Har vært på roskilde, i Hellas og andre steder alene. Å ha W med seg er bare kjempe koselig :) Blir sikkert kult for han når han blir voksen at jeg tok han med på sånne ting...

Ja håper du har det fint :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest seroxata

bare innom med en :klem: for å ønske deg god helg jeg:) blir ikke så mye på nett de nærmeste dagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha Kafka :P Ja, jeg er heldigvis begunstiget med godt humør (sånn stort sett) og en superoptimisme som av og til kan være plagsom... Men, heller det enn sur og grinete!

Hei Chrizzy! Lurer på om jeg skal snakke med ei lita jente jeg kjenner om jeg kan låne en tiara av henne. Siden du kaller meg dronninga fortsatt,mener jeg :sjarmor: Hun er nemlig helt og totalt prinsessefrelst, så hun har sikkert noe. Takk du og for gode ord :P Tenk om du kommer på festivalen,da :hoppe: Jeg vet om 2 til fra KG som kanskje kommer :kul: Er helt enig med deg, det er sikkert kjempefine opplevelser for den lille mannen din også :P

Neida ~Alwa~ jeg skal ikke ta pause, men det ble litt "skummelt" :hår: Går det ok med deg???

Takk for nattaklemmen, Lillesky! En :klem: til deg også!

Bettie: har du vært på konsert i Gruva? Wow, du er heldig! Det er slutt på konsertene der nå, det var en kjempejobb både å frakte alle instrumentene og utstyret til teknisk + all mat og drikke + vaktholdet var jo også spesielt! Vi måtte jo sørge for at ingen ble fulle og falt ned i gruvesjaktene :hakeslepp: Men, stemningen ble helt spesiell der nede :wink:

God helg til deg også Seroxata :klem: Håper du har det bra selvom du blir borte litt??

Ordentlig koselig å komme inn i dagboka og lese hilsener fra dere :P

I dag har det vært skikkelig SOMMERvær her :kul: Helt nydelig!

Hadde te-besøk 2 ganger på formiddagen, var vel ikke så mange som skulle ha taxi i det fine været.

På ettermiddagen kjørte jeg broren min til en som han skulle hente en Harley Davidson hos. Turistkontoret her har et tilbud om utleie av sykkel :P Så han koster nå nedover til et kjempestort treff i Sverige :sjarmor: Han var som en liten unge i en godtebutikk,gitt :Hehe:

Så nå har jeg bil i helgen :hoppe: Jeg skal mate katten, og da kommer jeg nok til å kose meg på verandaen der oppe. Det er så deilig der, stille og med fin utsikt utover byen!

I morgen er det fysioterapeut og delfiner igjen. Skal bli godt det,da :P

Håper virkelig vi får sånt vær fremmover nå, det hadde vært deilig!!!!

Kanskje det blir KG-treff på festivalen? Hadde jo vært gøy,da :danse:

Nei, nå får jeg ta en dagbok-runde til dere også. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
Hei Chrizzy! Lurer på om jeg skal snakke med ei lita jente jeg kjenner om jeg kan låne en tiara av henne. Siden du kaller meg dronninga fortsatt,mener jeg Hun er nemlig helt og totalt prinsessefrelst, så hun har sikkert noe. Takk du og for gode ord Tenk om du kommer på festivalen,da Jeg vet om 2 til fra KG som kanskje kommer Er helt enig med deg, det er sikkert kjempefine opplevelser for den lille mannen din også

Ja :ler: Så kan du ha den på deg på festivalen så vi kjenner deg igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Klager ikke jeg :P

Hva slags festival er det snakk om her? :klø:

Så godt at du får lånt deg bil Maisen. Da står man plutselig myyyye friere :-D

Ha en flotters dag i morgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan godt få låne min tiara. Alle jentene på jobben pyntet seg nemlig med tiaraer på forrige store personalfest.

Det var en veldig flott opplevelse på være på konsert inne i fjellet, men jeg forstår at det måtte være svært vanskelig sånn sikkerhetsmessig.

Flott at du har bil i helgen, da. Håper bare været viser go' sida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Åååååh, jah den har jeg hørt om vet du :)

Det blir sikkert koselig kan jeg tenke meg, men er jazz noe å høre på da? :sjenert:

Også god helg :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer jeg, selv om jeg ikke er maisen! :ler:

Alwa: jazz er artig! Jeg var på jazz i Spania, og det var jo like artig å høre på musikken som å se på tilsuerne! De var jo helt med! :ler: Kanskje vi skal ta oss en tur til Kongsberg i sommer? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jazz er artig :P

Jazz er jo veldig mye forskjellig,det da! Alt fra swing jazz til avantgarde (mer pling plong :wink: ), og hos oss finner du noe for enhver smak. HVa med Jamie Cullum? Han spiller/synger rolige låter, litt a la Sinatra. Du finner Ole Paus, Ytre Suløen, osv. Hvilken type musikk liker du da, ~Alwa~? Vi har sikkert noe du vil like.

Men ellers er det jo alt livet rundt festivalen som også er spennende :danse: I festivalgata, hvor folk i alle aldere prater,lytter, spiser og drikker, er det musikk hele dagen (gratis!!) Det er gjerne musikk rundt på spisestedene også. Hele byen er fyllt av flott musikk og koselige,spennende mennesker i alle aldere og sjangere. Du kan jo spørre Englefjes hva hun synes?

Ser ut til at det ordner seg med tiara,ja :sjarmor: Om de andre funksjonærene synes jeg er litt for meg selv fra før, så vil de jo få det bekreftet nå da?? Hehe....

Nei, nå må jeg dra og mate katten til broren min og koose meg på hverandaen hans. Ikke kjempevær nå, men jeg SKAL sitte ute der og kose meg, jeg så da er det det samme :kul:

Håper dere får en fin dag, alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ha en fin dag! Bra innstilling å "skulle sitte ute uansett". Sånn var jeg før eksamen. Jeg skulle i det minste sitte ute for å få litt luft og litt sol på meg, så da satt jeg der selv om vinden kasta papirene mine rundt og rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Jeg hører på stort sett det meste jeg da, bortsett fra country, opera og sånne ting som bare sier seg sjæl ;)

Jeg liker Katie Melua veldig godt da, er det jazz det kanskje? :P

Kongsberg hadde ikke vært en dårlig ide det Lillesky ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :P

Gårsdagen ble ganske ok,den :rosasmil: På vei opp til katten og gården, snakket jeg både med en venninne OG med te-vennen :sjarmor: Han jobbet hos kameraten sin som er nabo med min venninne! Koselig, bortsett fra at han skulle på byen igår,da :grine: Håper han hadde det bra (men kanskje ikke at han traff en søt ung dame og falt pladask....)

Katten ble kjempeglad for at jeg ble der utover dagen. Han er en kastrert hannkatt og de er jo ofte veldig kosete.

Været var så der, sol, skyer, vind og vindstille. Men, jeg satt ute, leste og koste meg :P

Fikk besøk av venninnen som bor i nærheten, hun hadde med gulrotkake, nydelig :sikle:

I dag er det småregn her, men jeg skal snart opp til katten igjen, og siden broren min har tak over verandaen så kan jeg fortsatt sitte ute :danse:

Blir spennende med hva jeg får av sms'er idag fra natterangleren :roll: Sist sendte han sms til meg rett etter at han ble alene utpå natta :sjarmor: hehe.......

Snakket med venninnen min som driver med alternativ-behandlinger i går, hun anbefaler meg å begynne utdanningen som Multi-inkarnasjons-terapeut :rosasmil: Det hadde vært noe,det !

Vi får se, jeg har time hos henne på fredag, så da får jeg nok noen svar tenker jeg :o

Håper dere får en fin dag, hvor enn dere er :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. god morgen..

Godt å høre at det ikke bare er her det regner :veldigsur: .. jeg hadde tenkt å gjøre litt "havearbeid" i dag .. men det går ikke..

Får se det positive i det .. da blir det fordyping i boken "Engler og demoner" i stedet :) .. og litt forefallende husarbeid..

Hva gjør en Multi-inkarnasjons-terapeut for noe?? Det har jeg ikke hørt om før...

Men det hørtes da spennende ut ...

Ha en fin dag - selv om det regner .. du og. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei LilleBille :P

Her finner du mer info om Multi-inkarnasjonsmetoden. Du med ditt tredje øye, burde begynne med noe sånt,vet du :wink:

http://www.multi-inkarnation.dk/

Det er en slags metode for regresjon, dvs utforsking av tidligere liv. Siden jeg tror vi har levd mange ganger, og siden jeg sliter endel i dette livet, er jeg nysgjerrig på mine tidligere inkarnasjoner :P

Vi får se. Jeg har jo ikke økonomi til å ta en slik utdanning, men kanskje jeg kan få noe støtte hvis det kan få meg ut i arbeidslivet (litt ihvertfall)?

Det var litt for kjølig å sitte ute idag, og da katten endelig kom var det ikke lett å få den ut igjen, men det gikk da. Han har så tykk pels så det er ikke synd på han :P

Fin søndag videre, LilleBille :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at ikke været var til å sitte ute i.Sommeren kommer bare på lyngvisitt en og annen dag, ser det ut til. Ha en fortsatt god søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja?? Sitter du fast i det hvite huset?? Da vet jeg i alle fall hvor du er... Hehehe, dette høres artig ut. Men kjenner du han jeg kjenner godt eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer nok det,ja, Englefjes, at jeg sitter ganske fast i det hvite huset. Så derfor regner jeg med at vi har snakket sammen :P

Har kjent K i mange år, både pga jazzen og pga de psykisk utv.hemmede. Så om du snakker med han og sier hva jeg gjør i festivalen så vet han helt sikkert hvem jeg er.

Høres jo ut som om det er flere som tenker på å ta en tur på festivalen i år! Chrizzy, ~Alwa~, Lillesky og kanskje LilleBille???

Hei Bettie! Det ble dårlig med utesitting idag, men så fikk jeg lagt opp ei jakke isteden og det skulle jeg gjort lenge nå :o Men, vi får se når festivalen starter om ikke sommeren kommer da :wink:

Begynner å kjenne at det er nærme nå, det skjer noe i kroppen :roll: Føles nesten som før eksamen, eller skolestart :sjarmor:

Har vært på kafè med vennen min i kveld,- koselig som vanlig + at da gikk kvelden til broren min kommer for å hente bilen sin. Han har vært på Harley-treff i Sverige og er for håpentligvis et eller annet sted i nærheten her nå. Jeg er A-menneske og begynner å bli trøtt nå :Gjesp:

Natt'a alle sammen, søte drømmer til dere alle :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...