Gå til innhold

Prøverør 2019


Jeio

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Aaa08 skrev:

Gratulerer!!!! 

Har du merket noe annet ellers? Vondt i puppene eller noe? 

Hatt veldig ømme bryst, men blitt litt mindre ømme nå, vært kvalm og hatt mye murringer i magen, har også løpt mye på do for å tisse og vært veldig trøtt.  Klarte ikke vente lenger, måtte teste. Selvom den var positiv, så tør vi ikke glede oss helt enda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei dere;

jeg skal på kontroll imorgen for å se hvordan det står til, de har sagt at det tidligest blir egguttak på fredag,men mulig mandag.

vi skal ha teambuilding med jobben imorgen,og da vil det bli servert vin til alle om kvelden. Tror dere jeg kan drikke noen glass? Eller vil det stoppe utviklingen av eggene? Har veldig lyst,kan jo være den siste gangen på en god stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, da skal vel jeg også melde meg inn her etter 3 negative forsøk med AID og vi skal gå videre med IVF. Har hatt en pause på litt over ett år for å samle økonomien litt og for å ta en pause fra hele "stresset". Så i april nå når mensen kommer skal jeg dra å ta blodprøver også skal vi ha innsett i mai. Både gleder og gruer meg. Har vært inne og lest om dere i flere mnd nå, og håper virkelig at det skal klaffe for dere alle snart ❤️ 

Får jeg spørre hvor gamle dere andre IVF´ere er? Jeg er 27. :-) 

-K

Anonymkode: 971ad...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Betta123 skrev:

Hei dere;

jeg skal på kontroll imorgen for å se hvordan det står til, de har sagt at det tidligest blir egguttak på fredag,men mulig mandag.

vi skal ha teambuilding med jobben imorgen,og da vil det bli servert vin til alle om kvelden. Tror dere jeg kan drikke noen glass? Eller vil det stoppe utviklingen av eggene? Har veldig lyst,kan jo være den siste gangen på en god stund. 

Jeg ville holde meg unna.... Vet det er forskjellige meninger om dette, men vi får i oss alle disse medisinene, og jeg mener medisiner og alkohol ikke passer sammen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Aaa08 skrev:

Jeg ville holde meg unna.... Vet det er forskjellige meninger om dette, men vi får i oss alle disse medisinene, og jeg mener medisiner og alkohol ikke passer sammen... 

Enig. Hadde aldri turt å ta sjansen selv.. Er jo utrolig mye penger (hvertfall for oss som går privat) som går med på dette, så je hadde bare ikke turt. Men nå skal det sies at jeg er ikke noen som er så glad i alkohol heller da, drikker kanskje 2-4 ganger i året i sosiale sammenheng. 

Anonymkode: 971ad...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2019 den 21.23, Jeio skrev:

Takk for oppklaring Wiley. Det er jo litt synd da, da blir det maks 3 forsøk med de 5 blastoene. Kan dobbelsjekke men mener De var fryst 2 og 2 og 1. Jeg trøster meg med at begge festet seg på første forsøk, så kanskje de fester seg lett hos meg. 

Jan be om å få prøve lutinus ja, kanskje det er bedre. Ellers tenker jeg at jeg bare skal gjøre det de bestemmer på Riksen og vil de gjøre det i styrt syklus, så får jeg og mannen bare forsøke å stå i det en gang til med hormon-monsteret som jeg blir på progesteron. Det er jo verd det om jeg blir gravid igjen.

Jeg mener å huske at riksen sa til meg at hvis begge overlevde kunne de fryse den ene på nytt igjen. Det blir en ekstra påkjenning for embryoet da, men er mulig hvis jeg husker rett. Vi (mannen) ville ogås bare ha 1 satt inn. Nå overlevde bare 1 av 2 begge gangene så ble ikke aktuelt, men mener det var sånn. Du kan sikkert høre med sykepleier eller med legen på kontroll. Til oss beklaget de at de ikke hadde informert om frysing to og to, de kunne ha fryst ett og ett om de hadde visst at vi bare ville sette inn ett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Sixxen skrev:

Jeg teste positiv med rsfu test, 11 dagen idag så da skal jo eggløsning sprøyten være ute av systemet. Litt svak den ene streken, men var to streker, håper den stemmer nå, hylgriner her jeg står

Grstulerer så mye, så fantastisk 👍👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Waldfee skrev:

Grstulerer så mye, så fantastisk 👍👍👍

Takk 😁 håper virkelig det fortsetter den veien, tør liksom ikke glede meg helt enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Aaa08 skrev:

Gratulerer!!!! 

Har du merket noe annet ellers? Vondt i puppene eller noe? 

Takk 😃 Håper det fortsetter å gå rett vei. Vært mye trøtt, kvalm, ømme bryst men det har gått seg litt til, mye murringer i magen, ekstremt godtesyk, og idag spiste jeg en middag jeg elsker til vanlig men ble super dårlig og synes den var ekkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Betta123 skrev:

Hei dere;

jeg skal på kontroll imorgen for å se hvordan det står til, de har sagt at det tidligest blir egguttak på fredag,men mulig mandag.

 vi skal ha teambuilding med jobben imorgen,og da vil det bli servert vin til alle om kvelden. Tror dere jeg kan drikke noen glass? Eller vil det stoppe utviklingen av eggene? Har veldig lyst,kan jo være den siste gangen på en god stund. 

Det er jo en grunn til at alkohol frarådes under dyrking, så nei jeg ville holdt meg unna. Jeg skjønner jo behovet for å gjøre det mens man kan, men det stimulering er en utrolig krevende prosess og det vil jo være ekstra kjipt om prosessen blir bortkastet på grunn av noen glass vin. 

Anonymkode: 85082...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg tatt enda en ny test og streken er sterkere idag ❤️ Håper virkelig dette går rett vei 🥰 Vi er så klar for å bli foreldre 😍

15542808209076083321417042900693.jpg

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Sixxen skrev:

Idag har jeg tatt enda en ny test og streken er sterkere idag ❤️ Håper virkelig dette går rett vei 🥰 Vi er så klar for å bli foreldre 😍

15542808209076083321417042900693.jpg

Det var jo en superklar strek 😍 Gratulerer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Sixxen skrev:

Idag har jeg tatt enda en ny test og streken er sterkere idag ❤️ Håper virkelig dette går rett vei 🥰 Vi er så klar for å bli foreldre 😍

15542808209076083321417042900693.jpg

Gratulerer så mye❤️🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Waldfee skrev:

Jeg mener å huske at riksen sa til meg at hvis begge overlevde kunne de fryse den ene på nytt igjen. Det blir en ekstra påkjenning for embryoet da, men er mulig hvis jeg husker rett. Vi (mannen) ville ogås bare ha 1 satt inn. Nå overlevde bare 1 av 2 begge gangene så ble ikke aktuelt, men mener det var sånn. Du kan sikkert høre med sykepleier eller med legen på kontroll. Til oss beklaget de at de ikke hadde informert om frysing to og to, de kunne ha fryst ett og ett om de hadde visst at vi bare ville sette inn ett.

Vi har heller ikke blitt spurt om vi vil sette inn to igjen, eller fått noen annen info om hvordan de ble fryst, unntatt at det står i det breve som bekrefter at det er fryst ned 5 embryo i 4 strå. Så det kunne vært verre da, om de bare hadde brukt 3 strå. De regner vel med at vi ønsker å sette inn to igjen siden vi gjorde det sist. Kommer til å be om at de bruker de som er fryst alene først, hvis alle de stryker med så kanskje vi ombestemmer oss og setter inn de to siste sammen om begge overlever. Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå 6 uker siden MA en ble avsluttet med medisinsk abort. Fortsatt ikke fått mensen. Er det noen som har erfaring med å få mensen sent etter en vellykket medisinsk abort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer @Sixxen!!!!!

Tror løpet er kjørt... Har vondt i korsryggen i 2 dager, og i dag menssmerter (ikke så intensive da). Føler meg rart egentlig.. 

2 dager til test... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Aaa08 skrev:

Gratulerer @Sixxen!!!!!

Tror løpet er kjørt... Har vondt i korsryggen i 2 dager, og i dag menssmerter (ikke så intensive da). Føler meg rart egentlig.. 

2 dager til test... 

 

Tusen takk 🥰 Håper virkelig det går for deg også, ikke gi opp håpet enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på kontroll, de såg 10 modne eggposer på str fra 17mm-22mm. Slimhinnen var også fin sa de, 3 lag og 11mm. 

Skal sette ovitrellesprøyta ikveld,uttak på fredag. 

Denne gangen vil de prøve å dyrke i 5 dager hvis det lar seg gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...