Kone92 Skrevet 5. april 2019 #1541 Skrevet 5. april 2019 En liten oppdatering her fra: Jeg skulle egentlig i gang med fryseforsøk denne syklusen, men mensen kom litt senere enn antatt, så da krasjet det med påske. Det betyr at jeg må venta enda en syklus før jeg kommer i gang 😔 Lykke til alle dere som er midt oppi forsøkene! 😊
Jeio Skrevet 5. april 2019 Forfatter #1542 Skrevet 5. april 2019 15 timer siden, Ysera skrev: For meg var det slik at mensen kom tilbake 40 dagar etter utskraping. Altså berre litt over 6 veker, så eg har ikkje erfaring med sein mens etter abort. Eg kan derimot skriva under på at ventetiden er lang uansett! 😊 Føler med deg, veit kor jævlig det er. Sender deg masse baby-støv til neste forsøk!! Uansett godt å høre at det er normalt at det tar over 6 uker. Jeg er nok litt utålmodig😄 Tusen takk😊 1
Betta123 Skrevet 5. april 2019 #1543 Skrevet 5. april 2019 1 time siden, Kone92 skrev: En liten oppdatering her fra: Jeg skulle egentlig i gang med fryseforsøk denne syklusen, men mensen kom litt senere enn antatt, så da krasjet det med påske. Det betyr at jeg må venta enda en syklus før jeg kommer i gang 😔 Lykke til alle dere som er midt oppi forsøkene! 😊 Så kjedelig med ekstra venting😞. Tusen takk!
Fiiol Skrevet 5. april 2019 #1544 Skrevet 5. april 2019 På 3.4.2019 den 21.20, prøverpåny skrev: Så leit å høre at du mistet! Det er brutalt 😔 Husker ikke hvordan det var med uttak og befruktning hos deg, men dette forsøket viste i det minste at det er mulig å få det til 😊 Håper på mirakelet hver måned jeg og 🙈 Ja. Det er det jeg trøster meg med. At jeg ble gravid og at egget festet seg og utviklet seg, tilogmed med et lite hjerte. Kanskje det var hjertefeil, eller bare en vanlig tidlig utviklingsfeil. Jeg har gitt opp å spekulere. Blir en ny runde med stimulering, fikk ikke frys. Jeg responderte greit på sprøytene, så det går fint. Var lutinusen jeg ble grinete av, og det var sikkert kombinert med stress av daglig rapportering om deling av egg. Nå vet jeg jo mer hva jeg har i vente, og det er ikke skummelt med sprøyter og hele den pakken med at jeg skulle måtte ha ivf osv. Så på mange måter blir det fint med nytt forsøk. Ser tilbake på den tiden som veldig spennende og håpefull, i motsetning til alle bekymringer og smerter fysisk/psykisk som har vært etter første ultralyd i uke 7, som sa kanskje/kanskje ikke, og så i uke 8+ ligge å nistirrer på skjermen på noe som hadde vokst seg tre ganger så stort, mens legen leter hjerteslag, i det som føles som en tom og desperat evighet. Det hele avsluttet med en seig finale med j* cytotec. Nå er det over tror jeg, og det er godt å se fremover. Krysser fingrene for mirakel da 🧚♂️✨ Haha, lykke til du/dere også!! 🤗 Vet ikke hvor lang tid dette vil ta... for meg eller alle andre. Jeg holder hvertfall håpet oppe om at det skal skje nå snart. Sender en stor og beundrende styrkeklem til alle håpefulle som står i det, og tenker at 2020 er et kult årstall. 🤩 1
Patriotpaula Skrevet 5. april 2019 #1545 Skrevet 5. april 2019 2 timer siden, Kone92 skrev: En liten oppdatering her fra: Jeg skulle egentlig i gang med fryseforsøk denne syklusen, men mensen kom litt senere enn antatt, så da krasjet det med påske. Det betyr at jeg må venta enda en syklus før jeg kommer i gang 😔 Lykke til alle dere som er midt oppi forsøkene! 😊 En stor klem til deg ❤️ Så kjedelig at det kræsjet med påske! En ekstra ventesyklus føles vel ofte ut som en liten evighet for mange som står oppi dette...
Waldfee Skrevet 5. april 2019 #1546 Skrevet 5. april 2019 23 timer siden, Aaa08 skrev: Hadde det samme i går.. Men her er det nok mens på vei... Sender deg en kjempestor klem💗💗💗😢 1
Aaa08 Skrevet 5. april 2019 #1547 Skrevet 5. april 2019 Vi har bestemt oss å prøve mild ivf ved neste syklus... Maigaard vil kjøre samme opplegg igjen, så vil prøve noe annet i mellomtiden 5
Kone92 Skrevet 5. april 2019 #1548 Skrevet 5. april 2019 3 timer siden, Patriotpaula skrev: En stor klem til deg ❤️ Så kjedelig at det kræsjet med påske! En ekstra ventesyklus føles vel ofte ut som en liten evighet for mange som står oppi dette... Takk❤️ Ja, det føles veldig lenge selvom det «bare» er en måned ekstra 😕
Betta123 Skrevet 5. april 2019 #1549 Skrevet 5. april 2019 Er så utrolig øm etter uttak, sliter med å gå med ryggen rett. Går skikkelig bøykroket,og må reise meg veeldig forsiktig. Ingen fare for overstimulering her siden de bare fikk ut 7 egg. Andre som har fått så vondt etter uttak og ikke blitt overstimulert?
Betta123 Skrevet 5. april 2019 #1550 Skrevet 5. april 2019 @Wiley hvordan går det med deg? Nå er vel ovitrelle ute av kroppen😊
Patriotpaula Skrevet 5. april 2019 #1551 Skrevet 5. april 2019 37 minutter siden, Kone92 skrev: Takk❤️ Ja, det føles veldig lenge selvom det «bare» er en måned ekstra 😕 Jeg har selv hatt ventesyklus denne syklusen for å få komme i gang med fryseforsøk... Har føltes ut som en liten evighet, har hatt nedtelling for å si det sånn 🙈🙊 Snart ferdig med denne heldigvis, skal begynne å fremkalle blødning neste uke
Wiley Skrevet 5. april 2019 #1552 Skrevet 5. april 2019 2 minutter siden, Betta123 said: @Wiley hvordan går det med deg? Nå er vel ovitrelle ute av kroppen😊 Ikke noe ovitrelle på meg, det er fryseforsøk! Kjenner egentlig ingenting, var litt rar og kvalm i dag men helt umulig å si noe. Tester ikke før testdato jeg, gidder ikke å bli skuffet før tiden, så venter til onsdag.
Betta123 Skrevet 5. april 2019 #1553 Skrevet 5. april 2019 (endret) 2 minutter siden, Wiley skrev: Ikke noe ovitrelle på meg, det er fryseforsøk! Kjenner egentlig ingenting, var litt rar og kvalm i dag men helt umulig å si noe. Tester ikke før testdato jeg, gidder ikke å bli skuffet før tiden, så venter til onsdag. ikke så lett å huske,leser så mye her😄. Det skjønner jeg godt! Endret 5. april 2019 av Betta123
Naomi1988 Skrevet 6. april 2019 #1554 Skrevet 6. april 2019 (endret) Nå har jeg spotta siden torsdag, er vel ikke vits og fortsette på lutinus? Dette er vel mensen som kommer.. Har og fått negativt test Endret 6. april 2019 av Naomi1988
Betta123 Skrevet 6. april 2019 #1555 Skrevet 6. april 2019 24 minutter siden, Naomi1988 skrev: Nå har jeg spotta siden torsdag, er vel ikke vits og fortsette på lutinus? Dette er vel mensen som kommer.. Har og fått negativt test Så kjedelig:-( klem til deg 1
Patriotpaula Skrevet 6. april 2019 #1556 Skrevet 6. april 2019 42 minutter siden, Naomi1988 skrev: Nå har jeg spotta siden torsdag, er vel ikke vits og fortsette på lutinus? Dette er vel mensen som kommer.. Har og fått negativt test Hos min klinikk står det skrevet at «Dersom kvinnen har testet negativt både på dag 14 og 15 etter innsetting, kan hun stoppe med støttebehandlingen. Hun skal fortsette med støttebehandlingen selv om det oppstår en blødning før hun tester.». Hvor mange dager etter innsett er du??
Naomi1988 Skrevet 6. april 2019 #1557 Skrevet 6. april 2019 9 minutter siden, Patriotpaula skrev: Hos min klinikk står det skrevet at «Dersom kvinnen har testet negativt både på dag 14 og 15 etter innsetting, kan hun stoppe med støttebehandlingen. Hun skal fortsette med støttebehandlingen selv om det oppstår en blødning før hun tester.». Hvor mange dager etter innsett er du?? Satt inn den 25
Patriotpaula Skrevet 6. april 2019 #1558 Skrevet 6. april 2019 24 minutter siden, Naomi1988 skrev: Satt inn den 25 Da er det vel 12 dager siden da? Min klinikk er vel klare på at pasientene deres ikke skal slutte med støttebehandling før de sier at det er greit...
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #1559 Skrevet 6. april 2019 15 timer siden, Betta123 skrev: Er så utrolig øm etter uttak, sliter med å gå med ryggen rett. Går skikkelig bøykroket,og må reise meg veeldig forsiktig. Ingen fare for overstimulering her siden de bare fikk ut 7 egg. Andre som har fått så vondt etter uttak og ikke blitt overstimulert? Jeg hadde det sånn... er nå på dag 6 etter uttak og begynner smått å bli bedre nå. Har vært en helt forferdelig uke. 😵 Anonymkode: 6dfbb...efc
Naomi1988 Skrevet 6. april 2019 #1560 Skrevet 6. april 2019 31 minutter siden, Patriotpaula skrev: Da er det vel 12 dager siden da? Min klinikk er vel klare på at pasientene deres ikke skal slutte med støttebehandling før de sier at det er greit... Ok, ja får fortsette til onsdag da, fikk beskjed om ta test etter 16 dager. Skulle ønske mensen kom, så man var helt sikker, har null tegn på noe annet. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå