Betta123 Skrevet 6. april 2019 #1561 Skrevet 6. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde det sånn... er nå på dag 6 etter uttak og begynner smått å bli bedre nå. Har vært en helt forferdelig uke. 😵 Anonymkode: 6dfbb...efc Godt å høre det ikke er bare meg😅 har du hatt innsett også?
Betta123 Skrevet 6. april 2019 #1562 Skrevet 6. april 2019 Sitter her og er så nervøs for dagene som kommer. Har så mange tanker som surrer...i og med at vi skal prøve å dyrke eggene til blasto så setter det mange tanker i spinn😅 fikk jo ikke mer enn 7 egg ut, er så redd alle vil falle fra før den tid. Da er alle hormonene jeg har tatt de siste ukene bortkastet... og det blir påan igjen... kikker på telefon hele tiden, redd de skal ringe fra sykehuset...her ringer de hvis eggene faller fra og forsøket blir avbrytt... så hører jeg ingenting før onsdag har det skjedd et mirakel og jeg får satt inn et blasto.... måtte bare få ut litt tanker ikveld😅har ikke delt det med så veldig mange denne gang.... klem til dere som har fått et negativt forsøk nettopp❤️
Patriotpaula Skrevet 6. april 2019 #1563 Skrevet 6. april 2019 59 minutter siden, Betta123 skrev: Sitter her og er så nervøs for dagene som kommer. Har så mange tanker som surrer...i og med at vi skal prøve å dyrke eggene til blasto så setter det mange tanker i spinn😅 fikk jo ikke mer enn 7 egg ut, er så redd alle vil falle fra før den tid. Da er alle hormonene jeg har tatt de siste ukene bortkastet... og det blir påan igjen... kikker på telefon hele tiden, redd de skal ringe fra sykehuset...her ringer de hvis eggene faller fra og forsøket blir avbrytt... så hører jeg ingenting før onsdag har det skjedd et mirakel og jeg får satt inn et blasto.... måtte bare få ut litt tanker ikveld😅har ikke delt det med så veldig mange denne gang.... klem til dere som har fått et negativt forsøk nettopp❤️ Kan skjønne at du tenker slik du gjør. Her fikk de ut 15 egg, men det eneste vi sitter igjen med er en blastocyst på frys. Det føles veldig skjørt! Redd for at denne celleklumpen ikke overlever opptining eller at fryseforsøket blir negativt. Da er det heeelt tilbake igjen til start, jeg blir matt og paff bare av å tenke på det 😭 Da er jo liksom alt bortkastet 🤦♀️ Krysser fingrene for at de klarer å dyrke frem noen blasto hos dere, og at dere kanskje får noen på frys i tillegg ❤️🤞🏻
Betta123 Skrevet 6. april 2019 #1564 Skrevet 6. april 2019 30 minutter siden, Patriotpaula skrev: Kan skjønne at du tenker slik du gjør. Her fikk de ut 15 egg, men det eneste vi sitter igjen med er en blastocyst på frys. Det føles veldig skjørt! Redd for at denne celleklumpen ikke overlever opptining eller at fryseforsøket blir negativt. Da er det heeelt tilbake igjen til start, jeg blir matt og paff bare av å tenke på det 😭 Da er jo liksom alt bortkastet 🤦♀️ Krysser fingrene for at de klarer å dyrke frem noen blasto hos dere, og at dere kanskje får noen på frys i tillegg ❤️🤞🏻 Skikkelig berg og dalbane vi går gjennom her😅 når skal du ha opptining av blastocyst? Jeg tenker jo at når du er så heldig som at det faktisk har utviklet seg så bra så er det jo en stor sjanse for at det kan gå bra? Eller er det bare jeg som tenker sånn. Mine egg har fallt fra en etter en, sånn at det kun har vært ett eller to (som det var forrige forsøk) til å sette inn dag 3😅 så det at de skal prøve til dag 5 denne gang er veldig nervepirrende ja... men får krysse fingrene for alle sammen❤️
Patriotpaula Skrevet 6. april 2019 #1565 Skrevet 6. april 2019 18 minutter siden, Betta123 skrev: Skikkelig berg og dalbane vi går gjennom her😅 når skal du ha opptining av blastocyst? Jeg tenker jo at når du er så heldig som at det faktisk har utviklet seg så bra så er det jo en stor sjanse for at det kan gå bra? Eller er det bare jeg som tenker sånn. Mine egg har fallt fra en etter en, sånn at det kun har vært ett eller to (som det var forrige forsøk) til å sette inn dag 3😅 så det at de skal prøve til dag 5 denne gang er veldig nervepirrende ja... men får krysse fingrene for alle sammen❤️ Tenker det blir innsett i løpet av andre uka etter påske 🤞🏻 Ja, en blasto er jo det beste man få sånn sett, så må jo virkelig håpe på at alt går etter planen 😬 Uff ja, da skjønner jeg at det er litt ekstra nervepirrende at de skal dyrke til dag 5 🙊 Men de har stor tro på at det skal fungere? Hva har de gjort annerledes denne gangen vs tidligere? Mulig du har skrevet det tidligere, men vanskelig å følge med på alle i denne tråden 😬🙈
Betta123 Skrevet 6. april 2019 #1566 Skrevet 6. april 2019 7 minutter siden, Patriotpaula skrev: Tenker det blir innsett i løpet av andre uka etter påske 🤞🏻 Ja, en blasto er jo det beste man få sånn sett, så må jo virkelig håpe på at alt går etter planen 😬 Uff ja, da skjønner jeg at det er litt ekstra nervepirrende at de skal dyrke til dag 5 🙊 Men de har stor tro på at det skal fungere? Hva har de gjort annerledes denne gangen vs tidligere? Mulig du har skrevet det tidligere, men vanskelig å følge med på alle i denne tråden 😬🙈 Ok, så spennende. Regner med du hiver inn en kommentar her inne når du har innsett. Er så gøy å følge med dere😊. ja det er ekstra nervepirrende da ja😅 har brukt samme hormoner og dose, (pergoveris) men har brukt synarela og lang protokoll isteden for progynova og kort protokoll, i tillegg bruker jeg klexane (det har jeg heller ikke gjort før). Mye nytt denne runden egentlig, men ser ikke hvordan det skal endre eggkvaliteten da😅får jo bare håpe❤️. Skal også ta ekstra doser av ovitrelle nå idag og om innsett dagen for å hjelpe kroppen til å holde på egget hvis det fester seg😅.
TiiBii Skrevet 6. april 2019 #1567 Skrevet 6. april 2019 Ingen lykke på kontroll i går. Har for få og små egg. Største var på 7mm. Optimalt er 18mm. Øker gonal-f fra 225 til 300. Ny kontroll på mandag. Det var en kjip følelse men prøver å holde hode hevet👍🏼 Stemmer teorien om at et egg kan vokse 2mm i døgnet?
Patriotpaula Skrevet 6. april 2019 #1568 Skrevet 6. april 2019 19 minutter siden, TiiBii skrev: Ingen lykke på kontroll i går. Har for få og små egg. Største var på 7mm. Optimalt er 18mm. Øker gonal-f fra 225 til 300. Ny kontroll på mandag. Det var en kjip følelse men prøver å holde hode hevet👍🏼 Stemmer teorien om at et egg kan vokse 2mm i døgnet? Ååh, det var dessverre ikke mye å skryte av nei😐 Håper at det kommer seg i løpet av noen dager! Hvilken syklusdag er du på?
TiiBii Skrevet 6. april 2019 #1569 Skrevet 6. april 2019 11 minutter siden, Patriotpaula skrev: Ååh, det var dessverre ikke mye å skryte av nei😐 Håper at det kommer seg i løpet av noen dager! Hvilken syklusdag er du på? I dag har jeg tatt sprøyte nr 9. 7 dager med 225ml og 2. dagen på 300ml (gonal-f) Til vanlig ville jeg nå vært på syklusdag 13. Jeg har falt ut av telling etter jeg startet på medisinering🥴 1
Patriotpaula Skrevet 6. april 2019 #1570 Skrevet 6. april 2019 2 timer siden, Betta123 skrev: Ok, så spennende. Regner med du hiver inn en kommentar her inne når du har innsett. Er så gøy å følge med dere😊. ja det er ekstra nervepirrende da ja😅 har brukt samme hormoner og dose, (pergoveris) men har brukt synarela og lang protokoll isteden for progynova og kort protokoll, i tillegg bruker jeg klexane (det har jeg heller ikke gjort før). Mye nytt denne runden egentlig, men ser ikke hvordan det skal endre eggkvaliteten da😅får jo bare håpe❤️. Skal også ta ekstra doser av ovitrelle nå idag og om innsett dagen for å hjelpe kroppen til å holde på egget hvis det fester seg😅. Ja, skal gi en lyd her ingen ved innsett 😊 Åh, det var jo en del endringer sammenlignet med tidligere 🙊 Håper dette opplegget lykkes bedre og at de befruktede eggene ikke faller i fra, men blir fine blastocyster 🤞🏻❤️ 1
prøverpåny Skrevet 8. april 2019 #1571 Skrevet 8. april 2019 Er det noen andre som har brukt Menopur-appen for å legge inn behandlingsforløp og tidspunkt for å ta medisiner? Den fungerte veldig godt de første gangene jeg brukte den, men nå har den klikket helt; noen alarmer kommer ikke i det hele tatt mens andre dukker opp lenge etterpå.. Har sluttet å stole på den for å si det sånn...
Naomi1988 Skrevet 8. april 2019 #1572 Skrevet 8. april 2019 12 minutter siden, prøverpåny skrev: Er det noen andre som har brukt Menopur-appen for å legge inn behandlingsforløp og tidspunkt for å ta medisiner? Den fungerte veldig godt de første gangene jeg brukte den, men nå har den klikket helt; noen alarmer kommer ikke i det hele tatt mens andre dukker opp lenge etterpå.. Har sluttet å stole på den for å si det sånn... Skjedde her og, slutta å bruke den.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #1573 Skrevet 8. april 2019 Nok en nedtur i denne ivf karusellen😕 Nå ser det ut som kroppen nok en gang ikke spiller på lag, sånn at vi ikke rekker noe forsøk før påsken som var planen . mest sannsynlig må jeg vente enda en syklus før jeg er i gang igjen...Som betyr enda mer venting - IGJEN. i dag er en skikkelig drittdag og jeg har bare lyst til å gi helt opp! Jeg har bare lyst til å dra hjem fra jobb og legge meg😴 Men så enkelt er der jo ikke... Ønsker alle lykke til i prosessen! Dere er faen meg tøffe💪💪💪 Anonymkode: c8738...5b6
Kone92 Skrevet 8. april 2019 #1574 Skrevet 8. april 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nok en nedtur i denne ivf karusellen😕 Nå ser det ut som kroppen nok en gang ikke spiller på lag, sånn at vi ikke rekker noe forsøk før påsken som var planen . mest sannsynlig må jeg vente enda en syklus før jeg er i gang igjen...Som betyr enda mer venting - IGJEN. i dag er en skikkelig drittdag og jeg har bare lyst til å gi helt opp! Jeg har bare lyst til å dra hjem fra jobb og legge meg😴 Men så enkelt er der jo ikke... Ønsker alle lykke til i prosessen! Dere er faen meg tøffe💪💪💪 Anonymkode: c8738...5b6 Samme her 😔
AnonymBruker Skrevet 8. april 2019 #1575 Skrevet 8. april 2019 1 time siden, Kone92 skrev: Samme her 😔 Æsj😑 Klarer du være positiv eller sliter du med det samme som meg? Vært i denne prosessen lenge? Anonymkode: c8738...5b6
Kone92 Skrevet 8. april 2019 #1576 Skrevet 8. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Æsj😑 Klarer du være positiv eller sliter du med det samme som meg? Vært i denne prosessen lenge? Anonymkode: c8738...5b6 Ja, jeg gjør egentlig det. Men prøver så godt jeg kan å holde motet oppe. Vi har bare gjennomgått ett ferskforsøk, og skal nå ha fryseforsøk. Så kan vel egentlig ikke klage 🤷🏼♀️
Gjest Fnugg Skrevet 8. april 2019 #1577 Skrevet 8. april 2019 På 5.4.2019 den 19.19, Betta123 skrev: Er så utrolig øm etter uttak, sliter med å gå med ryggen rett. Går skikkelig bøykroket,og må reise meg veeldig forsiktig. Ingen fare for overstimulering her siden de bare fikk ut 7 egg. Andre som har fått så vondt etter uttak og ikke blitt overstimulert? Jepp, jeg blir sånn hver gang. Går gradvis over - og jeg er ikke i nærheten av overstimulering. Tror det har med endometriosen å gjøre at jeg får såpass klein form, men jeg må ikke bruke smertestillende. Bare ligger halvannet-to døgn (klarer ikke sitte eller gå særlig). Ved innsettsdag er det som regel greit igjen.
Wiley Skrevet 8. april 2019 #1578 Skrevet 8. april 2019 55 minutter siden, Fnugg said: Jepp, jeg blir sånn hver gang. Går gradvis over - og jeg er ikke i nærheten av overstimulering. Tror det har med endometriosen å gjøre at jeg får såpass klein form, men jeg må ikke bruke smertestillende. Bare ligger halvannet-to døgn (klarer ikke sitte eller gå særlig). Ved innsettsdag er det som regel greit igjen. Samme her. Har aldri vært i god form de første to dagene etter uttak. Eggposene de tømte fylles jo med veske igjen så det er mye som skjer der inne. Det pleier heldigvis å gå ganske raskt over.
Neutral90 Skrevet 8. april 2019 #1579 Skrevet 8. april 2019 Jippi! Endelig brev fra st Olavs 😄 var dere på kort eller lang protokoll? Hva er vanligst? 🤔 har et håp om å kunne nå det til neste syklus i mai hvis jeg får kort protokoll
Betta123 Skrevet 8. april 2019 #1580 Skrevet 8. april 2019 2 timer siden, Fnugg skrev: Jepp, jeg blir sånn hver gang. Går gradvis over - og jeg er ikke i nærheten av overstimulering. Tror det har med endometriosen å gjøre at jeg får såpass klein form, men jeg må ikke bruke smertestillende. Bare ligger halvannet-to døgn (klarer ikke sitte eller gå særlig). Ved innsettsdag er det som regel greit igjen. 1 time siden, Wiley skrev: Samme her. Har aldri vært i god form de første to dagene etter uttak. Eggposene de tømte fylles jo med veske igjen så det er mye som skjer der inne. Det pleier heldigvis å gå ganske raskt over. Ok. Betryggende å høre😊 jeg ble mye bedre dagen etter,og enda bedre nå så det lover godt😊 de har enda ikke ringt fra sykehuset! *bank i bordet* 🤞🏼 Så jeg er en dag nærmere blasto🙈❤️ Er så nervøs!!!🙈
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå