Gå til innhold

Prøverør 2019


Jeio

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Skandale i Nederland: Tidligere direktør for sædbank har minst 49 barn

 

Dere må nok sjekke bedre enn disse har gjort. Slikt kan forekomme.

Anonymkode: 13996...423

Altså. Klinikken det dreier seg om ble heldigvis stengt i 2009, dvs for 10 år siden. Vi bruker donorsæd da mannen er steril, og i Norge er det svært strenge krav, hvor det kun brukes åpen donor. Jeg velger å stole på at opplysningene som er gitt oss er korrekte. Klart det har vært skandaler opp gjennom, men så vidt meg bekjent har det ikke vært noen i nyere tid i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 av 13 egg er befruktet🥚🥳

Innnsett til tirsdag. Håper ikke det gjør vondt. Har sovet dårlig i natt og hatt smerter i livmor og korsrygg. 

Nå gjenstår det bare å få tiden til å gå🤗🌸

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, TiiBii skrev:

9 av 13 egg er befruktet🥚🥳

Innnsett til tirsdag. Håper ikke det gjør vondt. Har sovet dårlig i natt og hatt smerter i livmor og korsrygg. 

Nå gjenstår det bare å få tiden til å gå🤗🌸

Det var et fint antall 😁 Innsett gjør absolutt ikke noe vondt, det merkes så vidt så ingenting å grue seg til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal spiralen ut og vi satser på fryseforsøk i juni. 

Anonymkode: 07ead...c75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.... skikkelig trist idag... alle «symptomer» som jeg hadde (ømme bryst,strekking stølhet i livmor) er nå borte for lengst... testene er helt negative,ikke en liten skygge på gang heller... jeg hadde virkelig troa på st hvertfall ett av blastoene skulle feste seg.. de var jo som tatt rett ut fra boka fikk vi høre😢 i tillegg til alle hjelpemidlene vi fikk denne gang. Hcg støtte, embryoglue, blodfortynnende. Nei æsj nå er jeg så lei😭 sist jeg ble gravid fikk jeg en svak men godt synlig skygge 10 dpo, som burde dukket opp idag..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.4.2019 den 10.48, Betta123 skrev:

Huff.... skikkelig trist idag... alle «symptomer» som jeg hadde (ømme bryst,strekking stølhet i livmor) er nå borte for lengst... testene er helt negative,ikke en liten skygge på gang heller... jeg hadde virkelig troa på st hvertfall ett av blastoene skulle feste seg.. de var jo som tatt rett ut fra boka fikk vi høre😢 i tillegg til alle hjelpemidlene vi fikk denne gang. Hcg støtte, embryoglue, blodfortynnende. Nei æsj nå er jeg så lei😭 sist jeg ble gravid fikk jeg en svak men godt synlig skygge 10 dpo, som burde dukket opp idag..... 

Vent et par dager til å ta ny test...  Det er fortsatt håp 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ovitrelle her imorgen kveld, og time i Køben fredag kl 10.00. Hååååper alt går riktig for seg denne gang og vi ihvertfall får satt inn egg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Helhom skrev:

Ovitrelle her imorgen kveld, og time i Køben fredag kl 10.00. Hååååper alt går riktig for seg denne gang og vi ihvertfall får satt inn egg!

Så spennende!! Masse lykke til 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsettdag! Det var så spennende. For ikke å snakke om fort gjort og helt smertefritt! Det var store kontraster fra uttaket. På uttak fikk vi(som tidligere nevnt) ut 13 egg. 9 ble befruktet. 3 av 9 egg klarte seg. Ruger nå på ett 3-dagers egg og har 2 på frys i ett rør.

For første gang er jeg en ruger💖

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.4.2019 den 10.48, Betta123 skrev:

Huff.... skikkelig trist idag... alle «symptomer» som jeg hadde (ømme bryst,strekking stølhet i livmor) er nå borte for lengst... testene er helt negative,ikke en liten skygge på gang heller... jeg hadde virkelig troa på st hvertfall ett av blastoene skulle feste seg.. de var jo som tatt rett ut fra boka fikk vi høre😢 i tillegg til alle hjelpemidlene vi fikk denne gang. Hcg støtte, embryoglue, blodfortynnende. Nei æsj nå er jeg så lei😭 sist jeg ble gravid fikk jeg en svak men godt synlig skygge 10 dpo, som burde dukket opp idag..... 

Gi det et par dager til. Krysser alt jeg har for deg 🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TiiBii skrev:

Innsettdag! Det var så spennende. For ikke å snakke om fort gjort og helt smertefritt! Det var store kontraster fra uttaket. På uttak fikk vi(som tidligere nevnt) ut 13 egg. 9 ble befruktet. 3 av 9 egg klarte seg. Ruger nå på ett 3-dagers egg og har 2 på frys i ett rør.

For første gang er jeg en ruger💖

 

Måtte det være et skikkelig påskeegg ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottingen har begynt å komme, menssmerter for fullt og negative tester.......😪😪😪 god påske.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Betta123 skrev:

Spottingen har begynt å komme, menssmerter for fullt og negative tester.......😪😪😪 god påske.....

Å, sender deg en stor påskeklem 💗 så leit å høre! Det er dessverre en tøff berg- og dalbane disse ivf-greiene 😢 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Helhom skrev:

Ovitrelle her imorgen kveld, og time i Køben fredag kl 10.00. Hååååper alt går riktig for seg denne gang og vi ihvertfall får satt inn egg!

Hvilken klinikk du er i? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Waldfee skrev:

Å, sender deg en stor påskeklem 💗 så leit å høre! Det er dessverre en tøff berg- og dalbane disse ivf-greiene 😢 

Takk😞❤️ Ja,virkelig... for nøyaktig et år siden satt jeg også med en negativ test etter vårt første forsøk. På bursdagen min😅 så igjen iår! Skulle virkelig ikke vært mulig.... men jeg får bare lade opp igjen, nå går vi over til privat! Krysser fingrene for at hausken kan hjelpe oss🙏🏼🤞🏼 Og at vi får komme fort igang! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Betta123 skrev:

Takk😞❤️ Ja,virkelig... for nøyaktig et år siden satt jeg også med en negativ test etter vårt første forsøk. På bursdagen min😅 så igjen iår! Skulle virkelig ikke vært mulig.... men jeg får bare lade opp igjen, nå går vi over til privat! Krysser fingrene for at hausken kan hjelpe oss🙏🏼🤞🏼 Og at vi får komme fort igang! 

Å nei, så kjedelig å få sånne hendelser på bursdagen 😢. Du får ta litt påskegodteri, et glass vin og masse lykke til på hausken! De er veldig flinke og flotte folk👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Waldfee skrev:

Å nei, så kjedelig å få sånne hendelser på bursdagen 😢. Du får ta litt påskegodteri, et glass vin og masse lykke til på hausken! De er veldig flinke og flotte folk👍

Tusen takk❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Helhom skrev:

CFC ☺️

Fornøyd? Lurer på om jeg skal til til mild ivf... Er det vanlig ivf du har? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...