Gå til innhold

Prøverør 2019


Jeio

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Magda85 skrev:

Håper og krysser alt jeg har 🤞🤞ingen tegn, men kroppen er sliten og i ulage så hadde vært fantastisk å lykkes på første forsøk- ikke veldig motivert for å gjøre dette igjen neste syklus 😆. Hvordan går det med deg?? 

Det skjønner jeg godt! Ikke så lyst til det jeg heller for å si det sånn. Ikke kjent noe sjøl, bare slapp og trøtt, men kan jo være alt man har gått igjennom. Hadde håpet man fikk en liten indikasjon på at noe skjer😅 men denne tiden går sååå seint! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble ingen innsett her... ingen av de to eggene mine kunne brukes. De var overrasket over hvor få egg det var, siden AMH er flott og jeg ikke er problemet. Svømmerne til mannen er treige, men normale, så det var visst ikke problemet. Kjipt er det uansett. På’n igjen om et par uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Helhom skrev:

Ble ingen innsett her... ingen av de to eggene mine kunne brukes. De var overrasket over hvor få egg det var, siden AMH er flott og jeg ikke er problemet. Svømmerne til mannen er treige, men normale, så det var visst ikke problemet. Kjipt er det uansett. På’n igjen om et par uker...

Det var kjedelig... Det samme skjedde med mine i juni. 

Vantet de i 5 dager, eller var ikke eggene gode nok før dag 3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uttak på mandag, og telefon onsdag morgen om at ett egg var ikke klart, og det andre tok ikke befruktning. Lurer på om de sendte meg ned til køben litt tidlig, men men... shitt samme, må bare gå igjennom alt en gang til... 🙄

Endret av Helhom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Helhom skrev:

Uttak på mandag, og telefon onsdag morgen om at ett egg var ikke klart, og det andre tok ikke befruktning. Lurer på om de sendte meg ned til køben litt tidlig, men men... shitt samme, må bare gå igjennom alt en gang til... 🙄

Nei så surt!! 😔 har vert borti eit slikt forsøk der det var 0 befruktning. Føler med deg!! Slike forsøk er utruleg tunge!!

Endret av Ysera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Ysera skrev:

Nei så surt!! 😔 har vert borti eit slikt forsøk der det var 0 befruktning. Føler med deg!! Slike forsøk er utruleg tunge!!

Takk begge to, det betyr mye å vite at andre har vært igjennom det samme ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som har brukt klexane eller annen blodfortynning; har dere tatt de til samme tid som de andre sprøytene? På kvelden? Det har jeg gjort. 

Også har jeg fått blåmerker av alle klexane sprøytene🙄 spissen var en del tykkere enn pergoveris sprøyta jeg tar. Har dere også fått det? Ser jo helt gal ut på magen.... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Betta123 skrev:

Dere som har brukt klexane eller annen blodfortynning; har dere tatt de til samme tid som de andre sprøytene? På kvelden? Det har jeg gjort. 

Også har jeg fått blåmerker av alle klexane sprøytene🙄 spissen var en del tykkere enn pergoveris sprøyta jeg tar. Har dere også fått det? Ser jo helt gal ut på magen.... 

Ja, det har jeg også gjort. 

Ang blåmerker - sett spissen i magen, og sprøyt inn medisinen veldig veldig sakte.... 

Endret av Aaa08
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Helhom skrev:

Uttak på mandag, og telefon onsdag morgen om at ett egg var ikke klart, og det andre tok ikke befruktning. Lurer på om de sendte meg ned til køben litt tidlig, men men... shitt samme, må bare gå igjennom alt en gang til... 🙄

På mitt første forsøk fikk jeg ut ett enslig egg, som ikke førte til innsett. Senere forsøk med oppjustering av dosen på stimulering har jeg fått ut rikelig med egg. Kan også godt hende uttaket var for tidlig ja, så ingen av eggene var helt modne. Om dette var ditt første forsøk, ville jeg prøvd å tenke at det var et prøveforsøk for å se hvordan kroppen reagerer på stimulering. Men det gir kanskje ikke så veldig mye trøst akkurat nå ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i dag, og sprøyta er hvertfall ute av kroppen. Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Aaa08 skrev:

Ja, det har jeg også gjort. 

Ang blåmerker - sett spissen i magen, og sprøyt inn medisinen veldig veldig sakte.... 

Takk for tips, det skal jeg gjøre. 

Hvorfor måtte du ha klexane? Har ikke spurt de på sykehuset hvorfor jeg må ha det denne runden. Hva skal det hjelpe for?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Naomi1988 skrev:

Tok en test i dag, og sprøyta er hvertfall ute av kroppen. Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet.. 

På lørdag du tok den? Det gikk fort isåfall. 

Tiden går så sakte nå, masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har fått estradot-plaster etter uttak? Jeg skal jo ha ferskforsøk, og ta progesteronstøtte etter innsett. Jeg fikk ikke spurt om alt jeg lurte på under samtale med klinikk i dag, for spørsmålene dukket opp først etter jeg hadde dratt hjem. 🤔

Anonymkode: 6dfbb...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Betta123 skrev:

Takk for tips, det skal jeg gjøre. 

Hvorfor måtte du ha klexane? Har ikke spurt de på sykehuset hvorfor jeg må ha det denne runden. Hva skal det hjelpe for?

Jeg fikk fragmin. Blodfortynnende. Det var mitt første forsøk, og tror jeg fikk den pga overstimulering... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Betta123 skrev:

Takk for tips, det skal jeg gjøre. 

Hvorfor måtte du ha klexane? Har ikke spurt de på sykehuset hvorfor jeg må ha det denne runden. Hva skal det hjelpe for?

Eg går på Klexane for å forbedre blodtilførsel til livmor. 😊 Krysser alt som kryssast kan for at det fungerer denne gongen 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, prøverpåny skrev:

På mitt første forsøk fikk jeg ut ett enslig egg, som ikke førte til innsett. Senere forsøk med oppjustering av dosen på stimulering har jeg fått ut rikelig med egg. Kan også godt hende uttaket var for tidlig ja, så ingen av eggene var helt modne. Om dette var ditt første forsøk, ville jeg prøvd å tenke at det var et prøveforsøk for å se hvordan kroppen reagerer på stimulering. Men det gir kanskje ikke så veldig mye trøst akkurat nå ❤️

Jo det er faktisk veldig trøstende, tusen takk ♥️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

24 minutter siden, Ysera skrev:

Eg går på Klexane for å forbedre blodtilførsel til livmor. 😊 Krysser alt som kryssast kan for at det fungerer denne gongen 😉

Ååh. Da er det nok det samme for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si til dere som har gjort dette flere ganger, fy f... Dere er sterke!! Jeg kjenner at denne ventetiden virkelig suger!! Har ikke hatt noen symptomer og kjenner smått at den "før mensen" vondt i ryggen er her. Og har hatt skikkelig sippe dag i dag😔 satt inn den 25, har (utrolig takknemlig for❤️) ett barn fra før, og ingen symptomer i det hele tatt som sist gang, så føler jeg kjenner kroppen min så godt at jeg tror løpet alt er kjørt. Men jeg må virkelig få sagt det igjen, jeg bøyer  meg i støvet for dere som ikke gir eller har gitt opp🏆❤️ For det har jeg lyst til, mister virkelig den gleden av å skape ett barn når det er så mange nedturer, 3 år med negative tester😔 

Beklager sytete innlegg, men få andre å dele følelser med, som alle popper fram unge etter unge uten problem. Mammaen min og, kunne ikke se en snopp ho uten å bli gravid😅

Uansett ha en fin fin helg alle sammen❤️❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Naomi1988 skrev:

Jeg må bare si til dere som har gjort dette flere ganger, fy f... Dere er sterke!! Jeg kjenner at denne ventetiden virkelig suger!! Har ikke hatt noen symptomer og kjenner smått at den "før mensen" vondt i ryggen er her. Og har hatt skikkelig sippe dag i dag😔 satt inn den 25, har (utrolig takknemlig for❤️) ett barn fra før, og ingen symptomer i det hele tatt som sist gang, så føler jeg kjenner kroppen min så godt at jeg tror løpet alt er kjørt. Men jeg må virkelig få sagt det igjen, jeg bøyer  meg i støvet for dere som ikke gir eller har gitt opp🏆❤️ For det har jeg lyst til, mister virkelig den gleden av å skape ett barn når det er så mange nedturer, 3 år med negative tester😔 

Beklager sytete innlegg, men få andre å dele følelser med, som alle popper fram unge etter unge uten problem. Mammaen min og, kunne ikke se en snopp ho uten å bli gravid😅

Uansett ha en fin fin helg alle sammen❤️❤️

Det går veldig sakte ja... Tester selv 5.04... Utrolig lenge til... 

Ikke lett etter symptomer.. Det er for tidlig, og det er progesteron som tuller... Så ingen "symptomer" kan være positiv "tegn" det også. 

Har kjip dag i dag selv... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...