Wiley Skrevet 25. mars 2019 #1421 Skrevet 25. mars 2019 2 hours ago, Aaa08 said: Det ene egget vi hadde med donor delte seg ikke som det skulle, hadde bare 5 celler på dag 3. Så kunne ikke fryses. Håper våres 2 i magen klarer seg og at oocytt aktivering og picsi hjalp... Spennende! Dere hadde vel kanskje ikke tenkt å sette inn donor embryoet med det første heller? Får satse på at du har fått inn det beste. Jeg har innsett av 6-dagers på mandag. Siste forsøk på Riksen før jeg evt går privat.
Aaa08 Skrevet 25. mars 2019 #1422 Skrevet 25. mars 2019 1 minutt siden, Wiley skrev: Spennende! Dere hadde vel kanskje ikke tenkt å sette inn donor embryoet med det første heller? Får satse på at du har fått inn det beste. Jeg har innsett av 6-dagers på mandag. Siste forsøk på Riksen før jeg evt går privat. Nei, vi tenkte å fryse den ned og prøve med våres først. Men siden eggene mine ikke hadde klart seg med donor, så vet vi nå at det er eggene mine som er problemet....
AM11 Skrevet 25. mars 2019 #1423 Skrevet 25. mars 2019 Hei Er ny her inne, og er ikke ordentlig i gang enda, men legger inn et spørsmål for det. Vår henvisning blir sendt til Riksen denne uken. Hvor lang tid kan man forvente at det tar å få svar på den, og hva er prosessen videre? Legen vi var hos hadde ikke mange svar, så håper noen med litt erfaring her km hjelpe meg litt😊
Amybie Skrevet 26. mars 2019 #1424 Skrevet 26. mars 2019 På 25.3.2019 den 13.36, Naomi1988 skrev: Da er man ruger av ett 3 dagers, dette er bare helt fantastisk rart 😅❤️ alle 5 eggene overlevde til i dag, så får vite innen torsdag hvor mange som blir fryst😊 Spennende!! Vi skal opp i morgen. Så spent!! Syntes du innsett var ubehagelig? Jeg er så pingle når det kommer til alt det her..
TiiBii Skrevet 26. mars 2019 #1425 Skrevet 26. mars 2019 18 timer siden, AM11 skrev: Hei Er ny her inne, og er ikke ordentlig i gang enda, men legger inn et spørsmål for det. Vår henvisning blir sendt til Riksen denne uken. Hvor lang tid kan man forvente at det tar å få svar på den, og hva er prosessen videre? Legen vi var hos hadde ikke mange svar, så håper noen med litt erfaring her km hjelpe meg litt😊 Vi fikk svar på vår henvisning ca 3 uker etter den ble sendt. Var på forsamtale 30.jan og begynte på nesespray 15.mars. Skal på sprøyteopplæring og kontroll på torsdag. Uttak/innsett ca uke 15. Så det har gått relativt fort for oss. Du kan følge med på minjournal på nett ang henvisning. Noen ganger går det raskere der enn brevet i posten. Ang ventetid på sykehus så finnes det også på nett. Godt tips er å laste ned appen Reproduksjonmedisin til Ullevål/Riksen. Masse god info.
Naomi1988 Skrevet 26. mars 2019 #1426 Skrevet 26. mars 2019 2 timer siden, Amybie skrev: Spennende!! Vi skal opp i morgen. Så spent!! Syntes du innsett var ubehagelig? Jeg er så pingle når det kommer til alt det her.. Så bra at dere får 5 dagers😊 Nei, var redd for å kjenne noe, men ingen smerter👌😊 Måtte holde ul på magen, så blei opptatt med det. Lykke til i morgen❤️ Spent på om vi får noen på frys🤞
Magda85 Skrevet 27. mars 2019 #1427 Skrevet 27. mars 2019 Litt ekkelt spørsmål, men er det noen andre som har opplevd å blitt forstoppet av Lutinus? Aldri vært det før, HJELP sier jeg bare. Testdag på mandag, lurer på om jeg klarer dette i fem dager til 😭
Aaa08 Skrevet 27. mars 2019 #1429 Skrevet 27. mars 2019 1 time siden, Betta123 skrev: Hvordan går det med deg @Aaa08? Hei, fint at du spør 😉 Alt bra her, men tiden går sakte... Tester 5.04... Har som alltid vonde pupper, men de siste gangene ble de plutselig borte ca 9 - 10 dager etter innsett... Da skjønte jeg at testen blir negativ, tror de var vonde pga ovitrelle. Da den ble ute av kroppen så forsvant vondt i puppene siden kroppen ikke produserte hcg selv... Vet ikke om denne teorien stemmer men... Får se hvordan det blir med disse denne gang, det er bare 5 dager siden jeg fikk inn... Eller om det er crinone sin skyld... Vanskelig å vite Har faktisk litt troa denne gang, så blir veldig lei meg hvis det ikke går igjen...
Betta123 Skrevet 27. mars 2019 #1430 Skrevet 27. mars 2019 20 minutter siden, Aaa08 skrev: Hei, fint at du spør 😉 Alt bra her, men tiden går sakte... Tester 5.04... Har som alltid vonde pupper, men de siste gangene ble de plutselig borte ca 9 - 10 dager etter innsett... Da skjønte jeg at testen blir negativ, tror de var vonde pga ovitrelle. Da den ble ute av kroppen så forsvant vondt i puppene siden kroppen ikke produserte hcg selv... Vet ikke om denne teorien stemmer men... Får se hvordan det blir med disse denne gang, det er bare 5 dager siden jeg fikk inn... Eller om det er crinone sin skyld... Vanskelig å vite Har faktisk litt troa denne gang, så blir veldig lei meg hvis det ikke går igjen... Tiden går alt for sakte i denne prosessen ja. Mine vonde pupper forsvant også etter ca en uke sist forsøk, jeg ble gravid😊. Testing om en uke da, spennende😊 er veldig spent på dine vegne her, hehe. Jeg er på dag 3 med pergoveris,skal på kontroll 3.04😊
Aaa08 Skrevet 27. mars 2019 #1431 Skrevet 27. mars 2019 22 minutter siden, Betta123 skrev: Tiden går alt for sakte i denne prosessen ja. Mine vonde pupper forsvant også etter ca en uke sist forsøk, jeg ble gravid😊. Testing om en uke da, spennende😊 er veldig spent på dine vegne her, hehe. Jeg er på dag 3 med pergoveris,skal på kontroll 3.04😊 Å så kanskje det ikke er noe negativt tegn da. Blir spennende å høre hvordan det går med deg også!!! 1
Amybie Skrevet 27. mars 2019 #1432 Skrevet 27. mars 2019 På 26.3.2019 den 20.35, Naomi1988 skrev: Så bra at dere får 5 dagers😊 Nei, var redd for å kjenne noe, men ingen smerter👌😊 Måtte holde ul på magen, så blei opptatt med det. Lykke til i morgen❤️ Spent på om vi får noen på frys🤞 Takk for svar. Ble desverre ikke som tenkt her.. Ble oversimulert og er nå lagt inn på sykehuset med store smerter. Ingen innsett 😔 håper det går fint for dere😊
Naomi1988 Skrevet 27. mars 2019 #1433 Skrevet 27. mars 2019 16 minutter siden, Amybie skrev: Takk for svar. Ble desverre ikke som tenkt her.. Ble oversimulert og er nå lagt inn på sykehuset med store smerter. Ingen innsett 😔 håper det går fint for dere😊 Uff nei!! Så utrolig leit å høre! Hvordan har du det nå da? Blir det fryseforsøk på dere da? Får håpe du kommer deg fort❤️❤️
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #1434 Skrevet 27. mars 2019 5 timer siden, Magda85 skrev: Litt ekkelt spørsmål, men er det noen andre som har opplevd å blitt forstoppet av Lutinus? Aldri vært det før, HJELP sier jeg bare. Testdag på mandag, lurer på om jeg klarer dette i fem dager til 😭 Jeg sleit med det samme. Det var verst i starten , men så løsnet det etterhvert Anonymkode: c8738...5b6
Amybie Skrevet 27. mars 2019 #1435 Skrevet 27. mars 2019 46 minutter siden, Naomi1988 skrev: Uff nei!! Så utrolig leit å høre! Hvordan har du det nå da? Blir det fryseforsøk på dere da? Får håpe du kommer deg fort❤️❤️ Det blir fryseforsøk seinere ja. Men ikke i denne syklusen. Så får se når ting blir klart. Fem stk gikk hvertfall på frys 🤞 nå blir jeg nok her en ukes tid🙄 Vann i buken, veldig store eggstokker og blod uten vann 😬🙌
Magda85 Skrevet 28. mars 2019 #1436 Skrevet 28. mars 2019 Testet nettopp veldig positivt på en test tidlig test 😱men det kan vel være eggløsningsprøyten som sitter igjen? 12 dager siden den ble satt og 10 dager siden uttak. Blir noen spennende dager frem til mandag som er testdag🤞🤞🤞 5
Naomi1988 Skrevet 28. mars 2019 #1437 Skrevet 28. mars 2019 12 timer siden, Amybie skrev: Det blir fryseforsøk seinere ja. Men ikke i denne syklusen. Så får se når ting blir klart. Fem stk gikk hvertfall på frys 🤞 nå blir jeg nok her en ukes tid🙄 Vann i buken, veldig store eggstokker og blod uten vann 😬🙌 Høres virkelig ikke godt ut, du må ha god bedring❤️ Og bli fort bedre 🤞🤞Godt dere fikk så mange på frys🙂 Vi fikk 2 på frys, men får håpe vi slipper å bruke de🤞🤞
Naomi1988 Skrevet 28. mars 2019 #1438 Skrevet 28. mars 2019 1 time siden, Magda85 skrev: Testet nettopp veldig positivt på en test tidlig test 😱men det kan vel være eggløsningsprøyten som sitter igjen? 12 dager siden den ble satt og 10 dager siden uttak. Blir noen spennende dager frem til mandag som er testdag🤞🤞🤞 Gratulerer, håper testen stemmer❤️❤️ Har du hatt noen tegn siden insett?
Aaa08 Skrevet 28. mars 2019 #1439 Skrevet 28. mars 2019 2 timer siden, Magda85 skrev: Testet nettopp veldig positivt på en test tidlig test 😱men det kan vel være eggløsningsprøyten som sitter igjen? 12 dager siden den ble satt og 10 dager siden uttak. Blir noen spennende dager frem til mandag som er testdag🤞🤞🤞 Håper den holder seg positiv!!! 1
Magda85 Skrevet 28. mars 2019 #1440 Skrevet 28. mars 2019 4 timer siden, Naomi1988 skrev: Gratulerer, håper testen stemmer❤️❤️ Har du hatt noen tegn siden insett? Håper og krysser alt jeg har 🤞🤞ingen tegn, men kroppen er sliten og i ulage så hadde vært fantastisk å lykkes på første forsøk- ikke veldig motivert for å gjøre dette igjen neste syklus 😆. Hvordan går det med deg??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå