Gå til innhold

Løvemammaene på Snapchat


Minipilla

Anbefalte innlegg

Strenge retningslinjer..? Virker jo vanligvis som det ikke finnes grenser for hva som er greit å legge ut, men skjønner nå at den går ved dobesøk.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Flamme skrev:

Hvor gammelt var barnet på do?

Såg ikkje akkurat den snappen, men bornet som var "hovudpersonen" i dag var vell 6 meinar eg. 
 

Endret av abderitt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Mammabamma skrev:

Men hvorfor tar du det opp igjen nå, når du er i mot utleveringen? Synes du bør slette det innlegget

Endret av Orly
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Orly skrev:

Men hvorfor tar du det opp igjen nå, når du er i mot utleveringen? Synes du bør slette det innlegget 

Litt dumt å sitere noen du ber om å slette innlegget sitt. Da må du ihvertfall følge opp og slette selv også. 😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lunabelle skrev:

Litt dumt å sitere noen du ber om å slette innlegget sitt. Da må du ihvertfall følge opp og slette selv også. 😅

Selvsagt gjør jeg det, ser ingen grunn til latterliggjøring..

Endret av Orly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ærlig talt ikke at dagens snapper fortjente å bli kastet ut. Ville aldri delt dobesøk selv, men jeg synes ikke det er verre enn andre ting jeg har sett. Ser hun har skrevet om det på bloggen sin også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen
30 minutter siden, Magetaske skrev:

Synes ærlig talt ikke at dagens snapper fortjente å bli kastet ut. Ville aldri delt dobesøk selv, men jeg synes ikke det er verre enn andre ting jeg har sett. Ser hun har skrevet om det på bloggen sin også. 

Var det i dag eller en annen dag? Har ikke sett dagens enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Geirfuglen skrev:

Var det i dag eller en annen dag? Har ikke sett dagens enda.

Beklager. Gårsdagens mente jeg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det bare var do-filmingen som var årsaken til at hun fikk fyken som gjestesnapper, men også det at hun reklamerte for egen blogg og salg av ei bok hun har skrevet. Selvpromotering tror jeg går i mot reglene til løvemammaene, noe hun burde fått med seg hadde hun lest reglene skikkelig 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, får helt vondt av å se og lese om syke barn etter jeg fikk barn selv. Skjønner ikke hvordan dere klarer å følge snappen, er så mye trist og elendig der. Ligger bare her med vondt i magen og vrir meg nå etter en kjapp gjennomgang av instaen deres.

Forøvrig veldig mye utlevering av barn synes jeg. Og jeg lurer på... hadde jeg synes det var mer greit om barna var friske? Nei, men disse syke barna er ekstra sårbare og trenger foreldre som tar gode valg. Synes ikke det er et godt valg p legge ut fullt navn og bilder når barna er på sitt mest sårbare.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Magetaske skrev:

Synes ærlig talt ikke at dagens snapper fortjente å bli kastet ut. Ville aldri delt dobesøk selv, men jeg synes ikke det er verre enn andre ting jeg har sett. Ser hun har skrevet om det på bloggen sin også. 

Hva heter bloggen ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Geirfuglen
30 minutter siden, Flamme skrev:

Uff, får helt vondt av å se og lese om syke barn etter jeg fikk barn selv. Skjønner ikke hvordan dere klarer å følge snappen, er så mye trist og elendig der. Ligger bare her med vondt i magen og vrir meg nå etter en kjapp gjennomgang av instaen deres.

Forøvrig veldig mye utlevering av barn synes jeg. Og jeg lurer på... hadde jeg synes det var mer greit om barna var friske? Nei, men disse syke barna er ekstra sårbare og trenger foreldre som tar gode valg. Synes ikke det er et godt valg p legge ut fullt navn og bilder når barna er på sitt mest sårbare.

Det du kaller trist og elendig er noen av oss sine helt vanlige hverdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen

Ellers har jeg sett veldig få, men jeg så på i dag. Syntes det var kjempefint å se. Følte ikke at det var noe utleverende, ble rørt og glad av en fantastisk flott unge og en fin familie som forsøker å leve helt vanlige liv på tross av et barn som trenger en del ekstra. 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Geirfuglen skrev:

Det du kaller trist og elendig er noen av oss sine helt vanlige hverdager.

Regner med de ikke selv synes det er kjempekult og morsomt å ha dødssyke og pleietrengende barn? Det er jo kjempetrist med syke barn og en sikkelig kamp for foreldrene i tillegg. Ja, det er helt vanlige hverdager, men det er jo fortsatt veldig trist at noen rammes av sykdom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Magetaske skrev:

Synes ærlig talt ikke at dagens snapper fortjente å bli kastet ut. Ville aldri delt dobesøk selv, men jeg synes ikke det er verre enn andre ting jeg har sett. Ser hun har skrevet om det på bloggen sin også. 

Å dele dobesøk er langt over streken , ærlig talt.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...