Gå til innhold

Løvemammaene på Snapchat


Minipilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

shab skrev (1 time siden):

Hva er greien med hun som snapper i dag? Så bastant ang feks autisme og kritiserer andre foreldre på snappen. rart hennes story fikk stå! De har jo ofte avbrutt andre snappere.

 

shab skrev (1 time siden):

Må være den sykeste lm storyen jeg har sett. Den ungen må jo være understimulert? Gir ikke et bra inntrykk til oss gays som vil ha barn. Han løper jo rundt med ipaden og de snakker engelsk selvom han er helt norsk i grunn.

 

 

Ser ikke hun kritiserer noen her, hun har betenkeligheter ang «behandlingsopplegget», noe hun også understreker flere ganger er hennes/deres valg. 
Gutten har engelsktalende slekt, hva er galt med å prøve å lære han engelsk? Om han ikke lærer å snakke det, så kan han forstå det. Og den løpingen med iPaden er vel rimelig normal for et barn på den alderen???? Og hva i all verden har det med å være skeiv/gay å gjøre? Hva galt gjør de i forhold til hetro foreldre? 

Endret av Tessa12
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (57 minutter siden):

. Og den løpingen med iPaden er vel rimelig normal for et barn på den alderen???? Og hva i all verden har det med å være skeiv/gay å gjøre? Hva galt gjør de i forhold til hetro foreldre? 

Jeg kjenner ingen som lar barnet sitt løpe rundt med ipad hele dagen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (18 minutter siden):

Jeg kjenner ingen som lar barnet sitt løpe rundt med ipad hele dagen

Det var vel strengt tatt ikke hele dagen, innimellom det vi så så var det både middag og dusjing, før det var barnet i barnehagen. 
Tror også du ville blitt overrasket om du hadde fått følge en gjeng med barn på samme alder, som har iPad eller lignende, selv om dette ikke er noe du kjenner til eller ser, så betyr det ikke at det ikke skjer. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (34 minutter siden):

Jeg kjenner ingen som lar barnet sitt løpe rundt med ipad hele dagen

Nå er det litt forskjell da, autister er gjerne ekstra slitne  etter barnehage og mange av de kobler av med iPad . 
 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (2 timer siden):

Må være den sykeste lm storyen jeg har sett. Den ungen må jo være understimulert? Gir ikke et bra inntrykk til oss gays som vil ha barn. Han løper jo rundt med ipaden og de snakker engelsk selvom han er helt norsk i grunn.

Tenk å sitte å si at et barn er understimulert når du har sett barnet noen få timer? Det var dette med å være dømmende da..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moren er fra wales da. Så at ungen snakker engelsk er ikke så rart i grunn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene moren er 100% engelsk, fra Wales, så naturlig at de ønsker at sønnen skal bli tospråklig selv om hun som er engelsk snakker perfekt norsk. Kjenner mange familier der barna snakker to språk flytende, og det ser jeg på som en ressurs å ta med seg inn i voksenlivet 

I familien min har vi en familie der barna snakker flytende norsk, engelsk og spansk, uten problemer. Hadde gjort det samme selv hadde jeg eller mannen vært fra et annet land 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt sjokkert over hvor voldsomt de behandler Even (Beate sitt barn med MLD). I dag har de lagt ut en video på Facebook som viser pappaen som kaster Even opp i luften osv. Armer, ben og nakke henger og slenger veldig i kastene. Et friskt barn vil kunne stramme kroppen slik at nakke osv stabiliseres, men jeg kan ikke skjønne hvordan Even med såpass nedsatt muskelfunksjon kan tåle det. De bør ta kontakt med en fysioterapeut som kan fortelle om hvordan en hypoton kropp kan få skader av slik tøff behandling!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnKatrine skrev (På 7.3.2021 den 13.33):

Jeg blir helt sjokkert over hvor voldsomt de behandler FJERNET NAVN (Beate sitt barn med MLD). I dag har de lagt ut en video på Facebook som viser pappaen som kaster FJERNET NAVN opp i luften osv. Armer, ben og nakke henger og slenger veldig i kastene. Et friskt barn vil kunne stramme kroppen slik at nakke osv stabiliseres, men jeg kan ikke skjønne hvordan FJERNET NAVN med såpass nedsatt muskelfunksjon kan tåle det. De bør ta kontakt med en fysioterapeut som kan fortelle om hvordan en hypoton kropp kan få skader av slik tøff behandling!

Gutten skal ikke leve så lenge. Han syns det er gøy. Kvalitet foran kvantitet i en ellers bedriten situasjon. Hva vet du om de har vært i kontakt med fysio eller ei? Han følges opp tett av et stort apparat. 

Jeg er uenig i all eksponering av barna. Men akkurat det der syns jeg ikke vi skal sitte å diskutere. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
LinnKatrine skrev (På 7.3.2021 den 13.33):

Jeg blir helt sjokkert over hvor voldsomt de behandler Even (Beate sitt barn med MLD). I dag har de lagt ut en video på Facebook som viser pappaen som kaster Even opp i luften osv. Armer, ben og nakke henger og slenger veldig i kastene. Et friskt barn vil kunne stramme kroppen slik at nakke osv stabiliseres, men jeg kan ikke skjønne hvordan Even med såpass nedsatt muskelfunksjon kan tåle det. De bør ta kontakt med en fysioterapeut som kan fortelle om hvordan en hypoton kropp kan få skader av slik tøff behandling!

De har nok kontroll på hva han tåler og liker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altsa! Hadde jeg hatt et barn med alvorlig autisme hadde nok iPaden blitt svært flittig brukt! Foreldre trenger pustepauser de også! Autismebarn må være ufattelig krevende å ha i hus. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 hours ago, Katten89 said:

Altsa! Hadde jeg hatt et barn med alvorlig autisme hadde nok iPaden blitt svært flittig brukt! Foreldre trenger pustepauser de også! Autismebarn må være ufattelig krevende å ha i hus. 

Det gis ikke iPad eller lignende kun for å gi foreldrene en pause, men fordi det gir autisten selv en pause. Tid for å koble ut fra den slitsomme verdenen med uendelige inntrykk. 
Den siste kommentaren var ufin. Ja, det krever mer å ha barn med spesielle behov, men de gir da også masse. Å skrive at de er ufattelig krevende er sårende. Det er ikke verdens undergang. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Henger visst ikke helt med her, er det slutt mellom løvemamma Karoline og løvepappa Christoffer? 

Ryddet for persondebatt. Sol, admin

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

followURdreams skrev (10 timer siden):

Henger visst ikke helt med her, er det slutt mellom løvemamma Karoline og løvepappa Christoffer?

Ja

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

iansak skrev (4 timer siden):

Hun fortalte vel i vinter at det vsr slutt men at hun ikke ville snakke om det

 

Nei, det er ofte for privat å snakke om seg selv på den kanalen🤭

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
Birdo skrev (4 timer siden):

Nei, det er ofte for privat å snakke om seg selv på den kanalen🤭

Men ungene får vi vite alt om😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...