Gå til innhold

Løvemammaene på Snapchat


Minipilla

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Orly skrev:

Ja det kommer kun opp profilbilder der:)

Hvis du søker "mammantilenautist" på fb kommer det opp ei dame som bare poster bilder av at hun klatrer på bloggtoppen. 
Det er den profilen du vil inn på. 
ei dame med fire navn på L, N, R og A. 
ene innlegget hennes har 66 kommentarer. 
 

Må virkelig si jeg håper at anklagene mot en av gründerene i LM som kommer fra ei som sier hun jobber i helsevesenet ikke stemmer. 
Og hvis de gjør det så er det bare helt groteskt. Velger og ikke tro på det inntill videre.. 

Endret av Gasellen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Gasellen skrev:

Hvis du søker "mammatilenautist" på fb kommer det opp ei dame som bare poster bilder av at hun klatrer på bloggtoppen. 
Det er den profilen du vil inn på. 
ei dame med fire navn på L, N, R og A. 
ene innlegget hennes har 66 kommentarer. 
 

Må virkelig si jeg håper at anklagene mot en av gründerene i LM som kommer fra ei som sier hun jobber i helsevesenet ikke stemmer. 
Og hvis de gjør det så er det bare helt groteskt. Velger og ikke tro på det inntill videre.. 

Tror jeg må ha blitt blokkert eller noe, kommer ikke opp noe når jeg søker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente altså ikke at hun som ble kastet ut var noe bedre. Men at ledere i en så viktig organisasjon oppfører seg sånn på fb er ikke heldig. De bør la vær å kommentere. Og la vær å eksponere forsovit. 

Litt mediatrening hadde de hatt godt av.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Orly skrev:

Tror jeg må ha blitt blokkert eller noe, kommer ikke opp noe når jeg søker. 

Du må søke på mammantilenautist

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som kommer dårligst ut er hun som laget dette innlegget  , hjelpes. Og ja hun som påstår hun er helsepersonell , jeg håper ikke hun jobber innenfor helse nå for det der er noe av det mest uprofesjonelle jeg har lest.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.11.2020 den 14.05, Geirfuglen skrev:

Det bare opplevdes som litt nedlatende når noen sier at man ikke skal se på fordi det er så mye trist og elendig. Vi som har barn som trenger en del ekstra er jo like stolte av ungene våre som andre, og det er jo sjelden sånn at man opplever hele hverdagen som trist og elendig selv om man bærer på en stor sorg. Gleden når noe går bra er gjerne ekstra massiv også! 

Man blottlegger ikke sine barn for tusenvis å seg, frisk eller ikke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Gasellen skrev:

Hvis du søker "mammatilenautist" på fb kommer det opp ei dame som bare poster bilder av at hun klatrer på bloggtoppen. 
Det er den profilen du vil inn på. 
ei dame med fire navn på L, N, R og A. 
ene innlegget hennes har 66 kommentarer. 
 

Må virkelig si jeg håper at anklagene mot en av gründerene i LM som kommer fra ei som sier hun jobber i helsevesenet ikke stemmer. 
Og hvis de gjør det så er det bare helt groteskt. Velger og ikke tro på det inntill videre.. 

Så enig!

Om det vedkommende skriver er sant er jo dette Münchausen by Proxy. Man trenger ikke skade barna sine for å ha denne diagnosen, det er nok å framstille dem sykere enn de er for sympati og/eller oppmerksomhet.

Håper det ikke er hold i påstandene!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FruRosa skrev:

Så enig!

Om det vedkommende skriver er sant er jo dette Münchausen by Proxy. Man trenger ikke skade barna sine for å ha denne diagnosen, det er nok å framstille dem sykere enn de er for sympati og/eller oppmerksomhet.

Håper det ikke er hold i påstandene!

Det er jo selvsagt ikke sant, det skjønner man om man har litt kritisk sans. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Orly skrev:

Jeg mistenker fake profil på den MH

Jeg håper det. Jeg håper virkelig ikke det hun skriver stemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, StripetePysjamas skrev:

Du må søke på mammantilenautist

Ja! Jeg redigerte riktig nå. Mamman, ikke mamma

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruRosa skrev:

Så enig!

Om det vedkommende skriver er sant er jo dette Münchausen by Proxy. Man trenger ikke skade barna sine for å ha denne diagnosen, det er nok å framstille dem sykere enn de er for sympati og/eller oppmerksomhet.

Håper det ikke er hold i påstandene!

At profilen lar disse udokumenterte påstandene av MH stå i full offentlighet synes jeg er helt sykt. Og ingen kommer godt ut av denne diskusjonen egentlig, men hun som eier profilen virker ikke helt oppegående mtp hvordan hun snakker om æreskrenkelse osv. Av det jeg har fått med meg er det hennes kommentarer som har gitt meg et dårlig inntrykk av henne, ikke den beklagelses avslutningssnappen på søndag. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, Jodaneida skrev:

Litt mediatrening hadde de hatt godt av.

Det er mye de hadde hatt godt av! Ihvertfall burde noen kurset dem skikkelig angående deling av barn i some, barnekonvensjonen osv. 

MEN det er viktig å trekke frem her at de har blitt bedre. For det har de. De er ikke i nærheten like mye grums som deles nå som når denne tråden startet for noen år siden. 
Det er fortsatt ei og annen som er uhelbredelig og som ikke har noe på kontoen å gjøre - men stort sett er det ikke slik som det var. 
 

Ja de poster fortsatt mye av barna, men ikke i like intime situasjoner (stort sett). 
En og annen gjestesnapper deler ikke barna i det hele tatt. Bare seg selv som snakker, filmer brukerutstyr, spesialklær, demonstrerer rutiner på utstyret etc.

Denne typen snappere håper jeg de løfter frem i lyset og gir mer skjermtid. Spesielt ei for en stund siden greide å få ut veldig mye informasjon om sitt barns sykdom og hverdag uten egentlig å dele noe som helst av barnet selv. 
Desverre husker jeg ikke hva hun het og jeg er usikker på om hun har vært tilbake flere ganger.

7 timer siden, Jaymie skrev:

At profilen lar disse udokumenterte påstandene av MH stå i full offentlighet synes jeg er helt sykt. Og ingen kommer godt ut av denne diskusjonen egentlig, men hun som eier profilen virker ikke helt oppegående mtp hvordan hun snakker om æreskrenkelse osv. Av det jeg har fått med meg er det hennes kommentarer som har gitt meg et dårlig inntrykk av henne, ikke den beklagelses avslutningssnappen på søndag. 

LM damene har helt rett i at hun vrir på sannheten. Hun dikter opp ting de har sagt som de ikke har sagt og prøver bare få blest her. Det er helt tydelig at hun bare lager foruore for å prøve å klatre på bloggtoppen og for å selge boka hun har laget om sønnen sin. Hele opplegget er noe av det flaueste jeg har lest på lenge og jeg blir glad for at LM fjernet innholdet hun hadde lagt ut. Hun fortjener ikke oppmerksomhet når hun skal holde på sånn. 
 

Sender noen tanker til sønnen som vokser opp med en mamma som prøver å leve på sønnen som har autisme igjennom å selge bøker om han og å blogge om han. 
For jeg regner med at det ikke er slik at 100% av fortjenesten på dette her settes inn på sparekontoen hans... 

Endret av Gasellen
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye grums her, men jeg er jammen meg ikke sikker på at alt grumset er hos løvemammaene.  Jeg har tidligere reagert på at denne bloggeren har delt spleis til seg på autismeforeldre sider på fb, og rapportert det flere ganger.

Og nå blir denne saken brukt for å dra seg oppover blogglisten. Jeg vet ikke om det er så mye bedre?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, FjellFrua skrev:

Det er mye grums her, men jeg er jammen meg ikke sikker på at alt grumset er hos løvemammaene.  Jeg har tidligere reagert på at denne bloggeren har delt spleis til seg på autismeforeldre sider på fb, og rapportert det flere ganger.

Og nå blir denne saken brukt for å dra seg oppover blogglisten. Jeg vet ikke om det er så mye bedre?

Det er helt forkastelig å holde på slik. 
Jeg er bare glad for at denne LM gjestesnappingen hennes ikke ble det springbrettet hun hadde sett for seg og at hele greia backfiret på henne. For det er hun som kommer dårligst ut her ikke LM. 
Det eneste de har gjort galt i denne situasjonen er å gi denne oppmerksomhetssultne dama skjermtid ett par timer.

Kommer ikke over at vi her har å gjøre med en mor som prøver å leve av å selge den autistiske sønnen sin på blogg.no og i bokform. Det er ikke noe mindre drøyt enn alt som ble påpekt for ett par år siden om LM i denne tråden. 
 

registrerer også at stusslige 1850 lesere på en dag er nok til å løfte deg i toppsjiktet på bloggtoppen. 
Helt tydelig at bloggere er en døende rase. Tallene var mye større før. Skal Autistmammaen tilpasse seg markedet og fortsette å leve på sønnen må hun få trafikken sin over på Snapchat, Tik Tok eller IG for her blir det lite penger og hente etterhvert. 
Det kan være hun må få seg en ordentlig jobb for å få ting til å gå rundt også. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...